Marcin Borowiec

Email Marketing Manager / Business Owner w MIT Solutions
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Adobe CMS E-commerce Google Adwords Google Analytics Microsoft Office Analiza danych E-mail marketing język hiszpański B2 czynne prawo jazdy kat. B Język angielski w biznesie Corel podstawy Sitecore CMS

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Własna działalność - właściciel firmy
MIT Solutions
• Identyfikacja rozwiązań automatyzacji dla klientów e-commerce
• Przygotowywanie audytów UX
• Tworzenie strategii eCRM dla e-commerce'ów
• Zapewnienie responsywnych i przyjaznych dla urządzeń mobilnych rozwiązań w obszarze e-mail marketingu
• Zarządzanie kampaniami newsletterowymi od briefu do końcowej realizacji
• Udział we wdrażaniu nowych narzędzi eCRM w agencji digitalowej (Synerise)
K2 Media
Senior Email Marketing Specialist
• Tworzenie strategii e-mail marketingowych dla kluczowych klientów
• Tworzenie modeli analitycznych
• Wsparcie rekomendacyjne dla klientów
• Działania optymalizacyjne
• Wsparcie technologiczne przy testach kreacji
• Tworzenie kreacji mailingowych za pomocą html
Logo
Email Marketing Manager
Traffic House
• Identyfikacja rozwiązań automatyzacji dla klientów e-commerce
• Przygotowywanie audytów UX
• Tworzenie strategii eCRM dla e-commerce'ów
• Zapewnienie responsywnych i przyjaznych dla urządzeń mobilnych rozwiązań w obszarze e-mail marketingu
• Zarządzanie kampaniami newsletterowymi od briefu do końcowej realizacji
• Udział we wdrażaniu nowych narzędzi eCRM w agencji digitalowej (Synerise)
K2 Media
Account Executive
• Tworzenie kampanii e-mail marketingowych (kreacja, wysyłka)
• Raportowanie klientom efektów kampanii
• Analiza danych i ich optymalizacja (Google Analytics)
• Rozliczanie klientów z prowadzonych działań
• Nadzór nad pracą grafików i webdeveloperów (dostawcy zewnętrzni)
• Przygotowanie ofert przetargowych
• Prowadzenie kampanii AdWords
Imagine
Project Manager
• wsparcie dla klientów korporacyjnych, w tym międzynarodowych
• koordynacja ogólnopolskich projektów digitalowych (LP, banery, afiliacje)
• zarządzanie projektem: nadzór nad zespołami grafików / programistów
• monitorowanie loterii promocyjnej
• administrowanie systemami CMS (Wordpress, Sitecore)
• Raporty kampanii: przygotowanie i prezentacja
Agencja Reklamowa VISION
Account Manager
• przygotowanie i koordynowanie ogólnopolskiej kampanii POS
• pozyskiwanie nowych klientów
• obsługa klientów korporacyjnych, w tym międzynarodowych
• nadzór nad zespołem stażystów
• nadzór nad obsługą projektów internetowych (CMS)
• wyceny i przygotowywanie ofert dla Klientów
• odpowiedzialność za terminowość dostaw – organizacja pracy grafika i firm zewnętrznych
Sukcesy:
• w ciągu 1 miesiąca pozyskanie 2 strategicznych klientów
• wprowadzenie kompleksowej obsługi klienta korporacyjnego, który dotychczas zamawiał usługi w ograniczonym wymiarze
• wynegocjonowanie nowych niższych stawek współpracy z podwykonawcami
Agencja Reklamowa VISION
Junior Project Manager
• obsługa klientów korporacyjnych,
• wyceny i przygotowywanie ofert dla Klientów
• zamówienia druku/gadżetów/stoisk targowych
• odpowiedzialność za terminowość dostaw – organizacja pracy grafika i firm zewnętrznych
• sprawowanie nadzoru nad przepływem faktur w firmie
• obsługa projektów internetowych: zarządzanie kontentem graficzno-tekstowym stron www (poprzez autorskie systemy cms), bieżące wsparcie dla Klienta pod kątem obsługi strony, wskazywanie nowych rozwiązań
• prowadzenie fanpage’ów firmowych na facebooku pod kątem uzupełniania kontentu strony
Sukcesy:
• wynegocjonowanie nowych niższych stawek współpracy z podwykonawcami
Logo
Konsultant
Appen Butler Hill for Microsoft
• odpowiedzialność za sprawdzanie danych firm działających na rynku polskim
• aktualizacja informacji dotyczących Nazwy, adresu, województwa, numeru telefonu oraz lokalizacji przedsiębiorstw działających na rynku polskim
• współtworzenie algorytmu dotyczącego zamknięcia/otwarcia działalności gospodarczej
• rozwiązywanie problemów kulturowych, regionalnych oraz narodowych związanych z charakterystyką prowadzenia działalności na rynku polskim
Zelmer S.A.
Promotor/Sprzedawca
- promocja artykułów RTV i AGD
- informacja o produktach, serwisie, częściach zamiennych, gwarancji i aktualnej promocji firmy Zelmer
- kreowanie pozytywnego wizerunku marki Zelmer
- sprzedaż produktów firmy Zelmer
Logo
Praktykant w marketingu sportowym
Sportbase.pl
- tworzenie baz danych
- pomoc przy tworzeniu projektów marketingowych dla klientów
- pomoc przy organizacji eventów

Szkolenia i kursy

- kurs języka hiszpańskiego e-learning Duolingo
- e - learning: „Badania rynku i plan marketingowy”, Łódzka Akademia Przedsiębiorczości Akademickiej

Edukacja

Logo
Międzynarodowe stosunki gosodarcze, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

- piłka nożna
- cygara
- turystyka

Organizacje

- Stowarzyszenie "Więcej niż sport"

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Grecja
Grecja
Dla miłośników Hellady i nie tylko.
Łódź
Łódź
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujących w Łodzi
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów