Umiejętności
Adobe
CMS
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
Microsoft Office
Analiza danych
E-mail marketing
język hiszpański B2
czynne prawo jazdy kat. B
Język angielski w biznesie
Corel podstawy
Sitecore CMS
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Własna działalność - właściciel firmy
MIT Solutions
• Identyfikacja rozwiązań automatyzacji dla klientów e-commerce
• Przygotowywanie audytów UX
• Tworzenie strategii eCRM dla e-commerce'ów
• Zapewnienie responsywnych i przyjaznych dla urządzeń mobilnych rozwiązań w obszarze e-mail marketingu
• Zarządzanie kampaniami newsletterowymi od briefu do końcowej realizacji
• Udział we wdrażaniu nowych narzędzi eCRM w agencji digitalowej (Synerise)
• Przygotowywanie audytów UX
• Tworzenie strategii eCRM dla e-commerce'ów
• Zapewnienie responsywnych i przyjaznych dla urządzeń mobilnych rozwiązań w obszarze e-mail marketingu
• Zarządzanie kampaniami newsletterowymi od briefu do końcowej realizacji
• Udział we wdrażaniu nowych narzędzi eCRM w agencji digitalowej (Synerise)
Senior Email Marketing Specialist
• Tworzenie strategii e-mail marketingowych dla kluczowych klientów
• Tworzenie modeli analitycznych
• Wsparcie rekomendacyjne dla klientów
• Działania optymalizacyjne
• Wsparcie technologiczne przy testach kreacji
• Tworzenie kreacji mailingowych za pomocą html
• Tworzenie modeli analitycznych
• Wsparcie rekomendacyjne dla klientów
• Działania optymalizacyjne
• Wsparcie technologiczne przy testach kreacji
• Tworzenie kreacji mailingowych za pomocą html
Email Marketing Manager
Traffic House
• Identyfikacja rozwiązań automatyzacji dla klientów e-commerce
• Przygotowywanie audytów UX
• Tworzenie strategii eCRM dla e-commerce'ów
• Zapewnienie responsywnych i przyjaznych dla urządzeń mobilnych rozwiązań w obszarze e-mail marketingu
• Zarządzanie kampaniami newsletterowymi od briefu do końcowej realizacji
• Udział we wdrażaniu nowych narzędzi eCRM w agencji digitalowej (Synerise)
• Przygotowywanie audytów UX
• Tworzenie strategii eCRM dla e-commerce'ów
• Zapewnienie responsywnych i przyjaznych dla urządzeń mobilnych rozwiązań w obszarze e-mail marketingu
• Zarządzanie kampaniami newsletterowymi od briefu do końcowej realizacji
• Udział we wdrażaniu nowych narzędzi eCRM w agencji digitalowej (Synerise)
Account Executive
• Tworzenie kampanii e-mail marketingowych (kreacja, wysyłka)
• Raportowanie klientom efektów kampanii
• Analiza danych i ich optymalizacja (Google Analytics)
• Rozliczanie klientów z prowadzonych działań
• Nadzór nad pracą grafików i webdeveloperów (dostawcy zewnętrzni)
• Przygotowanie ofert przetargowych
• Prowadzenie kampanii AdWords
• Raportowanie klientom efektów kampanii
• Analiza danych i ich optymalizacja (Google Analytics)
• Rozliczanie klientów z prowadzonych działań
• Nadzór nad pracą grafików i webdeveloperów (dostawcy zewnętrzni)
• Przygotowanie ofert przetargowych
• Prowadzenie kampanii AdWords
Project Manager
• wsparcie dla klientów korporacyjnych, w tym międzynarodowych
• koordynacja ogólnopolskich projektów digitalowych (LP, banery, afiliacje)
• zarządzanie projektem: nadzór nad zespołami grafików / programistów
• monitorowanie loterii promocyjnej
• administrowanie systemami CMS (Wordpress, Sitecore)
• Raporty kampanii: przygotowanie i prezentacja
• koordynacja ogólnopolskich projektów digitalowych (LP, banery, afiliacje)
• zarządzanie projektem: nadzór nad zespołami grafików / programistów
• monitorowanie loterii promocyjnej
• administrowanie systemami CMS (Wordpress, Sitecore)
• Raporty kampanii: przygotowanie i prezentacja
Account Manager
• przygotowanie i koordynowanie ogólnopolskiej kampanii POS
• pozyskiwanie nowych klientów
• obsługa klientów korporacyjnych, w tym międzynarodowych
• nadzór nad zespołem stażystów
• nadzór nad obsługą projektów internetowych (CMS)
• wyceny i przygotowywanie ofert dla Klientów
• odpowiedzialność za terminowość dostaw – organizacja pracy grafika i firm zewnętrznych
Sukcesy:
• w ciągu 1 miesiąca pozyskanie 2 strategicznych klientów
• wprowadzenie kompleksowej obsługi klienta korporacyjnego, który dotychczas zamawiał usługi w ograniczonym wymiarze
• wynegocjonowanie nowych niższych stawek współpracy z podwykonawcami
• pozyskiwanie nowych klientów
• obsługa klientów korporacyjnych, w tym międzynarodowych
• nadzór nad zespołem stażystów
• nadzór nad obsługą projektów internetowych (CMS)
• wyceny i przygotowywanie ofert dla Klientów
• odpowiedzialność za terminowość dostaw – organizacja pracy grafika i firm zewnętrznych
Sukcesy:
• w ciągu 1 miesiąca pozyskanie 2 strategicznych klientów
• wprowadzenie kompleksowej obsługi klienta korporacyjnego, który dotychczas zamawiał usługi w ograniczonym wymiarze
• wynegocjonowanie nowych niższych stawek współpracy z podwykonawcami
Junior Project Manager
• obsługa klientów korporacyjnych,
• wyceny i przygotowywanie ofert dla Klientów
• zamówienia druku/gadżetów/stoisk targowych
• odpowiedzialność za terminowość dostaw – organizacja pracy grafika i firm zewnętrznych
• sprawowanie nadzoru nad przepływem faktur w firmie
• obsługa projektów internetowych: zarządzanie kontentem graficzno-tekstowym stron www (poprzez autorskie systemy cms), bieżące wsparcie dla Klienta pod kątem obsługi strony, wskazywanie nowych rozwiązań
• prowadzenie fanpage’ów firmowych na facebooku pod kątem uzupełniania kontentu strony
Sukcesy:
• wynegocjonowanie nowych niższych stawek współpracy z podwykonawcami
• wyceny i przygotowywanie ofert dla Klientów
• zamówienia druku/gadżetów/stoisk targowych
• odpowiedzialność za terminowość dostaw – organizacja pracy grafika i firm zewnętrznych
• sprawowanie nadzoru nad przepływem faktur w firmie
• obsługa projektów internetowych: zarządzanie kontentem graficzno-tekstowym stron www (poprzez autorskie systemy cms), bieżące wsparcie dla Klienta pod kątem obsługi strony, wskazywanie nowych rozwiązań
• prowadzenie fanpage’ów firmowych na facebooku pod kątem uzupełniania kontentu strony
Sukcesy:
• wynegocjonowanie nowych niższych stawek współpracy z podwykonawcami
Konsultant
Appen Butler Hill for Microsoft
• odpowiedzialność za sprawdzanie danych firm działających na rynku polskim
• aktualizacja informacji dotyczących Nazwy, adresu, województwa, numeru telefonu oraz lokalizacji przedsiębiorstw działających na rynku polskim
• współtworzenie algorytmu dotyczącego zamknięcia/otwarcia działalności gospodarczej
• rozwiązywanie problemów kulturowych, regionalnych oraz narodowych związanych z charakterystyką prowadzenia działalności na rynku polskim
• aktualizacja informacji dotyczących Nazwy, adresu, województwa, numeru telefonu oraz lokalizacji przedsiębiorstw działających na rynku polskim
• współtworzenie algorytmu dotyczącego zamknięcia/otwarcia działalności gospodarczej
• rozwiązywanie problemów kulturowych, regionalnych oraz narodowych związanych z charakterystyką prowadzenia działalności na rynku polskim
Szkolenia i kursy
- kurs języka hiszpańskiego e-learning Duolingo
- e - learning: „Badania rynku i plan marketingowy”, Łódzka Akademia Przedsiębiorczości Akademickiej
- e - learning: „Badania rynku i plan marketingowy”, Łódzka Akademia Przedsiębiorczości Akademickiej
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
- piłka nożna
- cygara
- turystyka
- cygara
- turystyka
Organizacje
- Stowarzyszenie "Więcej niż sport"
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów