Małgorzata Łagowska

Weryfikacja umów, Orange Customer Service

Umiejętności

Punktualność dokładność i sumienność znajmomość internetu Nawiązywanie znajomości Szybkie nawiązywanie znajomości znajmość technik sprzedaży

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Własna działalność - właściciel firmy
P.H.U. MIROS Małgorzata Łagowska
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Kierownik ds. windykacji
Odzyskiwanie niespłaconych należności na drodze polubownej Dodatkowo do moich obowiązków należało ustalanie grafików, doszkalanie pracowników.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Konsultant telefoniczny i weryfikacja umów
- Merytoryczne wsparcie handlowców mające na celu usprawnienie procesu sprzedaży, co przyczynia
się do zadowolenia klienta
- Kompleksowa weryfikacja umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych
- Weryfikacja klientów pod kątem możliwości zakupu nowych aktywacji
-Wwsparcie procesu B2B
- Wymiana kart sim za pośrednictwem systemu People Soft
- Przygotowywanie raportów z wynikami miesięcznymi pracowników
- Szkolenie nowych konsultantów
Logo
Agent Ubezpieczeniowy
Agencja Ubezpieczeniowa Lidia Markowska
- prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (komunikacyjne, majątkowe, OC,
osobowe i inwestycyjne) dla klientów indywidualnych i firm
- realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów
- budowanie długoterminowych relacji z klientami
- dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy ubezpieczeniowej
mBank S.A.
Referent
- realizacja planów i strategii sprzedaży Banku,
- analiza potencjału rynku i konkurencji,
- terminowe raportowanie wyników oddziału,
- analiza dokumentów kredytowych oraz
- podejmowanie decyzji kredytowych,
- kontrola dokumentacji kredytowej,
- zawieranie umów związanych z prowadzeniem rachunków bankowych,
- szkolenie pracowników.
MotoBank Sp. z o.o.
Kierownik Punktu
- nawiązywanie długofalowych relacji z Klientem, analiza potrzeb Klienta w zakresie
ubezpieczeń,
- sprzedaż usług oferowanych przez firmę, obsługa posprzedażowa.
- dodatkowo do moich zadań należy ustalanie grafików, sprawdzanie wystawionych polis przez
doradców, rozliczanie pozyskanych funduszy, doszkalanie nowych pracowników firmy i dbanie o dobry
wizerunek firmy.
Bank BNP Paribas
Doradca Kredytowy
Nawiązywanie długofalowych relacji z klientem, analiza potrzeb w zakresie kredytów, sprzedaż usług oferowanych przez firmę.

Szkolenia i kursy

1.6.2004.31.8.2004 Best Raisen
Branża firmy: Turystyka
Stanowisko: Praktykant
1.2.2005.30.3.2005 ICP
Branża firmy: Podróże turystyczne i imprezy integracyjne dla firm
Stanowisko: Praktykant
11.20.4.2005 Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli EDUKTOR
Kurs wychowawcy w placówkach wypoczynkowych dzieci i młodzieży
17.11.2004-19.03.2005 Zespół Szkół Hotelarsko - Gastronomicznych
Kurs pilota wycieczek
22.12.2005 Human Power Solutions i GBR Leading In Learning
Kurs techniki profesjonalnej sprzedaży

Edukacja

Logo
Turystyka, zawodowe
Zespół Szkół Hotelarsko - Gastronomicznych

Specjalizacje

Prawo
Windykacja

Zainteresowania

Podróże, sport, taniec, nurkowane

Inne

Bardzo dobra znajomość komputera, m.in. programów Microsoft Office: Word, Excel, Power Point, Outlook, swobodne poruszanie się w Internecie.
Umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi.
Umiejętność nawiązywania dobrych relacji z klientami i współpracownikami.
Inicjatywa, samodzielność i zdecydowanie.
Odpowiedzialność, sumienność i odporność na stres.
Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Chęć ciągłego doskonalenia wiedzy, niewyczerpany optymizm i pozytywne nastawienie
Umiejętność bezwzrokowego szybkiego pisania na klawiaturze.
Prawo jazdy kat B