Umiejętności
Punktualność
dokładność i sumienność
znajmomość internetu
Nawiązywanie znajomości
Szybkie nawiązywanie znajomości
znajmość technik sprzedaży
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. windykacji
Odzyskiwanie niespłaconych należności na drodze polubownej Dodatkowo do moich obowiązków należało ustalanie grafików, doszkalanie pracowników.
Konsultant telefoniczny i weryfikacja umów
- Merytoryczne wsparcie handlowców mające na celu usprawnienie procesu sprzedaży, co przyczynia
się do zadowolenia klienta
- Kompleksowa weryfikacja umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych
- Weryfikacja klientów pod kątem możliwości zakupu nowych aktywacji
-Wwsparcie procesu B2B
- Wymiana kart sim za pośrednictwem systemu People Soft
- Przygotowywanie raportów z wynikami miesięcznymi pracowników
- Szkolenie nowych konsultantów
się do zadowolenia klienta
- Kompleksowa weryfikacja umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych
- Weryfikacja klientów pod kątem możliwości zakupu nowych aktywacji
-Wwsparcie procesu B2B
- Wymiana kart sim za pośrednictwem systemu People Soft
- Przygotowywanie raportów z wynikami miesięcznymi pracowników
- Szkolenie nowych konsultantów
Agent Ubezpieczeniowy
Agencja Ubezpieczeniowa Lidia Markowska
- prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (komunikacyjne, majątkowe, OC,
osobowe i inwestycyjne) dla klientów indywidualnych i firm
- realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów
- budowanie długoterminowych relacji z klientami
- dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy ubezpieczeniowej
osobowe i inwestycyjne) dla klientów indywidualnych i firm
- realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów
- budowanie długoterminowych relacji z klientami
- dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy ubezpieczeniowej
Referent
- realizacja planów i strategii sprzedaży Banku,
- analiza potencjału rynku i konkurencji,
- terminowe raportowanie wyników oddziału,
- analiza dokumentów kredytowych oraz
- podejmowanie decyzji kredytowych,
- kontrola dokumentacji kredytowej,
- zawieranie umów związanych z prowadzeniem rachunków bankowych,
- szkolenie pracowników.
- analiza potencjału rynku i konkurencji,
- terminowe raportowanie wyników oddziału,
- analiza dokumentów kredytowych oraz
- podejmowanie decyzji kredytowych,
- kontrola dokumentacji kredytowej,
- zawieranie umów związanych z prowadzeniem rachunków bankowych,
- szkolenie pracowników.
Kierownik Punktu
- nawiązywanie długofalowych relacji z Klientem, analiza potrzeb Klienta w zakresie
ubezpieczeń,
- sprzedaż usług oferowanych przez firmę, obsługa posprzedażowa.
- dodatkowo do moich zadań należy ustalanie grafików, sprawdzanie wystawionych polis przez
doradców, rozliczanie pozyskanych funduszy, doszkalanie nowych pracowników firmy i dbanie o dobry
wizerunek firmy.
ubezpieczeń,
- sprzedaż usług oferowanych przez firmę, obsługa posprzedażowa.
- dodatkowo do moich zadań należy ustalanie grafików, sprawdzanie wystawionych polis przez
doradców, rozliczanie pozyskanych funduszy, doszkalanie nowych pracowników firmy i dbanie o dobry
wizerunek firmy.
Szkolenia i kursy
1.6.2004.31.8.2004 Best Raisen
Branża firmy: Turystyka
Stanowisko: Praktykant
1.2.2005.30.3.2005 ICP
Branża firmy: Podróże turystyczne i imprezy integracyjne dla firm
Stanowisko: Praktykant
11.20.4.2005 Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli EDUKTOR
Kurs wychowawcy w placówkach wypoczynkowych dzieci i młodzieży
17.11.2004-19.03.2005 Zespół Szkół Hotelarsko - Gastronomicznych
Kurs pilota wycieczek
22.12.2005 Human Power Solutions i GBR Leading In Learning
Kurs techniki profesjonalnej sprzedaży
Branża firmy: Turystyka
Stanowisko: Praktykant
1.2.2005.30.3.2005 ICP
Branża firmy: Podróże turystyczne i imprezy integracyjne dla firm
Stanowisko: Praktykant
11.20.4.2005 Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli EDUKTOR
Kurs wychowawcy w placówkach wypoczynkowych dzieci i młodzieży
17.11.2004-19.03.2005 Zespół Szkół Hotelarsko - Gastronomicznych
Kurs pilota wycieczek
22.12.2005 Human Power Solutions i GBR Leading In Learning
Kurs techniki profesjonalnej sprzedaży
Specjalizacje
Prawo
Windykacja
Zainteresowania
Podróże, sport, taniec, nurkowane
Inne
Bardzo dobra znajomość komputera, m.in. programów Microsoft Office: Word, Excel, Power Point, Outlook, swobodne poruszanie się w Internecie.
Umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi.
Umiejętność nawiązywania dobrych relacji z klientami i współpracownikami.
Inicjatywa, samodzielność i zdecydowanie.
Odpowiedzialność, sumienność i odporność na stres.
Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Chęć ciągłego doskonalenia wiedzy, niewyczerpany optymizm i pozytywne nastawienie
Umiejętność bezwzrokowego szybkiego pisania na klawiaturze.
Prawo jazdy kat B
Umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi.
Umiejętność nawiązywania dobrych relacji z klientami i współpracownikami.
Inicjatywa, samodzielność i zdecydowanie.
Odpowiedzialność, sumienność i odporność na stres.
Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Chęć ciągłego doskonalenia wiedzy, niewyczerpany optymizm i pozytywne nastawienie
Umiejętność bezwzrokowego szybkiego pisania na klawiaturze.
Prawo jazdy kat B