Umiejętności
Microsoft Office
Social Media Marketing
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
białoruski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
podinspektor ds. promocji i współpracy
Osiągnięcia zawodowe:
- opracowanie nowej strategii promocyjnej miasta w oparciu o nowoczesne standardy współczesnego marketingu terytorialnego
- stworzenie nowego logotypu i hasła promującego miasto w oparciu o ideę otwartego konkursu
- stworzenie przyjaznych kanałów komunikacji między urzędnikiem a klientem w postaci nowoczesnej strony internetowej miasta oraz fan page na Facebooku
Zakres obowiązków:
- wnioskowanie i realizacja projektów w ramach miękkich programów unijnych (krajowych i międzynarodowych)
- nadzór nad wdrażaniem nowej polityki promocyjnej
- planowanie działań promocyjnych
- rozliczanie budżetu promocyjnego
- organizowanie wydarzeń zewnętrznych i wewnętrznych: spotkań, konferencji z partnerami zagranicznymi itp.
- przygotowywanie przemówień, pism, stanowisk
Dodatkowe zadania tymczasowe:
- kontrolowanie budżetu Referatu i zarządzanie fakturami
- opieka nad sekretariatem Burmistrza
- przydzielanie szkoleń pracownikom Urzędu
- opracowanie nowej strategii promocyjnej miasta w oparciu o nowoczesne standardy współczesnego marketingu terytorialnego
- stworzenie nowego logotypu i hasła promującego miasto w oparciu o ideę otwartego konkursu
- stworzenie przyjaznych kanałów komunikacji między urzędnikiem a klientem w postaci nowoczesnej strony internetowej miasta oraz fan page na Facebooku
Zakres obowiązków:
- wnioskowanie i realizacja projektów w ramach miękkich programów unijnych (krajowych i międzynarodowych)
- nadzór nad wdrażaniem nowej polityki promocyjnej
- planowanie działań promocyjnych
- rozliczanie budżetu promocyjnego
- organizowanie wydarzeń zewnętrznych i wewnętrznych: spotkań, konferencji z partnerami zagranicznymi itp.
- przygotowywanie przemówień, pism, stanowisk
Dodatkowe zadania tymczasowe:
- kontrolowanie budżetu Referatu i zarządzanie fakturami
- opieka nad sekretariatem Burmistrza
- przydzielanie szkoleń pracownikom Urzędu
referent ds. promocji i marketingu
Zakres obowiązków:
- opracowywanie materiałów promocyjnych
- współpraca przy opracowywaniu reklam prasowych i internetowych
- publikacja treści na stronie internetowej oraz profilu na Facebooku
- współpraca z firmami zewnętrznymi (materiały promocyjne, reklamy)
- tworzenie i modyfikacja dokumentacji fotograficznej
- prowadzenie bieżącej korespondencji zagraniczne
- opracowywanie materiałów promocyjnych
- współpraca przy opracowywaniu reklam prasowych i internetowych
- publikacja treści na stronie internetowej oraz profilu na Facebooku
- współpraca z firmami zewnętrznymi (materiały promocyjne, reklamy)
- tworzenie i modyfikacja dokumentacji fotograficznej
- prowadzenie bieżącej korespondencji zagraniczne
Różne stanowiska
praca tymczasowa
główne zadania:
- prowadzenie biura zarządu
- nadzór nad dokumentacją
- promocja
- pozyskiwanie klientów
wybrani pracodawcy:
- Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych (Warszawa)
- Urząd Komisji Nadzoru Finansowego (Warszawa)
- Ministerstwo Spraw Zagranicznych (Warszawa)
- IBC Group S.A. (Warszawa)
- Teleperformance Polska sp. z o.o . (Warszawa
- prowadzenie biura zarządu
- nadzór nad dokumentacją
- promocja
- pozyskiwanie klientów
wybrani pracodawcy:
- Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych (Warszawa)
- Urząd Komisji Nadzoru Finansowego (Warszawa)
- Ministerstwo Spraw Zagranicznych (Warszawa)
- IBC Group S.A. (Warszawa)
- Teleperformance Polska sp. z o.o . (Warszawa
Projekty
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.