Umiejętności
CMS
Komunikacja korporacyjna
Event Management
relacje z mediami
Microsoft Office
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Doświadczenie zawodowe
twórca internetowy
- jakościowe treści: - 2 miejsce w Turystycznych Mistrzostwa Blogerów 2019, w którym reprezentowaliśmy województwo lubuskie. Na wynik składała się ocena jury przygotowanych materiałów, zasięgi oraz głosowanie Internautów.
- obsługa SEO: 44. miejscu na 500 ujętych w Rankingu Polskich Blogów Podróżniczych 2018 będącym zestawieniem widoczności w google (na podstawie narzędzia SENUTO).
- obsługa social media: W rapocie Sotrender Facebook Trends Polska październik 2020 zajmujemy 18 miejsce pod względem zaangażowania w kategorii Blogerzy-Podróże i 15 miejsce w kategorii Blogerzy-Aktywni Użytkownicy.
- copywriting i współprace reklamowe: Polska Organizacja Turystyczna, Lubuską Organizacją Turystyczną, region Hakone w Japonii, Singapore Tourism, Lokalna Organizacja Turystyczna w Toruniu, PLL LOT, Itaka, Rainbow Tours, Smyk, Nationale Nederlanden, Czarny Kamień, Thule, Sharp, Mutsy, Babymonsters, Wrocławskie kampery.
- prelekcje: największe targi turystyczne w Polsce World Travel Show -Travelmania, konferencja prasowa województwa lubuskiego na temat promocji turystycznej województwa.
- obsługa SEO: 44. miejscu na 500 ujętych w Rankingu Polskich Blogów Podróżniczych 2018 będącym zestawieniem widoczności w google (na podstawie narzędzia SENUTO).
- obsługa social media: W rapocie Sotrender Facebook Trends Polska październik 2020 zajmujemy 18 miejsce pod względem zaangażowania w kategorii Blogerzy-Podróże i 15 miejsce w kategorii Blogerzy-Aktywni Użytkownicy.
- copywriting i współprace reklamowe: Polska Organizacja Turystyczna, Lubuską Organizacją Turystyczną, region Hakone w Japonii, Singapore Tourism, Lokalna Organizacja Turystyczna w Toruniu, PLL LOT, Itaka, Rainbow Tours, Smyk, Nationale Nederlanden, Czarny Kamień, Thule, Sharp, Mutsy, Babymonsters, Wrocławskie kampery.
- prelekcje: największe targi turystyczne w Polsce World Travel Show -Travelmania, konferencja prasowa województwa lubuskiego na temat promocji turystycznej województwa.
Starszy specjalista ds. PR
- PR w grupie KRD (KRD BIG SA, Rzetelna Firma, FairPay, Kaczmarski Inkasso)
- PR Manager i rzecznik prasowy Martin Kaczmarski podczas startu w Rajdzie Dakar
- PR Manager i rzecznik prasowy Martin Kaczmarski podczas startu w Rajdzie Dakar
PR Manager
- opieka PR nad brandami: Dekorian, PARA Paints, Torlys, Omexco, Ratalnie.com, Prganienia Kobiet, MediRaty
- koordynacja projektu edukacyjnego dla studentów architektury wnętrz/ www.dekorianlab.pl
- koordynacja konkursu dla studentów architektury wnętrz/ www.mlodewnetrze.pl
- przygotowanie i współorganizowanie eventów
- współtworzenie ofert
- koordynacja projektu edukacyjnego dla studentów architektury wnętrz/ www.dekorianlab.pl
- koordynacja konkursu dla studentów architektury wnętrz/ www.mlodewnetrze.pl
- przygotowanie i współorganizowanie eventów
- współtworzenie ofert
specjalista ds. CSR i PR
- udział w organizacji dobrej praktyki CSR: Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Internecie DialNet Masters (przeprowadzenie półfinałów w 7 miastach Polski, odpowiadanie na zapytania uczestników i dziennikarzy, redagowanie newsów na stronę internetową www.dialnetmasters.pl, redagowanie informacji prasowych dotyczących Olimpiady, aktualizacja bazy dziennikarzy)
- działania z zakresu Public Relations(przygotownie konferencji prasowej, redagowanie artykułów na temat produktów i usług, redagowanie 4 serwisów regionalnych www.pon.dialog.pl, redagowanie tekstów do serwisu wewnętrznego korporacji)
- działania z zakresu Public Relations(przygotownie konferencji prasowej, redagowanie artykułów na temat produktów i usług, redagowanie 4 serwisów regionalnych www.pon.dialog.pl, redagowanie tekstów do serwisu wewnętrznego korporacji)
członek redakcji czasopisma "Filiżanka Smaków", specjalista ds. reklamy
Agencja Reklamowa IRBIS
- redagowanie artykułów do działu Marketing
- kreowanie wizerunku miesięcznika „Filiżanka Smaków”
- pozyskiwanie reklamodawców (prowadzenie bazy danych, redagowanie korespondencji i ofert, kontakt telefoniczny i bezpośredni z firmami, sprzedaż usług, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy)
- kreowanie wizerunku miesięcznika „Filiżanka Smaków”
- pozyskiwanie reklamodawców (prowadzenie bazy danych, redagowanie korespondencji i ofert, kontakt telefoniczny i bezpośredni z firmami, sprzedaż usług, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy)
Projekty
Szkolenia i kursy
- Kongres Profesjonalistów PR 2011, Związek Firm Public Relations
- finalistka ogólnopolskiego konkursu „Prregionów 2008”, Polskie Stowarzyszenie PR
- Szkoła Młodych Trenerów 2008, Instytut Edukacji Społecznej
- finalistka ogólnopolskiego konkursu „Prregionów 2008”, Polskie Stowarzyszenie PR
- Szkoła Młodych Trenerów 2008, Instytut Edukacji Społecznej
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Facebook Aplikacje
Przygotowałeś ciekawą aplikację i chcesz się nią pochwalić? Natknąłeś się na ciekawy App i chcesz tym się z nami podzielić? A może szukasz inspiracji? To miejsce dla Ciebie
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR w Finansach
Misja naszej grupy to wymiana wiedzy i doświadczenia między wszystkimi uczestnikami procesów komunikacyjnych.
Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi doświadczeniami, wiedzą, przemyśleniami, ini