Maciej Kokoszko

Maciej Kokoszko

Manager, Call2Me Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Asterisk
Asterisk
Forum pod patronatem Fundacji Open Source FunOS
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Center oprogramowanie
Call Center oprogramowanie
Oprogramownie do obsługi Call Center. Mały, średni ,duży - jakie dla kogo?
Raportowanie w call center
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c