Konrad Antkowiak

COMMUNIKATION MANAGER, PR MANAGER, CONSULTANT, EVENT MANAGER, MARKETING MANAGER
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Event Marketing Strategy Media Communications Media Marketing Public Relations Komunikacja korporacyjna Komunikacja wewnętrzna Komunikacja Marketingowa Internal Communication Eventy - planowanie i organizacja

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Własna działalność - właściciel firmy
Conrad PR
public relations
badania i implementacja nowych kanałów komunikacji wewnętrznej
media relations
internal communication event manager - scenariusze, organizacja, reżyseria
custom publishing
doradztwo z zakresu komunikacji i wizerunku
sesje fotograficzne, produkcje filmowe
organizacja eventów
MPWIK S.A.
team leader
zarządzanie kilkuosobowym zespołem PR; koordynacja prac zespołu marketingu
zarządzanie polityką wizerunkową i marketingową spółki
zarządzanie i nadzór nad budżetem działu
audyt komunikacji wewnętrznej organizacji
implementacja nowych kanałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w organizacji
kreacja, organizacja, nadzór i realizacja eventów zewnętrznych i wewnętrznych
zarządzanie komunikacją wewnętrzną przedsiębiorstwa
organizacja kampanii ATL i BTL
nadzór nad kampaniami SEM i SEO 
stałe utrzymywanie dobrych relacji z mediami, otoczeniem zewnętrznym przedsiębiorstwa
kompleksowa współpraca z firmami eventowymi (technika, catering, DTP, artyści)
przeprowadzanie analizy rynku, konsumentów i potrzeb klientów 
kreowanie, organizacja i nadzór nad kampaniami marketingowymi, promocyjnymi i informacyjnymi
zarządzanie witrynami internetowymi, infokioskami, systemem telewizji wewnętrznej
współpraca z firmami outsourcingowymi (m.in. agencje PR, domy mediowe, media lokalne, krajowe, graficy, agencje filmowe)
tworzenie strategii komunikacji
kreacja i tworzenie materiałów promocyjnych, wydawnictw, filmów reklamowych, wizytówek filmowych, wydawnictw wewnętrznych 
zarządzanie profilami w mediach społecznościowych
kreacja i nadzór nad powstawaniem reklam telewizyjnych, radiowych, digitalowych i OOH 
redaktor naczelny kwartalnika wewnętrznego
Panasonic Battery Poland S.A.
Przedstawiciel handlowy
budowa nowej sieci klientów ( stworzona sieć obejmowała ponad 100 nowych odbiorców, a obroty spółki wzrosły o ponad 500 tys zł)
realizacja planów sprzedażowych

Projekty

Nowy biuletyn pracowników Kolei Dolnośląskich - Kadet
Kadet jest pismem wewnętrznym pracowników Kolei Dolnośląskich S.A. Biuletyn jest jednym z podstawowych kanałów komunikacji wewnętrznej, dzięki czemu zarówno pracownicy administracji, drużyn konduktorskich oraz pracownicy fizyczni otrzymują pakiet poszerzonej informacji o działalności spółki. W rubrykach poświęconych sprawom kadrowym wyjaśniane są sprawy bliskie pracownikom (zwolnienia, badania okresowe, urlopy). Funkcje integracyjne spełniają rubryki - „Nowi pracownicy” – miejsce, w którym nowo zatrudnieni przedstawiają się reszcie załogi KD oraz "Podróże". Dodatkowo w każdym numerze zamieszczane są treści o charakterze rozrywkowym, np. przepisy kulinarne, krzyżówka, recenzje. Stałym elementem "Kadeta" są informacje kulturalne związane bezpośrednio z Kolejami Dolnośląskimi.
Zakres obowiązków
Opracowanie profilu pisma, szaty graficznej. Stworzenie zespołu redakcyjnego. Pełnienie funkcji redaktora naczelnego. Nadzór nad składem pisma.
System publikacji treści multimedialnych dla pracowników i klientów Kolei Dolnośląskich.
Projekt miał na celu poprawę komunikacji wewnętrznej w spółce oraz zwiększenie efektywności działań marketingowych związanych z komunikowaniem o ofertach i promocjach Kolei Dolnośląskich.
Realizacja projektu polegała na montażu systemu ekranów w gniazdach konduktorskich we Wrocławiu, Legnicy, Kłodzku, Jeleniej Górze. Emitowane są na nich m.in. informacje pracownicze, relacjonowane są istotne wydarzenia z życia spółki.
Ekrany w kasach i biurach obsługi klienta są elementem reklamy i promocji ofert i połączeń dla klientów Kolei Dolnośląskich.
Zakres obowiązków
Opracowanie koncepcji systemu dla Kolei Dolnośląskich.
Przeprowadzenie postępowania przetargowego na zakup systemu monitorów.
Nadzór nad realizacją projektu.
Nie zapychaj! Pomyśl!
MPWiK S.A. we Wrocławiu zrealizowało kampanię społeczną pod hasłem „Nie zapychaj, pomyśl!”. Kampania komunikowała mieszkańcom Wrocławia, m.in. o tym jak powstają zatory w sieci kanalizacyjnej i jak im zapobiegać. Głównym jej celem było zwrócenie uwagi na fakt, że każdy użytkownik sieci może mieć wpływ na zmniejszenie ilości awarii rurociągów kanalizacyjnych, jeśli tylko będzie miał wiedzę, co nie powinno trafiać do toalet, zlewów i ulicznych studzienek.
Zakres obowiązków
Kierowanie zespołem projektowym.
Kreacja kampanii.
Planowanie budżetu; opracowanie harmonogramu.
Realizacja materiałów filmowych, publikacji, innych materiałów związanych z kampanią.
Media realtions.
Kontrola i nadzór nad realizacją kampanii.
Koncepcja Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS we Wrocławiu
Celem projektu było opracowanie koncepcji budowy Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS we Wrocławiu.
Zakres obowiązków
Opracowanie scenariusza narracyjnego wystawy stałej projektu Hydropolis.
Opracowanie biznesplanu.
Realizacja materiałów filmowych i publikacji w celu prezentacji wyników pracy.
140-lecie MPWiK Wrocław
Projekt miał na celu zaplanowanie i przeprowadzenie całorocznych obchodów 140 - lecia wrocławskich wodociągów. W ramach projektu zrealizowane zostały, m.in.: publikacja monografii przedsiębiorstwa, organizacja eventów - uroczystej gali, dni otwartych MPWiK, wydarzeń kulturalnych - wystawy fotograficznej. Ponadto zrealizowany został film dokumentalny o historii wody we Wrocławiu.
W zespole z
Marcin Ratajczyk
Marcin Ratajczyk
Właściciel, Interactive Communication transmisje Internetowe
Zakres obowiązków
Przygotowanie planu i harmonogramu obchodów.
Kierowanie zespołem projektowym.

Szkolenia i kursy

Certyfikaty:
Radzenie sobie ze zmianą; Komunikacja i asertywność; Wystąpienia publiczne; Praca w zespole; Zarządzanie przez cele i kształtowanie efektywności własnej; Kierowanie ludźmi; Zasady równego traktowania pracowników ze szczególnym uwzględnieniem mobbingu; Współpraca i komunikacja ze związkami zawodowymi; Efektywna komunikacja z mediami.

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Zainteresowania

Historia II wojny św., literatura reportażowa oraz fotografia. Jestem fanem Joe Bonamassy, Comy i Szczepana Twardocha.

Organizacje

Stowarzyszenie "Inicjatywa Samorządowa"
Klub Turystyki Rowerowej "Horyzont"

Inne

Stworzony biuletyn wewnętrzny zdobył dwukrotnie Złote, raz Srebrne i Brązowe Szpalty w ogólnopolskim konkursie Stowarzyszenia Content Marketing Polska oraz tytuł Najlepszego Magazynu Wewnętrznego w Branży.