Katarzyna Gurbisz
właściciel
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
Obsługa urządzeń biurowych
Dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows
Prawo jazdy kat B
dobra znajomość pakietu Microsoft Office
Język angielski - poziom zaawansowany
- swobodne poruszanie się w środowisku internetowym
- język niemiecki: poziom podstawowy
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
inżynier budowy
- bieżąca obsługa dokumentacji (korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
e-maili, faksów, listów),
- przygotowywanie umów i zleceń w porozumieniu z działem prawnym,
- przygotowywanie zamówień usług i dostaw materiałów w porozumieniu z działem zaopatrzenia,
- ścisła współpraca z działem księgowości polegająca na sprawdzaniu zgodności faktur
z WZ, tworzeniem comiesięcznych protokołów przerobowych robót wykonanych
przez kontrahenta, zestawień wydatków faktur przelewowych i gotówkowych, rozliczanie zaliczek gotówkowych,
- współpraca z działem kadr (bieżąca kontrola list obecności, rozliczanie delegacji pracowników),
- dbałość o dokumenty BHP pracowników,
- wspieranie przełożonych przy tworzeniu i kontrolowaniu budżetu,
- przygotowywanie dokumentacji powykonawczej pod względem formalnym, zgodnie
z wymogami Inwestora
- odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dystrybucję poczty wśród pracowników,
- zarządzanie flotą pojazdów służbowych (przeglądy rejestracyjne, ubezpieczenia, naprawy)
- zamówienia materiałów biurowych, utrzymanie sprzętu (kserokopiarki, aparaty telefoniczne, dystrybutory wody, urządzenia faksowe),
- koordynacja cateringu i przesyłek kurierskich
e-maili, faksów, listów),
- przygotowywanie umów i zleceń w porozumieniu z działem prawnym,
- przygotowywanie zamówień usług i dostaw materiałów w porozumieniu z działem zaopatrzenia,
- ścisła współpraca z działem księgowości polegająca na sprawdzaniu zgodności faktur
z WZ, tworzeniem comiesięcznych protokołów przerobowych robót wykonanych
przez kontrahenta, zestawień wydatków faktur przelewowych i gotówkowych, rozliczanie zaliczek gotówkowych,
- współpraca z działem kadr (bieżąca kontrola list obecności, rozliczanie delegacji pracowników),
- dbałość o dokumenty BHP pracowników,
- wspieranie przełożonych przy tworzeniu i kontrolowaniu budżetu,
- przygotowywanie dokumentacji powykonawczej pod względem formalnym, zgodnie
z wymogami Inwestora
- odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dystrybucję poczty wśród pracowników,
- zarządzanie flotą pojazdów służbowych (przeglądy rejestracyjne, ubezpieczenia, naprawy)
- zamówienia materiałów biurowych, utrzymanie sprzętu (kserokopiarki, aparaty telefoniczne, dystrybutory wody, urządzenia faksowe),
- koordynacja cateringu i przesyłek kurierskich
Projekty
Szkolenia i kursy
2014 - kurs office manager
2015 - kurs specjalista ds. kadr i rekrutacji, koordynator inwentaryzacji
2016 - kurs zarządzanie projektem, kierownik ds kluczowych klientów, specjalista ds. marketingu
i reklamy
2015 - kurs specjalista ds. kadr i rekrutacji, koordynator inwentaryzacji
2016 - kurs zarządzanie projektem, kierownik ds kluczowych klientów, specjalista ds. marketingu
i reklamy
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Budownictwo
Inne
Zainteresowania
książki, góry, psy, muzyka,
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze