Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
Odpowiedzialność za kategorie - TILING, FLOORING, PRIMERS.
- przygotowanie i implementacja rocznych planów promocyjnych dla podległych kategorii produktowych (ATL, BTL), w tym tworzenie narzędzi wspierających sprzedaż
- monitorowanie rynku i wprowadzanie nowych produktów,
- aktywne zarządzanie portfolio produktowym - repozycjonowanie cenowe, zmiany formulacji, monitoring zyskowności kategorii,
- odpowiedzialność za budżet roczny,
- współpraca z działem sprzedaży Modern i Traditional Trade, Object
- współorganizowanie szkoleń dla profesjonalnych wykonawców budowlanych
- pełna odpowiedzialność za stronę internetową www.ceresit.pl oraz pełnienie stanowiska Redaktora Naczelnego pisma "PROFI",
- współpraca z centralą w Dusseldorfie i Wiedniu,
- współpraca z domem mediowy, agencjami marketingowymi.
- przygotowanie i implementacja rocznych planów promocyjnych dla podległych kategorii produktowych (ATL, BTL), w tym tworzenie narzędzi wspierających sprzedaż
- monitorowanie rynku i wprowadzanie nowych produktów,
- aktywne zarządzanie portfolio produktowym - repozycjonowanie cenowe, zmiany formulacji, monitoring zyskowności kategorii,
- odpowiedzialność za budżet roczny,
- współpraca z działem sprzedaży Modern i Traditional Trade, Object
- współorganizowanie szkoleń dla profesjonalnych wykonawców budowlanych
- pełna odpowiedzialność za stronę internetową www.ceresit.pl oraz pełnienie stanowiska Redaktora Naczelnego pisma "PROFI",
- współpraca z centralą w Dusseldorfie i Wiedniu,
- współpraca z domem mediowy, agencjami marketingowymi.
Junior Brand Manager, Henkel
- Przygotowanie i wdrażanie działań marketingowych w zakresie grup produktów – zaprawy klejące, fugi, uszczelnienia (marki CERESIT, CIMSEC)
- przygotowywanie planów wprowadzania nowych i rozwoju dotychczasowych produktów
- zdobywanie i analiza informacji o wszelkich istotnych zjawiskach na rynku (branża, konkurencja, pozycja produktów na rynku, trendy)
- monitoring zyskowności i poziomu sprzedaży powierzonych produktów; inicjowanie działań mających na celu wzrost sprzedaży i zwiększenie udziałów rynkowych,
- mierzenie efektywności działań promocyjnych
- odpowiedzialność za budżet roczny
- współpraca z działami sprzedaży, logistyki, produkcji, R&D, AWT oraz z departamentem firmy w Dusseldorfie i Wiedniu
- udział w produkcji spotów reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi i domem mediowym.
- przygotowywanie planów wprowadzania nowych i rozwoju dotychczasowych produktów
- zdobywanie i analiza informacji o wszelkich istotnych zjawiskach na rynku (branża, konkurencja, pozycja produktów na rynku, trendy)
- monitoring zyskowności i poziomu sprzedaży powierzonych produktów; inicjowanie działań mających na celu wzrost sprzedaży i zwiększenie udziałów rynkowych,
- mierzenie efektywności działań promocyjnych
- odpowiedzialność za budżet roczny
- współpraca z działami sprzedaży, logistyki, produkcji, R&D, AWT oraz z departamentem firmy w Dusseldorfie i Wiedniu
- udział w produkcji spotów reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi i domem mediowym.
Asystent ds. marek Everlast & Whisky
-->współudział we wprowadzaniu na rynek nowych kategorii produktów dla marek STR8, Everlast i Whisky; pełne zarządzanie budżetem rocznym marek Everlast i Whisky,
-->kompleksowe planowanie i wdrażanie wsparcia marketingowego, monitorowanie aktywności konkurencji, planowanie krótko- i długoterminowej sprzedaży,
-->współpraca z agencjami reklamowymi i domem mediowym.
-->kompleksowe planowanie i wdrażanie wsparcia marketingowego, monitorowanie aktywności konkurencji, planowanie krótko- i długoterminowej sprzedaży,
-->współpraca z agencjami reklamowymi i domem mediowym.
Marketing Assistant
-->wsparcie Brand Managera w zarządzaniu marką Dove, w tym: sporządzanie analiz konkurencji, współpraca z agencjami marketingowymi przy tworzeniu materiałów POS, advertoriali, zestawów świątecznych itp.,
-->przygotowanie oferty marki Dove w ramach projektu Uroda 2008
-->pomoc w przygotowaniu kampanii społecznej Prawdziwe Piękno,
-->opracowywanie prezentacji szkoleniowych dla sprzedaży.
-->przygotowanie oferty marki Dove w ramach projektu Uroda 2008
-->pomoc w przygotowaniu kampanii społecznej Prawdziwe Piękno,
-->opracowywanie prezentacji szkoleniowych dla sprzedaży.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Epoka średniowiecza, Sport, Książki