Izabela Nowik-Fryc
Planeta Sp. z o.o.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Sekretarka / Pracownik administracyjny
Planeta Sp. z o.o.
- prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej do Spółki i wypływającej ze Spółki
- rozdysponowywanie korespondencji wewnątrz Spółki zgodnie z dekretacją
- nadawanie przesyłek
- odbieranie połączeń telefonicznych i łączenie z pracownikami
- dopilnowanie, aby wszystkie informacje dotyczące terminów: spotkań, zbiórek komisji, wejść na budowę itp. były przekazywane na czas
- dbanie o wizerunek firmy w kontaktach z kontrahentami oraz porządek i estetykę sekretariatu i gabinetów Zarządu
- przepisywanie i tworzenie pism na polecenie Prezesa i V-ce Prezesów Zarządu
- rezerwacja hoteli na potrzeby wyjazdów służbowych
- nadzór nad kluczami do wszystkich pomieszczeń w Spółce
- dokonywanie zakupów niezbędnych do prowadzenia firmy w zakresie administracyjno - biurowym
- rozdysponowywanie artykułów biurowych wg potrzeb poszczególnych działów
- nazdór i kontrola sprawności działania wszelkich urządzeń biurowych i sanitarnych znajdujących się w budynkach Spółki
- sprawdzanie, czy prawidłowo wykonywane są prace porządkowe w budynkach Firmy i wokół nich
- dbanie o prawidłowy i terminowy wywóz nieczystości stałych i płynnych Spółki
- realizowanie innych poleceń Zarządu Spółki w zakresie administracyjno - biurowym prowadzeniu firmy
- rozdysponowywanie korespondencji wewnątrz Spółki zgodnie z dekretacją
- nadawanie przesyłek
- odbieranie połączeń telefonicznych i łączenie z pracownikami
- dopilnowanie, aby wszystkie informacje dotyczące terminów: spotkań, zbiórek komisji, wejść na budowę itp. były przekazywane na czas
- dbanie o wizerunek firmy w kontaktach z kontrahentami oraz porządek i estetykę sekretariatu i gabinetów Zarządu
- przepisywanie i tworzenie pism na polecenie Prezesa i V-ce Prezesów Zarządu
- rezerwacja hoteli na potrzeby wyjazdów służbowych
- nadzór nad kluczami do wszystkich pomieszczeń w Spółce
- dokonywanie zakupów niezbędnych do prowadzenia firmy w zakresie administracyjno - biurowym
- rozdysponowywanie artykułów biurowych wg potrzeb poszczególnych działów
- nazdór i kontrola sprawności działania wszelkich urządzeń biurowych i sanitarnych znajdujących się w budynkach Spółki
- sprawdzanie, czy prawidłowo wykonywane są prace porządkowe w budynkach Firmy i wokół nich
- dbanie o prawidłowy i terminowy wywóz nieczystości stałych i płynnych Spółki
- realizowanie innych poleceń Zarządu Spółki w zakresie administracyjno - biurowym prowadzeniu firmy
Edukacja
Zainteresowania
Taniec, książki, muzyka