firma nie chce nas wesprzeć i dać reklamę na biuro
nigdy nie wiem czy udało się plan zrealizować
nic nie dostaliśmy za najlepszą sprzedaż BZN2010
ludzie sątylko numerkami lub mejlami
Wskazówki dla pracodawcy
Więcej pomagać tym, którzy całe swoje życie poświęcili tej Firmie. Nie traktować ludzi bezosobowo. kiedyś poprowadziłam szkolenie "PZU kontra direct". Dokładnie przeczytałam OWU konkurencji, zrobiłam prezentację, pokazałam różnice, które są ważne dla mnie jako agenta i dla klienta. nagle direct przestał być konkurencją dla nas. Szkoda, że Firma nie chce wykorzystać mojego potencjału, bo szkolenie zostało bardzo pozytywnie odebrane. Urodziłam się w tej Firmie. Moja mama pracuje w PZU od 30-stu lat - to Nasza Firma Rodzinna ;-) i zależy nam na Niej... szkoda, że czasem jest to miłość tylko jednostronna...
doświadczenie, które może procentować w innych firmach
fajne dyplomy, już mam całe dwie ściany
dobre produkty, których nie musze się wstydzić przed Klientami i
kontakt z różnorodnym gronem osób
Minusy
slaby przepływ informacji w pionie
szkolenia niedopasowane do (mojego) stanowiska
przenoszenie obowiązków w dół
odbieranie prowizji z byle powodów
stresująca atmosfera w firmie
słabe wsparcie w realizacji wyznaczonych planów
Wskazówki dla pracodawcy
To banalne, ale "zadowolony pracownik, to dobry pracownik". Natomiast w PZU coraz rzadziej spotykam zadowolonych pracowników, a zadowolonych Agentów, to już od ok. dwóch lat nie spotkałem.
licencjonowany agent ubezpieczeniowy, akwizytor OFE
Agent Ubezpieczeniowy