Skupienie nad profesjonalnym wizerunkiem (i tylko wizerunkiem)
Założenie, że każdy pracownik jest nieuczciwy
Zatrudnienie na umowę zlecenie lub kontrakt zewnętrzny
Brak relacyjności i atmosfery sprzyjającej chęci zrobienia czegoś więcej
Wskazówki dla pracodawcy
Nastroje w firmie są niesprzyjające właścicielom. W firmie szkoleniowej, która rozwija Inteligencję Emocjonalną, uczy jak należy pracować z ludźmi - ten aspekt jest zupełnie pominięty.
szefostwo potrafi wchodzić w rolę terapeuty i wtedy dochodzi do konfliktu ról
wyrafinowana manipulacja
Wskazówki dla pracodawcy
obniżyć dążenie do perfekcjonizmu, zwiększyć wspieranie ludzi w tym jacy są, zamiast próbować ich ustawiać do tego jacy powinni być... polubić siebie, dać sobie prawo do popełniania błędów, a przede wszystkim postawić człowieka i relacje na pierwszym miejscu. :)