Bałagan organizacyjny, brak obowiązków przypisanych do działu/osoby, brak wizji firmy (wszyscy lądują na infolinii nawet jeśli pracują w back office), brak jasnej i uczciwej informacji ze strony HR (NIGDY nie mówią że wcześniej czy pózniej lądujesz na słuchawkach bo nikt na infolinii pracować nie chce więc braki się uzupełnia z innych działów, nienajlepsza infrastruktura
Plusy
godziny pracy i niewiele nadgodzin
Minusy
brak jasno przydzielonych obowiazkow wiec latasz po biurze i samemu szukasz sobie pracę; zawsze lądujesz w call center - nie wierzcie że jest inaczej choćby na rozmowach wam przysięgi składali więc Twoja robota leży a Ty na słuchawkach siedzisz i... dostajesz ochrzan bo Twoja robota leży...
Wskazówki dla pracodawcy
Firma to nie tylko infolinia, w której jest GTW i TWA - wystarczy że skrytykujesz jednego z członków tejże GTW podczas szkolenia bo zemści bez przerwy, to koledzy przypilnują że wylecisz z pracy mimo, że na infolinii nigdy nie miałeś pracować.
Radzę zakupić sztućce, kubki i talerze, chociaż do jednej kuchni-jadalni. Tachanie talerzy i kubków między piętrami to koszmar :-)
Zatrudniajcie więcej Polaków niż cudzoziemców i uzależnijcie awanse wśród przyjezdnych ze świata od znajomości języka polskiego.