408 obserwujących
Księgowość/Audyt/Podatki , Szkolenia/Edukacja
W Polsce BDO rozpoczęła swoją działalność w 1991 roku, jako jedna z pierwszych na polskim rynku firm audytorsko-doradczych. Obecnie posiada swoje biura w Warszawie (Centrala), Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu, gdzie zatrudnia blisko 300 konsultantów i ekspertów, w tym ponad 20 biegłych rewidentów, a także kilkunastu doradców podatkowych i radców prawnych.

Opinie pracowników

Anonimowo
Dodano: 2014.03.02
Super firma na początek, ale z powodu nierynkowego wynagrodzenia większość pracowników po kilku latach pragnie odejść do biznesu lub BIG4. Generalnie praca w dziale audytu za sprawą pracowników daje dużo satysfakcji, jednakże za sprawą działań centrali atmosfera staje się coraz gorsza.
Plusy
  • Rozwój
  • Relacje z przełożonymi
  • atmosfera wśród współpracowników
Minusy
  • Niskie wynagrodzenie
  • brak benefitów
Wskazówki dla pracodawcy
Póki BDO nie zacznie traktować pracowników jak swój najcenniejszy kapitał, dopóty będzie traktowane jako odskocznia do BIG4. Przez słaby system motywacyjny oraz niskie wynagrodzenie a także skandaliczne oszczędności na dodatkach funkcyjnych (np. brak wizytówek dla asystentów) firma nie ma wizerunku poważnej firmy konsultingowej. Przez swoje działania, firma sprawia, że większość byłych pracowników będących na stanowiskach decyzyjnych nie zdecyduje się polecić BDO jako audytora albo doradcę podatkowego.
3.0
  • Wynagrodzenie
    1.0
  • Możliwości rozwoju
    5.0
  • Socjal / benefity
    1.0
  • Ludzie / zespół
    3.0
  • Atmosfera
    5.0

Anonimowo
Dodano: 2014.03.01
Można się baaardzo dużo nauczyć. Polecam!
Plusy
  • atmosfera
  • rozwój
Minusy
3.8
  • Wynagrodzenie
    3.0
  • Możliwości rozwoju
    5.0
  • Socjal / benefity
    3.0
  • Ludzie / zespół
    3.0
  • Atmosfera
    5.0