Opinie pracowników

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Dodano: 2019.01.10
Praca ok ale dla kogoś kto nie miał wcześniej styczności z bankowością
Plusy
  • Miła atmosfera
  • duża relacyjność z klientami
  • pomocni współpracownicy
Minusy
  • procedury zakładania produktów bankowych
  • system arichwizacji dokumentów
  • przymykanie oka na łamanie przepisów przy stałych klientach
Wskazówki dla pracodawcy
Byłam pracownikiem BS Toruń ponad rok. Wcześniej pracowałam w innych bankach, więc miałam porównanie. Bardzo sobie ceniłam dobrą relację z klientami w BS, miłą atmosferę w oddziale jak i relacje z kolegami i koleżankami z pracy. Wszyscy byli wobec siebie serdeczni i uczynni. Jeśli chodzi o minusy to najbardziej uciążliwe było robienie kredytów. Papirologii mnóstwo procedura potrafiła trwać aż 3 dni gdzie w innych bankach zwykły kredyt trwa od 15 do 30 min. Archiwizacja dokumentacji była tylko i wyłącznie w oddziale, zajmowała dużo miejsca i czasu, a nie wszystko było w systemie. Szukanie czegokolwiek było dużą udręką ponieważ nie było jednego spójnego systemu archiwizacji dla wszystkich dokumentów a dodatkowo w każdym oddziale wyglądało to inaczej. Ostatnią rzeczą na minus było faworyzowanie klientów długoletnich tzn. przymykało się oko jak były polecenia przelewów źle wypełnione lub jak nie mieli dowodu ani innego dokumentu potwierdzającego tożsamość to i tak kazano mi wypłacić ich pieniądze przez co podważali mój autorytet. Ogólnie nie wspominam tam pracy źle ale dla kogoś kto pracował w dużych bankach może być to zderzenie z rzeczywistością dość bolesne.
3.0
  • Wynagrodzenie
    3.0
  • Możliwości rozwoju
    1.0
  • Socjal / benefity
    2.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    4.0