Umiejętności
Social Media Marketing
Telemarketing
Zarządzanie zespołem
szkolenia
Marketing internetowy
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Własna działalność - właściciel firmy
Prowadzenie szkoleń z zakresu rozwoju osobistego, obsługi klientów, technik sprzedaży, zarządzania zespołem.
Tworzenie call center obsługowego/sprzedażowego
Przygotowanie projektów oraz koordynacja gier miejskich na terenie całej polski.
Tworzenie gier turystycznych: www.gryturystyczne.pl
Koordynacja projektu kreatora gier tekstowych - jako innowacyjnego narzędzia szkoleniowego.
Prowadzenie szkoleń z zakresu standardów obsługi Klienta..
przygotowanie, koordynacja i prowadzenie szkoleń z zakresu gamifikacji - wykorzystania gier w szkoleniach.
Tworzenie call center obsługowego/sprzedażowego
Przygotowanie projektów oraz koordynacja gier miejskich na terenie całej polski.
Tworzenie gier turystycznych: www.gryturystyczne.pl
Koordynacja projektu kreatora gier tekstowych - jako innowacyjnego narzędzia szkoleniowego.
Prowadzenie szkoleń z zakresu standardów obsługi Klienta..
przygotowanie, koordynacja i prowadzenie szkoleń z zakresu gamifikacji - wykorzystania gier w szkoleniach.
Szkoleniowiec/Menedżer
Przygotowywanie i przeprowadzanie warsztatów rozwojowych. Prowadzenie akcji reklamowych, praca z grafiką, mailing. Prowadzenie imprez dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych.
Projekt Menedżer
Seoprotect
Koordynowanie dwóch projektów związanych z nowymi technologiami (branża SEO). Do moich obowiązków należy:
testowanie najnowszych rozwiązań w obrębie proponowanych usług oraz produktów,
opracowanie strategii marketingowej długo oraz krótko terminowej
tworzenie struktur sprzedażowych (planowanie zatrudnienia, rekrutacje, szkolenia merytoryczne oraz sprzedażowe, opracowanie systemów motywacyjnych dział).
Do moich obowiązków należy koordynowanie prac programistów, grafików, sprzedawców a także śledzenie najnowszych trendów w obrębie marketingu internetowego.
testowanie najnowszych rozwiązań w obrębie proponowanych usług oraz produktów,
opracowanie strategii marketingowej długo oraz krótko terminowej
tworzenie struktur sprzedażowych (planowanie zatrudnienia, rekrutacje, szkolenia merytoryczne oraz sprzedażowe, opracowanie systemów motywacyjnych dział).
Do moich obowiązków należy koordynowanie prac programistów, grafików, sprzedawców a także śledzenie najnowszych trendów w obrębie marketingu internetowego.
Menedżer ds. Marketingu i Sprzedaży
Koordynacja prac marketingowych oraz sprzedażowych w wydawnictwie. Całościowa obsługa kampanii e-mailingowych. Tworzenie oraz rozwój działu sprzedaży: rekrutacje, szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Obsługa kluczowych klientów wydawnictwa. Planowanie oraz przeprowadzanie kampanii sprzedażowych (e-marketing oraz telemarketing). Analiza skuteczności przeprowadzanych działań.
Analizowanie kampanii sprzedażowych oraz marketingowych pod kątem skuteczności. Raportowanie wyników, aktywna sprzedaż produktów wydawnictwa.
Analizowanie kampanii sprzedażowych oraz marketingowych pod kątem skuteczności. Raportowanie wyników, aktywna sprzedaż produktów wydawnictwa.
Trener/konsultant
outsorcing sprzedaży/consulting
Prowadzenie szkoleń dla średniego szczebla managerskiego w call center, wsparcie konsultingowe dla mikro i małych przedsiębiorstw. W ramach prowadzonych działań m. in. coaching handlowy a także rozojjowy. Szkolenia sprzedażowe, prowadzenie kampanii reklamowych, coachingi, treningi umiejętności miękkich.
Prowadzenie badań zgodności jakości obsługi klienta z normami wyznaczonymi przez zleceniodawców. Udzielanie informacji zwrotnej/szkolenia dla pracowników marketów.
Prowadzenie badań zgodności jakości obsługi klienta z normami wyznaczonymi przez zleceniodawców. Udzielanie informacji zwrotnej/szkolenia dla pracowników marketów.
Kierownik Działu Sprzedaży
Porcerate
współtworzenie polityki rozwoju firmy, przygotowanie i wdrożenie planu rozwoju działu, wprowadzanie i opieka nad wprowadzanymi na rynek produktami, odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedażowego, negocjacje handlowe, tworzenie i rozwijanie systemu motywacyjnego w podległym zespole, rekrutacja, szkolenia (sprzedażowe, standardy obsługi klienta, produktowe), raportowanie i monitorowanie wyników pracy działu, negocjacje handlowe, wyznaczanie standardów obsługi klienta oraz ich wdrażanie.
Kierownik działu telemarketingu
Kaja sp z o.o.
realizowanie założonych planów poprzez zarządzanie działem – ok. 90 osób. W podległej mi kadrze kierowników operacyjnych przeprowadzałem coaching oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje Lidera (z zakresu zarządzania czasem, udzielania informacji zwrotnej, delegowania zadań, itp.). Dbałem o wdrożenie i rozwój nowych projektów outsourcingowych, a także o współpracę z działem handlowym. Współtworzyłem strategię rozwoju i przemian w firmie..zajmuję się rozliczaniem pensji, oraz tworzeniem systemów motywacyjnych pracowników.
Koordynator Obszaru Back Office
koordynowanie pracy biura oraz podległych pracowników, ocena jakości i ilości wykonanej pracy, udzielanie informacji zwrotnych podległym pracownikom, dbanie o przestrzeganie standardów pracy wyznaczonych przez firmę oraz przez zleceniodawcę, udział w grupach roboczych min. dotyczących poza finansowego systemu motywacyjnego pracowników.
Zaopatrzeniowiec- Pracownik Techniczny
Best Eastern – Plaza Hotels S.A. Hotel HP Park
utrzymywanie stałych zapasów produktów w hotelu, stały kontakt z klientami i dostawcami, kontrola realizacji zamówień generowanych przez hotel, prowadzenie negocjacji handlowych, techniczna obsługa i pomoc w organizacji konferencji oraz bankietów na terenie hotelu;
Projekty
Game - book Creator
Kreator tworzenia gier tekstowych. Tworzenie i rozwój projektu.
Aktualnie posiadamy wersję testową aplikacji, dystrybuowaną w wybranych firmach szkoleniowych oraz wśród firm szkolących pracowników z zakresu: obsługi Klienta roszczeniowego i trudnego, ochrony danych osobowych, standardów obsługi Klienta.
Aktualnie posiadamy wersję testową aplikacji, dystrybuowaną w wybranych firmach szkoleniowych oraz wśród firm szkolących pracowników z zakresu: obsługi Klienta roszczeniowego i trudnego, ochrony danych osobowych, standardów obsługi Klienta.
Szkolenia i kursy
2011 coaching,szkolenia zaawansowane w zakresie Analizy Transakcyjnej
2011 Trening negocjacyjny
2011 Test 101 - potwierdzający wiedzę z zakresu Analizy Transakcyjnej
2011 Szkolenie z obsługi klienta - sposoby radzenie sobie z trudnym klientem
2010 - 2011 Szkoła Analizy Transakcyjnej
2008 - 2009 Szkoła Trenerów Biznesu Integra. /Prowadzenie szkoleń w zakresie: zarządzanie sobą w czasie, skuteczne komunikowanie się, team building, systemy motywacyjne, rozwijanie własnej kreatywności, rozwiązywanie sytuacji „trudnych”, rodzenie sobie ze stresem, skuteczny lider, szkolenia w formule outdoor, wyszukiwanie informacji w Internecie/
Szkolenie „E-biznes”
Kurs Photoshop /poziom podstawowy/
Szkolenie „ Stwórz swój biznes”
Szkolenie „Projekt Menadżer”
Seminarium w zakresie zasad udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej
Szkolenie „Kierowanie Zespołem”
Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta”
Szkolenie „Pierwszy krok w biznesie”
Szkolenie z zakresu nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami podczas rozmowy telefonicznej i w kontakcie bezpośrednim 19-20.01.2006
Uprawnienia pedagogiczne 2005
2011 Trening negocjacyjny
2011 Test 101 - potwierdzający wiedzę z zakresu Analizy Transakcyjnej
2011 Szkolenie z obsługi klienta - sposoby radzenie sobie z trudnym klientem
2010 - 2011 Szkoła Analizy Transakcyjnej
2008 - 2009 Szkoła Trenerów Biznesu Integra. /Prowadzenie szkoleń w zakresie: zarządzanie sobą w czasie, skuteczne komunikowanie się, team building, systemy motywacyjne, rozwijanie własnej kreatywności, rozwiązywanie sytuacji „trudnych”, rodzenie sobie ze stresem, skuteczny lider, szkolenia w formule outdoor, wyszukiwanie informacji w Internecie/
Szkolenie „E-biznes”
Kurs Photoshop /poziom podstawowy/
Szkolenie „ Stwórz swój biznes”
Szkolenie „Projekt Menadżer”
Seminarium w zakresie zasad udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej
Szkolenie „Kierowanie Zespołem”
Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta”
Szkolenie „Pierwszy krok w biznesie”
Szkolenie z zakresu nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami podczas rozmowy telefonicznej i w kontakcie bezpośrednim 19-20.01.2006
Uprawnienia pedagogiczne 2005
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
historia, sztuki walki, gotowanie, gry planszowe, etyka biznesu.
Organizacje
Klub sportowy PRETORIUM, założyciel i pierwszy prezes.
Klub Gier Planszowych.
Klub Gier Planszowych.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.