Umiejętności
Employer Branding
Microsoft Office
rekrutacja
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Koordynacja projektu
Prawo jazdy kat B
Projekty unijne
Projekty HR
posługiwanie sie jezykiem ang w stopni komunikatywnym
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Własna działalność - właściciel firmy
Modernia
Prowadzenie sprzedaży w zakresie mebli i sztuki użytkowej z lat 1950-80
Utrzymywanie bliskich relacji z klientami i partnerami
Monitorowanie rynku i analiza konkurencji
Obsługiwanie procesu sprzedażowego
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Pozyskiwanie klientów i partnerów biznesowych
Planowanie i nadzorowanie realizacji budżetu
Marketing i promocja firmy w internecie i mediach społecznościowych
Skuteczna realizacja założonych celów sprzedażowych w okresie 10.11.2020-12.2021
Utrzymywanie bliskich relacji z klientami i partnerami
Monitorowanie rynku i analiza konkurencji
Obsługiwanie procesu sprzedażowego
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Pozyskiwanie klientów i partnerów biznesowych
Planowanie i nadzorowanie realizacji budżetu
Marketing i promocja firmy w internecie i mediach społecznościowych
Skuteczna realizacja założonych celów sprzedażowych w okresie 10.11.2020-12.2021
Specjalista ds.projektów
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna
Nadzór i opieka merytoryczna nad projektami międzynarodowymi w tym komunikację pomiędzy zespołem projektu Erasmus, Akcja 2: partnerzy z Niemiec i Hiszpanii oraz w projektach transgranicznych: Polska-Białoruś-Ukraina
Komunikacja w języku angielskim.
Pozyskanie eksperckiej kadry naukowej do realizacji projektu
Udział i prelekcja w konferencjach międzynarodowych (Ukraina, Białoruś, Polska, Niemcy).
Przygotowanie spotkań międzynarodowych.
Przygotowanie dokumentów projektowych do audytu.
Skuteczne rozliczenie projektów.
Kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi
Współorganizacja przedsięwzięć promujących województwo lubelskie min: Lubelski rajd rowerowy Green Velo, Targów Turystycznych.
Organizacja wizyt studyjnych dziennikarzy z Belgii, Niemiec, Izraela, Francji (min. na zlecenie katalogu Michelin), USA
Komunikacja w języku angielskim.
Pozyskanie eksperckiej kadry naukowej do realizacji projektu
Udział i prelekcja w konferencjach międzynarodowych (Ukraina, Białoruś, Polska, Niemcy).
Przygotowanie spotkań międzynarodowych.
Przygotowanie dokumentów projektowych do audytu.
Skuteczne rozliczenie projektów.
Kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi
Współorganizacja przedsięwzięć promujących województwo lubelskie min: Lubelski rajd rowerowy Green Velo, Targów Turystycznych.
Organizacja wizyt studyjnych dziennikarzy z Belgii, Niemiec, Izraela, Francji (min. na zlecenie katalogu Michelin), USA
Koordynator projektów
Euro-Forum
Koordynator projektu: „ Mazowieckie Kompetencje Komputerowe” Podziałanie 9.6.2,(01.11.2014-30.06.2015)
Koordynator projektu pt: „Nowa, jakość w firmie Euro-Forum Agnieszka Gudków, Marek Gudków Spółka Jawna, Podziałanie 8.1.1. (01.06.2014-31.10.2014)
Koordynator projektu pt: Turystyczna Lubelszczyzna „Podziałanie 8.1.1 (01.10.2013-31.10.2014)
Koordynator projektu pt: Finansowe Kwalifikacje i Kompetencje!” Podziałanie 8.1.1 (02.04.2013-31.05.2014)
Koordynator projektu: „ Kreatywna edukacja” Działanie 9.4 (01.03.2013-30.09.2013)
Specjalista ds. szkoleń i logistyki projekt pt: ”Forum kwalifikacji" Podziałanie 8.1.1 (02.01.2012-31.12.2012)
Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości projekt pt:„Multimedialna szkoła” Działanie 9.4 (02.01.2012-31.12.2012)
Koordynator projektu pt: „Nowa, jakość w firmie Euro-Forum Agnieszka Gudków, Marek Gudków Spółka Jawna, Podziałanie 8.1.1. (01.06.2014-31.10.2014)
Koordynator projektu pt: Turystyczna Lubelszczyzna „Podziałanie 8.1.1 (01.10.2013-31.10.2014)
Koordynator projektu pt: Finansowe Kwalifikacje i Kompetencje!” Podziałanie 8.1.1 (02.04.2013-31.05.2014)
Koordynator projektu: „ Kreatywna edukacja” Działanie 9.4 (01.03.2013-30.09.2013)
Specjalista ds. szkoleń i logistyki projekt pt: ”Forum kwalifikacji" Podziałanie 8.1.1 (02.01.2012-31.12.2012)
Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości projekt pt:„Multimedialna szkoła” Działanie 9.4 (02.01.2012-31.12.2012)
Asystent Kierownika Projektu
Bractwo Miłosierdzia im.św.Brata Aberta
Prowadzenie biura projektu,
Rekrutacja i bieżące utrzymywanie kontaktu z uczestnikami projektu, wykonawcami,
Tworzenie umów, rachunków,
Prowadzenie dokumentacji uczestników projektu, bazy danych UP,
Bieżące opracowywanie informacji na stronę internetową projektu,
Koordynowanie i organizowanie procesu szkoleń i doradztwa w ramach projektu w zakresie tworzenia
podmiotów ekonomii społecznej: spółdzielni socjalnych, centrów integracji społecznej, klubów integracji
społecznej.
Nadzór i kontrola działań merytorycznych projektu.
Rekrutacja i bieżące utrzymywanie kontaktu z uczestnikami projektu, wykonawcami,
Tworzenie umów, rachunków,
Prowadzenie dokumentacji uczestników projektu, bazy danych UP,
Bieżące opracowywanie informacji na stronę internetową projektu,
Koordynowanie i organizowanie procesu szkoleń i doradztwa w ramach projektu w zakresie tworzenia
podmiotów ekonomii społecznej: spółdzielni socjalnych, centrów integracji społecznej, klubów integracji
społecznej.
Nadzór i kontrola działań merytorycznych projektu.
Koordynator projektu
Koordynator projektu „WWW.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk
pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS”, Poddziałanie 3.3.2.
Zakres obowiązków:
Opracowanie procedur wdrażania projektu (tworzenie umów, rachunków, koordynowanie prac zespołu
projektowego spotkania zespołu projektowego, ustalanie zasad współpracy w zespole projektowym,
komunikacji pomiędzy zespołem projektowym),
Bieżący kontakt z kadrą naukową UMCS w Lublinie
Nadzór nad sprawozdawczością oraz monitoringiem i ewaluacją projektu,
Nadzór nad prawidłowością zamówień publicznych,
Bieżąca współpraca z księgowością w zakresie umów, raportów finansowych, rachunków, faktur, analiza
raportów pokontrolnych, weryfikacja merytoryczna dokumentów finansowych,
Kontrola zgodności działań projektowych z harmonogramem projektu, weryfikacja kwalifikowalności wydatków
we współpracy z księgowością,
Kontakt z Instytucja Pośredniczącą -MNiSW
pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS”, Poddziałanie 3.3.2.
Zakres obowiązków:
Opracowanie procedur wdrażania projektu (tworzenie umów, rachunków, koordynowanie prac zespołu
projektowego spotkania zespołu projektowego, ustalanie zasad współpracy w zespole projektowym,
komunikacji pomiędzy zespołem projektowym),
Bieżący kontakt z kadrą naukową UMCS w Lublinie
Nadzór nad sprawozdawczością oraz monitoringiem i ewaluacją projektu,
Nadzór nad prawidłowością zamówień publicznych,
Bieżąca współpraca z księgowością w zakresie umów, raportów finansowych, rachunków, faktur, analiza
raportów pokontrolnych, weryfikacja merytoryczna dokumentów finansowych,
Kontrola zgodności działań projektowych z harmonogramem projektu, weryfikacja kwalifikowalności wydatków
we współpracy z księgowością,
Kontakt z Instytucja Pośredniczącą -MNiSW
Asystent koordynatora projektów
Acton Training Centre
rekrutacja, prowadzenie dokumentacji szkoleń, opracowanie narzędzi monitoringu i ewaluacji, wprowadzanie
danych uczestników do bazy danych PEFS,
Przygotowanie harmonogramów szkoleń, kontakt z kadrą trenerską Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Bieżąca współpraca z Novum-stowarzyszeniem na rzecz kształcenia i doskonalenia zawodowego pielęgniarek i
położnych
Kontakt z dyrekcją szpitali województwa lubelskiego w zakresie delegowania pracowników na szkolenie
Przygotowywanie merytorycznej części wniosków o płatność, załącznika nr 2, przygotowanie strategii działań
promocyjno-informacyjnych, zatwierdzanie materiałów promocyjnych,
Bieżąca współpraca z asystentem finansowym i biurem rachunkowym projektu,
Nadzór nad aktualizacją strony projektu,
Bieżąca współpraca z Urzędem Marszałkowskim, archiwizacja dokumentów zgodna z zasadą polityki
bezpieczeństwa oraz instrukcji obiegu dokumentów według ustawy o ochronie danych osobowych.
danych uczestników do bazy danych PEFS,
Przygotowanie harmonogramów szkoleń, kontakt z kadrą trenerską Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Bieżąca współpraca z Novum-stowarzyszeniem na rzecz kształcenia i doskonalenia zawodowego pielęgniarek i
położnych
Kontakt z dyrekcją szpitali województwa lubelskiego w zakresie delegowania pracowników na szkolenie
Przygotowywanie merytorycznej części wniosków o płatność, załącznika nr 2, przygotowanie strategii działań
promocyjno-informacyjnych, zatwierdzanie materiałów promocyjnych,
Bieżąca współpraca z asystentem finansowym i biurem rachunkowym projektu,
Nadzór nad aktualizacją strony projektu,
Bieżąca współpraca z Urzędem Marszałkowskim, archiwizacja dokumentów zgodna z zasadą polityki
bezpieczeństwa oraz instrukcji obiegu dokumentów według ustawy o ochronie danych osobowych.
Szkolenia i kursy
Certyfikat LCCI w zakresie biznesowego języka angielskiego,
Kurs Human Resources dotyczącego polityki równych szans i zarządzania różnorodnością
Szkolenie z E-marketingu, certyfikat ECCC
Szkolenie z Excela, certyfikat ECCC
Szkolenie z zarządzania działaniami operacyjnymi przedsiębiorstwa, certyfikat ECCC
Kurs Specjalista ds. rekrutacji pracowników-zaświadczenie MEN
Kurs Human Resources dotyczącego polityki równych szans i zarządzania różnorodnością
Szkolenie z E-marketingu, certyfikat ECCC
Szkolenie z Excela, certyfikat ECCC
Szkolenie z zarządzania działaniami operacyjnymi przedsiębiorstwa, certyfikat ECCC
Kurs Specjalista ds. rekrutacji pracowników-zaświadczenie MEN
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
Podróże, literatura faktu, reportaż, sztuka użytkowa lat 1950-80
Grupy
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker