Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Własna działalność - właściciel firmy
ALMATEA
Zarządzanie projektem
Wdrażanie nowego poduktu
Partycypowanie w strategicznych decyzjach organizacji,
Dbanie o optymalny rozwój firmy przy uwzględnieniu sytuacji na rynku oraz planów firmy,
Przygotowywanie i realizacja budżetu firmy oraz jego analiza i bieżący nadzór.
Odpowiedzialność za politykę handlową, utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych,
Zarządzanie operacyjne działalnością firmy,
Koordynacja oraz nadzór nad prowadzonymi negocjacjami czy podpisywanymi kontraktami,
Zarządzanie zespołem,
Optymalizacja kosztów prowadzonej działalności we wszystkich podległych jednostkach.
monitorowanie realizacji budżetu projektu z uwzględnieniem niezbędnych korekt i modyfikacji w trakcie trwania projektu
identyfikowanie działań, ustalenie kolejności działań, szacowanie czasu trwania poszczególnych zadań, opracowanie harmonogramu projektu, kontrolowanie zarządzania czasem w projekcie
identyfikowanie ryzyk i zarządzanie nimi
współpracę z inwestorem, uzgodnienia, propozycje zmian i rozwiązań technicznych.
Zarządzanie projektami za pomocą systemów informatycznych inwestora
Sprawdzanie poprawności i kompletności dokumentacji odbiorowej
Wdrażanie nowego poduktu
Partycypowanie w strategicznych decyzjach organizacji,
Dbanie o optymalny rozwój firmy przy uwzględnieniu sytuacji na rynku oraz planów firmy,
Przygotowywanie i realizacja budżetu firmy oraz jego analiza i bieżący nadzór.
Odpowiedzialność za politykę handlową, utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych,
Zarządzanie operacyjne działalnością firmy,
Koordynacja oraz nadzór nad prowadzonymi negocjacjami czy podpisywanymi kontraktami,
Zarządzanie zespołem,
Optymalizacja kosztów prowadzonej działalności we wszystkich podległych jednostkach.
monitorowanie realizacji budżetu projektu z uwzględnieniem niezbędnych korekt i modyfikacji w trakcie trwania projektu
identyfikowanie działań, ustalenie kolejności działań, szacowanie czasu trwania poszczególnych zadań, opracowanie harmonogramu projektu, kontrolowanie zarządzania czasem w projekcie
identyfikowanie ryzyk i zarządzanie nimi
współpracę z inwestorem, uzgodnienia, propozycje zmian i rozwiązań technicznych.
Zarządzanie projektami za pomocą systemów informatycznych inwestora
Sprawdzanie poprawności i kompletności dokumentacji odbiorowej
Edukacja
Grupy
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!