Umiejętności
CRM
Intranet
Microsoft Office
obsługa komputera
Odporność na stres
Umiejętności interpersonalne
Zarządzanie zespołem
Umiejętność pracy w grupie
praca pod presją czasu
Kontrola jakości
Analiza
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
umiejętność szybkiego uczenia się
odpowiedzialność
praca w zespole
komunikatywność
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
odpowiedzialność za powierzone zadania
praca biurowa
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
system CRM
Impuls Evo
Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac
Szybkie przyswajanie wiedzy i chęć do nauki
Szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności
Administracja biura
Miła aparycja i wysoka kultura osobista
Praca z Klientami
Języki
angielski
biegły
niderlandzki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu ds Zgodności
- Wspieranie menadżera sklepu w zarządzaniu zespołem i nadzorowaniu przebiegu procesów w sklepie w celu zapewnienia klientom obsługi na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
- Zarządzanie podległym zespołem; rozliczanie pracowników
- Znajomość branży i trendów rynkowych
- Kierowanie zespołem, motywowanie i pozyskiwanie zaangażowania pracowników
- Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi
- Planowanie i organizacja pracy oraz skuteczność działania
- Przeprowadzanie audytów (prawny, jakości)
- Zarządzanie podległym zespołem; rozliczanie pracowników
- Znajomość branży i trendów rynkowych
- Kierowanie zespołem, motywowanie i pozyskiwanie zaangażowania pracowników
- Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi
- Planowanie i organizacja pracy oraz skuteczność działania
- Przeprowadzanie audytów (prawny, jakości)
Koordynator / Analityk
- Kontrola stanów magazynowych;
- Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji i dokumentów;
- Organizacja oraz udział w comiesięcznych inwentaryzacjach;
- Rozliczanie podległych pracowników
- Analiza efektywności czasu pracy poprzez analizę przyczyn i miejsc powstawania strat w celu maksymalizacji efektywnego wykorzystania czasu pracy;
- Zarządzanie potencjałem ludzkim (bezpośrednio i pośrednio produkcyjnym) w zakresie efektywnego wykorzystania czasu pracy na magazynie;
- Przygotowanie analiz/raportów bieżących i okresowych opartych na ciągłym monitorowaniu stanów magazynowych oraz poziomu występujących strat w ujęciu przyczyn i miejsca powstawania strat;
- Bieżąca współpraca z innymi działami w Zakładzie.
- Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji i dokumentów;
- Organizacja oraz udział w comiesięcznych inwentaryzacjach;
- Rozliczanie podległych pracowników
- Analiza efektywności czasu pracy poprzez analizę przyczyn i miejsc powstawania strat w celu maksymalizacji efektywnego wykorzystania czasu pracy;
- Zarządzanie potencjałem ludzkim (bezpośrednio i pośrednio produkcyjnym) w zakresie efektywnego wykorzystania czasu pracy na magazynie;
- Przygotowanie analiz/raportów bieżących i okresowych opartych na ciągłym monitorowaniu stanów magazynowych oraz poziomu występujących strat w ujęciu przyczyn i miejsca powstawania strat;
- Bieżąca współpraca z innymi działami w Zakładzie.
Pracownik administracyjno - biurowy
- prowadzenie korespondencji w porozumieniu z przełożonym;
- odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji i dokumentów w Zakładzie;
- obsługa interesantów;
- rejestracja i archiwizacja poczty;
- przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie dokumentów;
- współpraca z pracownikami biura oraz udzielanie im niezbędnego wsparcia w codziennych obowiązkach.
- odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji i dokumentów w Zakładzie;
- obsługa interesantów;
- rejestracja i archiwizacja poczty;
- przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie dokumentów;
- współpraca z pracownikami biura oraz udzielanie im niezbędnego wsparcia w codziennych obowiązkach.
Opiekun Finansowy
- pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług;
- dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych;
- aktywna sprzedaż produktów finansowych;
- udział w akcjach marketingowych;
- sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług;
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych;
- aktywna sprzedaż produktów finansowych;
- udział w akcjach marketingowych;
- sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług;
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Inne
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Fotografia