Michał Świderski

marketing, promocja,PR
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Volkswagen Financial Services
specjalista ds marketingu
getBACK S.A.
specjalista ds. marketingu windykacyjnego
• Inicjowanie, projektowanie oraz koordynowanie kampanii marketingowych z obszaru windykacji.
• Współpraca z zewnętrznymi podwykonawcami (m.in. graficy, kancelaria prawnicza) oraz innymi jednostkami w firmie (m.in. dział operacyjny, dział prawny) w ramach prowadzonych działań.
• Projektowanie narzędzi i instrumentów motywujących osoby zadłużone do współpracy.
• Bieżąca analiza skuteczności podejmowanych działań, raportowanie wyników do przełożonego.
Stowarzyszenie Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej CAL
specjalista ds. logistycznych promocji projektu
• Promocja ogólnopolskiego, partnerskiego, systemowego projektu „Tworzenie i Rozwijanie Standardów Usług Pomocy i Integracji Społecznej” dotyczącego podniesienia profesjonalizmu i zwiększenie skuteczności instytucji pomocy społecznej i integracji społecznej w rozwiązywaniu problemu wykluczenia społecznego.
• Planowanie działań – tworzenie szczegółowego harmonogramu i budżetu zadania.
• Planowanie i realizacja działań informacyjno-promocyjnych ( m.in. wystawa przedstawiająca sylwetki pracowników pomocy społecznej eksponowana na dworcach kolejowych, dodatki do „Gazety Wyborczej” promujące projekt, organizacja dwóch konferencji kończących projekt).
• Koordynowanie pracy podwykonawców
• Dystrybucja kwartalnika Empowerment.
• Przygotowanie od strony organizacyjnej i logistycznej spotkań, konferencji zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu.
• Realizacja zapytań ofertowych, przygotowywanie umów, kwalifikacja i opis dokumentów finansowych
• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji merytorycznej projektu.
Logo
specjalista ds. promocji i rekrutacji
Polskie Zrzeszenie Producentów Bydla Mięsnego
• Promocja projektu szkoleniowego „Przyszłość Rozwojowa Żywności” (współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego) dotyczącego zarządzania badaniami naukowymi i pracami rozwojowymi z obszaru produkcji żywności oraz ich komercjalizacji w gospodarce.
• Rekrutacja pracowników naukowych sektora produkcji żywności do udziału w projekcie, współpraca z uczelniami i ośrodkami naukowymi.
• Opracowanie harmonogramu szkoleń oraz regulaminu i formularzy rekrutacyjnych.
• Przygotowanie materiałów promocyjnych oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej.
• Współpraca z mediami i dostawcami materiałów promocyjnych i informacyjnych (m.in. strona internetowa, reklama, materiały informacyjne, ogłoszenia w prasie i mediach elektronicznych, projekty graficzne).
McHayes&StewardGroup Sp. z o.o.
project manager
• Współpraca w zakresie stworzenia i wprowadzenia na rynek nowego programu certyfikacyjnego „Sprzedajemy etycznie. Firma godna zaufania klientów”.
• Opracowanie strategii, pełnego budżetu w tym „symulacji sprzedażowej” oraz harmonogramu projektu.
• Opracowanie zasad uczestnictwa w programie, przygotowanie przy udziale ekspertów zewnętrznych, dwuetapowej ankiety weryfikującej etykę procesu sprzedaży firm ubiegających się o certyfikat.
• Przygotowanie planu medialnego (4 patronaty merytoryczne: m.in. Naczelnej Rady Handlu i Usług oraz 12 patronatów medialnych m.in. miesięcznik Manager, portale proto.pl i o2.pl.).
• Zaprojektowanie materiałów promocyjnych oraz treści (folder, strona internetowa, mailing promocyjny, baza potencjalnych klientów – wybór branż i stanowisk).
• Działania PR-owe (promocja programu, materiały prasowe).
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji
Koordynator w dziale marketingu i PR
• Organizacja dwóch edycji corocznego eventu „Wielkiej Gali Integracji”.
• Organizacja 3 edycji Konkursu „Człowiek bez Barier” (patronat Pierwszej Damy RP oraz Rzecznika Praw Obywatelskich).
• Sporządzanie wniosków o dotacje ze źródeł zewnętrznych prowadzonych przez siebie projektów (Europejski Fundusz Społeczny, Komisja Europejska, Urząd m.st. Warszawy, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Fundacja Orange, Fundacja BRE Banku).
• Prowadzenie kampanii ATL, BTL, internetowych.
• Współpraca z partnerami, domami mediowymi, agencjami.
• Koordynacja działań wydawniczych (publikacje, ulotki, plakaty, foldery we współpracy z drukarniami i studiem graficznym.
• Tworzenie budżetów, planów marketingowych, harmonogramów działań.
• Koordynacja ze strony Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji Parady Schumana w 2010 r. - 10.000 uczestników.
• Współorganizowanie ogólnopolskiej kampanii społecznej „Płytka wyobraźnia to kalectwo, ostrzegającej przed nierozważnym skakaniem na główkę do wody”.
• Dystrybucja dwumiesięcznika „Integracja” (50000 egzemplarzy).

Najważniejsze projekty:

Wielka Gala Integracji
• Organizacja dwóch edycji corocznego eventu w Sali Kongresowej (2500 uczestników) odbywających się z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Niepełnosprawnych.
• Zakres odpowiedzialności: przygotowanie budżetu projektu, wybór agencji eventowej, współtworzenie scenariusza eventu (wybór prowadzących i artystów - Urszula, Krzysztof Cugowski, Vox), przygotowanie zaproszeń i bazy VIP-ów, koordynacja całości prac nad przygotowaniem wydarzenia i negocjacje (wybór i sali Oprawa świetlna i multimedialna (materiały filmowe), bankiet dla VIP-ów (ok. 400 gości) połączony z aukcją przedmiotów przekazanych przez znane osoby (politycy, artyści, sportowcy), prezentacja osiągnięć i działań Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji na rzecz osób z niepełnosprawnością, rozdanie nagród w trzech konkursach, rozliczenie projektu, sprawozdawczość .
• 2010 - podsumowanie Europejskiego Roku Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym patronat Prezydenta Bronisława Komorowskiego ora Przewodniczącego Parlamentu Europejskiego prof. Jerzego Buzka. Partnerzy: Urząd m.st. Warszawy, Komisja Europejska przedstawicielstwo w Polsce.
• 2009 Edycja jubileuszowa z okazji 15-lecia Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji. Partner: Urząd m.st Warszawy. Wydarzenie uświetnił swoim przybyciem i przemówieniem Premier RP.

Konkurs Człowiek bez Barier
• Organizacja 3 edycji Konkursu „Człowiek bez Barier” (patronat Pierwszej Damy RP oraz Rzecznika Praw Obywatelskich).
• Gala - ogłoszenie wyników wraz z wręczeniem przez patronów statuetek. Wydarzeniu towarzyszyły występy artystów z niepełnosprawnością. Ogłoszenie wyników w 2008 roku odbyło się w trakcie Gali Paraolimpijskiej Pekin 2008. Zakres odpowiedzialności: nawiązanie relacji i pozyskanie patronów merytorycznych oraz medialnych, - opracowanie materiałów informacyjnych (ulotka, plakat, strony internetowej), kampania PR-owa (Internet, prasa), aktywne pozyskiwanie kandydatów, organizacja gali finałowej (scenariusz gali, wybór prowadzącego i artystów, zaproszenia, przygotowanie scenariusza itp.), rozliczenie projektu, sprawozdawczość.

Sukcesy:
• Zdobycie prestiżowej nagrody branży public relations za pracę na rzecz Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji w ogólnopolskim konkursie Protony 2010 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowej”
• Trzykrotne zwiększenie ilości zgłoszeń kandydatów do konkursu Człowiek bez barier
• Zwiększenie o 400% ilości odbiorców magazynu „Integracja” .
• Pozyskanie bezpłatnej powierzchni reklamowej dla kampanii 1% w kilkunastu tytułach prasowych o rynkowej wartości 100000 PLN.

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Historia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

32 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Człowiek bez barier.
Człowiek bez barier.
Jaka jest recepta na szczęście? Czy dla każdego sukces oznacza to samo? Czy potrafimy docenić to, co mamy? Ta grupa jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ludzie sukcesu zdradzają swój przepis na sukces
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Historia wojskowości
Historia wojskowości
Grupa poświęcona historii wojskowości powszechnej oraz dziejom oręża polskiego.
Integracja for ever
Integracja for ever
Zapraszam wszystkich byłych i obecnych pracowników- zostańmy w kontakcie. potraktujmy to jako forum Alumnów SPI, co Wy na to?
Junior Event Manager
Junior Event Manager
Grupa dla pasjonatów dziedziny Event Marketingu
Media Relations
Media Relations
Grupa dla osób, które zajmują się lub chciałyby zajmować się media relations.
Nośniki reklamowe INDOOR i OUTDOOR
Nośniki reklamowe INDOOR i OUTDOOR
Wymiana informacji o nośnikach reklamowych INDOOR i OUTDOOR
PODYPLOMOWE STUDIUM PUBLIC RELATIONS
PODYPLOMOWE STUDIUM PUBLIC RELATIONS
Grupa integrująca obecnych studentów jak i absolwentów Studium PR.
Polska Szabla
Polska Szabla
Grupa dla szermierzy broni dawnej - polskiej szabli, pałasza, miecza, szkockiego rapiera,oraz każdej broni białej tudzież fanów tych broni.
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.