Umiejętności
CRM
Google Docs
Linux
Microsoft Office
Outlook
Statistica
Thunderbird
Ubuntu
Webmail
obsługa komputera
Obsługa urządzeń biurowych
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa klienta
System Windows
IBM SPSS Statistics
Obsługa CRM
szkolenia z obsługi i eksploatacji systemów informatycznych
Administracja stronami WWW
Help Desk IT / Support IT
Sprzedaż systemów IT
Arkusz Organizacyjny
Interaction Client
wunderlist
prezentacja systemów it
Dzienniki elektroniczne
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
• Sprzedaż systemów SISMS oraz MOBIS poprzez kontakt telefoniczny;
• Przygotowywanie ofert sprzedaży systemów SISMS i MobiS;
• Pozyskiwanie nowych klientów;
• Zamykanie sprzedaży po wcześniejszych negocjacjach poprzednich handlowców;
• Prowadzenie Facebooka SISMS;
• Szkolenie klientów on-line z SISMS;
• Prezentacja produktu u klienta;
• Planowanie i prowadzenie akcji marketingowych, poprzez e-mailing, social media oraz kontakt telefoniczny;
• Negocjacje z trudnymi klientami;
• Przygotowywanie manuali szkoleniowych dla handlowców mobilnych;
• Współpraca z zarządem przy nowych projektach i produktach SISMS;
• Dostosowywanie systemu CRM pod dział Call Center.
• Przygotowywanie ofert sprzedaży systemów SISMS i MobiS;
• Pozyskiwanie nowych klientów;
• Zamykanie sprzedaży po wcześniejszych negocjacjach poprzednich handlowców;
• Prowadzenie Facebooka SISMS;
• Szkolenie klientów on-line z SISMS;
• Prezentacja produktu u klienta;
• Planowanie i prowadzenie akcji marketingowych, poprzez e-mailing, social media oraz kontakt telefoniczny;
• Negocjacje z trudnymi klientami;
• Przygotowywanie manuali szkoleniowych dla handlowców mobilnych;
• Współpraca z zarządem przy nowych projektach i produktach SISMS;
• Dostosowywanie systemu CRM pod dział Call Center.
Specjalista ds. obsługi klienta
• Zarządzanie 4 osobowym zespołem serwisowym oprogramowania dla dyrektorów szkół;
• Planowanie pracy zespołu;
• Szkolenie nowych pracowników;
• Kontrola realizacji zadań;
• Oddelegowywanie obowiązków;
• Uczestnictwo w pokazach zmian w aplikacjach;
• Współpraca z Produkt Menagerami;
• Informowanie zespołu o bieżących zmianach w systemach;
• Serwis oprogramowania naborowego (nabory dla: żłobków, przedszkoli, szkół podstawowych i ponadgimnazjalnych);
• Zarządzanie 3 osobowym zespołem oprogramowania naborowego;
• Serwis oprogramowania dla dyrektorów szkół (arkusz organizacyjny);
• Serwis oprogramowania uczniowskiego (dziennik UONET+, sekretariat)
• Sprzedaż szkoleń;
• Sprzedaż oprogramowania;
• Sprzedaż wdrożeń;
• Obsługa CRM;
• Obsługa informacyjna klientów (informacje o fakturach, loginach, płatnościach);
• Wprowadzanie zamówień;
• Zapisywanie uczestników na konferencje, szkolenia w systemie szkoleniowym;
• Współpraca z innymi działami firmy;
• Sprzedaż bezpośrednia systemu UONET+ (dziennik elektroniczny);
• Prezentacje bezpośrednie systemu UONET+;
• Udział i obsługa konferencji np. OSKO, Kongres Zarządzania Oświatą;
• Udział w konferencjach jako Wykładowca/ Trener systemu UONET+ (Spotkanie z e-dziennikiem w Krakowie, Konferencja „Od becika każdy klika” w Kołobrzegu).
• Planowanie pracy zespołu;
• Szkolenie nowych pracowników;
• Kontrola realizacji zadań;
• Oddelegowywanie obowiązków;
• Uczestnictwo w pokazach zmian w aplikacjach;
• Współpraca z Produkt Menagerami;
• Informowanie zespołu o bieżących zmianach w systemach;
• Serwis oprogramowania naborowego (nabory dla: żłobków, przedszkoli, szkół podstawowych i ponadgimnazjalnych);
• Zarządzanie 3 osobowym zespołem oprogramowania naborowego;
• Serwis oprogramowania dla dyrektorów szkół (arkusz organizacyjny);
• Serwis oprogramowania uczniowskiego (dziennik UONET+, sekretariat)
• Sprzedaż szkoleń;
• Sprzedaż oprogramowania;
• Sprzedaż wdrożeń;
• Obsługa CRM;
• Obsługa informacyjna klientów (informacje o fakturach, loginach, płatnościach);
• Wprowadzanie zamówień;
• Zapisywanie uczestników na konferencje, szkolenia w systemie szkoleniowym;
• Współpraca z innymi działami firmy;
• Sprzedaż bezpośrednia systemu UONET+ (dziennik elektroniczny);
• Prezentacje bezpośrednie systemu UONET+;
• Udział i obsługa konferencji np. OSKO, Kongres Zarządzania Oświatą;
• Udział w konferencjach jako Wykładowca/ Trener systemu UONET+ (Spotkanie z e-dziennikiem w Krakowie, Konferencja „Od becika każdy klika” w Kołobrzegu).
Konsultant Obsługi Klienta
• Serwis oprogramowania dla dyrektorów szkół (arkusz organizacyjny);
• Serwis oprogramowania uczniowskiego (dzienniki, sekretariat)
• Sprzedaż szkoleń;
• Sprzedaż oprogramowania;
• Sprzedaż wdrożeń;
• Obsługa CRM;
• Obsługa informacyjna klientów (informacje o fakturach, loginach, płatnościach);
• Wprowadzanie zamówień;
• Zapisywanie uczestników na konferencje, szkolenia w systemie szkoleniowym;
• Współpraca z innymi działami firmy;
• Sprzedaż bezpośrednia systemu UONET+ (dziennik elektroniczny);
• Prezentacje bezpośrednie systemu Uonet+.
• Serwis oprogramowania uczniowskiego (dzienniki, sekretariat)
• Sprzedaż szkoleń;
• Sprzedaż oprogramowania;
• Sprzedaż wdrożeń;
• Obsługa CRM;
• Obsługa informacyjna klientów (informacje o fakturach, loginach, płatnościach);
• Wprowadzanie zamówień;
• Zapisywanie uczestników na konferencje, szkolenia w systemie szkoleniowym;
• Współpraca z innymi działami firmy;
• Sprzedaż bezpośrednia systemu UONET+ (dziennik elektroniczny);
• Prezentacje bezpośrednie systemu Uonet+.
Pracownik Centrum Obsługi Klienta
• Serwis oprogramowania dla dyrektorów szkół (arkusz organizacyjny);
• Sprzedaż szkoleń;
• Sprzedaż oprogramowania;
• Sprzedaż wdrożeń;
• Obsługa CRM;
• Obsługa informacyjna klientów (informacje o fakturach, loginach, płatnościach);
• Wprowadzanie zamówień;
• Zapisywanie uczestników na konferencje, szkolenia w systemie szkoleniowym;
• Współpraca z innymi działami firmy.
• Sprzedaż szkoleń;
• Sprzedaż oprogramowania;
• Sprzedaż wdrożeń;
• Obsługa CRM;
• Obsługa informacyjna klientów (informacje o fakturach, loginach, płatnościach);
• Wprowadzanie zamówień;
• Zapisywanie uczestników na konferencje, szkolenia w systemie szkoleniowym;
• Współpraca z innymi działami firmy.
asystent specjalisty ds. szkoleń
-Przygotowywanie dokumentów przetargowych;
• Kontrola poczty przychodzącej i wychodzącej;
• Katalogowanie poczty w skrzynce firmowej;
• Rekrutacja wykładowców (redakcja ogłoszeń o pracę; przeglądanie i katalogowanie referencji);
• Tworzenie baz personelu- wykładowców;
• Tworzenie baz PUP i jednostek pomocy społecznej;
• Tworzenie baz do rozsyłania ofert komercyjnych;
• Tworzenie ofert szkoleniowych;
• Tworzenie programów szkoleniowych;
• Tworzenie materiałów dydaktycznych- skrypty;
• Przygotowywanie szkoleń od strony organizacyjnej (sale, catring);
• Przygotowywanie umów i aneksów szkoleniowych;
• Otwieranie szkoleń;
• Aktualizacja strony internetowej;
• Promocja poprzez sieci social media;
• Prace biurowe: skanowanie, kopiowanie, obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, bindowanie.
• Kontrola poczty przychodzącej i wychodzącej;
• Katalogowanie poczty w skrzynce firmowej;
• Rekrutacja wykładowców (redakcja ogłoszeń o pracę; przeglądanie i katalogowanie referencji);
• Tworzenie baz personelu- wykładowców;
• Tworzenie baz PUP i jednostek pomocy społecznej;
• Tworzenie baz do rozsyłania ofert komercyjnych;
• Tworzenie ofert szkoleniowych;
• Tworzenie programów szkoleniowych;
• Tworzenie materiałów dydaktycznych- skrypty;
• Przygotowywanie szkoleń od strony organizacyjnej (sale, catring);
• Przygotowywanie umów i aneksów szkoleniowych;
• Otwieranie szkoleń;
• Aktualizacja strony internetowej;
• Promocja poprzez sieci social media;
• Prace biurowe: skanowanie, kopiowanie, obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, bindowanie.
specjalista ds. operacyjnych
MM-PRO Event Management
Planowanie pracy biura (prowadzenie kalendarza);
• Kontrola poczty przychodzącej i wychodzącej;
• Katalogowanie poczty w skrzynce firmowej;
• Tworzenie baz personelu;
• Tworzenie baz kontrahentów oraz sponsorów;
• Współudział w tworzeniu pomysłów eventowych;
• Ustalanie terminów spotkań pracowników z kontrahentami;
• Delegowanie zadań dla podległych pracowników;
• Rekrutacja na stanowisko „event menadżer”;
• Rekrutacja na stanowisko „fotograf sesyjny”;
• Rekrutacja hostess, fotomodelek;
Pomoc przy rekrutacji grafików komputerowych (redakcja ogłoszeń o pracę; przeglądanie i katalogowanie portfolio, ustalanie terminów rozmów rekrutacyjnych);
• Organizowanie sesji bazowych;
• Negocjacje biznesowe z partnerami strategicznymi;
• Organizowanie sesji eventowych;
• Opieka nad hostessami, fotomodelkami, wizażystkami i fotografami;
• Kontakt z drukarniami (negocjacje cenowe, ustalanie rabatów przy poleceniach i większych zleceniach) oraz zlecanie druku (np. wizytówki, plakaty);
• Katalogowanie oraz kompletowanie dokumentów pracowników (formularze, dane, umowy).
• Kontrola poczty przychodzącej i wychodzącej;
• Katalogowanie poczty w skrzynce firmowej;
• Tworzenie baz personelu;
• Tworzenie baz kontrahentów oraz sponsorów;
• Współudział w tworzeniu pomysłów eventowych;
• Ustalanie terminów spotkań pracowników z kontrahentami;
• Delegowanie zadań dla podległych pracowników;
• Rekrutacja na stanowisko „event menadżer”;
• Rekrutacja na stanowisko „fotograf sesyjny”;
• Rekrutacja hostess, fotomodelek;
Pomoc przy rekrutacji grafików komputerowych (redakcja ogłoszeń o pracę; przeglądanie i katalogowanie portfolio, ustalanie terminów rozmów rekrutacyjnych);
• Organizowanie sesji bazowych;
• Negocjacje biznesowe z partnerami strategicznymi;
• Organizowanie sesji eventowych;
• Opieka nad hostessami, fotomodelkami, wizażystkami i fotografami;
• Kontakt z drukarniami (negocjacje cenowe, ustalanie rabatów przy poleceniach i większych zleceniach) oraz zlecanie druku (np. wizytówki, plakaty);
• Katalogowanie oraz kompletowanie dokumentów pracowników (formularze, dane, umowy).
specjalista ds marketingu
www.biznesnaobcasach.pl
Praktyki
Tworzenie kampanii ambient marketing;
• Prowadzenie kampanii marketingowych poprzez social media: facebook, nk.pl, twitter, blip;
• Współtworzenie systemów motywacyjnych, koordynatorek spotkań „Biznes na obcasach przy kawie”;
• Współtworzenie systemów i analiz marketingowych firmy;
• Współtworzenie spotkań NetWorkingowych w ramach działalności firmy.
Tworzenie kampanii ambient marketing;
• Prowadzenie kampanii marketingowych poprzez social media: facebook, nk.pl, twitter, blip;
• Współtworzenie systemów motywacyjnych, koordynatorek spotkań „Biznes na obcasach przy kawie”;
• Współtworzenie systemów i analiz marketingowych firmy;
• Współtworzenie spotkań NetWorkingowych w ramach działalności firmy.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Badania i rozwój
Inne
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Marketing internetowy,
psychologia reklamy,
planowanie marketingowe,
tworzenie badań marketingowych oraz psychologicznych,
zarządzanie zasobami ludzkimi (tworzenie systemów motywacyjnych oraz systemów ocen pracowniczych),
opracowywanie danych statystycznych, doradztwo inwestycyjne,
• Systemy informatyczne- możliwości, architektura, beta testing;
• Psychologia reklamy;
• Rekrutacja;
• Psychologia wywierania wpływu;
• Psychologia twórczości;
• Statystyka;
• Metody Ambient Marketing;
Szydełkowanie,
Rękodzieło użytkowe
psychologia reklamy,
planowanie marketingowe,
tworzenie badań marketingowych oraz psychologicznych,
zarządzanie zasobami ludzkimi (tworzenie systemów motywacyjnych oraz systemów ocen pracowniczych),
opracowywanie danych statystycznych, doradztwo inwestycyjne,
• Systemy informatyczne- możliwości, architektura, beta testing;
• Psychologia reklamy;
• Rekrutacja;
• Psychologia wywierania wpływu;
• Psychologia twórczości;
• Statystyka;
• Metody Ambient Marketing;
Szydełkowanie,
Rękodzieło użytkowe
Inne
• Efektywna sprzedaż oprogramowania, szkoleń, wdrożeń;
• Umiejętności prowadzenia prezentacji systemów;
• Obsługa klienta;
• Tworzenie narzędzi psychometrycznych i ankiet badawczych;
• Konstruowanie i przeprowadzanie badań psychologicznych, marketingowych;
• Umiejętność planowania i realizacji rekrutacji na różne stanowiska (hostessy, fotomodelki, menadżerowie, graficy, programiści, wykładowcy);
• Umiejętność przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych;
• Umiejętność tworzenia Case Study na potrzeby rekrutacyjne;
• Znajomość systemów ocen pracowniczych;
• Znajomość systemów motywacyjnych;
• Znajomość prawa zamówień publicznych;
• Podstawowa znajomość zagadnień księgowych, kadrowych;
• Podstawowa znajomość prawa oświatowego;
• Zdolności przywódcze.
• Prawo jazdy kategorii B;
• Aktualne badania kierowców kategorii B.
• Umiejętności prowadzenia prezentacji systemów;
• Obsługa klienta;
• Tworzenie narzędzi psychometrycznych i ankiet badawczych;
• Konstruowanie i przeprowadzanie badań psychologicznych, marketingowych;
• Umiejętność planowania i realizacji rekrutacji na różne stanowiska (hostessy, fotomodelki, menadżerowie, graficy, programiści, wykładowcy);
• Umiejętność przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych;
• Umiejętność tworzenia Case Study na potrzeby rekrutacyjne;
• Znajomość systemów ocen pracowniczych;
• Znajomość systemów motywacyjnych;
• Znajomość prawa zamówień publicznych;
• Podstawowa znajomość zagadnień księgowych, kadrowych;
• Podstawowa znajomość prawa oświatowego;
• Zdolności przywódcze.
• Prawo jazdy kategorii B;
• Aktualne badania kierowców kategorii B.
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Droga Do Sukcesu
Co trzeba zrobić by przeżyć życie w pełni? Uczynić pierwszy krok, a potem kolejny...
Zapraszam do wspólnej drogi, podczas której razem przejdziemy od miejsca w którym jesteśmy teraz, do miejsca w k
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.