Dominika Libucha

Helpdesk IT, Konsultant Obsługi Klienta, Psycholog, marketingowiec, statystyk, HR, badania psychologiczne i marketingowe
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

CRM Google Docs Linux Microsoft Office Outlook Statistica Thunderbird Ubuntu Webmail obsługa komputera Obsługa urządzeń biurowych Sprzedaż bezpośrednia Obsługa klienta System Windows IBM SPSS Statistics Obsługa CRM szkolenia z obsługi i eksploatacji systemów informatycznych Administracja stronami WWW Help Desk IT / Support IT Sprzedaż systemów IT Arkusz Organizacyjny Interaction Client wunderlist prezentacja systemów it Dzienniki elektroniczne

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Samorządowy Informator SMS Sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
• Sprzedaż systemów SISMS oraz MOBIS poprzez kontakt telefoniczny;
• Przygotowywanie ofert sprzedaży systemów SISMS i MobiS;
• Pozyskiwanie nowych klientów;
• Zamykanie sprzedaży po wcześniejszych negocjacjach poprzednich handlowców;
• Prowadzenie Facebooka SISMS;
• Szkolenie klientów on-line z SISMS;
• Prezentacja produktu u klienta;
• Planowanie i prowadzenie akcji marketingowych, poprzez e-mailing, social media oraz kontakt telefoniczny;
• Negocjacje z trudnymi klientami;
• Przygotowywanie manuali szkoleniowych dla handlowców mobilnych;
• Współpraca z zarządem przy nowych projektach i produktach SISMS;
• Dostosowywanie systemu CRM pod dział Call Center.
VULCAN Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
• Zarządzanie 4 osobowym zespołem serwisowym oprogramowania dla dyrektorów szkół;
• Planowanie pracy zespołu;
• Szkolenie nowych pracowników;
• Kontrola realizacji zadań;
• Oddelegowywanie obowiązków;
• Uczestnictwo w pokazach zmian w aplikacjach;
• Współpraca z Produkt Menagerami;
• Informowanie zespołu o bieżących zmianach w systemach;
• Serwis oprogramowania naborowego (nabory dla: żłobków, przedszkoli, szkół podstawowych i ponadgimnazjalnych);
• Zarządzanie 3 osobowym zespołem oprogramowania naborowego;
• Serwis oprogramowania dla dyrektorów szkół (arkusz organizacyjny);
• Serwis oprogramowania uczniowskiego (dziennik UONET+, sekretariat)
• Sprzedaż szkoleń;
• Sprzedaż oprogramowania;
• Sprzedaż wdrożeń;
• Obsługa CRM;
• Obsługa informacyjna klientów (informacje o fakturach, loginach, płatnościach);
• Wprowadzanie zamówień;
• Zapisywanie uczestników na konferencje, szkolenia w systemie szkoleniowym;
• Współpraca z innymi działami firmy;
• Sprzedaż bezpośrednia systemu UONET+ (dziennik elektroniczny);
• Prezentacje bezpośrednie systemu UONET+;
• Udział i obsługa konferencji np. OSKO, Kongres Zarządzania Oświatą;
• Udział w konferencjach jako Wykładowca/ Trener systemu UONET+ (Spotkanie z e-dziennikiem w Krakowie, Konferencja „Od becika każdy klika” w Kołobrzegu).
Wydawnictwo Nowa Era
Pracownik Centrum Kontaktu
• Weryfikacja zamówień na podręczniki dotacyjne;
• Wprowadzanie zamówień na podręczniki dotacyjne w systemie CRM.
VULCAN Sp. z o.o.
Konsultant Obsługi Klienta
• Serwis oprogramowania dla dyrektorów szkół (arkusz organizacyjny);
• Serwis oprogramowania uczniowskiego (dzienniki, sekretariat)
• Sprzedaż szkoleń;
• Sprzedaż oprogramowania;
• Sprzedaż wdrożeń;
• Obsługa CRM;
• Obsługa informacyjna klientów (informacje o fakturach, loginach, płatnościach);
• Wprowadzanie zamówień;
• Zapisywanie uczestników na konferencje, szkolenia w systemie szkoleniowym;
• Współpraca z innymi działami firmy;
• Sprzedaż bezpośrednia systemu UONET+ (dziennik elektroniczny);
• Prezentacje bezpośrednie systemu Uonet+.
VULCAN Sp. z o.o.
Pracownik Centrum Obsługi Klienta
• Serwis oprogramowania dla dyrektorów szkół (arkusz organizacyjny);
• Sprzedaż szkoleń;
• Sprzedaż oprogramowania;
• Sprzedaż wdrożeń;
• Obsługa CRM;
• Obsługa informacyjna klientów (informacje o fakturach, loginach, płatnościach);
• Wprowadzanie zamówień;
• Zapisywanie uczestników na konferencje, szkolenia w systemie szkoleniowym;
• Współpraca z innymi działami firmy.
Globalskills Sp. z o. o.
asystent specjalisty ds. szkoleń
-Przygotowywanie dokumentów przetargowych;
• Kontrola poczty przychodzącej i wychodzącej;
• Katalogowanie poczty w skrzynce firmowej;
• Rekrutacja wykładowców (redakcja ogłoszeń o pracę; przeglądanie i katalogowanie referencji);
• Tworzenie baz personelu- wykładowców;
• Tworzenie baz PUP i jednostek pomocy społecznej;
• Tworzenie baz do rozsyłania ofert komercyjnych;
• Tworzenie ofert szkoleniowych;
• Tworzenie programów szkoleniowych;
• Tworzenie materiałów dydaktycznych- skrypty;
• Przygotowywanie szkoleń od strony organizacyjnej (sale, catring);
• Przygotowywanie umów i aneksów szkoleniowych;
• Otwieranie szkoleń;
• Aktualizacja strony internetowej;
• Promocja poprzez sieci social media;
• Prace biurowe: skanowanie, kopiowanie, obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, bindowanie.
Logo
specjalista ds. operacyjnych
MM-PRO Event Management
Planowanie pracy biura (prowadzenie kalendarza);
• Kontrola poczty przychodzącej i wychodzącej;
• Katalogowanie poczty w skrzynce firmowej;
• Tworzenie baz personelu;
• Tworzenie baz kontrahentów oraz sponsorów;
• Współudział w tworzeniu pomysłów eventowych;
• Ustalanie terminów spotkań pracowników z kontrahentami;
• Delegowanie zadań dla podległych pracowników;
• Rekrutacja na stanowisko „event menadżer”;
• Rekrutacja na stanowisko „fotograf sesyjny”;
• Rekrutacja hostess, fotomodelek;
Pomoc przy rekrutacji grafików komputerowych (redakcja ogłoszeń o pracę; przeglądanie i katalogowanie portfolio, ustalanie terminów rozmów rekrutacyjnych);
• Organizowanie sesji bazowych;
• Negocjacje biznesowe z partnerami strategicznymi;
• Organizowanie sesji eventowych;
• Opieka nad hostessami, fotomodelkami, wizażystkami i fotografami;
• Kontakt z drukarniami (negocjacje cenowe, ustalanie rabatów przy poleceniach i większych zleceniach) oraz zlecanie druku (np. wizytówki, plakaty);
• Katalogowanie oraz kompletowanie dokumentów pracowników (formularze, dane, umowy).
Logo
specjalista ds marketingu
www.biznesnaobcasach.pl
Praktyki

Tworzenie kampanii ambient marketing;
• Prowadzenie kampanii marketingowych poprzez social media: facebook, nk.pl, twitter, blip;
• Współtworzenie systemów motywacyjnych, koordynatorek spotkań „Biznes na obcasach przy kawie”;
• Współtworzenie systemów i analiz marketingowych firmy;
• Współtworzenie spotkań NetWorkingowych w ramach działalności firmy.

Edukacja

Logo
Marketing i Public Relations, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Psychologia zarządzania i marketingu, Psychologia kliniczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Badania i rozwój
Inne
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Marketing internetowy,
psychologia reklamy,
planowanie marketingowe,
tworzenie badań marketingowych oraz psychologicznych,
zarządzanie zasobami ludzkimi (tworzenie systemów motywacyjnych oraz systemów ocen pracowniczych),
opracowywanie danych statystycznych, doradztwo inwestycyjne,

• Systemy informatyczne- możliwości, architektura, beta testing;
• Psychologia reklamy;
• Rekrutacja;
• Psychologia wywierania wpływu;
• Psychologia twórczości;
• Statystyka;
• Metody Ambient Marketing;

Szydełkowanie,
Rękodzieło użytkowe

Inne

• Efektywna sprzedaż oprogramowania, szkoleń, wdrożeń;
• Umiejętności prowadzenia prezentacji systemów;
• Obsługa klienta;
• Tworzenie narzędzi psychometrycznych i ankiet badawczych;
• Konstruowanie i przeprowadzanie badań psychologicznych, marketingowych;
• Umiejętność planowania i realizacji rekrutacji na różne stanowiska (hostessy, fotomodelki, menadżerowie, graficy, programiści, wykładowcy);
• Umiejętność przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych;
• Umiejętność tworzenia Case Study na potrzeby rekrutacyjne;
• Znajomość systemów ocen pracowniczych;
• Znajomość systemów motywacyjnych;
• Znajomość prawa zamówień publicznych;
• Podstawowa znajomość zagadnień księgowych, kadrowych;
• Podstawowa znajomość prawa oświatowego;
• Zdolności przywódcze.

• Prawo jazdy kategorii B;
• Aktualne badania kierowców kategorii B.

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Droga Do Sukcesu
Droga Do Sukcesu
Co trzeba zrobić by przeżyć życie w pełni? Uczynić pierwszy krok, a potem kolejny... Zapraszam do wspólnej drogi, podczas której razem przejdziemy od miejsca w którym jesteśmy teraz, do miejsca w k
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.