Umiejętności
Logistyka międzynarodowa
Lean Manufacturing
Logistyka
Zarządzanie logistyczne
Microsoft Excel
Microsoft Office
zarządzanie operacyjne
łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zarządzanie transportem
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Z-ca Kierownika Działu Marketingu i Zarządzania
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.Wykonywanie funkcji marketingowych w zakresie usług medycznych w tym:
a)badanie rynku usług medycznych w obszarze zainteresowania szpitala. Analiza perspektywicznej atrakcyjności i dotychczasowego profilu działania, poszukiwanie nowych obszarów i kierunków działania
b)przygotowanie danych o rynku usług medycznych niezbędnych do opracowania strategicznych planów działalności medycznej szpitala.
c)tworzenie i gromadzenie dokumentacji zawierającej informacje dotyczące bezpośrednich konkurentów oraz świadczeniobiorców (pacjentów)
d)współpraca z ordynatorami i oddziałowymi w zakresie spraw związanych z zapewnieniem jakości świadczonych usług medycznych w tym badanie poziomu satysfakcji pacjenta.
2.Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w sprawie:
a)zakupu świadczeń medycznych od jednostek zewnętrznych
dla SP ZOZ Radzyń Podlaski
b)sprzedaży świadczeń medycznych przez SP ZOZ Radzyń Podlaski jednostkom zewnętrznym
3.Opracowywanie, rozsyłanie do jednostek organizacyjnych szpitala dokumentacji, aktów normatywnych do wiadomości i stosowania przez właściwe przedmiotowo komórki.
4.Obsługa Rady Społecznej.
III. Zakres uprawnień:
1.Prawo do okresowej i sprawiedliwej oceny jakości pracy.
2.Zgłaszanie uwag, spostrzeżeń i propozycji zmian w zakresie organizacji pracy zachowując drogę służbową.
3.Uczestniczenie w kursach doskonalących.
4.Od każdej decyzji bezpośredniego przełożonego może odwołać się do zwierzchnika szczebla wyższego.
IV. Zakres odpowiedzialności:
1.Prawidłowe wykonywanie czynności na stanowisku pracy.
2.Przestrzeganie tajemnicy służbowej, oraz przepisów, regulaminów i zarządzeń obowiązujących w SP ZOZ Radzyń Podlaski.
3.Dbanie o dobre imię i prestiż szpitala.
a)badanie rynku usług medycznych w obszarze zainteresowania szpitala. Analiza perspektywicznej atrakcyjności i dotychczasowego profilu działania, poszukiwanie nowych obszarów i kierunków działania
b)przygotowanie danych o rynku usług medycznych niezbędnych do opracowania strategicznych planów działalności medycznej szpitala.
c)tworzenie i gromadzenie dokumentacji zawierającej informacje dotyczące bezpośrednich konkurentów oraz świadczeniobiorców (pacjentów)
d)współpraca z ordynatorami i oddziałowymi w zakresie spraw związanych z zapewnieniem jakości świadczonych usług medycznych w tym badanie poziomu satysfakcji pacjenta.
2.Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w sprawie:
a)zakupu świadczeń medycznych od jednostek zewnętrznych
dla SP ZOZ Radzyń Podlaski
b)sprzedaży świadczeń medycznych przez SP ZOZ Radzyń Podlaski jednostkom zewnętrznym
3.Opracowywanie, rozsyłanie do jednostek organizacyjnych szpitala dokumentacji, aktów normatywnych do wiadomości i stosowania przez właściwe przedmiotowo komórki.
4.Obsługa Rady Społecznej.
III. Zakres uprawnień:
1.Prawo do okresowej i sprawiedliwej oceny jakości pracy.
2.Zgłaszanie uwag, spostrzeżeń i propozycji zmian w zakresie organizacji pracy zachowując drogę służbową.
3.Uczestniczenie w kursach doskonalących.
4.Od każdej decyzji bezpośredniego przełożonego może odwołać się do zwierzchnika szczebla wyższego.
IV. Zakres odpowiedzialności:
1.Prawidłowe wykonywanie czynności na stanowisku pracy.
2.Przestrzeganie tajemnicy służbowej, oraz przepisów, regulaminów i zarządzeń obowiązujących w SP ZOZ Radzyń Podlaski.
3.Dbanie o dobre imię i prestiż szpitala.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
FourColors Dział Marketingu i Sprzedaży
* poszukiwanie nowych rynków sprzedaży i nowych klientów,
* kreowanie oraz rozwój długofalowej współpracy,
* pełna kontrola jakości i terminowości bieżących produkcji (od proofa po produkt finalny),
* realizacja planów sprzedażowych,
* raportowanie działalności z powierzonych obowiązków,
* kompleksowe przygotowywanie ofert,
* kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
* odbywanie częstych podróży służbowych,
* bieżące monitorowanie oraz identyfikowanie możliwości rozwojowych rynku,
* kreowanie oraz rozwój długofalowej współpracy,
* pełna kontrola jakości i terminowości bieżących produkcji (od proofa po produkt finalny),
* realizacja planów sprzedażowych,
* raportowanie działalności z powierzonych obowiązków,
* kompleksowe przygotowywanie ofert,
* kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
* odbywanie częstych podróży służbowych,
* bieżące monitorowanie oraz identyfikowanie możliwości rozwojowych rynku,
wystawiono
Miałam przyjemność współpracować z Panem Bartoszem przy kilku produkcjach dla marki La Prairie. Pan Bartosz w pełni realizował oczekiwania Klienta, co ważne na czas, zaangażowany w 100% w projekt, pełen profesjonalizm.
Szkolenia i kursy
*Marketing w poligrafii
*Warsztaty Negocjacyjne
*Negocjacje w biznesie
*Marketing i sprzedaż - ogólnopolska konferencja szkoleniowa
*Warsztaty Negocjacyjne
*Negocjacje w biznesie
*Marketing i sprzedaż - ogólnopolska konferencja szkoleniowa
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
*Żeglarstwo
*Piłka nożna
*Muzyka
*Historia Polski
*Polityka i wydarzenia na świecie
*Piłka nożna
*Muzyka
*Historia Polski
*Polityka i wydarzenia na świecie
Grupy
Avocado Travel
Avocado Travel to zespół ludzi z pasją i zaangażowaniem we własną pracę. Miejsce, w którym nie tylko wybierzesz wakacje, ale spotkasz ludzi, dla których turystyka to powód
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
KARTONOWE DISPLAYE
Grupa dla wszystkich zainteresowanych standami, displayami i innymi kartonowymi materiałami BTL.
MedicalAssistance
Grupa ma za zadanie nawiązywania współpracy pomiędzy usługodawcami oraz usługobiorcami w usługach medycznych. Współdziałanie w koordynowaniu w opiece zdrowotnej oraz wzajemnej pomocy.
MEDYCYNA
[i]Grupa ta powstała aby integrować ludzi zawodowo zajmujących się tematyką usług medycznych. Skierowana jest do osób dynamicznych, którzy już posiadają pozycje na rynku usług medycznych