Umiejętności
techniki sprzedaży
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie
Biznes plany
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Szkolenia z obsługi klienta
Inteligencja emocjonalna
Optymalizacja procesów
Wartościowanie i wycena stanowisk pracy
organizacja konferencji prasowych, briefingów
Podejmowanie decyzji w sytuacjach stresowych
Savoir - vivre w biznesie i na co dzień, Rozwój osobisty,
Autoprezentacja, Przywództwo i motywowanie, Cykl komunikacyjny w zarządzaniuu
Outdoor, Profesjonalny instruktor, Prospecting, Merchandising,
Obrona ceny i marży, Metody oceny dostawców,
trening umiejętności miękkich
bloger
Wystąpienia publiczne i retoryka
Negocjacje, mediacje, mentoring,
Warsztaty rozwoju osobistego
Etyka biznesowa
doradztwo biznesowe
wystapienia publiczne, prowadzenie prezentacji i szkoleń wewn.
pisanie artykułów i innych tekstów użytkowych
Dzielenie się wiedzą
trening umiejętności menedżerskich
Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
szkolenia integracyjne
System Ocen Okresowych Pracowników (SOOP)
Obszar HR
Prelegent
Facylitator
Negocjacje międzynarodowe
Warsztaty kreatywności
kierowanie pracownikami na hali produkcyjnej - warsztat
kierowanie pracownikami na placu budowy
kierowanie pracownikami w biurze
Badanie satysfakcji pracownikow
Promocja miast
Wizerunek i promocja regionów
szkolenia dla rzeczników prasowych
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener wspólpracujący
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń oraz warsztatów z zakresu umiejętności miękkich (zarządzanie, sprzedaż, negocjacje, wystąpienia publiczne, komunikacja interpersonalna, planowanie i organizacja czasu pracy, zarządzanie zmianą, motywowanie, team building, kierowanie projektem, savoir vivre-etykieta biznesowa, zarządzanie pracownikami (w biurze, na placu budowy, na hali produkcyjnej, w urzędzie, obszar miękkiego HR-u, szkolenia typu outdoor, integracje),
Opracowanie materiałów szkoleniowych,
Stworzenie narzędzi szkoleniowych,
Badanie potrzeb szkoleniowych,
Diagnoza rezultatów szkoleń i poziomu zadowolenia Uczestników,
Doradztwo biznesowe
Coaching,
Opracowanie materiałów szkoleniowych,
Stworzenie narzędzi szkoleniowych,
Badanie potrzeb szkoleniowych,
Diagnoza rezultatów szkoleń i poziomu zadowolenia Uczestników,
Doradztwo biznesowe
Coaching,
Autor tekstów, prelegent
Media Forum Polska Sp. z o.o.
- Opracowanie materiałów szkoleniowych z zakresu Kierowania zespołem produkcyjnym
- Prowadzenie szkoleń dla kadry menedżerskiej firm produkcyjnych
- Pisanie artykułów do magazynu "Pracownik Fizyczny" dla Kierowników produkcji,
mistrzów i brygadzistów z zakresu zarządzania, motywowania, dyscyplinowania,
kierowania konfliktem, organizacji pracy, delegowania zadań, przywództwa,
organizacji spotkań i zebrań z podwładnymi, komunikacji interpersonalnej,
- Prowadzenie szkoleń dla kadry menedżerskiej firm produkcyjnych
- Pisanie artykułów do magazynu "Pracownik Fizyczny" dla Kierowników produkcji,
mistrzów i brygadzistów z zakresu zarządzania, motywowania, dyscyplinowania,
kierowania konfliktem, organizacji pracy, delegowania zadań, przywództwa,
organizacji spotkań i zebrań z podwładnymi, komunikacji interpersonalnej,
Stanowisko: Trener biznesu /Coach/Doradca/ - Współwłaściciel
ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu w Poznaniu, www.mojaatena.pl
I. Kadry i płace
-
II. Szkolenia, warsztaty i coaching
1. Menedżerskie
a. Trening umiejętności menedżerskich
b. Przywództwo
c. Wystąpienia publiczne i prezentacje
d. Mentoring
e. Coaching
f. Przedsiębiorczość
g. Efektywność osobista i biznesowa
h. Psychologia szefa
i. Cykl komunikacyjny w zarządzaniu
j. Zarządzanie przez cele
k. Motywowanie podwładnych
l. Savoir-vivre w biznesie, Etykieta biznesowa
m. Team building
n. Negocjacje biznesowe
o. Rozwój osobisty
p. Autoprezentacja – techniki skutecznej autoprezentacji
q. Rozwój innowacyjności i kreatywności
2. Zarządzanie
a. Zarządzanie zmianą
b. Zarządzanie konfliktem
c. Zarządzanie stresem
d. Wypalenie zawodowe
e. Zarządzanie kryzysowe
f. Zarządzanie sobą w czasie – Planowanie i organizacja czasu pracy
g. Zarządzanie sprzedażą
h. Telepraca – praca przyszłości
i. Zarządzanie procesem sprzedaży
j. Zarządzanie projektem
3. Szkolenia sprzedażowe
a. Techniki sprzedaży
b. Zaawansowane techniki sprzedaży
c. Trudny klient i trudne sytuacje w sprzedaży
d. Utrzymanie klienta
e. Negocjacje handlowe
f. Telemarketing – sprzedaż telefoniczna
g. Obrona ceny i marży
h. Prospecting –poszukiwanie Klienta
i. Profesjonalna obsługa Klienta
j. Sprzedaż wiązana i dodatkowa
k. Zarządzanie relacjami z klientem
l. Merchandising
m. Coaching sprzedażowy
4. Komunikacyjne
a. Komunikacja interpersonalna
b. Emisja głosu
c. Retoryka i wystąpienia publiczne
d. Trening relaksacyjny
e. Skuteczna komunikacja z podwładnymi
f. Organizacja spotkań i zebrań
g. Manipulacja i perswazja
h. Wywieranie wpływu
i. Asertywność – techniki asertywnej odmowy. Radzenie sobie z krytyką
5. HR – zarządzanie zasobami ludzkimi
a. Rekrutacja i selekcja
b. Opis stanowisk pracy
c. Wdrożenie pracownika na stanowisko pracy
d. Wynagrodzenia, listy płac, opisy stanowisk pracy
e. SOOP – System Ocen Okresowych Pracowników – metody oceny i rozmowa oceniająca
f. Wartościowanie stanowisk pracy
g. Metody rekrutacji wewnętrznej
h. Badanie satysfakcji pracowników
i. Poszukiwanie i rozwijanie talentów w firmie
j. Zarządzanie szkoleniami. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych
k. Prawo Pracy
l. Systemy motywacyjne w firmie
-
II. Szkolenia, warsztaty i coaching
1. Menedżerskie
a. Trening umiejętności menedżerskich
b. Przywództwo
c. Wystąpienia publiczne i prezentacje
d. Mentoring
e. Coaching
f. Przedsiębiorczość
g. Efektywność osobista i biznesowa
h. Psychologia szefa
i. Cykl komunikacyjny w zarządzaniu
j. Zarządzanie przez cele
k. Motywowanie podwładnych
l. Savoir-vivre w biznesie, Etykieta biznesowa
m. Team building
n. Negocjacje biznesowe
o. Rozwój osobisty
p. Autoprezentacja – techniki skutecznej autoprezentacji
q. Rozwój innowacyjności i kreatywności
2. Zarządzanie
a. Zarządzanie zmianą
b. Zarządzanie konfliktem
c. Zarządzanie stresem
d. Wypalenie zawodowe
e. Zarządzanie kryzysowe
f. Zarządzanie sobą w czasie – Planowanie i organizacja czasu pracy
g. Zarządzanie sprzedażą
h. Telepraca – praca przyszłości
i. Zarządzanie procesem sprzedaży
j. Zarządzanie projektem
3. Szkolenia sprzedażowe
a. Techniki sprzedaży
b. Zaawansowane techniki sprzedaży
c. Trudny klient i trudne sytuacje w sprzedaży
d. Utrzymanie klienta
e. Negocjacje handlowe
f. Telemarketing – sprzedaż telefoniczna
g. Obrona ceny i marży
h. Prospecting –poszukiwanie Klienta
i. Profesjonalna obsługa Klienta
j. Sprzedaż wiązana i dodatkowa
k. Zarządzanie relacjami z klientem
l. Merchandising
m. Coaching sprzedażowy
4. Komunikacyjne
a. Komunikacja interpersonalna
b. Emisja głosu
c. Retoryka i wystąpienia publiczne
d. Trening relaksacyjny
e. Skuteczna komunikacja z podwładnymi
f. Organizacja spotkań i zebrań
g. Manipulacja i perswazja
h. Wywieranie wpływu
i. Asertywność – techniki asertywnej odmowy. Radzenie sobie z krytyką
5. HR – zarządzanie zasobami ludzkimi
a. Rekrutacja i selekcja
b. Opis stanowisk pracy
c. Wdrożenie pracownika na stanowisko pracy
d. Wynagrodzenia, listy płac, opisy stanowisk pracy
e. SOOP – System Ocen Okresowych Pracowników – metody oceny i rozmowa oceniająca
f. Wartościowanie stanowisk pracy
g. Metody rekrutacji wewnętrznej
h. Badanie satysfakcji pracowników
i. Poszukiwanie i rozwijanie talentów w firmie
j. Zarządzanie szkoleniami. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych
k. Prawo Pracy
l. Systemy motywacyjne w firmie
Trener/Prelegent
Udział w projekcie szkoleniowym: "Ja - Przedsiębiorca" dla studentów wielkopolskich uczelni. Zakres tematyczny: Przedsiębiorczość i przedsiębiorca, Potrzeby klienta i źródła jego pozyskania, Unikatowość produktu/usługi, Źródła finansowania inwestycji, Autoprezentacja i wystąpienia publiczne.
Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów.
Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów.
wystawiono
Kompetentny i rzeczowy trener. Zawsze przygotowany i szanujący czas innych. Wyczerpująco przedstawia temat, posiada wiedzę z wielu obszarów i angażuje się w pracę z uczestnikami dla których prowadzi warsztaty. Nie pozostawia niewyjaśnionych kwestii . Polecam współpracę z Panem Zygmuntem Dolatą.
Ekspert, Wykładowca, Trener, Konsultant
Udział w projekcie dla przyszłych przedsiębiorców: "Czas na biznes-czas na zmiany" w wielkopolskich powiatach (Chodzież, Słupca, Pleszew i Wągrowiec). Przygotowanie i prowadzenie modułów:
- Biznesplan, a finansowanie działalności - instrumenty finansowe źródłem środków na założenie i rozwój działalności gospodarczej,
- ABC zakładania działalności gospodarczej -formalne aspekty działalności gospodarczej,
- Źródła poszukiwania klientów,
- Marketing,
- Biznesplan, a finansowanie działalności - instrumenty finansowe źródłem środków na założenie i rozwój działalności gospodarczej,
- ABC zakładania działalności gospodarczej -formalne aspekty działalności gospodarczej,
- Źródła poszukiwania klientów,
- Marketing,
Autor artykułów biznesowych z zakresu kierowania ludźmi, motywowamia, Obszar HR.
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Pisanie tekstów i porad dotyczących kierowania ludźmi w organizacji.
wystawiono
Miałam okazję pracować z Panem Zygmuntem przy okazji publikacji w ramach realizowanego przeze mnie projektu szkoleniowego z zakresu zarządzania kompetencjami. Artykuł z tej tematyki napisany przez Pan Zygmunta ukazał się na łamach Harvard Bussiness Review w roku 2014. Dziękuję za terminowość i rzetelność.
Trener/Konsultant wspólpracujący w projektach szkoleniowych
Realizuję szkolenia/warsztaty dla Kadry menedżerskiej kluczowych Banków i Towarzystw Ubezpieczeniowych
- Przywództwo
- Motywowanie
- Zarządzanie zmianą
- Efektywność osobista i biznesowa
- Cykl komunikacyjny w zarządzaniu
- Coaching
- Mentoring
- Obsługa Klienta
-Techniki sprzedaży
- Trening komunikacji interpersonalnej
- Planowanie i organizacja czasu pracy menedżera
- Doradztwo w zakresie komunikacji interpersonalnej
- Przywództwo
- Motywowanie
- Zarządzanie zmianą
- Efektywność osobista i biznesowa
- Cykl komunikacyjny w zarządzaniu
- Coaching
- Mentoring
- Obsługa Klienta
-Techniki sprzedaży
- Trening komunikacji interpersonalnej
- Planowanie i organizacja czasu pracy menedżera
- Doradztwo w zakresie komunikacji interpersonalnej
Coach, Ekspert, Prelegent,
- Opracowanie Instrukcji przeprowadzenia procesu coachingowego dla MŚP w ramach
projektu JOSEFIN (Joint SMA Finance for Innovation),
- Coach - prowadzenie sesji coachingowych w ramach realizowanego przez Fundusz
Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A. w Poznaniu projektu JOSEFIN,
- Prelegent - udział w warsztatach Coachingowych i spotkaniach projektowych,
projektu JOSEFIN (Joint SMA Finance for Innovation),
- Coach - prowadzenie sesji coachingowych w ramach realizowanego przez Fundusz
Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A. w Poznaniu projektu JOSEFIN,
- Prelegent - udział w warsztatach Coachingowych i spotkaniach projektowych,
Trener Programowy/Trener Regionalny/Główny Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
o Koordynowanie i zarządzanie pracą Trenerów Obszarowych, rekrutacja i selekcja, szkolenie kadry zarządzającej – Dyrektorów Sprzedaży i Kierowników Salonów Sprzedaży, udział w restrukturyzacji kanałów sprzedaży, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta, coachingu, merchandisingu, negocjacji handlowych, motywacji, zarządzania relacjami z klientem biznesowym, prospectingu, przedsiębiorczości, zarządzania sprzedażą, psychologii szefa, obsługi klienta, wdrażanie i monitoring standardów sprzedaży w Salonach Sprzedaży;
o Tworzenie programów szkoleniowych, zarządzanie projektami szkoleniowymi, standaryzacja procesu szkoleniowego współpraca z firmami zewnętrznymi, opracowywanie scenariuszy „Tajemniczego klienta”, tworzenie arkuszy coachingowych, identyfikowanie potrzeb szkoleniowych,
o Tworzenie programów szkoleniowych, zarządzanie projektami szkoleniowymi, standaryzacja procesu szkoleniowego współpraca z firmami zewnętrznymi, opracowywanie scenariuszy „Tajemniczego klienta”, tworzenie arkuszy coachingowych, identyfikowanie potrzeb szkoleniowych,
Trener Regionalny
-Przygotowanie i prowadzenie szkoleń licencyjnych KNUiFE,
-Prowadzenie szkoleń z zakresu produktów i usług
ubezpieczeniowych,
-Przygotowanie i prowadzenie szkoleń soft outdoor’owych (integracja zespołu)
-Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla Dyrektorów
Sprzedaży, Unit Menedżerów i Agentów Ubezpieczeniowych
-Prowadzenie szkoleń z zakresu produktów i usług
ubezpieczeniowych,
-Przygotowanie i prowadzenie szkoleń soft outdoor’owych (integracja zespołu)
-Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla Dyrektorów
Sprzedaży, Unit Menedżerów i Agentów Ubezpieczeniowych
Dyrektor Regionu, Z-ca Dyrektora Regionu, Specjalista ds. Sprzedazy, Przedstawiciel Handlowy
- Zarządzanie zespołem (Planowanie, kierowanie, organizowanie,
monitoring działań. wspieranie zespołu)
- Budżetowanie
- Koordynacja
- Rozwój zespołu sprzedaży
- Negocjacje z Klientami
- Sprzedaż produktów i usług
monitoring działań. wspieranie zespołu)
- Budżetowanie
- Koordynacja
- Rozwój zespołu sprzedaży
- Negocjacje z Klientami
- Sprzedaż produktów i usług
Projekty
Szkolenia i kursy
-Akademia Rozwoju Trenera,
-Uniwersytet Sprzedaży i Obsługi,
-Negocjacje w biznesie,
-Negocjacje kupieckie,
-Negocjacje windykacyjne,
-Negocjacje polityczne,
-Negocjacje zbiorowe,
-Negocjacje międzykulturowe w biznesie,
-Savoir vivre w biznesie,
-Zarządzanie projektami,
-Zaawansowane techniki sprzedaży,
-Merchandising,
-Psychologia w sprzedaży,
-Budowanie zespołów sprzedażowych (team building
-Rekrutacja i selekcja,
-Out door - szkolenia zewnętrzne (komunikacja,
zarządzanie, intergracja, stawianie zadań, budowanie
zepołu),
-Motywowanie i rozwój,
-Stres i asertywność,
-Sprzedaż wiązana i uzupełniajaca,
-Ofensywne techniki sprzedaży,
-Rola kierownika w zakresie rozwoju ofensywnych technik
sprzedaży,
-Prospecting - metody budowania rynku,
-Coaching i mentoring,
-Profesjonalna obsługa klienta,
-Psychologia szefa,
-Rozwój warsztatu trenerskiego,
-Przywództwo i zarządzanie zorientowane na rezultaty,
-Strategiczne rozmowy z kluczowymi klientami,
-Punkty krytyczne w zarzadzaniu - zimana i czas,
-Planowanie i organizacja czasu pracy,
-Rola kierownika we wdrażaniu sprzedaży wiązanej
i dodatkowej oraz metod prospectingu,
-Zarządzanie relacjami dla kierowników i koordynatorów,
-Aktywne zarzadzanie procesem sprzedaży,
-Zarzadzanie obszarem sprzedaży,
-Przedsiębiorczość,
-Tworzenie systemów motywacyjnych,
-Nowoczesne narzędzia HR - SAP,
Firmy szkolące:
1.House of Skills w Warszawie,
2.Mach & Partner Consulting Sp. z o.o. w Warszawie,
3."Nowe motywacje" w Krakowie,
4.Instytut Rozwoju Biznesu
w Warszawie,
5.GO Work Education w Warszawie,
6.F5 Konsulting w Poznaniu,
7.Instytut Marketingu w Poznaniu
8.JET Centrum Szkoleniowe w Warszawie,
9. "Synergia" w Warszawie/Gdańsku,
10. WARMUS Marketingw Warszawie,
11.FESNAK dr Andrzej Fesnak w Warszawie,
12.John Fenton i Gordon Milne z Wielkiej Brytanii,
12.SAP Polska w Warszawie,
Uczelnie:
1. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu,
2. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu,
3. Centrum Doskonalenia Zarządzania CEDOZ we
Wrocławiu,
-Uniwersytet Sprzedaży i Obsługi,
-Negocjacje w biznesie,
-Negocjacje kupieckie,
-Negocjacje windykacyjne,
-Negocjacje polityczne,
-Negocjacje zbiorowe,
-Negocjacje międzykulturowe w biznesie,
-Savoir vivre w biznesie,
-Zarządzanie projektami,
-Zaawansowane techniki sprzedaży,
-Merchandising,
-Psychologia w sprzedaży,
-Budowanie zespołów sprzedażowych (team building
-Rekrutacja i selekcja,
-Out door - szkolenia zewnętrzne (komunikacja,
zarządzanie, intergracja, stawianie zadań, budowanie
zepołu),
-Motywowanie i rozwój,
-Stres i asertywność,
-Sprzedaż wiązana i uzupełniajaca,
-Ofensywne techniki sprzedaży,
-Rola kierownika w zakresie rozwoju ofensywnych technik
sprzedaży,
-Prospecting - metody budowania rynku,
-Coaching i mentoring,
-Profesjonalna obsługa klienta,
-Psychologia szefa,
-Rozwój warsztatu trenerskiego,
-Przywództwo i zarządzanie zorientowane na rezultaty,
-Strategiczne rozmowy z kluczowymi klientami,
-Punkty krytyczne w zarzadzaniu - zimana i czas,
-Planowanie i organizacja czasu pracy,
-Rola kierownika we wdrażaniu sprzedaży wiązanej
i dodatkowej oraz metod prospectingu,
-Zarządzanie relacjami dla kierowników i koordynatorów,
-Aktywne zarzadzanie procesem sprzedaży,
-Zarzadzanie obszarem sprzedaży,
-Przedsiębiorczość,
-Tworzenie systemów motywacyjnych,
-Nowoczesne narzędzia HR - SAP,
Firmy szkolące:
1.House of Skills w Warszawie,
2.Mach & Partner Consulting Sp. z o.o. w Warszawie,
3."Nowe motywacje" w Krakowie,
4.Instytut Rozwoju Biznesu
w Warszawie,
5.GO Work Education w Warszawie,
6.F5 Konsulting w Poznaniu,
7.Instytut Marketingu w Poznaniu
8.JET Centrum Szkoleniowe w Warszawie,
9. "Synergia" w Warszawie/Gdańsku,
10. WARMUS Marketingw Warszawie,
11.FESNAK dr Andrzej Fesnak w Warszawie,
12.John Fenton i Gordon Milne z Wielkiej Brytanii,
12.SAP Polska w Warszawie,
Uczelnie:
1. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu,
2. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu,
3. Centrum Doskonalenia Zarządzania CEDOZ we
Wrocławiu,
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
psychologia społeczna, negocjacje i mediacje, beletrystyka, historia, film, podróże, krzyżówki i zadania logiczne,
Organizacje
- Trenerzy Centrum Szkoleń i
Konferencji SEMPER w Poznaniu
- Trenerzy Regionalni
Telekomunikacji Polskiej SA.
- Trenerzy Regionalni STU ERGO
HESTIA w Sopocie
- Wykładowcy Wyższej Szkoły
Logistyki) w Poznaniu,
- Wykładowcy Wielkopolskiej
Szkoły Biznesu przy Uniwersytecie
Ekonomicznym w Poznaniu (MBA
polski i angielski)
Konferencji SEMPER w Poznaniu
- Trenerzy Regionalni
Telekomunikacji Polskiej SA.
- Trenerzy Regionalni STU ERGO
HESTIA w Sopocie
- Wykładowcy Wyższej Szkoły
Logistyki) w Poznaniu,
- Wykładowcy Wielkopolskiej
Szkoły Biznesu przy Uniwersytecie
Ekonomicznym w Poznaniu (MBA
polski i angielski)
Inne
Zobacz:
www.szkolenia-semper.pl/zespół
www.wsl.com.pl/dolata-zygmunt
www.nowemotywacje.pl/trenerz
www.as-sprzedazy.pl/autorzy/zygmnt-dolata
www.pracownik-fizyczny.pl/autorzy.html
www.winners-szkolenia.pl
www.szef-sprzedazy.pl/autorzy
www.magazyntrenera.pl/autorzy
Artykuły i publikacje z zakresu zarządzania, motywowania, negocjacji, sprzedaży, wystąpień publicznych i prezentacji, kierowania konfliktem, przywództwa, kompetencji, komunikowania, dyscyplinowania;
Autor: Zygmunt Dolata
“Harvard Business Review Polska”.
Dolata, Z. Od potencjału do rzeczywistych kompetencji. Harvard Business Review. VII-VIII 2014, 88-89;
„Pracownik Fizyczny” - magazyn kierowników produkcji, mistrzów i brygadzistów. Wydawnictwo FORUM. FORUM MEDIA
Z. Dolata, Osiem ról szefa produkcji gwarancją sukcesu na hali?, Pracownik Fizyczny, (nr. 28), 41-46,
Z. Dolata, Assessment Center – Jak skutecznie badać kompetencje pracownicze?, Pracownik Fizyczny, (nr.26), 25-31;
Z. Dolata, Zarządzanie na odległość. Pracownik Fizyczny, (nr. 26), 39-46;
Z. Dolata. Na straży spokoju, jak być dobrym mediatorem w sporze. Pracownik Fizyczny, II 2015, (nr.25), 42-47;
Z. Dolata. Nie dla schematów myślowych pracowników. Pracownik Fizyczny. II 2015, (nr.25), 26-30;
Z. Dolata. Skuteczny system świadczeń pozapłacowych. Pracownik Fizyczny. XII 2014 (nr 24), 27-32;
Z. Dolata. Stanowisko i co dalej. Pracownik Fizyczny. XII 2014 (nr 24), 36-41;
Z. Dolata. Konflikt na hali produkcyjnej – wróg czy przyjaciel kierownika produkcji. Pracownik Fizyczny. XII 2014 (nr 24), 7-11;
Z. Dolata. Małe jest piękne . Pracownik Fizyczny. X.2014, 26-31;
Z. Dolata. Co warto wiedzieć na temat negocjacji . Pracownik Fizyczny. X.2014, 49-54;
Z. Dolata. Wszytko czego nie wiesz o podejmowaniu decyzji . Pracownik Fizyczny. VI.2014, 40-54;
Z. Dolata. Negocjować warto w zespole . Pracownik Fizyczny. IV.2013, 46-52;
Z. Dolata. Ucz samodyscypliny . Pracownik Fizyczny. VIII.2014, 37-43;
Z. Dolata. Być jak Disney . Pracownik Fizyczny. VIII.2014, 45-48;
Z. Dolata. Jak przekonać dobrych pracowników, aby nie odchodzili z pracy . Pracownik Fizyczny. XII.2011, 39-45;
Z. Dolata. W jaki sposób kształtować świadomość pracowników w zakresie kosztów spowodowanych przez braki? Ekspert radzi. Pracownik Fizyczny. XII.2011, 62-63;
Z. Dolata. Metoda Puzzle. Instrument budowania współpracy w zespole produkcyjnym. Pracownik Fizyczny. II.2014, 49-52;
Z. Dolata. Kłótnia o grafik. Jak dobrze zorganizować pracę na zmianach, żeby unikać konfliktów? . Pracownik Fizyczny. VIII.2011, 37-41;
Z. Dolata. 1.Jak rozwiązać delikatny problem z higieną? 2.Jak sprawić, żeby pracownicy mnie słuchali? Ekspert radzi. . Pracownik Fizyczny. VIII.2011, 60-63;
Z. Dolata. Mentoring. Coaching. Shadowing. Metody wdrażania pracowników . Pracownik Fizyczny. XIII.2013, 24-30;
Z. Dolata. Humor w zarządzaniu. Potrzebny czy nie? . Pracownik Fizyczny. XIII.2013, 16-19;
Z. Dolata. W grupie raźniej? . Pracownik Fizyczny. VI.2013, 49-55;
Z. Dolata. Edukacja w odpowiedzi na potrzeby rynku . Pracownik Fizyczny. X.2013, 49-52;
Z. Dolata. Sposób na efektywny zespół . Pracownik Fizyczny. X.2012, 23-27;
Z. Dolata. Z umiejętnościami miękkimi na bakier. Inżynierom trudniej zarządzać. Pracownik Fizyczny. VIII.2013, 13-17;
Z. Dolata. Nawyki, czyli o drugiej naturze człowieka. Pracownik Fizyczny. II.2013, 50-55;
Z. Dolata. Dobry lider nie przesadza z kontrolą. Pracownik Fizyczny. XII.2012, 40-44;
Z. Dolata. Instrukcja musi być jasna. Pracownik Fizyczny. XII.2012, 18-24;
Z. Dolata. Kierownik=negocjator. Pracownik Fizyczny. VIII.2012, 4-9;
Z. Dolata. Priorytetowania można nauczyć. Pracownik Fizyczny. VI.2012, 45-49;
Z. Dolata. Pracownik zbyt samodzielny – kłopot czy wyzwanie. Pracownik Fizyczny. IV.2012, 40-45;
Z. Dolata. Jak budować lojalność zespołu?. Pracownik Fizyczny. II.2012, 9-14;
Z. Dolata. Trudna sztuka słuchania, czyli jak usprawnić komunikację? Pracownik Fizyczny. II.2012,
19-25;
Z. Dolata. Jak wspierać innowacyjność pracowników? Ekspert radzi. Pracownik Fizyczny. II.2012,
62-63;
Z. Dolata. Pracownik tez potrafi ukarać. Pracownik Fizyczny. X.2011, 54-58;
Z. Dolata. Dobry lider musi pytać. Pracownik Fizyczny. X.2011, 44-49;
Z. Dolata. 1.Jak przekonać pracowników do dyskusji nad wprowadzanymi usprawnieniami? 2. Burzliwy romans na hali – jaka powinna być reakcja szefa? Ekspert radzi.. Pracownik Fizyczny. X.2011, 61-63;
Magazyn „Personel i Zarządzanie”. Wydawnictwo INFOR
Dolata, Z. Jak walczyć ze schematami myślowymi podwładnych. Personel i Zarządzanie. VII.2014, 66-68;
Dolata, Z. Co robić, aby podwładni zrozumieli polecenia szefa? Personel i Zarządzanie. VI.2014, 80-82;
Dolata, Z. Jak wyjść z twarzą z konfliktu szef-podwładny? Personel i Zarządzanie. V.2014, 82-83;
Dolata, Z. Armia bezrobotnych magistrów. Jak edukować z aktualnymi potrzebami rynku pracy? Personel i Zarządzanie. IX.2013, 54-58;
Dolata, Z. Jak zareagować na szkodzący firmie romans w pracy? Personel i Zarządzanie. VIII.2013,
98-99’
Dolata, Z. Jak radzić sobie z rutyną i nawykami pracowników? Personel i Zarządzanie. VI.2013,
104-106;
Dolata, Z. Jak sobie radzić z podwładnym, który przekracza ustalone zasady.
Personel i Zarządzanie,V.2013, 104-106;
Dolata, Z. Jak skutecznie wdrożyć innowacje w swoim dziale? Personel i Zarządzanie. VII.2013, 80-84;
Dolata, Z. Jak zorganizować i skutecznie przeprowadzić spotkanie z pracownikami?
Personel i Zarządzanie. I.2012, 86-88;
„Personel Plus”. Wydawnictwo WOLTERS KLUWER
Dolata, Z. Jak efektywnie rozwijać kadrę menedżerską?. Personel Plus. Rynek konferencji i szkoleń. 06. 2013, 20-26;
„Szef sprzedaży„ - magazyn szefów sprzedaży. Wydawnictwo FORUM. Wydawnictwo EXPLANATOR
Z. Dolata. „Jakoś nie jestem do tego przekonany…” i inne wymówki handlowców. Szef sprzedaży. VIII-IX.2014, 4-8;
Z. Dolata. Jak budować lojalność zespołu? Szef sprzedaży. VI.2012, 9-13;
Z. Dolata. „Ten produkt jest do kitu – nie sprzedam go” –jak skutecznie zmienić negatywne nastawienie handlowca do produktów firmy? Szef sprzedaży. VIII-IX.2012, 40-46;
Z. Dolata. Rotacja w działach handlowych –jak przekonać dobrych pracowników, aby nie odchodzili
z pracy? Szef sprzedaży. VIII-IX.2012, 49-54;
Z. Dolata. Sprzedaż ukierunkowana na budowanie relacji. Szef sprzedaży. IV-V.2013, 18-23;
Z. Dolata. Zarządzanie handlowcami z pokolenia Y. Szef sprzedaży. X-IX.2013, 9-13;
Z. Dolata. Konflikt w miejscu pracy. Jak nim kierować i prowadzić mediacje?. Szef sprzedaży.
VIII-IX.2013, 10-14;
Z. Dolata. Obrona ceny i marzy w rozmowie handlowej. Szef sprzedaży. VI-VII.2013, 36-41;
Z. Dolata. Prospecting –techniki i metody poszukiwania klienta. Szef sprzedaży. VI-VII.2014, 16-24;
Z. Dolata. Konstruowanie systemów świadczeń pozapłacowych w firmie. Szef sprzedaży. X-XI.2012, 26-31;
Z. Dolata. Do roboty klienci czekają-jak rozmawiać, żeby nie demotywować?. Szef sprzedaży.
X-XI.2012, 37-44;
Magazyn trenera – Wydawnictwo Explanator
Z. Dolata. Negocjacje w sporcie. Jak rozwijać umiejętności negocjacyjne trenerów? Magazyn trenera. III-IV. 2013, 66-71;
Z. Dolata. Komunikowanie zadań treningowych zawodnikom. Czy warto posługiwać się slangiem
i używać mocnych słów? Magazyn trenera. V-IV. 2013, 66-71;
Wydawnictwo SKIVAK CUSTOM PUBLISHING
Magazyn „KLEKOT” Grupa Atlas
Z. Dolata. Nie taki diabeł (konflikt) straszny jak go malują, czyli twarzą w twarz z konfliktem. Magazyn „Klekot”, IX.2014
Z. Dolata. Jak dogadać się z pokoleniem Y/Z . Magazyn „Klekot” .X.2014
Inne artykuły autora na blogu: www.novense.com www.treco.pl oraz na blogu Stowarzyszenia REFA, www.refa.pl
Z. Dolata. Opracowanie i opublikowanie „Instrukcji procesu coachingowego JOSEFIN dla MŚP” na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu, www.google.pl/ Instrukcja procesu coachingowego
www.gowork.pl/trenerzy
www.region.zgora.pl/.../josefin/2....
www.kompetencjespoleczne.pl
www.e-forum.pl/szef sprzedaży
www.e-forum.pl/pracownik fizyczny
www.cel.jms.com.pl/Wykładowcy,
www.szkolenia-treningi.pl/Trenerzy,
www.mojaatena.pl
www.ipp.net.pl/o_nas-trenerzy.htm
www.google/zygmunt dolata
www.szkolenia-semper.pl/zespół
www.wsl.com.pl/dolata-zygmunt
www.nowemotywacje.pl/trenerz
www.as-sprzedazy.pl/autorzy/zygmnt-dolata
www.pracownik-fizyczny.pl/autorzy.html
www.winners-szkolenia.pl
www.szef-sprzedazy.pl/autorzy
www.magazyntrenera.pl/autorzy
Artykuły i publikacje z zakresu zarządzania, motywowania, negocjacji, sprzedaży, wystąpień publicznych i prezentacji, kierowania konfliktem, przywództwa, kompetencji, komunikowania, dyscyplinowania;
Autor: Zygmunt Dolata
“Harvard Business Review Polska”.
Dolata, Z. Od potencjału do rzeczywistych kompetencji. Harvard Business Review. VII-VIII 2014, 88-89;
„Pracownik Fizyczny” - magazyn kierowników produkcji, mistrzów i brygadzistów. Wydawnictwo FORUM. FORUM MEDIA
Z. Dolata, Osiem ról szefa produkcji gwarancją sukcesu na hali?, Pracownik Fizyczny, (nr. 28), 41-46,
Z. Dolata, Assessment Center – Jak skutecznie badać kompetencje pracownicze?, Pracownik Fizyczny, (nr.26), 25-31;
Z. Dolata, Zarządzanie na odległość. Pracownik Fizyczny, (nr. 26), 39-46;
Z. Dolata. Na straży spokoju, jak być dobrym mediatorem w sporze. Pracownik Fizyczny, II 2015, (nr.25), 42-47;
Z. Dolata. Nie dla schematów myślowych pracowników. Pracownik Fizyczny. II 2015, (nr.25), 26-30;
Z. Dolata. Skuteczny system świadczeń pozapłacowych. Pracownik Fizyczny. XII 2014 (nr 24), 27-32;
Z. Dolata. Stanowisko i co dalej. Pracownik Fizyczny. XII 2014 (nr 24), 36-41;
Z. Dolata. Konflikt na hali produkcyjnej – wróg czy przyjaciel kierownika produkcji. Pracownik Fizyczny. XII 2014 (nr 24), 7-11;
Z. Dolata. Małe jest piękne . Pracownik Fizyczny. X.2014, 26-31;
Z. Dolata. Co warto wiedzieć na temat negocjacji . Pracownik Fizyczny. X.2014, 49-54;
Z. Dolata. Wszytko czego nie wiesz o podejmowaniu decyzji . Pracownik Fizyczny. VI.2014, 40-54;
Z. Dolata. Negocjować warto w zespole . Pracownik Fizyczny. IV.2013, 46-52;
Z. Dolata. Ucz samodyscypliny . Pracownik Fizyczny. VIII.2014, 37-43;
Z. Dolata. Być jak Disney . Pracownik Fizyczny. VIII.2014, 45-48;
Z. Dolata. Jak przekonać dobrych pracowników, aby nie odchodzili z pracy . Pracownik Fizyczny. XII.2011, 39-45;
Z. Dolata. W jaki sposób kształtować świadomość pracowników w zakresie kosztów spowodowanych przez braki? Ekspert radzi. Pracownik Fizyczny. XII.2011, 62-63;
Z. Dolata. Metoda Puzzle. Instrument budowania współpracy w zespole produkcyjnym. Pracownik Fizyczny. II.2014, 49-52;
Z. Dolata. Kłótnia o grafik. Jak dobrze zorganizować pracę na zmianach, żeby unikać konfliktów? . Pracownik Fizyczny. VIII.2011, 37-41;
Z. Dolata. 1.Jak rozwiązać delikatny problem z higieną? 2.Jak sprawić, żeby pracownicy mnie słuchali? Ekspert radzi. . Pracownik Fizyczny. VIII.2011, 60-63;
Z. Dolata. Mentoring. Coaching. Shadowing. Metody wdrażania pracowników . Pracownik Fizyczny. XIII.2013, 24-30;
Z. Dolata. Humor w zarządzaniu. Potrzebny czy nie? . Pracownik Fizyczny. XIII.2013, 16-19;
Z. Dolata. W grupie raźniej? . Pracownik Fizyczny. VI.2013, 49-55;
Z. Dolata. Edukacja w odpowiedzi na potrzeby rynku . Pracownik Fizyczny. X.2013, 49-52;
Z. Dolata. Sposób na efektywny zespół . Pracownik Fizyczny. X.2012, 23-27;
Z. Dolata. Z umiejętnościami miękkimi na bakier. Inżynierom trudniej zarządzać. Pracownik Fizyczny. VIII.2013, 13-17;
Z. Dolata. Nawyki, czyli o drugiej naturze człowieka. Pracownik Fizyczny. II.2013, 50-55;
Z. Dolata. Dobry lider nie przesadza z kontrolą. Pracownik Fizyczny. XII.2012, 40-44;
Z. Dolata. Instrukcja musi być jasna. Pracownik Fizyczny. XII.2012, 18-24;
Z. Dolata. Kierownik=negocjator. Pracownik Fizyczny. VIII.2012, 4-9;
Z. Dolata. Priorytetowania można nauczyć. Pracownik Fizyczny. VI.2012, 45-49;
Z. Dolata. Pracownik zbyt samodzielny – kłopot czy wyzwanie. Pracownik Fizyczny. IV.2012, 40-45;
Z. Dolata. Jak budować lojalność zespołu?. Pracownik Fizyczny. II.2012, 9-14;
Z. Dolata. Trudna sztuka słuchania, czyli jak usprawnić komunikację? Pracownik Fizyczny. II.2012,
19-25;
Z. Dolata. Jak wspierać innowacyjność pracowników? Ekspert radzi. Pracownik Fizyczny. II.2012,
62-63;
Z. Dolata. Pracownik tez potrafi ukarać. Pracownik Fizyczny. X.2011, 54-58;
Z. Dolata. Dobry lider musi pytać. Pracownik Fizyczny. X.2011, 44-49;
Z. Dolata. 1.Jak przekonać pracowników do dyskusji nad wprowadzanymi usprawnieniami? 2. Burzliwy romans na hali – jaka powinna być reakcja szefa? Ekspert radzi.. Pracownik Fizyczny. X.2011, 61-63;
Magazyn „Personel i Zarządzanie”. Wydawnictwo INFOR
Dolata, Z. Jak walczyć ze schematami myślowymi podwładnych. Personel i Zarządzanie. VII.2014, 66-68;
Dolata, Z. Co robić, aby podwładni zrozumieli polecenia szefa? Personel i Zarządzanie. VI.2014, 80-82;
Dolata, Z. Jak wyjść z twarzą z konfliktu szef-podwładny? Personel i Zarządzanie. V.2014, 82-83;
Dolata, Z. Armia bezrobotnych magistrów. Jak edukować z aktualnymi potrzebami rynku pracy? Personel i Zarządzanie. IX.2013, 54-58;
Dolata, Z. Jak zareagować na szkodzący firmie romans w pracy? Personel i Zarządzanie. VIII.2013,
98-99’
Dolata, Z. Jak radzić sobie z rutyną i nawykami pracowników? Personel i Zarządzanie. VI.2013,
104-106;
Dolata, Z. Jak sobie radzić z podwładnym, który przekracza ustalone zasady.
Personel i Zarządzanie,V.2013, 104-106;
Dolata, Z. Jak skutecznie wdrożyć innowacje w swoim dziale? Personel i Zarządzanie. VII.2013, 80-84;
Dolata, Z. Jak zorganizować i skutecznie przeprowadzić spotkanie z pracownikami?
Personel i Zarządzanie. I.2012, 86-88;
„Personel Plus”. Wydawnictwo WOLTERS KLUWER
Dolata, Z. Jak efektywnie rozwijać kadrę menedżerską?. Personel Plus. Rynek konferencji i szkoleń. 06. 2013, 20-26;
„Szef sprzedaży„ - magazyn szefów sprzedaży. Wydawnictwo FORUM. Wydawnictwo EXPLANATOR
Z. Dolata. „Jakoś nie jestem do tego przekonany…” i inne wymówki handlowców. Szef sprzedaży. VIII-IX.2014, 4-8;
Z. Dolata. Jak budować lojalność zespołu? Szef sprzedaży. VI.2012, 9-13;
Z. Dolata. „Ten produkt jest do kitu – nie sprzedam go” –jak skutecznie zmienić negatywne nastawienie handlowca do produktów firmy? Szef sprzedaży. VIII-IX.2012, 40-46;
Z. Dolata. Rotacja w działach handlowych –jak przekonać dobrych pracowników, aby nie odchodzili
z pracy? Szef sprzedaży. VIII-IX.2012, 49-54;
Z. Dolata. Sprzedaż ukierunkowana na budowanie relacji. Szef sprzedaży. IV-V.2013, 18-23;
Z. Dolata. Zarządzanie handlowcami z pokolenia Y. Szef sprzedaży. X-IX.2013, 9-13;
Z. Dolata. Konflikt w miejscu pracy. Jak nim kierować i prowadzić mediacje?. Szef sprzedaży.
VIII-IX.2013, 10-14;
Z. Dolata. Obrona ceny i marzy w rozmowie handlowej. Szef sprzedaży. VI-VII.2013, 36-41;
Z. Dolata. Prospecting –techniki i metody poszukiwania klienta. Szef sprzedaży. VI-VII.2014, 16-24;
Z. Dolata. Konstruowanie systemów świadczeń pozapłacowych w firmie. Szef sprzedaży. X-XI.2012, 26-31;
Z. Dolata. Do roboty klienci czekają-jak rozmawiać, żeby nie demotywować?. Szef sprzedaży.
X-XI.2012, 37-44;
Magazyn trenera – Wydawnictwo Explanator
Z. Dolata. Negocjacje w sporcie. Jak rozwijać umiejętności negocjacyjne trenerów? Magazyn trenera. III-IV. 2013, 66-71;
Z. Dolata. Komunikowanie zadań treningowych zawodnikom. Czy warto posługiwać się slangiem
i używać mocnych słów? Magazyn trenera. V-IV. 2013, 66-71;
Wydawnictwo SKIVAK CUSTOM PUBLISHING
Magazyn „KLEKOT” Grupa Atlas
Z. Dolata. Nie taki diabeł (konflikt) straszny jak go malują, czyli twarzą w twarz z konfliktem. Magazyn „Klekot”, IX.2014
Z. Dolata. Jak dogadać się z pokoleniem Y/Z . Magazyn „Klekot” .X.2014
Inne artykuły autora na blogu: www.novense.com www.treco.pl oraz na blogu Stowarzyszenia REFA, www.refa.pl
Z. Dolata. Opracowanie i opublikowanie „Instrukcji procesu coachingowego JOSEFIN dla MŚP” na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu, www.google.pl/ Instrukcja procesu coachingowego
www.gowork.pl/trenerzy
www.region.zgora.pl/.../josefin/2....
www.kompetencjespoleczne.pl
www.e-forum.pl/szef sprzedaży
www.e-forum.pl/pracownik fizyczny
www.cel.jms.com.pl/Wykładowcy,
www.szkolenia-treningi.pl/Trenerzy,
www.mojaatena.pl
www.ipp.net.pl/o_nas-trenerzy.htm
www.google/zygmunt dolata
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Badanie TDI
BADANIE TDI - BENCHMARKI JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI INWESTOWANIA W KAPITAŁ LUDZKI
Organizatorem Badania TDI jest Polskie Stowarzyszenie Szkoleń i Rozwoju (PSTD)
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.