Umiejętności
Reklama
Strategia marketingowa
Analiza mediów
Zakup Mediów
Planowanie mediów
Strategie mediowe
Języki
angielski
dobry
chorwacki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Media Planner Buyer
Obsługa marek: Vichy, Play, L'Oreal Professionnel, Kerastase, Inneov
• Współtworzenie i realizacja strategii marketingowych dla Klienta
• Tworzenie media planów i rekomendacji mediowych
• Planowanie i zakup mediów
• Kontrola i nadzór nad budżetem Klienta
• Bezpośrednia współpraca z Klientem, agencjami reklamowymi oraz mediami
• Monitorowanie i analiza działań konkurencji
• Przygotowywanie analiz post buy
• Udział i przygotowywanie ofert do przetargów mediowych
• Tworzenie oraz prezentacja działań mediowych dla poszczególnych produktów
• Współtworzenie i realizacja strategii marketingowych dla Klienta
• Tworzenie media planów i rekomendacji mediowych
• Planowanie i zakup mediów
• Kontrola i nadzór nad budżetem Klienta
• Bezpośrednia współpraca z Klientem, agencjami reklamowymi oraz mediami
• Monitorowanie i analiza działań konkurencji
• Przygotowywanie analiz post buy
• Udział i przygotowywanie ofert do przetargów mediowych
• Tworzenie oraz prezentacja działań mediowych dla poszczególnych produktów
wystawiono
Do podstawowych obowiązków Zuzy należy zakup i monitorowanie kampanii telewizyjnych, zajmuje się również planowaniem i zakupem pozostałych mediów offline’owych. Przygotowuje podsumowania i raporty z analiz konkurencji oraz analizy TGI. Kampanie telewizyjne, za które odpowiada, są realizowane profesjonalnie i z dużą starannością. Umiejętnie kontroluje sytuację i szybko reaguje na zmiany, zapewniając realizację kampanii zgodną z przyjętym planem.
Zuza pracuje efektywnie i dobrze radzi sobie w środowisku pracy wielozadaniowej. Chętnie podejmuje się realizacji nowych zadań i przejmuje za nie odpowiedzialność. Dzięki komunikatywności i umiejętnościom interpersonalnym świetnie odnajduje się w zespole. Z łatwością nawiązuje kontakt i porozumienie zarówno ze współpracownikami, jak z mediami i Klientami. Potrafi dobrze argumentować i jasno artykułuje swoje zdanie. W sytuacjach kryzysowych umiejętnie wyjaśnia nieporozumienie i proponuje adekwatne do problemu, optymalne rozwiązanie.
Zuza pracuje efektywnie i dobrze radzi sobie w środowisku pracy wielozadaniowej. Chętnie podejmuje się realizacji nowych zadań i przejmuje za nie odpowiedzialność. Dzięki komunikatywności i umiejętnościom interpersonalnym świetnie odnajduje się w zespole. Z łatwością nawiązuje kontakt i porozumienie zarówno ze współpracownikami, jak z mediami i Klientami. Potrafi dobrze argumentować i jasno artykułuje swoje zdanie. W sytuacjach kryzysowych umiejętnie wyjaśnia nieporozumienie i proponuje adekwatne do problemu, optymalne rozwiązanie.
Junior Media Planner Buyer
• Pomoc w przygotowywaniu strategii marketingowych
• Sporządzanie faktur
• Uczestnictwo w audytach – mediowych i finansowych
• Wsparcie zespołu w procedurach przetargowych
• Przygotowywanie prezentacji z działaniami konkurencji
• Rozliczanie zakupionych i realizowanych kampanii
• Sporządzanie faktur
• Uczestnictwo w audytach – mediowych i finansowych
• Wsparcie zespołu w procedurach przetargowych
• Przygotowywanie prezentacji z działaniami konkurencji
• Rozliczanie zakupionych i realizowanych kampanii
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
Sport
Historia Bałkanów
Historia Bałkanów
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.