Zuzanna Bąkowska

Specjalista ds. planowania i zakupu mediów
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Strategia marketingowa Analiza mediów Zakup Mediów Planowanie mediów Strategie mediowe

Języki

angielski
dobry
chorwacki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa PZU
Główny specjalista ds. mediów
PHD Poland
Account Executive
PHD Poland
Senior Media Planner Buyer
ZenithOptimedia Group
Media Planner Buyer
Obsługa marek: Vichy, Play, L'Oreal Professionnel, Kerastase, Inneov
• Współtworzenie i realizacja strategii marketingowych dla Klienta
• Tworzenie media planów i rekomendacji mediowych
• Planowanie i zakup mediów
• Kontrola i nadzór nad budżetem Klienta
• Bezpośrednia współpraca z Klientem, agencjami reklamowymi oraz mediami
• Monitorowanie i analiza działań konkurencji
• Przygotowywanie analiz post buy
• Udział i przygotowywanie ofert do przetargów mediowych
• Tworzenie oraz prezentacja działań mediowych dla poszczególnych produktów
Lukasz Sadlek
Lukasz Sadlek · współpracownik
wystawiono
Do podstawowych obowiązków Zuzy należy zakup i monitorowanie kampanii telewizyjnych, zajmuje się również planowaniem i zakupem pozostałych mediów offline’owych. Przygotowuje podsumowania i raporty z analiz konkurencji oraz analizy TGI. Kampanie telewizyjne, za które odpowiada, są realizowane profesjonalnie i z dużą starannością. Umiejętnie kontroluje sytuację i szybko reaguje na zmiany, zapewniając realizację kampanii zgodną z przyjętym planem.
Zuza pracuje efektywnie i dobrze radzi sobie w środowisku pracy wielozadaniowej. Chętnie podejmuje się realizacji nowych zadań i przejmuje za nie odpowiedzialność. Dzięki komunikatywności i umiejętnościom interpersonalnym świetnie odnajduje się w zespole. Z łatwością nawiązuje kontakt i porozumienie zarówno ze współpracownikami, jak z mediami i Klientami. Potrafi dobrze argumentować i jasno artykułuje swoje zdanie. W sytuacjach kryzysowych umiejętnie wyjaśnia nieporozumienie i proponuje adekwatne do problemu, optymalne rozwiązanie.
ZenithOptimedia Group
Junior Media Planner Buyer
• Pomoc w przygotowywaniu strategii marketingowych
• Sporządzanie faktur
• Uczestnictwo w audytach – mediowych i finansowych
• Wsparcie zespołu w procedurach przetargowych
• Przygotowywanie prezentacji z działaniami konkurencji
• Rozliczanie zakupionych i realizowanych kampanii
ZenithOptimedia Group
Media Assistant
• Wsparcie przy realizacji kampanii marketingowych
• Pomoc przy planowaniu i zakupie mediów
• Korzystanie z software'ów: Arianna, TGI, PBC, RadioTrack, Wizzard
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Marketing Assistant
• Przygotowywanie prezentacji
• Sporządzanie raportów sprzedaży
• Uczestnictwo w badaniach focusowych
• Przygotowywanie i prowadzenie konkursów/promocji wewnętrznych
PTK Centerel
Staż w Dziale Marketingu, Sekcja Twój Mix
• Sporządzanie raportów sprzedaży;
• Przygotowywanie prezentacji;
• Redagowanie smsów wysyłanych do Klientów;
• Analiza danych otrzymywanych z Domu Mediowego

Edukacja

Logo
Europeistyka, licencjackie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

Sport
Historia Bałkanów

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.