Zofia Piasecka

Operations, Product Development, Marketing
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

CMS JIRA Lotus Notes Marketing Microsoft Excel Microsoft Word New Business Development New Product Implementations Project Management Project Team Management Public Relations Adobe Photoshop Negocjacje kontraktu Rozwój działalności zarządzanie marką Rozwój organizacyjny Zarządzanie marketingiem Rozwój produktu Zarządzanie produktem Budget Management Budgeting Badania marketingowe Team management & team work skills Publikacje Atlassian Confluence New Product Development Wprowadzanie nowych produktów na rynek Zarządzanie operacyjne i strategiczne, Coaching,Mentoring,Consulting Operation management Qlik Sense stage gate project management

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
chiński
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Head of Accelerator / Foreign Business Representation
Brinc
Fibar Group S.A.
Product Director
• Wyznaczanie kierunku i kształtowanie wizji produktów – współtworzenie i zarządzanie realizacją strategii firmy
• Aktywne poszukiwanie nowych obszarów biznesowych, budowanie scenariuszy strategicznych, oraz modeli biznesowych
• Współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych, oraz stałe zwiększanie udziału marki FIBARO na arenie międzynarodowej
• Szacowanie zwrotu potencjalnych inwestycji oraz planowanie ich wdrażania
• Nadzór wytycznych dotyczących kontroli kosztów, bezpieczeństwa i jakości
• Zarządzanie budżetami na cele marketingowe, produktowe oraz produkcyjne
• Zarządzanie zespołami projektowymi (Marketing, RnD, Produkcja, Sprzedaż, Design etc.)
• Tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej podległych produktów
• Zarządzanie i monitorowanie opłacalności sprzedaży produktów
• Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników sprzedaży
• Tworzenie polityki cenowej i marketingowej
• Planowanie i koordynacja programów marketingowych i lojalnościowych
Lina Medical Polska sp. z o.o.
Acting Commercial Director / Product Manager
• Zarządzanie marką SafeAir - wyznaczanie celów finansowych marki i tworzenie strategii rozwoju marki
• Podejmowanie strategicznych decyzji w zakresie rozwoju portfolio produktowego
• Opracowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych
• Przygotowywanie umów, prowadzenie negocjacji i realizacja sprzedaży na arenie międzynarodowej
• Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań PR
• Realizacja i współtworzenie planów sprzedażowych
• Kreowanie polityki produktowej, cenowej i marketingowej
• Zarządzanie relacjami, budowanie i utrzymywanie partnerstwa z kluczowymi
klientami na arenie międzynarodowej (w tym m.in. Stryker, Kebomed, Mölnlycke Health Care, NHS)
• Monitorowanie skuteczności działań handlowych z wykorzystaniem kluczowych wskaźników oraz przygotowywanie raportów dla członków zarządu
• Zarządzanie informacją techniczną oraz komercyjną
• Dostarczanie danych źródłowych dla komunikacji marketingowo – sprzedażowej dla całej linii produktów na rynki międzynarodowe
Logo
Product Manager
Glen Dimplex / GDC Group
• Zarządzanie procesami New Product Development
• Opracowywanie i wdrażanie marketingowej i sprzedażowej dla obecnych, oraz nowych produktów
• Prowadzenie badań i analiz rynku do tworzenia szczegółowych planów biznesowych
• Tworzenie strategii rozwoju marki
• Przygotowywanie ofert / warunków handlowych oraz prowadzenie ich negocjacji z kluczowymi klientami
• współpraca z zespołami badawczo-rozwojowymi w celu opracowania nowych produktów i oceny możliwości rynkowych
• Nadzorowanie pracy działu Marketingu w celu dalszego rozwoju komunikacji marketingowej
• Ocena nowych możliwości produktowych oraz rozwój już istniejących produktów
• Prowadzenie szkoleń produktowych
• Odpowiedzialność za tworzenie nowych, oraz bezpośredni nadzór katalogów, stron www i fotografii produktowej
• Monitorowanie poziomu stanów produktowych zgodnie z prognozami sprzedaży minimalizując ryzyko przy jednoczesnej maksymalizacji możliwości sprzedaży
• Zarządzanie dokumentacją produktową a w tym także specyfikacją techniczną
• Analizowanie danych sprzedaży detalicznej od największych klientów (min. B&Q, HomeBase, Argos, Tesco, Sainsbury, Amazon) w celu opracowania nowej oferty
• Wspieranie działu sprzedaży w przygotowaniu propozycji biznesowych, strategii zróżnicowania produktów, materiałów szkoleniowych i aktualizacji trendu rynkowego
• Ścisła współpraca z dostawcami w Chinach, USA, Polsce, Włoszech i Irlandii
Logo
Acting Marketing & Product Manager
Glen Dimplex / GDC Group
• Zarządzanie Działem Marketingu i Rozwoju Produktów i podległymi agencjami zewnętrznymi
• Tworzenie i wprowadzanie strategii marketingowej
• Tworzenie i odpowiedzialność za budżet działów Portfela Produktowego i Marketingu
• Tworzenie planów marketingowych i strategii produktu, oraz ich egzekucja w celu zwiększenia profitu
• Prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych
• Wprowadzanie i promowanie nowych marek
• Zarządzanie polityką cenową
• Koordynacja projektów promocyjnych firm partnerskich (dystrybutorów) w celu ujednolicenia odbioru marki
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, a także działań konkurencji i wyników własnych produktów oraz usług
• Planowanie i koordynacja wszystkich działań marketingowych firmy na podległych rynkach
• Prowadzenie badań rynku, w celu określenia wymagań rynkowych dla istniejących i przyszłych produktów, w tym analiza aktywności firm konkurencyjnych
Logo
Marketing Executive
Myriad Technologies / Touch Panels
• Zarządzanie działem Marketingu
• Ścisła współpraca z Członkami Zarządu, w celu opracowania strategii biznesowej firmy
• Prowadzenie badań rynku, monitorowanie aktywności firm konkurencyjnych
• Przygotowywanie okresowych podsumowujących prezentacji dla zarządu
• Zarządzanie podwykonawcami, w tym agencjami reklamowymi, studiami fotograficznymi i designerami
• Planowanie i realizacja strategii marketingowej
• Nadzór działań promocyjnych
• Wsparcie zespołów sprzedażowych (wewnętrznych i zewnętrznych) w celu zwiększenie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki
Logo
Marketing Executive
Touch Panels
TOUCH PANELS is recognized as a market leader in the design and production of membrane keypads and associated products.
Logo
Sales & Marketing Executive
Ewuka
Cargill Poland Sp. z o.o.
Specialist in Sales and Marketing Department

Szkolenia i kursy

‘’Biznes z Chińczykami – Jak prowadzić skuteczne relacje biznesowe w kontaktach z chińskimi klientami i dostawcami’’ (prowadzone przez Radosław Pyffel)

Dyplom z kilkudniowego szkolenia ‘’CER (Clinical Evaluation)’’ w MEDICOINDUSTIREN Dania, ‘’Zarządzanie Projektami Globalnymi oraz Zespołami rozproszonymi ‘’(1:1) w Danii

‘’Podstawy zarządzania portfolio produktowym’’, ‘’ Zarządzanie produktami i ich marketing’’

‘’Marketing Communications’’, ‘’Rozwój Marki’’, ‘’B2B & B2C Marketing’’, ‘’Business Writing’’, ‘’Market Research’’

Edukacja

Logo
Technologia Chemiczna, magisterskie
Politechnika Poznańska

Specjalizacje

Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Jazda konna (gimnastyka artystyczna, ujeżdżenie, polo),
Kitesurfing
Nurkowanie