Umiejętności
CMS
JIRA
Lotus Notes
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Word
New Business Development
New Product Implementations
Project Management
Project Team Management
Public Relations
Adobe Photoshop
Negocjacje kontraktu
Rozwój działalności
zarządzanie marką
Rozwój organizacyjny
Zarządzanie marketingiem
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Budget Management
Budgeting
Badania marketingowe
Team management & team work skills
Publikacje
Atlassian Confluence
New Product Development
Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Zarządzanie operacyjne i strategiczne, Coaching,Mentoring,Consulting
Operation management
Qlik Sense
stage gate project management
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
chiński
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Product Director
• Wyznaczanie kierunku i kształtowanie wizji produktów – współtworzenie i zarządzanie realizacją strategii firmy
• Aktywne poszukiwanie nowych obszarów biznesowych, budowanie scenariuszy strategicznych, oraz modeli biznesowych
• Współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych, oraz stałe zwiększanie udziału marki FIBARO na arenie międzynarodowej
• Szacowanie zwrotu potencjalnych inwestycji oraz planowanie ich wdrażania
• Nadzór wytycznych dotyczących kontroli kosztów, bezpieczeństwa i jakości
• Zarządzanie budżetami na cele marketingowe, produktowe oraz produkcyjne
• Zarządzanie zespołami projektowymi (Marketing, RnD, Produkcja, Sprzedaż, Design etc.)
• Tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej podległych produktów
• Zarządzanie i monitorowanie opłacalności sprzedaży produktów
• Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników sprzedaży
• Tworzenie polityki cenowej i marketingowej
• Planowanie i koordynacja programów marketingowych i lojalnościowych
• Aktywne poszukiwanie nowych obszarów biznesowych, budowanie scenariuszy strategicznych, oraz modeli biznesowych
• Współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych, oraz stałe zwiększanie udziału marki FIBARO na arenie międzynarodowej
• Szacowanie zwrotu potencjalnych inwestycji oraz planowanie ich wdrażania
• Nadzór wytycznych dotyczących kontroli kosztów, bezpieczeństwa i jakości
• Zarządzanie budżetami na cele marketingowe, produktowe oraz produkcyjne
• Zarządzanie zespołami projektowymi (Marketing, RnD, Produkcja, Sprzedaż, Design etc.)
• Tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej podległych produktów
• Zarządzanie i monitorowanie opłacalności sprzedaży produktów
• Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników sprzedaży
• Tworzenie polityki cenowej i marketingowej
• Planowanie i koordynacja programów marketingowych i lojalnościowych
Acting Commercial Director / Product Manager
• Zarządzanie marką SafeAir - wyznaczanie celów finansowych marki i tworzenie strategii rozwoju marki
• Podejmowanie strategicznych decyzji w zakresie rozwoju portfolio produktowego
• Opracowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych
• Przygotowywanie umów, prowadzenie negocjacji i realizacja sprzedaży na arenie międzynarodowej
• Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań PR
• Realizacja i współtworzenie planów sprzedażowych
• Kreowanie polityki produktowej, cenowej i marketingowej
• Zarządzanie relacjami, budowanie i utrzymywanie partnerstwa z kluczowymi
klientami na arenie międzynarodowej (w tym m.in. Stryker, Kebomed, Mölnlycke Health Care, NHS)
• Monitorowanie skuteczności działań handlowych z wykorzystaniem kluczowych wskaźników oraz przygotowywanie raportów dla członków zarządu
• Zarządzanie informacją techniczną oraz komercyjną
• Dostarczanie danych źródłowych dla komunikacji marketingowo – sprzedażowej dla całej linii produktów na rynki międzynarodowe
• Podejmowanie strategicznych decyzji w zakresie rozwoju portfolio produktowego
• Opracowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych
• Przygotowywanie umów, prowadzenie negocjacji i realizacja sprzedaży na arenie międzynarodowej
• Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań PR
• Realizacja i współtworzenie planów sprzedażowych
• Kreowanie polityki produktowej, cenowej i marketingowej
• Zarządzanie relacjami, budowanie i utrzymywanie partnerstwa z kluczowymi
klientami na arenie międzynarodowej (w tym m.in. Stryker, Kebomed, Mölnlycke Health Care, NHS)
• Monitorowanie skuteczności działań handlowych z wykorzystaniem kluczowych wskaźników oraz przygotowywanie raportów dla członków zarządu
• Zarządzanie informacją techniczną oraz komercyjną
• Dostarczanie danych źródłowych dla komunikacji marketingowo – sprzedażowej dla całej linii produktów na rynki międzynarodowe
Product Manager
Glen Dimplex / GDC Group
• Zarządzanie procesami New Product Development
• Opracowywanie i wdrażanie marketingowej i sprzedażowej dla obecnych, oraz nowych produktów
• Prowadzenie badań i analiz rynku do tworzenia szczegółowych planów biznesowych
• Tworzenie strategii rozwoju marki
• Przygotowywanie ofert / warunków handlowych oraz prowadzenie ich negocjacji z kluczowymi klientami
• współpraca z zespołami badawczo-rozwojowymi w celu opracowania nowych produktów i oceny możliwości rynkowych
• Nadzorowanie pracy działu Marketingu w celu dalszego rozwoju komunikacji marketingowej
• Ocena nowych możliwości produktowych oraz rozwój już istniejących produktów
• Prowadzenie szkoleń produktowych
• Odpowiedzialność za tworzenie nowych, oraz bezpośredni nadzór katalogów, stron www i fotografii produktowej
• Monitorowanie poziomu stanów produktowych zgodnie z prognozami sprzedaży minimalizując ryzyko przy jednoczesnej maksymalizacji możliwości sprzedaży
• Zarządzanie dokumentacją produktową a w tym także specyfikacją techniczną
• Analizowanie danych sprzedaży detalicznej od największych klientów (min. B&Q, HomeBase, Argos, Tesco, Sainsbury, Amazon) w celu opracowania nowej oferty
• Wspieranie działu sprzedaży w przygotowaniu propozycji biznesowych, strategii zróżnicowania produktów, materiałów szkoleniowych i aktualizacji trendu rynkowego
• Ścisła współpraca z dostawcami w Chinach, USA, Polsce, Włoszech i Irlandii
• Opracowywanie i wdrażanie marketingowej i sprzedażowej dla obecnych, oraz nowych produktów
• Prowadzenie badań i analiz rynku do tworzenia szczegółowych planów biznesowych
• Tworzenie strategii rozwoju marki
• Przygotowywanie ofert / warunków handlowych oraz prowadzenie ich negocjacji z kluczowymi klientami
• współpraca z zespołami badawczo-rozwojowymi w celu opracowania nowych produktów i oceny możliwości rynkowych
• Nadzorowanie pracy działu Marketingu w celu dalszego rozwoju komunikacji marketingowej
• Ocena nowych możliwości produktowych oraz rozwój już istniejących produktów
• Prowadzenie szkoleń produktowych
• Odpowiedzialność za tworzenie nowych, oraz bezpośredni nadzór katalogów, stron www i fotografii produktowej
• Monitorowanie poziomu stanów produktowych zgodnie z prognozami sprzedaży minimalizując ryzyko przy jednoczesnej maksymalizacji możliwości sprzedaży
• Zarządzanie dokumentacją produktową a w tym także specyfikacją techniczną
• Analizowanie danych sprzedaży detalicznej od największych klientów (min. B&Q, HomeBase, Argos, Tesco, Sainsbury, Amazon) w celu opracowania nowej oferty
• Wspieranie działu sprzedaży w przygotowaniu propozycji biznesowych, strategii zróżnicowania produktów, materiałów szkoleniowych i aktualizacji trendu rynkowego
• Ścisła współpraca z dostawcami w Chinach, USA, Polsce, Włoszech i Irlandii
Acting Marketing & Product Manager
Glen Dimplex / GDC Group
• Zarządzanie Działem Marketingu i Rozwoju Produktów i podległymi agencjami zewnętrznymi
• Tworzenie i wprowadzanie strategii marketingowej
• Tworzenie i odpowiedzialność za budżet działów Portfela Produktowego i Marketingu
• Tworzenie planów marketingowych i strategii produktu, oraz ich egzekucja w celu zwiększenia profitu
• Prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych
• Wprowadzanie i promowanie nowych marek
• Zarządzanie polityką cenową
• Koordynacja projektów promocyjnych firm partnerskich (dystrybutorów) w celu ujednolicenia odbioru marki
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, a także działań konkurencji i wyników własnych produktów oraz usług
• Planowanie i koordynacja wszystkich działań marketingowych firmy na podległych rynkach
• Prowadzenie badań rynku, w celu określenia wymagań rynkowych dla istniejących i przyszłych produktów, w tym analiza aktywności firm konkurencyjnych
• Tworzenie i wprowadzanie strategii marketingowej
• Tworzenie i odpowiedzialność za budżet działów Portfela Produktowego i Marketingu
• Tworzenie planów marketingowych i strategii produktu, oraz ich egzekucja w celu zwiększenia profitu
• Prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych
• Wprowadzanie i promowanie nowych marek
• Zarządzanie polityką cenową
• Koordynacja projektów promocyjnych firm partnerskich (dystrybutorów) w celu ujednolicenia odbioru marki
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, a także działań konkurencji i wyników własnych produktów oraz usług
• Planowanie i koordynacja wszystkich działań marketingowych firmy na podległych rynkach
• Prowadzenie badań rynku, w celu określenia wymagań rynkowych dla istniejących i przyszłych produktów, w tym analiza aktywności firm konkurencyjnych
Marketing Executive
Myriad Technologies / Touch Panels
• Zarządzanie działem Marketingu
• Ścisła współpraca z Członkami Zarządu, w celu opracowania strategii biznesowej firmy
• Prowadzenie badań rynku, monitorowanie aktywności firm konkurencyjnych
• Przygotowywanie okresowych podsumowujących prezentacji dla zarządu
• Zarządzanie podwykonawcami, w tym agencjami reklamowymi, studiami fotograficznymi i designerami
• Planowanie i realizacja strategii marketingowej
• Nadzór działań promocyjnych
• Wsparcie zespołów sprzedażowych (wewnętrznych i zewnętrznych) w celu zwiększenie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki
• Ścisła współpraca z Członkami Zarządu, w celu opracowania strategii biznesowej firmy
• Prowadzenie badań rynku, monitorowanie aktywności firm konkurencyjnych
• Przygotowywanie okresowych podsumowujących prezentacji dla zarządu
• Zarządzanie podwykonawcami, w tym agencjami reklamowymi, studiami fotograficznymi i designerami
• Planowanie i realizacja strategii marketingowej
• Nadzór działań promocyjnych
• Wsparcie zespołów sprzedażowych (wewnętrznych i zewnętrznych) w celu zwiększenie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki
Szkolenia i kursy
‘’Biznes z Chińczykami – Jak prowadzić skuteczne relacje biznesowe w kontaktach z chińskimi klientami i dostawcami’’ (prowadzone przez Radosław Pyffel)
Dyplom z kilkudniowego szkolenia ‘’CER (Clinical Evaluation)’’ w MEDICOINDUSTIREN Dania, ‘’Zarządzanie Projektami Globalnymi oraz Zespołami rozproszonymi ‘’(1:1) w Danii
‘’Podstawy zarządzania portfolio produktowym’’, ‘’ Zarządzanie produktami i ich marketing’’
‘’Marketing Communications’’, ‘’Rozwój Marki’’, ‘’B2B & B2C Marketing’’, ‘’Business Writing’’, ‘’Market Research’’
Dyplom z kilkudniowego szkolenia ‘’CER (Clinical Evaluation)’’ w MEDICOINDUSTIREN Dania, ‘’Zarządzanie Projektami Globalnymi oraz Zespołami rozproszonymi ‘’(1:1) w Danii
‘’Podstawy zarządzania portfolio produktowym’’, ‘’ Zarządzanie produktami i ich marketing’’
‘’Marketing Communications’’, ‘’Rozwój Marki’’, ‘’B2B & B2C Marketing’’, ‘’Business Writing’’, ‘’Market Research’’
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Jazda konna (gimnastyka artystyczna, ujeżdżenie, polo),
Kitesurfing
Nurkowanie
Kitesurfing
Nurkowanie