Umiejętności
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Strategia marketingowa
Zarządzanie Sprzedażą
Komunikacja Marketingowa
Kampanie reklamowe
Sprzedaż B2B
Negocjacje biznesowe
Organizacja szkoleń i konferencji
Organizowanie eventów
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Head of Project
TechMedia Profesjonalna Agencja Reklamowa
Wspieranie przedsiębiorców w określaniu i realizowaniu ich celów biznesowych.
Opracowywanie strategii marketingowych i komunikacyjnych.
Realizowanie założeń kampanii marketingowych i reklamowych.
Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych.
Zarządzanie projektami.
Negocjacje handlowe.
Organizacja szkoleń, konferencji i eventów.
Rozwój i zarządzanie zespołem sprzedaży.
Opracowywanie strategii marketingowych i komunikacyjnych.
Realizowanie założeń kampanii marketingowych i reklamowych.
Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych.
Zarządzanie projektami.
Negocjacje handlowe.
Organizacja szkoleń, konferencji i eventów.
Rozwój i zarządzanie zespołem sprzedaży.
referent
WSP Stopka
- Sprzedaż powierzchni reklamowej w lokalnej gazecie (średni nakład 33 000 egz.).
- Sprzedaż powierzchni reklamowej na stronie internetowej - banery.
- Dbanie o dobre kontakty z klientami.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Negocjowanie i zawieranie umów o reklamę.
- Pozyskiwanie sponsorów do konkursów.
- Zawieranie i nadzorowanie umów barterowych oraz agencyjnych.
- Fakturowanie usług.
- Sprzedaż powierzchni reklamowej na stronie internetowej - banery.
- Dbanie o dobre kontakty z klientami.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Negocjowanie i zawieranie umów o reklamę.
- Pozyskiwanie sponsorów do konkursów.
- Zawieranie i nadzorowanie umów barterowych oraz agencyjnych.
- Fakturowanie usług.
Projekty
Majówka Tkacka
Konferansjer.
"Majówka Tkacka" to prywatna inicjatywa rodzinna. Pierwsza tego typu w regionie, a być może nawet w Polsce. Wydarzenie ma zadanie promować sztukę ludową - w szczególności tradycyjne tkactwo.
Impreza, ze względu na ograniczony budżet będący wyłącznie wkładem własnym, przybrała charakter zamknięty. Liczyła około 80 uczestników w tym przedstawicieli lokalnych władz, członków organizacji wspierających kulturę, pracowników muzeów etnograficznych i znawców sztuki ludowej, twórców ludowych oraz miłośników sztuki ludowej).
Event przeprowadzony był w formie pokazów i warsztatów, powiązany z występami zespołów ludowych "Przesmyczanki" z Przesmyk oraz Zespołu Śpiewaczo-Obrzędowego z Hruda. Dopełnieniem ludowego wydźwięku Majówki Tkackiej był catering złożony z tradycyjnych potraw (m.in. pierogi, bigos).
Impreza, ze względu na ograniczony budżet będący wyłącznie wkładem własnym, przybrała charakter zamknięty. Liczyła około 80 uczestników w tym przedstawicieli lokalnych władz, członków organizacji wspierających kulturę, pracowników muzeów etnograficznych i znawców sztuki ludowej, twórców ludowych oraz miłośników sztuki ludowej).
Event przeprowadzony był w formie pokazów i warsztatów, powiązany z występami zespołów ludowych "Przesmyczanki" z Przesmyk oraz Zespołu Śpiewaczo-Obrzędowego z Hruda. Dopełnieniem ludowego wydźwięku Majówki Tkackiej był catering złożony z tradycyjnych potraw (m.in. pierogi, bigos).
Zakres obowiązków
Pomysłodawca i organizator wydarzenia.Konferansjer.
Szkolenia i kursy
08-14.09.2016 - NLP + Time Line Therapy Practitioner.
18-19.04.2016 - Prowadzenie spotkań i negocjacji z kluczowymi klientami - sztuka przekonywania i argumentacji.
08-09.05.2009 - Skuteczna reklama w prasie lokalnej.
18-19.04.2016 - Prowadzenie spotkań i negocjacji z kluczowymi klientami - sztuka przekonywania i argumentacji.
08-09.05.2009 - Skuteczna reklama w prasie lokalnej.
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zainteresowania
trekking i wędrówki górskie
Nordic Walking
marketing polityczny
masaże i BodyWork
Nordic Walking
marketing polityczny
masaże i BodyWork
Inne
Krótki wywiad o gadżetach reklamowych udzielony w porannym programie TV Republika 21.08.2016 https://www.youtube.com/watch?v=kc23mBJmAB4
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Artykuły promocyjne gadżety upominki B2B
dla tych którzy zamawiają, szukają, potrzebują lub będą potrzebowali artykułów promocyjnych dla swojej firmy, gadżetów (od t-shirtów po ipody) czyli dla wszystkich:) oraz dla tych którzy projektują, w
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DARMOWE PRZETARGI
Jeśli potrzebujecie Państwo pomocy w znalezieniu szkolenia? Sali konferencyjnej? Hoteli?
Pomożemy! Możecie Państwo bezpłatnie dodać przetarg na poszukiwaną ofertę! www.iszkolenia.pl
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.