Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Marketingu
rozwój funkcjonalności strony internetowej (www.amw.com.pl)
organizacja udziału Agencji w międzynarodowych i krajowych konferencjach i targach nieruchomości (w tym we Francji, Niemczech i Zjednoczonych Emiratach Arabskich)
tworzenie newsletterów z ofertą nieruchomości
udzielanie zleceń w oparciu o prawo zamówień publicznych (w tym na reklamę prasową, druk, wykonanie gadżetów, wykonanie powierzchni wystawienniczych itd.)
współpraca z agencjami reklamowymi, PR i IT, drukarniami, wydawnictwami, portalami planowanie i kontrola realizacji wykonania budżetu marketingowego
opracowywanie i wdrażanie strategii promocji nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
przygotowywanie zestawień i analiz skuteczności stosowanych narzędzi marketingowych
raportowanie wyników finansowych z tytułu sprzedaży nieruchomości
obsługa i aktualizacja baz danych
analiza rynku nieruchomości
prowadzenie ewidencji przetargów publicznych na sprzedaż nieruchomości
analiza postaw klientów - badania ilościowe i jakościowe
organizacja udziału Agencji w międzynarodowych i krajowych konferencjach i targach nieruchomości (w tym we Francji, Niemczech i Zjednoczonych Emiratach Arabskich)
tworzenie newsletterów z ofertą nieruchomości
udzielanie zleceń w oparciu o prawo zamówień publicznych (w tym na reklamę prasową, druk, wykonanie gadżetów, wykonanie powierzchni wystawienniczych itd.)
współpraca z agencjami reklamowymi, PR i IT, drukarniami, wydawnictwami, portalami planowanie i kontrola realizacji wykonania budżetu marketingowego
opracowywanie i wdrażanie strategii promocji nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
przygotowywanie zestawień i analiz skuteczności stosowanych narzędzi marketingowych
raportowanie wyników finansowych z tytułu sprzedaży nieruchomości
obsługa i aktualizacja baz danych
analiza rynku nieruchomości
prowadzenie ewidencji przetargów publicznych na sprzedaż nieruchomości
analiza postaw klientów - badania ilościowe i jakościowe
Specjalista ds. Marketingu i Public Relations
planowanie i wdrażanie strategii marketingowej i wizerunku marki
opracowywanie i realizacja budżetu marketingowego i szkoleniowego spółki
nadzór nad realizacją kampanii marketingowych
obsługa kampanii edukacyjnych dofinansowanych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
organizacja przetargów publicznych w oparciu o prawo zamówień publicznych
administracja serwisami internetowymi (www.psr.pl, www.wtrosceonature.com)
współpraca z agencjami reklamowymi i PR, drukarniami i wydawnictwami
opracowywanie merytoryczne i prowadzenie szkoleń w zakresie wykorzystania ekologii
w kreowaniu wizerunku marek (m.in. dla firm Bakoma, Avon, Topex, Anwil)
opracowywanie merytoryczne i prowadzenie szkoleń z zakresu polityki ekologicznej dla samorządów terytorialnych, organizacji pozarządowych, szkół, firm, zakładów produkcyjnych
redakcja miesięcznika w „Trosce o Naturę” (nakład 2 tys. sztuk)
przygotowanie udziału spółki w wydarzeniach branżowych, w tym w wystawach, targach, festiwalach (np. Ecofashion Week w Krakowie, Dni Recyklingu, Dzień Ziemi)
opracowywanie i realizacja budżetu marketingowego i szkoleniowego spółki
nadzór nad realizacją kampanii marketingowych
obsługa kampanii edukacyjnych dofinansowanych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
organizacja przetargów publicznych w oparciu o prawo zamówień publicznych
administracja serwisami internetowymi (www.psr.pl, www.wtrosceonature.com)
współpraca z agencjami reklamowymi i PR, drukarniami i wydawnictwami
opracowywanie merytoryczne i prowadzenie szkoleń w zakresie wykorzystania ekologii
w kreowaniu wizerunku marek (m.in. dla firm Bakoma, Avon, Topex, Anwil)
opracowywanie merytoryczne i prowadzenie szkoleń z zakresu polityki ekologicznej dla samorządów terytorialnych, organizacji pozarządowych, szkół, firm, zakładów produkcyjnych
redakcja miesięcznika w „Trosce o Naturę” (nakład 2 tys. sztuk)
przygotowanie udziału spółki w wydarzeniach branżowych, w tym w wystawach, targach, festiwalach (np. Ecofashion Week w Krakowie, Dni Recyklingu, Dzień Ziemi)
Koordynator ds. Marketingu i Public Relations
udział w tworzeniu i wdrażaniu produktów finansowych (kredyt, leasing)
przygotowywanie raportów i analiz dotyczących skuteczności akcji marketingowych
w oparciu o system bankowy i leasingowy (Bussines Object, Leo Leasing)
przygotowywanie, realizacja i raportowanie wyników badań marketingowych
budowa i selekcja baz Klientów na potrzeby akcji promocyjnych
przygotowywanie i dystrybucja ofert specjalnych dla dotychczasowych Klientów
dystrybucja materiałów marketingowych w ramach sieci dealerskiej Fiat Auto Poland
organizacja szkoleń i imprez integracyjnych dla sprzedawców sieci dealerskiej Fiat
obsługa budżetu przeznaczonego na działalność reklamową salonów dealerskich
koordynacja i troska o poprawność i spójność identyfikacji korporacyjnej
współpraca z podmiotami zewnętrznymi - agencjami reklamowymi, IT i PR
monitoring mediów
zarządzanie zawartością stron internetowych spółek
współpraca z Fiat Auto Poland w zakresie wspólnej komunikacji, organizacji imprez promocyjnych, produkcji materiałów marketingowych
benchmarking, monitorowanie trendów na rynku usług finansowych i motoryzacyjnych
przygotowywanie raportów i analiz dotyczących skuteczności akcji marketingowych
w oparciu o system bankowy i leasingowy (Bussines Object, Leo Leasing)
przygotowywanie, realizacja i raportowanie wyników badań marketingowych
budowa i selekcja baz Klientów na potrzeby akcji promocyjnych
przygotowywanie i dystrybucja ofert specjalnych dla dotychczasowych Klientów
dystrybucja materiałów marketingowych w ramach sieci dealerskiej Fiat Auto Poland
organizacja szkoleń i imprez integracyjnych dla sprzedawców sieci dealerskiej Fiat
obsługa budżetu przeznaczonego na działalność reklamową salonów dealerskich
koordynacja i troska o poprawność i spójność identyfikacji korporacyjnej
współpraca z podmiotami zewnętrznymi - agencjami reklamowymi, IT i PR
monitoring mediów
zarządzanie zawartością stron internetowych spółek
współpraca z Fiat Auto Poland w zakresie wspólnej komunikacji, organizacji imprez promocyjnych, produkcji materiałów marketingowych
benchmarking, monitorowanie trendów na rynku usług finansowych i motoryzacyjnych
Account Executive
client service dla klientów agencji m.in. Honda, CH Złote Tarasy, Unilever; koordynacja kampanii mediowych w kooperacji
z domem mediowym Pan Media Western
współpraca z podwykonawcami (drukarnie, studia produkcyjne); tworzenie ofert przetargowych dla nowych klientów
z domem mediowym Pan Media Western
współpraca z podwykonawcami (drukarnie, studia produkcyjne); tworzenie ofert przetargowych dla nowych klientów
Szkolenia i kursy
2)szkolenie „Jak ciekawie uczyć”
3)szkolenie „Nowoczesne techniki sprzedaży”
4)szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych
6)szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych
7)szkolenia z zakresu badań marketingowych
8) Access zaawansowany
3)szkolenie „Nowoczesne techniki sprzedaży”
4)szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych
6)szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych
7)szkolenia z zakresu badań marketingowych
8) Access zaawansowany
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
1)First Certificate in English
Organizacje
1) Fundacja Odpowiedzialność Obywatelska - rzecznik prasowy
2) Warsztaty Analiz Socjologicznych
2) Warsztaty Analiz Socjologicznych
Inne
Trener zawodowy - prowadzenie szkoleń z zakresu marketingu mi.in. dla: AISEC i Szkoły Liderów, 2004 – 2007
Rzecznik prasowy, Fundacja Odpowiedzialność Obywatelska, 2003 – 2007
Członek zarządu, Naukowe Koło Warsztatów Analiz Socjologicznych, 2003 – 2007
Redaktor naczelna, Kwartalnik Lewiatan wydawany w Instytucie Socjologii UW, 2003 - 2004
Rzecznik prasowy, Fundacja Odpowiedzialność Obywatelska, 2003 – 2007
Członek zarządu, Naukowe Koło Warsztatów Analiz Socjologicznych, 2003 – 2007
Redaktor naczelna, Kwartalnik Lewiatan wydawany w Instytucie Socjologii UW, 2003 - 2004
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group.
English with native speakers of English.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Budowanie Relacji w Biznesie
Grupa dla osób zainteresowanych nabywaniem umiejętności oraz wymianą Budowania Zaufania i Relacji w Biznesie
Dam prowizję
Miejsce w który zamieszczane są oferty współpracy za określoną prowizję. Masz biznes, chcesz rozszerzyć działalność, masz coś do zaoferowania ? daj prowizję !
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
GENERATOR
pomysły są wśród nas, warto to wykorzystać. Jeżeli masz taki pomysł, szukasz partnerów, ludzi zaangażowanych - zapraszam.
Hasło grupy: co by tu zrobić, aby nic nie robić
Literatura psychologiczna i pedagogiczna
Forum dla osób zainteresowanych literaturą z zakresu psychologii i pedagogiki.