Umiejętności
Zarządzanie zmianą
CSS
Projektowanie baz danych
Bazy danych
Prawo jazdy
HTML
Integracja
Zarządzanie IT
Strategia IT
ITIL
PHP
Program Management
Analiza wymagań
Smarty
Rozówj oprogramowania
Zarządzanie projektami programistycznymi
Przywództwo w zespole
Telekomunikacja
Zarządzanie zespołem
Organizacja i zarządzanie projektami IT
Organizacja i zarządzanie działami IT
Zbieranie i analiza wymagań biznesowych
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Menager Działu Utrzymania Systemów Produkcyjnych, Integracji i BI
Utrzymanie działania systemów IT
• Nadzór i koordynacja prac zespołu (13 osób), wyznaczanie i ocena realizacji celów indywidualnych.
• Zarządzanie pojemnością, dostępnością i ciągłością usług IT.
• Zarządzanie incydentami oraz problemami systemów IT, monitorowanie i nadzór nad terminami realizacji zadań. Diagnozowanie problemów z funkcjonowaniem systemów.
• Zarządzanie tworzeniem i aktualizacją dokumentacji.
Rozwój systemów IT
• Aktywny i kreatywny udział w rozwoju rozwiązań biznesowo-informatycznych poprzez ich aktualizację oraz implementację nowych rozwiązań,
• Udział i kierowanie projektami oraz procesami wdrażania zmian (tzw. small development),
• Aktywny udział w rozwoju informatycznym firmy poprzez optymalizację architektury IT i wdrażanie nowych technologii (rozwiązania chmurowe Azure, rozwiązania mobilne, mikroserwisy, integracje z wykorzystaniem ESB, Webservices, REST API).
• Zarządzanie projektem wdrożenia systemu do obsługi programu lojalnościowego wraz z systemem do obsługi kampanii marketingowych oraz segmentacji klientów.
Zarządzenie działem i współpraca z biznesem
• Opracowanie i realizacja strategii działania oraz rozwoju działu, wdrożenie standaryzacji procesów obsługi, bazy wiedzy, monitoringu systemów. Transformacja zawodu od administratora do analityka systemów IT.
• Współpraca z właścicielami biznesowymi i użytkownikami kluczowymi systemów IT w zakresie rozwiązywania incydentów oraz planowania rozwoju systemów.
• Współpraca z centralą firmy w Lille dotycząca bieżącej obsługi systemów informatycznych, wprowadzania zmian w systemach. Organizacja wdrożenia platform testowych dla testów akceptacyjnych.
Zarządzanie budżetem i współpracą z partnerami
• Zarządzanie budżetem działu, ustalanie pozycji kosztowych, monitoring bieżących wydatków, planowanie budżetu na następny rok, optymalizacja kosztów.
• Negocjacje warunków współpracy z dostawcami zewnętrznymi, przygotowywanie umów. Opracowanie szablonów umów: ramowej i utrzymaniowej.
• Nadzór i koordynacja prac zespołu (13 osób), wyznaczanie i ocena realizacji celów indywidualnych.
• Zarządzanie pojemnością, dostępnością i ciągłością usług IT.
• Zarządzanie incydentami oraz problemami systemów IT, monitorowanie i nadzór nad terminami realizacji zadań. Diagnozowanie problemów z funkcjonowaniem systemów.
• Zarządzanie tworzeniem i aktualizacją dokumentacji.
Rozwój systemów IT
• Aktywny i kreatywny udział w rozwoju rozwiązań biznesowo-informatycznych poprzez ich aktualizację oraz implementację nowych rozwiązań,
• Udział i kierowanie projektami oraz procesami wdrażania zmian (tzw. small development),
• Aktywny udział w rozwoju informatycznym firmy poprzez optymalizację architektury IT i wdrażanie nowych technologii (rozwiązania chmurowe Azure, rozwiązania mobilne, mikroserwisy, integracje z wykorzystaniem ESB, Webservices, REST API).
• Zarządzanie projektem wdrożenia systemu do obsługi programu lojalnościowego wraz z systemem do obsługi kampanii marketingowych oraz segmentacji klientów.
Zarządzenie działem i współpraca z biznesem
• Opracowanie i realizacja strategii działania oraz rozwoju działu, wdrożenie standaryzacji procesów obsługi, bazy wiedzy, monitoringu systemów. Transformacja zawodu od administratora do analityka systemów IT.
• Współpraca z właścicielami biznesowymi i użytkownikami kluczowymi systemów IT w zakresie rozwiązywania incydentów oraz planowania rozwoju systemów.
• Współpraca z centralą firmy w Lille dotycząca bieżącej obsługi systemów informatycznych, wprowadzania zmian w systemach. Organizacja wdrożenia platform testowych dla testów akceptacyjnych.
Zarządzanie budżetem i współpracą z partnerami
• Zarządzanie budżetem działu, ustalanie pozycji kosztowych, monitoring bieżących wydatków, planowanie budżetu na następny rok, optymalizacja kosztów.
• Negocjacje warunków współpracy z dostawcami zewnętrznymi, przygotowywanie umów. Opracowanie szablonów umów: ramowej i utrzymaniowej.
Menedżer Projektów
Zarządzanie projektami wdrożeń systemów IT.
• Zarządzanie projektem wdrożenia programu lojalnościowego.
• Zakończone sukcesem wdrożenie usługi Click & collect – „zamów w sieci – odbierz w sklepie” wraz z dostosowaniem systemów IT i wdrożeniem niezbędnych integracji pomiędzy systemami.
• Zakończone sukcesem wdrożenie systemu Jednego konta klienta zintegrowanego m.in. ze stroną www e-commerce firmy
• Zakończone sukcesem wdrożenie centralnej bazy klientów (MDM kliencki).
• Zakończone sukcesem wdrożenie systemu SAS CM do segmentacji klientów oraz zarządzania kampaniami marketingowymi wraz z systemem komunikacji marketingowej do klientów.
• Zakończone sukcesem wdrożenie systemu szyny danych Web Methods ESB Software AG wraz integracjami systemów.
• Udział w projekcie wdrożenia systemu WMS dla centralnego magazynu, na etapie wyboru firmy i negocjacji umowy wdrożeniowej i utrzymaniowej.
• Przygotowanie koncepcji oraz specyfikacji wymagań systemu do obsługi przesyłek kontenerowych z Chin.
• Bliska współpraca z centralą firmy znajdującą się poza granicami Polski (Lille, Francja), koordynacja zadań lokalnego działu IT.
• Koordynowanie oraz negocjowanie warunków współpracy z dostawcami zewnętrznymi, przygotowywanie umów.
• Zarządzanie projektem wdrożenia programu lojalnościowego.
• Zakończone sukcesem wdrożenie usługi Click & collect – „zamów w sieci – odbierz w sklepie” wraz z dostosowaniem systemów IT i wdrożeniem niezbędnych integracji pomiędzy systemami.
• Zakończone sukcesem wdrożenie systemu Jednego konta klienta zintegrowanego m.in. ze stroną www e-commerce firmy
• Zakończone sukcesem wdrożenie centralnej bazy klientów (MDM kliencki).
• Zakończone sukcesem wdrożenie systemu SAS CM do segmentacji klientów oraz zarządzania kampaniami marketingowymi wraz z systemem komunikacji marketingowej do klientów.
• Zakończone sukcesem wdrożenie systemu szyny danych Web Methods ESB Software AG wraz integracjami systemów.
• Udział w projekcie wdrożenia systemu WMS dla centralnego magazynu, na etapie wyboru firmy i negocjacji umowy wdrożeniowej i utrzymaniowej.
• Przygotowanie koncepcji oraz specyfikacji wymagań systemu do obsługi przesyłek kontenerowych z Chin.
• Bliska współpraca z centralą firmy znajdującą się poza granicami Polski (Lille, Francja), koordynacja zadań lokalnego działu IT.
• Koordynowanie oraz negocjowanie warunków współpracy z dostawcami zewnętrznymi, przygotowywanie umów.
IT Manager
• Nadzór i koordynacja prac zespołu IT (19 osób) w zakresie utrzymywanych systemów medycznych oraz IT.
• Opracowanie strategii działania działu, zakończone sukcesem wdrożenie operacyjne.
• Planowanie, zarządzanie i kontrolowanie projektów informatycznych. Zakończone sukcesem projekty wdrożeń: MS Exchange w chmurze (obecnie MS Office 365), optymalizacja sieci WAN (zwiększenie bezpieczeństwa sieci WAN w 20 lokalizacjach, przy niezmienionych kosztach), Lynx (Skype for Business), MS Dynamics CRM (zarządzanie kontaktami i procesami sprzedaży), Transformacja Help Desk (reorganizacja pracy 1 linii wsparcia użytkowników z wykorzystaniem dobrych praktyk ITIL), optymalizacja systemu wydruków.
• Kompleksowe zarządzanie projektem wdrożenia systemu ERP (ustalenie zakresu wdrożenia i metod wdrożeń, analiza wymagań, opracowanie architektury systemów IT, koszty, negocjacje umów, koordynacja wewnętrzna wdrożenia).
• Bezpośrednia współpraca z Zarządem firmy.
• Negocjacje warunków współpracy z dostawcami zewnętrznymi.
• Zarządzanie budżetem IT, planowanie i optymalizacja kosztów.
• Opracowanie strategii działania działu, zakończone sukcesem wdrożenie operacyjne.
• Planowanie, zarządzanie i kontrolowanie projektów informatycznych. Zakończone sukcesem projekty wdrożeń: MS Exchange w chmurze (obecnie MS Office 365), optymalizacja sieci WAN (zwiększenie bezpieczeństwa sieci WAN w 20 lokalizacjach, przy niezmienionych kosztach), Lynx (Skype for Business), MS Dynamics CRM (zarządzanie kontaktami i procesami sprzedaży), Transformacja Help Desk (reorganizacja pracy 1 linii wsparcia użytkowników z wykorzystaniem dobrych praktyk ITIL), optymalizacja systemu wydruków.
• Kompleksowe zarządzanie projektem wdrożenia systemu ERP (ustalenie zakresu wdrożenia i metod wdrożeń, analiza wymagań, opracowanie architektury systemów IT, koszty, negocjacje umów, koordynacja wewnętrzna wdrożenia).
• Bezpośrednia współpraca z Zarządem firmy.
• Negocjacje warunków współpracy z dostawcami zewnętrznymi.
• Zarządzanie budżetem IT, planowanie i optymalizacja kosztów.
wystawiono
Współpracując z Ziemowitem miałam okazję realizować projekty z zakresu specyfikacji funkcjonalnej systemów i aplikacji, funkcjonujących na terenie firmy. Wspólna praca zaowocowała powstaniem szeregu dokumentacji, na podstawie której wdrażanych było wiele późniejszych rozwiązania IT, wspierających biznes. Wiedza i doświadczenie Ziemowita, nabyte na etapie realizacji zadań zawodowych w poprzednich miejscach pracy, miały swoje przełożenie na finalną jakość tychże projektów.
wystawiono
Ziemowit, posiadając wiedzę odnośnie zarzadzania działem IT w warunkach korporacyjnych, sukcesywnie wdrażał ją w życie całego działu IT. Jego doświadczenie, w powyższym zakresie, ukształtowało późniejszy trend funkcjonowania działu IT w CM ENEL-MED, który stał się obowiązującym w firmie. Inicjonowanie przez niego zadań, projektów, wyznaczyło późniejszą drogę znaczenia działu IT na tle całej firmy.
IT Manager
• Bieżące zarządzanie Działem IT oraz efektywne organizowanie pracy podległego zespołu (7 osób).
• Zapewnienie dostępności i ciągłości działania systemów IT oraz infrastruktury. Współpraca z działami operacyjnymi w celu optymalizacji poziomu wsparcia IT dla realizowanych procesów biznesowych.
• Rozwój wykorzystywanych systemów informatycznych. Zakończone sukcesem projekty wdrożeń: przebudowy sieci WAN (50 lokalizacji, wymiana technologii i sprzętu), optymalizacja systemu wydruku (optymalizacja kosztów wydruku – dzierżawa dużych drukarek), system Time Sheet (system do zarządzania grafikami czasu pracy pracowników tymczasowych zintegrowany z systemem sprzedażowym oraz systemem TETA).
• Współpraca z centralą firmy znajdującą się poza granicami Polski.
• Planowanie, budżetowanie i kontrola kosztów w wyznaczonym obszarze. Optymalizacja kosztów rozwoju i utrzymania systemów IT.
• Zapewnienie dostępności i ciągłości działania systemów IT oraz infrastruktury. Współpraca z działami operacyjnymi w celu optymalizacji poziomu wsparcia IT dla realizowanych procesów biznesowych.
• Rozwój wykorzystywanych systemów informatycznych. Zakończone sukcesem projekty wdrożeń: przebudowy sieci WAN (50 lokalizacji, wymiana technologii i sprzętu), optymalizacja systemu wydruku (optymalizacja kosztów wydruku – dzierżawa dużych drukarek), system Time Sheet (system do zarządzania grafikami czasu pracy pracowników tymczasowych zintegrowany z systemem sprzedażowym oraz systemem TETA).
• Współpraca z centralą firmy znajdującą się poza granicami Polski.
• Planowanie, budżetowanie i kontrola kosztów w wyznaczonym obszarze. Optymalizacja kosztów rozwoju i utrzymania systemów IT.
IT systems development manager
• Planowanie, organizowanie i zarządzanie pracami podległego zespołu (2 osoby).
• Analiza przepisów prawnych, opracowanie architektury oraz integracji systemu wymiany danych z TP SA do obsługi odsprzedaży abonamentów telefonicznych oraz internetowych.
• Tworzenie specyfikacji technicznych i funkcjonalnych, opracowywanie i zarządzanie dokumentacją projektową w projekcie integracji informatycznej z TP SA (projekty WLL, ADSL, ULL).
• Utrzymywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej użytkownika i szkoleniowej.
• Współpraca z centralą firmy znajdującą się poza granicami Polski w zakresie wdrażania systemów IT lokalnych i globalnych.
• Analiza przepisów prawnych, opracowanie architektury oraz integracji systemu wymiany danych z TP SA do obsługi odsprzedaży abonamentów telefonicznych oraz internetowych.
• Tworzenie specyfikacji technicznych i funkcjonalnych, opracowywanie i zarządzanie dokumentacją projektową w projekcie integracji informatycznej z TP SA (projekty WLL, ADSL, ULL).
• Utrzymywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej użytkownika i szkoleniowej.
• Współpraca z centralą firmy znajdującą się poza granicami Polski w zakresie wdrażania systemów IT lokalnych i globalnych.
Kierownik działu wsparcia technicznego klienta
In2Loop Sp. z o.o. (Tele2 Polska)
• Analiza wymagań, opracowanie architektury oraz wdrożenie systemu wspierającego zarządzanie usługą radiowego dostępu do Internetu.
• Koordynowanie oraz negocjowanie warunków współpracy z dostawcami zewnętrznymi.
• Organizacja i zarządzanie pracą infolinii technicznej, wdrażanie i monitorowanie procedur zespołu serwisowego (ponad 40 osób).
• Bieżąca opieka nad systemami radiowego dostępu do Internetu oraz infrastrukturą sieci radiowej.
• Koordynowanie oraz negocjowanie warunków współpracy z dostawcami zewnętrznymi.
• Organizacja i zarządzanie pracą infolinii technicznej, wdrażanie i monitorowanie procedur zespołu serwisowego (ponad 40 osób).
• Bieżąca opieka nad systemami radiowego dostępu do Internetu oraz infrastrukturą sieci radiowej.
Szkolenia i kursy
2018 HDI Knowledge-Centered Support Foundation – Zarządzanie wiedzą – szkolenie zrealizowane przez HDI Poland & Assecco.
2016 Budowanie relacji międzyludzkich – negocjacje wewnętrzne; Negocjacje handlowe z dostawcami rozwiązań – szkolenie zrealizowane przez STS.
2016 Pozycjonowanie SEO – szkolenie zrealizowane przez Startup Academy.
2015 ITIL Foundation (certyfikat) – szkolenie zrealizowane przez CT Partners.
2014 Psychologia szefa - szkolenie zorganizowane przez Kontrakt OSH.
2013 ABC działalności gospodarczej – szkolenie zrealizowane przez PROFFES.
2013 Umiejętności kierownicze – szkolenie zorganizowane przez Akademia PARP.
2012 UML2 z elementami BPMN z wykorzystaniem Enterprise Architect – szkolenie zorganizowane przez Sages Sp. z o.o.
2007 The George Washington University, School of Business – Managing Projects, szkolenie organizowane przez Management Training & Development Center
2007 Sztuka przekonywania w Biznesie, szkolenie zorganizowane przez Centrum Szkoleniowe JET sp. z o.o.
2005 SAP Polska, Metodologia wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego – Value SAP
2005 Microsoft Certificate - Programming a Microsoft SQL Server 2000 Database.
2001 Allgon Microwave Installation & Operation Course
2016 Budowanie relacji międzyludzkich – negocjacje wewnętrzne; Negocjacje handlowe z dostawcami rozwiązań – szkolenie zrealizowane przez STS.
2016 Pozycjonowanie SEO – szkolenie zrealizowane przez Startup Academy.
2015 ITIL Foundation (certyfikat) – szkolenie zrealizowane przez CT Partners.
2014 Psychologia szefa - szkolenie zorganizowane przez Kontrakt OSH.
2013 ABC działalności gospodarczej – szkolenie zrealizowane przez PROFFES.
2013 Umiejętności kierownicze – szkolenie zorganizowane przez Akademia PARP.
2012 UML2 z elementami BPMN z wykorzystaniem Enterprise Architect – szkolenie zorganizowane przez Sages Sp. z o.o.
2007 The George Washington University, School of Business – Managing Projects, szkolenie organizowane przez Management Training & Development Center
2007 Sztuka przekonywania w Biznesie, szkolenie zorganizowane przez Centrum Szkoleniowe JET sp. z o.o.
2005 SAP Polska, Metodologia wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego – Value SAP
2005 Microsoft Certificate - Programming a Microsoft SQL Server 2000 Database.
2001 Allgon Microwave Installation & Operation Course
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
Transport kolejowy, fotografia, GIS i kartografia, turystyka (blog: dziurawebuty.pl, nazielonatrawke.pl – w budowie), programowanie PHP (własny CRM).
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Analitycy IT
[b]UWAGA !!! Do grupy przyjmowane są osoby o pełnym i otwartym profilu UWAGA!!![/b]
Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na forach
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
GIS dla historyków
Skupia osoby zainteresowane zastosowaniami GIS w geografii historycznej i naukach humanistycznych (Historical GIS)