Umiejętności
Private Label
SAP
Social Media
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Strategia marketingowa
Angielski
Retail Management
B2B Sales
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Director of Sales and Marketing
Odpowiedzialność:
budowanie strategii firmy, Wynik Operacyjny Spółki, realizacja wolumenu sprzedaży i profitu w oparciu o: wartość (PLN/€), ilość (tony), Marża (II –V), Budżet Marketingowy, plany średnio i długookresowe.
Zarządzanie zespołem, wyznaczanie celów, rozwój (Dział Sprzedaż i Marketingu, Logistyka, Finanse, Controling), kluczowi Klienci.
Ścisła współpraca: Centrala i Zarząd Niemcy Hamburg, fabryki Polska/Niemcy/Francja, Działy Jakości, osoby na podobnych stanowiskach w innych krajach.
Zarządzanie sprzedażą:
a) B2C (brand Kuhne, Bornier, Sudecki) -> Modern Trade, Kanał Tradycyjny, stworzenie nowej marki Sudecki i budowa pozycji rynkowej
b) PRIVATE LABEL -> dyskont, supermarkety
c) B2B (raw materials) -> FOOD / NON-FOOD
budowanie strategii firmy, Wynik Operacyjny Spółki, realizacja wolumenu sprzedaży i profitu w oparciu o: wartość (PLN/€), ilość (tony), Marża (II –V), Budżet Marketingowy, plany średnio i długookresowe.
Zarządzanie zespołem, wyznaczanie celów, rozwój (Dział Sprzedaż i Marketingu, Logistyka, Finanse, Controling), kluczowi Klienci.
Ścisła współpraca: Centrala i Zarząd Niemcy Hamburg, fabryki Polska/Niemcy/Francja, Działy Jakości, osoby na podobnych stanowiskach w innych krajach.
Zarządzanie sprzedażą:
a) B2C (brand Kuhne, Bornier, Sudecki) -> Modern Trade, Kanał Tradycyjny, stworzenie nowej marki Sudecki i budowa pozycji rynkowej
b) PRIVATE LABEL -> dyskont, supermarkety
c) B2B (raw materials) -> FOOD / NON-FOOD
Szkolenia i kursy
• „Zarządzanie Dialogiem" - MPS - marzec 2014
• „Obrona przed manipulacjami kupieckimi. Jak odwrócić przebieg negocjacji w sieci?" - McHayes - grudzień 2011
• „E-marketing" - październik 2011
• „Negocjacje i współpraca z kluczowym klientem” – firma Witold Urbański Eksperci Sprzedaży - marzec 2010
• „Finanse” – szkolenie Mars Polska – listopad 2008
• „Umiejętności prezentacji” – Klos Training - październik 2008
• „Inteligencja Emocjonalna w Negocjacjach” – firma FLP – wrzesień 2008
• „Belbin” – firma Benefactor – lipiec 2008
• “Negocjacje – zarządzanie kluczowymi klientami“– grudzień 2007
• „Obserwacja, analiza oraz planowanie danych biznesowych” – firma Alterna - październik 2006
• „Osiąganie efektów przez wyznaczanie celów - skuteczne kierowanie pracą Przedstawicieli Handlowych" – firma Alterna - grudzień 2005
• „Training and Coaching“ – maj 2005
• “Negocjacje handlowe” – wrzesień 2004
• “Techniki Sprzedaży I, II, III” - 2003
• „Obrona przed manipulacjami kupieckimi. Jak odwrócić przebieg negocjacji w sieci?" - McHayes - grudzień 2011
• „E-marketing" - październik 2011
• „Negocjacje i współpraca z kluczowym klientem” – firma Witold Urbański Eksperci Sprzedaży - marzec 2010
• „Finanse” – szkolenie Mars Polska – listopad 2008
• „Umiejętności prezentacji” – Klos Training - październik 2008
• „Inteligencja Emocjonalna w Negocjacjach” – firma FLP – wrzesień 2008
• „Belbin” – firma Benefactor – lipiec 2008
• “Negocjacje – zarządzanie kluczowymi klientami“– grudzień 2007
• „Obserwacja, analiza oraz planowanie danych biznesowych” – firma Alterna - październik 2006
• „Osiąganie efektów przez wyznaczanie celów - skuteczne kierowanie pracą Przedstawicieli Handlowych" – firma Alterna - grudzień 2005
• „Training and Coaching“ – maj 2005
• “Negocjacje handlowe” – wrzesień 2004
• “Techniki Sprzedaży I, II, III” - 2003
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
• Sport – Rolki, Bieganie, Windsurfing
• Stare samochody tzw. oldtimer'y
• Stare samochody tzw. oldtimer'y
Inne
SAP - znajomość biegła
Grupy
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.