Zdzislaw Wysocki
Service Manager
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista / Kierownik Sekcji
- Kierownik działu zajmującego się naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi oraz wsparciem technicznym sprzętu firm Acer i APC,
- Nadzór nad grupą techników/serwisantów zajmujących się przygotowaniem, konfiguracją i instalacją sprzętu dostarczanego w ramach dużych przetargów na terenie całego kraju oraz naprawami i konserwacją sprzętu w siedzibie dużych klientów,
– Kontakt z klientem w zakresie pomocy technicznej, rozwiązywanie nietypowych problemów serwisowych,
– Naprawy urządzeń (w tym płyt głównych) na poziomie komponentów.
- Nadzór nad grupą techników/serwisantów zajmujących się przygotowaniem, konfiguracją i instalacją sprzętu dostarczanego w ramach dużych przetargów na terenie całego kraju oraz naprawami i konserwacją sprzętu w siedzibie dużych klientów,
– Kontakt z klientem w zakresie pomocy technicznej, rozwiązywanie nietypowych problemów serwisowych,
– Naprawy urządzeń (w tym płyt głównych) na poziomie komponentów.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Inne
Inżynieria
Monterzy/Serwisanci
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Elektronika, fotografia, film/kino domowe, astronomia, siatkówka