Zbigniew Wróblewicz

Zbigniew Wróblewicz

Specjalista ds. informatyki, Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Access Active Directory Microsoft Office Skrypty SQL Microsoft Windows Punktualność Bazy danych Dokładność i skrupulatność proaktywne podejście do wykonywanych zadań Pragmatyzm

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Specjalista ds. informatyki
 Administracja serwerami Windows i AD.
 Administracja i wsparcie użytkowników w ramach systemu Optimed ERP.
 Administracja i wsparcie użytkowników w ramach systemu radiologicznego RIS (CRID) oraz serwera obrazów radiologicznych ArPACS.
 Administracja kontami e-mail (Linux)
 Administracja systemem kart dostępu i rejestracji czasu pracy Unicard
 Administracja i wsparcie użytkowników w ramach systemu medycznego HIS – Optimed.
 Wsparcie użytkowników w ramach obsługi oprogramowania i sprzętu PC.
 Administracja centralą telefoniczną Karel
 Administracja kontami użytkowników w systemach zewnętrznych (Synevo, SZOI, eWUŚ itp.)
Siemens Sp. z o.o.
Specjalista informatyk
Outsourcing IT dla Microsoft Sp. z o.o.:
 Tworzenie i zarządzanie bazami danych (MS Access) w zakresie ewidencji sprzętu komputerowego, zamówień, napraw oraz innych specyficznych projektów IT.
 Zarządzanie lokalnym systemem dostępu i security Secure Perfect
 Zarządzanie lokalnym systemem okablowania strukturalnego iPatch
 Przygotowywanie i lokalne zarządzanie kartami chipowymi niezbędnymi do uzyskania zdalnego dostępu do Intranetu (RAS)
 Współpraca z międzynarodowym zespołem inżynierów w zakresie testowania nowych wersji oprogramowania Microsoft
 Lokalne wspomaganie klienta w zakresie standardowych aplikacji oraz aplikacji wewnętrznych
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Specjalista informatyk
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Outsourcing IT dla Microsoft Sp. z o.o.:
 Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania oraz doraźna pomoc użytkownikom PC
 Wspomaganie klienta w zakresie standardowych aplikacji oraz aplikacji wewnętrznych
 Zarządzanie lokalnym systemem dostępu i security Secure Perfect
 Zarządzanie lokalnym systemem okablowania strukturalnego iPatch
 Przygotowywanie i lokalne zarządzanie kartami chipowymi niezbędnymi do uzyskania zdalnego dostępu do Intranetu (RAS)
 Współpraca z klientem w zakresie zarządzania i ewidencji sprzętu komputerowego
 Współpraca z klientem w zakresie koordynowania zamówień i instalacji sprzętu komputerowego
 Wspomaganie klienta w zakresie konfigurowania i obsługi sprzętu audio-video w salach konferencyjnych
 Koordynowanie i nadzorowanie procesu napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu komputerowego
 Wspomaganie użytkowników w zakresie drukarek sieciowych i faksów (instalacja, obsługa, serwis techniczny)
Compaq Computer Sp. z o.o.
Specjalista informatyk
 Współpraca w międzynarodowej grupie inżynierów na poziomie EMEA odnośnie tworzenia standardów oprogramowania i jego konfiguracji u klienta.
 Praca w grupie obsługującej klienta – Lucent Technologies – instalacja oraz konfiguracja oprogramowania oraz bieżąca pomoc użytkownikom PC.
 Współtworzenie z klientem i inżynierami wspomagania technicznego procedur usprawniających rozwiązywanie zgłoszonych problemów i współpracę z klientem.
 Tworzenie baz danych (MS Access) wspomagających zarządzanie i bieżącą pracę (baza okablowania strukturalnego z uwzględnieniem wszystkich połączeń sieciowych i telefonicznych, baza zgłoszeń serwisowych do firm zewnętrznych, baza sprzętu zastępczego i jego wypożyczeń użytkownikom końcowym).
 Administrowanie serwerami NT na poziomie lokalnym.
Lucent Technologies
Informatyk - HelpDesk
instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania oraz doraźna pomoc użytkownikom PC
Logo
Informatyk
Przedsiębiorstwo Kartograficzne Gepol
Tworzenie oprogramowania do przetwarzania plików graficznych (skanów map).
Logo
umowa zlecenie
Klinika Chirurgiczna w Poznaniu
Stworzenie bazy danych pacjentów w MS Access.
Lucent Technologies
Praktyka studencka
Instalowanie i konfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania. Doraźna pomoc użytkownikom PC. Tworzenie bazy danych pracowników (MS Access) na potrzeby Działu Rozwoju.
Lucent Technologies
Praktyka studencka
Instalowanie i konfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania. Doraźna pomoc użytkownikom PC.

Projekty

AOTMiT
Wprowadzanie danych dotyczących historii chorób pacjentów na zlecenie AOTMiT.
Zakres obowiązków
Administracja procesem wydawania i zabezpieczenia dokumentacji medycznej. Administracja scalaniem dokumentacji medycznej z różnych oddziałów w ramach poszczególnych historii chorób i prawidłowym przypisaniem do osób wprowadzających. Administracja statusami poszczególnych historii chorób. Wsparcie informatyczne.
Y2K
Przygotowanie systemów komputerowych do przejścia w rok 2000.
Zakres obowiązków
Praca i koordynacja projektu w zakresie przygotowania komputerów PC.

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Politechnika Poznańska
Logo
Maszyny Matematyczne, zawodowe
Technikum Elektroniczne