Zbigniew Wróblewicz
Specjalista ds. informatyki, Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Access
Active Directory
Microsoft Office
Skrypty
SQL
Microsoft Windows
Punktualność
Bazy danych
Dokładność i skrupulatność
proaktywne podejście do wykonywanych zadań
Pragmatyzm
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. informatyki
Administracja serwerami Windows i AD.
Administracja i wsparcie użytkowników w ramach systemu Optimed ERP.
Administracja i wsparcie użytkowników w ramach systemu radiologicznego RIS (CRID) oraz serwera obrazów radiologicznych ArPACS.
Administracja kontami e-mail (Linux)
Administracja systemem kart dostępu i rejestracji czasu pracy Unicard
Administracja i wsparcie użytkowników w ramach systemu medycznego HIS – Optimed.
Wsparcie użytkowników w ramach obsługi oprogramowania i sprzętu PC.
Administracja centralą telefoniczną Karel
Administracja kontami użytkowników w systemach zewnętrznych (Synevo, SZOI, eWUŚ itp.)
Administracja i wsparcie użytkowników w ramach systemu Optimed ERP.
Administracja i wsparcie użytkowników w ramach systemu radiologicznego RIS (CRID) oraz serwera obrazów radiologicznych ArPACS.
Administracja kontami e-mail (Linux)
Administracja systemem kart dostępu i rejestracji czasu pracy Unicard
Administracja i wsparcie użytkowników w ramach systemu medycznego HIS – Optimed.
Wsparcie użytkowników w ramach obsługi oprogramowania i sprzętu PC.
Administracja centralą telefoniczną Karel
Administracja kontami użytkowników w systemach zewnętrznych (Synevo, SZOI, eWUŚ itp.)
Specjalista informatyk
Outsourcing IT dla Microsoft Sp. z o.o.:
Tworzenie i zarządzanie bazami danych (MS Access) w zakresie ewidencji sprzętu komputerowego, zamówień, napraw oraz innych specyficznych projektów IT.
Zarządzanie lokalnym systemem dostępu i security Secure Perfect
Zarządzanie lokalnym systemem okablowania strukturalnego iPatch
Przygotowywanie i lokalne zarządzanie kartami chipowymi niezbędnymi do uzyskania zdalnego dostępu do Intranetu (RAS)
Współpraca z międzynarodowym zespołem inżynierów w zakresie testowania nowych wersji oprogramowania Microsoft
Lokalne wspomaganie klienta w zakresie standardowych aplikacji oraz aplikacji wewnętrznych
Tworzenie i zarządzanie bazami danych (MS Access) w zakresie ewidencji sprzętu komputerowego, zamówień, napraw oraz innych specyficznych projektów IT.
Zarządzanie lokalnym systemem dostępu i security Secure Perfect
Zarządzanie lokalnym systemem okablowania strukturalnego iPatch
Przygotowywanie i lokalne zarządzanie kartami chipowymi niezbędnymi do uzyskania zdalnego dostępu do Intranetu (RAS)
Współpraca z międzynarodowym zespołem inżynierów w zakresie testowania nowych wersji oprogramowania Microsoft
Lokalne wspomaganie klienta w zakresie standardowych aplikacji oraz aplikacji wewnętrznych
Specjalista informatyk
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Outsourcing IT dla Microsoft Sp. z o.o.:
Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania oraz doraźna pomoc użytkownikom PC
Wspomaganie klienta w zakresie standardowych aplikacji oraz aplikacji wewnętrznych
Zarządzanie lokalnym systemem dostępu i security Secure Perfect
Zarządzanie lokalnym systemem okablowania strukturalnego iPatch
Przygotowywanie i lokalne zarządzanie kartami chipowymi niezbędnymi do uzyskania zdalnego dostępu do Intranetu (RAS)
Współpraca z klientem w zakresie zarządzania i ewidencji sprzętu komputerowego
Współpraca z klientem w zakresie koordynowania zamówień i instalacji sprzętu komputerowego
Wspomaganie klienta w zakresie konfigurowania i obsługi sprzętu audio-video w salach konferencyjnych
Koordynowanie i nadzorowanie procesu napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu komputerowego
Wspomaganie użytkowników w zakresie drukarek sieciowych i faksów (instalacja, obsługa, serwis techniczny)
Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania oraz doraźna pomoc użytkownikom PC
Wspomaganie klienta w zakresie standardowych aplikacji oraz aplikacji wewnętrznych
Zarządzanie lokalnym systemem dostępu i security Secure Perfect
Zarządzanie lokalnym systemem okablowania strukturalnego iPatch
Przygotowywanie i lokalne zarządzanie kartami chipowymi niezbędnymi do uzyskania zdalnego dostępu do Intranetu (RAS)
Współpraca z klientem w zakresie zarządzania i ewidencji sprzętu komputerowego
Współpraca z klientem w zakresie koordynowania zamówień i instalacji sprzętu komputerowego
Wspomaganie klienta w zakresie konfigurowania i obsługi sprzętu audio-video w salach konferencyjnych
Koordynowanie i nadzorowanie procesu napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu komputerowego
Wspomaganie użytkowników w zakresie drukarek sieciowych i faksów (instalacja, obsługa, serwis techniczny)
Specjalista informatyk
Współpraca w międzynarodowej grupie inżynierów na poziomie EMEA odnośnie tworzenia standardów oprogramowania i jego konfiguracji u klienta.
Praca w grupie obsługującej klienta – Lucent Technologies – instalacja oraz konfiguracja oprogramowania oraz bieżąca pomoc użytkownikom PC.
Współtworzenie z klientem i inżynierami wspomagania technicznego procedur usprawniających rozwiązywanie zgłoszonych problemów i współpracę z klientem.
Tworzenie baz danych (MS Access) wspomagających zarządzanie i bieżącą pracę (baza okablowania strukturalnego z uwzględnieniem wszystkich połączeń sieciowych i telefonicznych, baza zgłoszeń serwisowych do firm zewnętrznych, baza sprzętu zastępczego i jego wypożyczeń użytkownikom końcowym).
Administrowanie serwerami NT na poziomie lokalnym.
Praca w grupie obsługującej klienta – Lucent Technologies – instalacja oraz konfiguracja oprogramowania oraz bieżąca pomoc użytkownikom PC.
Współtworzenie z klientem i inżynierami wspomagania technicznego procedur usprawniających rozwiązywanie zgłoszonych problemów i współpracę z klientem.
Tworzenie baz danych (MS Access) wspomagających zarządzanie i bieżącą pracę (baza okablowania strukturalnego z uwzględnieniem wszystkich połączeń sieciowych i telefonicznych, baza zgłoszeń serwisowych do firm zewnętrznych, baza sprzętu zastępczego i jego wypożyczeń użytkownikom końcowym).
Administrowanie serwerami NT na poziomie lokalnym.
Projekty
AOTMiT
Wprowadzanie danych dotyczących historii chorób pacjentów na zlecenie AOTMiT.
Zakres obowiązków
Administracja procesem wydawania i zabezpieczenia dokumentacji medycznej. Administracja scalaniem dokumentacji medycznej z różnych oddziałów w ramach poszczególnych historii chorób i prawidłowym przypisaniem do osób wprowadzających. Administracja statusami poszczególnych historii chorób. Wsparcie informatyczne.