Zbigniew Wodziński

Senior Strategic Buyer, Grupa Eurocash
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

FMCG Global Sourcing Zarządzanie Strategia marketingowa Merchandising Negocjacje zakupy Handel Zarządzanie kategoriami produktów Zarządzanie Sprzedażą

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Eurocash
Senior Strategic Buyer
Area of Responsibility:
Sourcing Strategy for key Categories
Buying volume of 0,7 Billion Euro
Implementation of sourcing strategy:
- Negotiation of contracts
- Selection of suppliers
Strategic Planning and Sales Realization for key Categories:
- Strategic Category management
- Strategic market approach: building and finding ways for long term market development
- Finding customers’ needs on fast changing market
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Category Manager
Areas of Responsibility: Sales, Profit, Assortment, Promotion, Quality, logistics and Merchandising of the department Edible Groceries Category in Makro C&C. Marketing and Promotion planning. Implementation in store actions, promotion, P.O.S, Opening stores
Own Brand development
Negotiation with supplier
Category Management - on National and Internation level.
Customer development
Franchain chain support
MGB Metro Group Buying Polska
Kupiec
Buyer responsible for negotation of the Edible Groceries Category -
Common buying for Makro and Real,- Responsible for a buying volume of 250 Million Euro
Negotiation of Product, price and promotion with suppliers.
Development of the own label assortment
Internation sourcing.
MGB Metro Group Buying Polska
asystent Kupca Strategicznego
preparing analises of market data
internet tenders for own brands products ( one of the first internet auctin platform in Poland )
supporting Strategy Buyer in daily tasks
MGB Metro Group Buying Polska
asystent Kontrolera Finansowego
- financial reporting
- creative system to report results
- controlling of realisation budget targets
Logo
wlasciciel
Warsaw Tower InMedio
franchaise store owner

Szkolenia i kursy

Negotiation - Work Design
Negotiation - Effect
Negotiation expert level - Scotwork
Developing data base MS Access - Microsoft Office
Communication and problem solving

Edukacja

Logo
marketing i zarządzanie ( specjalizacja ZZL ), magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Zakupy
Inne

Zainteresowania

travels, music, snowboard, windsurfing, fishing

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Category Management
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
METRO Group
METRO Group
Grupa zrzeszająca pracowników (aktulanych i byłych) METRO Group.
Motoryzacja
Motoryzacja
Grupa miłośników czterech kółek :)
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Real Estate
Real Estate
Grupa dla osób zainteresowanych inwestycjami w nieruchomości.
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
NEGOCJACJE TO NASZ KONIK! SCOTWORK to największa na świecie firma konsultingowa, już od 1975 roku specjalizująca się w poprawie wyników i doskonaleniu umiejętności negocjacyjnych.
Snowboard
Snowboard
Grupa osób jeżdżących na snowboardzie
Windsurfing
Windsurfing
Grupa osób uwielbiających windsurfing
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Grupa studentów WSPiZ im. Leona Koźmińskiego.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?