Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SAP HR
-
Macie gotowe materiały (scenariusz), czy program ma być autorski?
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Personalistyczne
-
Fajne miejsce - OW Szarlota koło Kościerzyny. Generalnie - fajny standard i bardzo miła obsługa. Ośrodek jest duży - spełnia standardy określone przez Ciebie. Ostatnio doinwestowany (nowy hotelowiec). Przez kilka lat organizowałem imprezy dla kilkuset osób.
Szefem jest Marek Kąkol.
Pozdrawiam,
Zbyszek Szypryt -
Witam.
Mam bogate doświadczenie związane z budowaniem funkcji HR w organizacji oraz budowaniem zintegrowanych systemów zarządzania zasobami ludzkimi opartymi o model kompetencyjny.
Szukam ciekawej pracy na terenie centralnej i północnej Polski.
Proszę o ewentualny kontakt: szyprytek@wp.pl lub kom. 606 203 848.
Pozdrawiam. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Personalistyczne
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Personalistyczne
-
Czytając Wasze wypowiedzi narzucają mi się dwa podstawowe pytania, które powiniem zadać sobie każdy menedżer:
1. Czy uważasz, że jesteś menedżerem, szefem, kierownikiem?
2. Czy uważasz, że jesteś przywódcą, liderem?
Ten, kto ma ambicję zostać menedżerem powiniem te pytania odpowiednio przeformułać. Ciekawy jestem, ile osób odpowiedziałoby na oba pytania twierdząco? Swoją drogą, czy obie odpowiedzi twierdzące są potrzebne? Na czym polega różnica w istocie obu pytań?
Co Wy na to? -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pośrednicy pracy
-
Zgadzam się z moim przedmówcą. Jaka jest encyklopedyczna definicja lojalności: 1/ postawa moralna polegająca na zachowaniu się wobec kogoś tak samo w jego obecności, jak i podczas jego nieobecności; 2/ postępowanie zgodne z przyjętymi zobowiązaniami (np. wobec pracodawcy) lub istniejącym prawem; 3/ prawość, wierność, rzetelność w stosunkach międzyludzkich.
Lojalność jest więc elementem naszego postępowania oraz akceptacji obowiązujących reguł, wynika wprost z naszego zachowania. Zachowanie jest kluczem. Wielkość firmy nie ma tu nic do rzeczy. Przekładając to na środowisko pracy (relacja firma-pracownik-firma), moim zdaniem chodzi o tzw. kulturę organizacyjną w bezpośrednim powiązaniu z potrzebami człowieka (patrz Maslow). Generalnie, wchodząc do firmy mamy dobre intencje, więc i poziom lojalności jest wysoki. Ewentualne, późniejsze problemy biorą się: 1/ albo ze stwierdzenia, iż nie pasujemy do firmy (odkrywamy górę lodową) bo mamy inne potrzeby, 2/ albo mimo iż oficjalne zasady panujące w firmie są OK to ich realizacja nie jest OK (tu szczególną rolę odgrywa bezpośredni przełożony). Trwanie w stanie dyskomfortu rodzi reakcje nazwijmy to obronne (choć to nie jest najlepsze określenie), które prowadzą do demotywacji. I tu spirala może się nakręcać-wszystko (a w zasadzie zdecydowana większość) zależy od reakcji szefa (patrz zachowania).
Zmierzam do tego, że lojalność budowana jest poprzez szeroko rozumianą motywację i obiektywizm. Wszystkie wcześniejsze wypowiedzi do tych kwestii się sprowadzają. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Personalistyczne
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Personalistyczne