Zbigniew Latos

Supplier Quality and Development, Honeywell Sp z.o.o.

Wypowiedzi

  • Zbigniew Latos
    Wpis na grupie Kawasaki w temacie Z750 - opinie
    3.04.2012, 00:07

    Paweł to że byłem upierdliwy to dlatego że:

    1) prosiłem o info co będzie robione podczas przeglądu - dostałem cene na ponad 800 Pln i 4 zdania - w porónaniu do innych autoryzowanych serwisów - 550-600 oraz kompleksowy przegląd. Wniosek - jak ktoś nie wie co napisać w mailu to się gościa zbywa 4 zdaniami.
    2) oddałem moto żeby wymieniono blaszkę - uznane przez Probika, a dostałem z uszkodzoną listwą sterującą mieszanką - po miesiącu z okładem i 240 próbach reanimacji (odczyt ze sterownika podczas serwisu okresowego w Motorfun) listwa została wymieniona, nie obyło się bez próby wciśniecia kitu że to ja majstrowałem przy tej blaszce i że ja sobie załatwiłem kod błedu FI 32 czy jakoś tak
    3) Bak pomalowałem lakierem bo po 2 odpowiedzi z Probika uznałem że nie wymienią mi go na gwarancji.

    Wniosek - ja nie robię czarnego PR, po prostu jak Probike miał w dupie klientów to właśnie tak to się kończyło. Dodatkowo wiem że Motorfun (autoryzowany Kawasaki) też miał na pienku z panem Rochem - który w efekcie poleciał z Probika.

    Nie wiem jak jest teraz w dawnym serwisie Kawy w Katowicach, może ktoś ma lepsze zdanie niż ja.

    A to że byłem upierdliwy wcale mi na dobre nie wyszło. Straciłem sporo czasu, nerwów i robienia z siebie durnia. Pisania mailów, oraz przygotowywania prezentacji dla ludzi którzy od tego własnie są. Ponadto w serwisówce Kawy jest wyraźnie napisane jak powinno przyjmować się moto na stan, prosty druk a w nim wiele podpowiedzi co i jak sprawdzić żeby potem nie było głupiej dyskusji, przez którą niestety musiałem przebrnąć. Myślę że każdemu kto ma moto gul skacze gdy oddaje sprawny a dostaje "po naprawie" popsuty. I jeszcze słyszy że to nie przeszkadza. Dodam że po rocznym przeglądzie usłyszłem - coś nie tak z ABS'em świeci się - na moje pytanie przy jakiej prędkości - no przy małej - odpowiedziałem że do 7 km/h kontrolka ma się swiecić - tak pisze w instrukcji. Po chwili serwisant zarzucił że coś nie tak z olejem bo świeci sie - no tak mówie bo moto musi mieć ponad 1200 obrotów - tak pisze w instrukcji.

    A odnośnie tej baszki o której wcześniej pisałem - skrodowała ponownie. Jeszcze jedno - tę blaszkę do wymaniy odkręcono z nowego bike wiec nie wiem co z nim się stało i czy klient na pomarańczowym moto nie ma problemów z komunikatem FI 32.

    Jedyne co mogę dodać - to był tam Wojtek (o ile dobrze pamiętam) i on odradzał majstrowanie przy blaszce. Natomiast w motorfun Panowie powiedzieli że idzie całą listwę naprawić tylko trzeba mieć wiedzę, a nie kręcić moto do 12 tys licząc ze problem sam zniknie.

  • Zbigniew Latos
    Wpis na grupie Kawasaki w temacie Z750 - opinie
    5.07.2011, 12:21

    Też mam z750 trochę go przemalowałem dodałem owiewkę i kilka stelaży na sakwy oraz kufer centralny. Nie mam porównania do innych motorów. Zauważyłem że mi tył ucieka przy większym złożeniu (prawdopodobnie nie rozgrzane opony) musiałem doregulować zawieszenie bo przód na fabrycznym lubił pływać, dodatkowo tył teraz jest przygotowany na pasażerkę :-), bo sprężyna była za miękka :-).

    Po mieście bardzo poręczny, czasem tylko usłyszę co to za skuter :D (zawistni z Suzuki)

    Owiewka Givi - sprawuje się bardzo dobrze. Komfort jazdy 150km/h jest taki sam jak 110-120 km/h bez owiewki.

    Co do ABS... różne są opinie w testach marudzą że działa z zza dużym opóźnieniem, ale jak dla mnie w sam raz (kilka razy uratował przed drobną stłuczką).
    Dobrze jest doregulować ustawienia kierownicy. Siedzenie dla pasażerki :-) nie jest za wygodne, a trasa 300 km z jednym odpoczynkiem daje się mocno odczuć.

    Warto uważać na śrubki o ile były wcześniej demontowane. Przed ponownym przykręceniem warto użyć kleju do śrub, średnio-mocnego. Ja kilka straciłem.
    Warto też uważać na serwisy (autoryzowane) które niechlujnie wykonują swoja pracę (Kawasaki Katowice via Probike odradzam). Aktualnie robię przeglądy w Motorfun Kraków.

    Wadą jest waga 230 kg z pełnym bakiem. Środek ciężkości powinien być ciut niżej. Niestety nie ma tej poręczności jaką zauważyłem w Suzuki K7, no ale zetka to nie sport. No i obniżona moc po liftingu - co też nie było dobrym zabiegiem.

    Największym plusem jest łatwość manewrowania w korkach w połączeniu z ergonomią.

    Aha wkurza mnie ten wydech... ni jak nie pasuje do całokształtu - ale to już kwestia gustu.

    Wiecej info na z1000.fora.pl

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do