Zbigniew Ladwich

Senior KAM-kluczowe klienci Basel Olten Pharm
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Microsoft Office Negocjacje New Business Development Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Distribution development director, Senior Kam
Basel Olten Pharm
Budowa zespołu sprzedazowego, praca z ludźmi, wyznaczanie celów handlowych, monitoring i coaching, egzekucja realizacji. Współpraca z grupą kluczowych klientów.
Walmark
Area Sales Manager
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
• Rekrutacja i zarządzanie zespołami pracowników na terenie województw: wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, pomorskiego, kujawsko pomorskiego i warmińsko mazurskiego
• Bieżąca praca w terenie z zespołem 9 przedstawicieli handlowych
• Egzekwowanie realizacji priorytetów i celów sprzedaży, monitorowanie wyników
• Odpowiedzialność za budżet regionalny w zakresie inwestycji lokalnych i centralnych
• Rozwój silnych relacji z kluczowymi klientami
L'Oreal Polska
Dyrektor Grupy Sprzedażowej - Retail and Services Director w dziale produktów luksusowych
• Odpowiedzialność za wyniki odsprzedażowe następujących marek:
Lancome, YSL, Armani, Helena Rubinstein, Victor & Rolf, Biotherm,
Clarisonic, Cacharel, Diesel, Ralph Lauren
• Rekrutacja i zarządzanie zespołami pracowników na terenie całego kraju:
handlowym w kategoriach pielęgnacja, makijaż, zapachy (10 osób), konsultantki (75 osób)
• Treningi i coachingi podległych pracowników
• Określanie celów sprzedaży i monitorowanie ich realizacji
• Odpowiedzialność za budżet handlowy działu w zakresie handlowców i konsultantek (ok. 3mln zł brutto)
• Rozwój silnych relacji na poziomie kierowników regionalnych i kierowników filii w sieciach kosmetycznych Douglas i Sephora
• Współpraca biznesowa z klientami indywidualnymi (perfumerie prywatne) na terenie Polski
• Odpowiedzialność za organizowanie efektywnych eventów odsprzedażowych w perfumeriach sieciowych
• Zapewnienie i doskonalenie kontaktu między biurem a terenem w celu realizacji strategii dystrybucji i sprzedaży marek
L'Oreal Polska
Dyrektor Regionalny w dziale produktów szerokiej dystrybucji
• Odpowiedzialność za wyniki zakupowe i odsprzedażowe marek:
L’Oreal, Garnier, Maybelline
• Zarządzanie zespołem 10 osób w różnych kanałach dystrybucji:
klienci farmaceutyczni, hurtownie kosmetyczne, klienci indywidualni,
sieci kosmetyczne
• Odpowiedzialność za długotrwałe relacje z klientami
• Zarządzanie budżetem
L'Oreal Polska
Key Account Manager
• Zarządzanie powierzonym budżetem
• Współpraca z hurtowniami kosmetycznymi
• Organizowanie akcji odsprzedażowych

Szkolenia i kursy

• "Efektywna Sprzedaż" PRO Business Solutions 2016
• „Budowanie postawy lidera – wstęp do zarządzania pracownikami” Marschall 2011
• „Trening dla trenerów” Marschall 2010
• „Negocjacje kupieckie” Marschall 2010
• „Lesdership” McHayes & Steward Group 2007
• „Techniki prowadzenia treningu” McHayes & Steward Group 2006
• „Coaching Menadżerski – Inicjacja Coachingu” McHayes & Steward Group 2004

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo

Zainteresowania

Aktywny sport (rower, pływanie), polityka, sport