Umiejętności
Analiza biznesowa
Analiza danych
DMAIC
Kaizen
Kaizen Blitz
Lean Management
Lean Thinking
Cykl Deminga
Koordynacja projektu
Kierownicy projektów
Zarządzanie portfelem projektów
Visual Management
5S
Trainer (business)
5S (methodology)
PDCA – metodologia
Lean Six Sigma
TRENER BIZNESU
ARIS Business Designer
Six Sigma (+Lean) Black Belt
Kaizen (methodology)
webinaria
5S Audits
PDCA – Doskonalenie jakości
Trener online
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektu Lean Sigma
Odpowiedzialność za realizację projektów Lean Sigma (prowadzenie, nadzór, koordynacja zgodnie z zawartymi kontraktami) - Six Sigma, PDCA, Lean Management
Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji prac projektowych.
Opiniowanie i uczestnictwo w kwalifikacji problemów/zagadnień do projektów.
Koordynacja i nadzór nad projektami woj. wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie.
Szkolenia White Belt;
Wdrożenia 5S, PDCA, Kaizen, Koła Jakości. Projektowanie szkoleń z obszaru Lean Six Sigma, zarządzanie projektami. Koordynator Centralny 5s
Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji prac projektowych.
Opiniowanie i uczestnictwo w kwalifikacji problemów/zagadnień do projektów.
Koordynacja i nadzór nad projektami woj. wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie.
Szkolenia White Belt;
Wdrożenia 5S, PDCA, Kaizen, Koła Jakości. Projektowanie szkoleń z obszaru Lean Six Sigma, zarządzanie projektami. Koordynator Centralny 5s
Menedżer ds. Sprzedaży
Zarządzanie i kierowanie Rejonem Sprzedaży
Zarządzanie relacjami z Klientami (identyfikacja potrzeb, oferowanie, sprzedaż usług, obsługa posprzedażowa)
Definiowanie wymaganego poziomu jakości, terminowości i ekonomiczności procesów w zakresie obsługi Klienta
Wdrożenie i doskonalenie procesów zarządzania relacjami z Klientami
Kreowania zasad polityki cenowej i opustowej
Odpowiedzialność za realizację nałożonego planu sprzedaży
Udział w postępowaniach przetargowych
Nadzór nad działaniami służb handlowych
Zarządzanie relacjami z Klientami (identyfikacja potrzeb, oferowanie, sprzedaż usług, obsługa posprzedażowa)
Definiowanie wymaganego poziomu jakości, terminowości i ekonomiczności procesów w zakresie obsługi Klienta
Wdrożenie i doskonalenie procesów zarządzania relacjami z Klientami
Kreowania zasad polityki cenowej i opustowej
Odpowiedzialność za realizację nałożonego planu sprzedaży
Udział w postępowaniach przetargowych
Nadzór nad działaniami służb handlowych
Kierownik/Dyrektor Przedstawicielstwa Handlowego
Nadzorowanie pracy przedstawicielstwa (stanowiska stacjonarne, handlowcy),
monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników,
pozyskiwanie nowych klientów (segment B2B, B2C),
odpowiedzialność za kontakty z klientami/opieka posprzedażowa,
prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, windykacja i monitoring płatności,
reprezentowanie firmy na podległym terenie,
wdrażanie nowych usług i produktów.
monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników,
pozyskiwanie nowych klientów (segment B2B, B2C),
odpowiedzialność za kontakty z klientami/opieka posprzedażowa,
prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, windykacja i monitoring płatności,
reprezentowanie firmy na podległym terenie,
wdrażanie nowych usług i produktów.
Referent
Załatwianie skarg, wniosków, notatek prasowych, załatwianie reklamacji w obrocie krajowym i zagranicznym, koordynacja pocztowej prenumeraty prasy na terenie działania rejonu, kontrola funkcjonalna podległych placówek pocztowych wykonywanie czynności sekretarza podkomisji inwentaryzacyjnej na terenie rejonu.
Projekty
"Usprawnianie procesów w LEAN Office. Jak prowadzić dobre szkolenia?" - wywiad
Wywiad przeprowadzony przez Sławomir Szczepaniec. Zapraszam do wyprawy w miejsca gdzie bywaliśmy rzadko: pracując w zapylonych halach produkcyjnych, słysząc skowyt narzędzi i jęk ciętej stali. Dziś będzie inaczej: pracujemy w biurze! Jest czysto i widno. Stoi tu nawet ekspress do kawy :) Tylko jakby... procesów nie widać? No właśnie - o tym będziemy rozmawiać!
"Dwóch Black Beltów o Lean Six Sigma" - wywiad
Wywiad przeprowadzony przez Igor Łęgowski - Master Black Belt.
Lean Six Sigma - jak to wygląda z perspektywy największego w Polsce dostawcy usług? Jaka była moja droga do Black Belt! Co daje najwięcej satysfakcji w pracy z procesami... i wiele więcej ciekawych informacji. Zapraszam.
Lean Six Sigma - jak to wygląda z perspektywy największego w Polsce dostawcy usług? Jaka była moja droga do Black Belt! Co daje najwięcej satysfakcji w pracy z procesami... i wiele więcej ciekawych informacji. Zapraszam.
"Project Manager - samotny samuraj?" - wywiad
Wywiad przeprowadzony przez Sławomir Szczepaniec. Dzięki nagraniu dowiecie się jak wygląda chleb powszedni kierownika projektów, czy nie czuje się on niepełnowartościowym managerem (skoro nie ma
władzy nad ludźmi). Wreszcie, czy praca sprawia mu radość i w jaki sposób łączy Project Management z funkcją LSSB w swojej firmie. Bo Lean Six Sigma Black Belt to dla niektórych stanowisko, a dla innych funkcja. Dlaczego nazwany został samurajem i czy rzeczywiście jest samotny?
władzy nad ludźmi). Wreszcie, czy praca sprawia mu radość i w jaki sposób łączy Project Management z funkcją LSSB w swojej firmie. Bo Lean Six Sigma Black Belt to dla niektórych stanowisko, a dla innych funkcja. Dlaczego nazwany został samurajem i czy rzeczywiście jest samotny?
"Pułapki standaryzacji (cz.2)" - wywiad
Wywiad przeprowadzony przez Sławomir Szczepaniec.
Nagranie pierwsze (dostępne na moim profilu na portalu LinkedIN) poświęciliśmy zdefiniowaniu standardu... standardu. Wymieniliśmy wiele złych standardów. Pora zmienić ten standard... na dobry! I nauczyć się dobrej standaryzacji. Na którym etapie projektu powinna pojawić się standaryzacja? Czy powinno się nią stabilizować procesy, czy też odwrotnie: stosować ją po ustabilizowaniu procesu?
Jaki jest związek standaryzacji z cyklem PDCA? Jak publikować standardy? Jak spowodować by były przestrzegane?
Nagranie pierwsze (dostępne na moim profilu na portalu LinkedIN) poświęciliśmy zdefiniowaniu standardu... standardu. Wymieniliśmy wiele złych standardów. Pora zmienić ten standard... na dobry! I nauczyć się dobrej standaryzacji. Na którym etapie projektu powinna pojawić się standaryzacja? Czy powinno się nią stabilizować procesy, czy też odwrotnie: stosować ją po ustabilizowaniu procesu?
Jaki jest związek standaryzacji z cyklem PDCA? Jak publikować standardy? Jak spowodować by były przestrzegane?
"Pułapki standaryzacji" - wywiad
Wywiad przeprowadzony przez Sławomir Szczepaniec. Temat standaryzacji musiał pojawić się w cyklu "LEAN Po Polsku", ponieważ bez standaryzacji nie ma LEANu w ogóle. A zaczęło się... od zdjęcia niewinnej szuflady, publikowanej na LinkedIN. Nadstandaryzacja? Jeśli istnieje, to to zdjęcie kojarzy nam się z tym pojęciem. Wszystko jest proste, tyle... że nie znamy kontekstu sprawy. Nie byliśmy w gembie, nie znamy zasobów procesu, nie wiemy jaką funkcję pełni szuflada.
Zapraszam do odsłuchania i komentowania
Zapraszam do odsłuchania i komentowania
"SIPOC - tajemniczy skrót i podwodne rafy o które można się rozbić" - wywiad
Wywiad przeprowadzony przez Sławomir Szczepaniec. Co oznacza ten tajemniczy skrót? Czy to z pozoru skomplikowane narzędzie da się prosto wytłumaczyć? A co jeśli wyda nam się ono zbyt proste: czy są jakieś podwodne rafy o które można się rozbić? Co potrzeba aby wykonać SIPOCa? Jak SIPOC ma się do DMAIC? Na ile etapów dzielić proces? Jak się to ma do VSM?
Zapraszam i zachęcam do komentowania i dyskusji.
Zapraszam i zachęcam do komentowania i dyskusji.
Szkolenia i kursy
2019 - Statystyczna Kontrola Procesu (SPC)
2018 - SMED, Hoshin Kanri, Gemba Walk+raport, Problem Solving
2018 - Praktyczne podejście do SZJ zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:0215
2018 - Mapowanie Strumienia Wartości
2018 - Rozwiązywanie problemów metodą 8D
2017 - VSM Mapowanie Strumienia Wartości
2017 - TOC Intensive
2017 - Mentoring w pracy trenera i menedżera - wdrożenie
2017 - Mentoring w pracy trenera i menedżera
2016 - Extended DISC Team Work Facilitation
2016 - Coachingowy Styl Kierowania - Train the Trainer
2016 - Techniki i Metody Superwizyjne
2016 - Rola Superwizji w Rozwoju Trenera
2016 - Trener Online
2015 - Akademia Leona Koźmińskiego Warszawa "Tydzień Kariery" - prelekcja/warsztat
2015 - Szkolenie "Szybkość zaufania"
2015 - Szkolenie "Zarządzanie Przez Cele"
2015 - Szkolenie "Zarządzanie zespołem"
2015- Szkolenie "Lean w usługach - czyli jak doskonalić procesy biurowe w firmie"
2015 - Konferencja ABK Wrocław - prelekcja
2015 - Konferencja IDP Zabrze - prelekcja
2014 - Szkolenie „Zarządzanie procesowe optymalizacja”
2014 - Szkolenie "W grupie siła"
2014 - Szkolenie „Ocenianie i motywowanie pracowników”
2013 - Komunikacja i promocja projektu oraz elementy zarządzania oporem wobec zmiany
2013 - Sztuka prezentacji
2012 - Szkolenie Zaawansowane Minitab
2012 - 3,4 a może 6 – o co chodzi w Six Sigma? Seminarium MGR
2012 - VIII Konferencja Lean Sigma Wrocław
2012 - II Otwarta Konferencja Lean Manufacturing w Poznaniu
2012 - Szkolenie: "Zarządzanie przez cele (MBO)"
2012 - Certyfikat Six Sigma Black Belt
2011 - Szkolenie: "Motywowanie i ocenianie pracowników"
2011 - Szkolenie: "Zarządzanie produkcją oraz systemy wspomagające produkcję - filozofia Lean Management"
2011 - Szkolenie: „Train The Rainer” (warsztaty trenerskie)
2011 - Szkolenie: „Budowanie Zespołów – Kierowanie Zespołem”
2011 - I Otwarta Konferencja Lean Manufacturing w Poznaniu
2011 - Klub Asa Biznesu "Społeczna odpowiedzialność biznesu w Wielkopolsce" - panel dyskusyjny
2011 - Konferencja "Business Process Management GigaCon - Modelowanie Procesów Biznesowych"
2011 - Konferencja „Ekonomia społeczna – nowe możliwości”
2011 - Szkolenie pt.: "Asertywność z elementami treningu antystresowego"
2011 - Szkolenie pt.: "Wszystko się sumuje, czyli zasady konstruowania budżetu projektu"
2010 - Szkolenie Lean Sigma Black Belt
2010 - Certyfikat ukończenia Akademii Menedżerów CSR
2010 - Szkolenie organizowane w ramach projektu: Akademia Menedżerów CSR: "Planowanie i realizacja kampanii społecznych"
2010 - Szkolenie organizowane w ramach projektu: Akademia Menedżerów CSR: "Komunikowanie o CSR: wewnątrz firmy i z otoczeniem"
2010 - Szkolenie organizowane w ramach projektu: Akademia Menedżerów CSR: "Planowanie i realizacja projektów społecznego zaangażowania biznesu"
2010 - Szkolenie organizowane w ramach projektu: Akademia Menedżerów CSR: "Strategia i planowanie CSR w firmie"
2010 - Szkolenie organizowane w ramach projektu: Akademia Menedżerów CSR: "Jak działa CSR? Formy i obszary zaangażowania społecznego przedsiębiorstw - dobre praktyki"
2010 - Szkolenie organizowane w ramach projektu: Akademia Menedżerów CSR: "Podstawy CSR - definicja, geneza, podstawowe pojęcia, podstawy prawne, zmiany w podejściu na przestrzeni lat"
2010 - Szkolenie dot. ustawy Prawo zamówień publicznych pt.: "Sprzedaż usług dla sektora publicznego - szkolenie menadżerskie"
2009 - Szkolenie pt.: "Public Relations oraz współpraca z mediami"
2009 - Szkolenie pt.: "Zakładanie NGO i początki funkcjonowania organizacji"
2009 - Szkolenie pt.: "Zespół, finanse, kontrola, czyli wszystko o zarządzaniu projektami"
2009 - Szkolenie pt.: "ABC tworzenia projektu"
2007 - 2008 - Kurs języka niemieckiego
2007 - Szkolenie z zakresu: "CRM - budowanie długotrwałych relacji z klientami"
2007 - Szkolenie z zakresu: "Zarządzanie zmianą"
2007 - Szkolenie z zakresu: "Planowanie sprzedaży"
2007 - Szkolenie z zakresu: "Zarządzanie sprzedażą"
2007 - Szkolenie z zakresu: "Zasady rozliczania czasu pracy w różnych systemach czasu pracy"
2007 - Seminarium z zakresu: "BHP dla pracodawców i innych kierujących pracownikami"
2006 - Szkolenie z zakresu: "Negocjacje handlowe - techniki negocjacyjne"
2006 - Szkolenie z zakresu: "Prawo zamówień publicznych - przygotować ofertę i wygrać przetarg"
2006 - Szkolenie z zakresu: "Podstawy finansów, elementy rachunkowości zarządczej"
2004 - Szkolenie z zakresu: "Style kierowania oraz polityka zarządzania zasobami ludzkimi"
2004 - Szkolenie z zakresu: "Kultura organizacyjna"
2004 - Seminarium z zakresu: "Zmiana kultury organizacyjnej"
2003 - Szkolenie z zakresu: "Lotus Notes"
2003 - Szkolenie z zakresu: "Zarządzanie projektami"
2003 - Szkolenie z zakresu: "Czas pracy i opracowywanie harmonogramów"
2002 - Szkolenie z zakresu: "Profesjonalna prezentacja"
2002 - Szkolenie z zakresu: "Nowelizacja kodeksu pracy"
2002 - Szkolenie z zakresu: "Controlling i budżetowanie"
2002 - Szkolenie z zakresu: "Skuteczne negocjacje w sprzedaży"
2002 - Szkolenie z zakresu: "Zarządzanie zmianami"
2002 - Szkolenie z zakresu: "Jak oceniać pracowników"
2002 - Szkolenie z zakresu: "Skuteczny kierownik"
2001 - Konferencja na temat: "Czas pracy w aspekcie Kodeksu pracy"
2001 - Kurs BHP dla kierujących pracownikami
2001 - Szkolenie z ochrony danych osobowych
2000 - Kurs komputerowy
1996-1998 - Szkolenia/warsztaty menedżerskie dla kadry kierowniczej
2018 - SMED, Hoshin Kanri, Gemba Walk+raport, Problem Solving
2018 - Praktyczne podejście do SZJ zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:0215
2018 - Mapowanie Strumienia Wartości
2018 - Rozwiązywanie problemów metodą 8D
2017 - VSM Mapowanie Strumienia Wartości
2017 - TOC Intensive
2017 - Mentoring w pracy trenera i menedżera - wdrożenie
2017 - Mentoring w pracy trenera i menedżera
2016 - Extended DISC Team Work Facilitation
2016 - Coachingowy Styl Kierowania - Train the Trainer
2016 - Techniki i Metody Superwizyjne
2016 - Rola Superwizji w Rozwoju Trenera
2016 - Trener Online
2015 - Akademia Leona Koźmińskiego Warszawa "Tydzień Kariery" - prelekcja/warsztat
2015 - Szkolenie "Szybkość zaufania"
2015 - Szkolenie "Zarządzanie Przez Cele"
2015 - Szkolenie "Zarządzanie zespołem"
2015- Szkolenie "Lean w usługach - czyli jak doskonalić procesy biurowe w firmie"
2015 - Konferencja ABK Wrocław - prelekcja
2015 - Konferencja IDP Zabrze - prelekcja
2014 - Szkolenie „Zarządzanie procesowe optymalizacja”
2014 - Szkolenie "W grupie siła"
2014 - Szkolenie „Ocenianie i motywowanie pracowników”
2013 - Komunikacja i promocja projektu oraz elementy zarządzania oporem wobec zmiany
2013 - Sztuka prezentacji
2012 - Szkolenie Zaawansowane Minitab
2012 - 3,4 a może 6 – o co chodzi w Six Sigma? Seminarium MGR
2012 - VIII Konferencja Lean Sigma Wrocław
2012 - II Otwarta Konferencja Lean Manufacturing w Poznaniu
2012 - Szkolenie: "Zarządzanie przez cele (MBO)"
2012 - Certyfikat Six Sigma Black Belt
2011 - Szkolenie: "Motywowanie i ocenianie pracowników"
2011 - Szkolenie: "Zarządzanie produkcją oraz systemy wspomagające produkcję - filozofia Lean Management"
2011 - Szkolenie: „Train The Rainer” (warsztaty trenerskie)
2011 - Szkolenie: „Budowanie Zespołów – Kierowanie Zespołem”
2011 - I Otwarta Konferencja Lean Manufacturing w Poznaniu
2011 - Klub Asa Biznesu "Społeczna odpowiedzialność biznesu w Wielkopolsce" - panel dyskusyjny
2011 - Konferencja "Business Process Management GigaCon - Modelowanie Procesów Biznesowych"
2011 - Konferencja „Ekonomia społeczna – nowe możliwości”
2011 - Szkolenie pt.: "Asertywność z elementami treningu antystresowego"
2011 - Szkolenie pt.: "Wszystko się sumuje, czyli zasady konstruowania budżetu projektu"
2010 - Szkolenie Lean Sigma Black Belt
2010 - Certyfikat ukończenia Akademii Menedżerów CSR
2010 - Szkolenie organizowane w ramach projektu: Akademia Menedżerów CSR: "Planowanie i realizacja kampanii społecznych"
2010 - Szkolenie organizowane w ramach projektu: Akademia Menedżerów CSR: "Komunikowanie o CSR: wewnątrz firmy i z otoczeniem"
2010 - Szkolenie organizowane w ramach projektu: Akademia Menedżerów CSR: "Planowanie i realizacja projektów społecznego zaangażowania biznesu"
2010 - Szkolenie organizowane w ramach projektu: Akademia Menedżerów CSR: "Strategia i planowanie CSR w firmie"
2010 - Szkolenie organizowane w ramach projektu: Akademia Menedżerów CSR: "Jak działa CSR? Formy i obszary zaangażowania społecznego przedsiębiorstw - dobre praktyki"
2010 - Szkolenie organizowane w ramach projektu: Akademia Menedżerów CSR: "Podstawy CSR - definicja, geneza, podstawowe pojęcia, podstawy prawne, zmiany w podejściu na przestrzeni lat"
2010 - Szkolenie dot. ustawy Prawo zamówień publicznych pt.: "Sprzedaż usług dla sektora publicznego - szkolenie menadżerskie"
2009 - Szkolenie pt.: "Public Relations oraz współpraca z mediami"
2009 - Szkolenie pt.: "Zakładanie NGO i początki funkcjonowania organizacji"
2009 - Szkolenie pt.: "Zespół, finanse, kontrola, czyli wszystko o zarządzaniu projektami"
2009 - Szkolenie pt.: "ABC tworzenia projektu"
2007 - 2008 - Kurs języka niemieckiego
2007 - Szkolenie z zakresu: "CRM - budowanie długotrwałych relacji z klientami"
2007 - Szkolenie z zakresu: "Zarządzanie zmianą"
2007 - Szkolenie z zakresu: "Planowanie sprzedaży"
2007 - Szkolenie z zakresu: "Zarządzanie sprzedażą"
2007 - Szkolenie z zakresu: "Zasady rozliczania czasu pracy w różnych systemach czasu pracy"
2007 - Seminarium z zakresu: "BHP dla pracodawców i innych kierujących pracownikami"
2006 - Szkolenie z zakresu: "Negocjacje handlowe - techniki negocjacyjne"
2006 - Szkolenie z zakresu: "Prawo zamówień publicznych - przygotować ofertę i wygrać przetarg"
2006 - Szkolenie z zakresu: "Podstawy finansów, elementy rachunkowości zarządczej"
2004 - Szkolenie z zakresu: "Style kierowania oraz polityka zarządzania zasobami ludzkimi"
2004 - Szkolenie z zakresu: "Kultura organizacyjna"
2004 - Seminarium z zakresu: "Zmiana kultury organizacyjnej"
2003 - Szkolenie z zakresu: "Lotus Notes"
2003 - Szkolenie z zakresu: "Zarządzanie projektami"
2003 - Szkolenie z zakresu: "Czas pracy i opracowywanie harmonogramów"
2002 - Szkolenie z zakresu: "Profesjonalna prezentacja"
2002 - Szkolenie z zakresu: "Nowelizacja kodeksu pracy"
2002 - Szkolenie z zakresu: "Controlling i budżetowanie"
2002 - Szkolenie z zakresu: "Skuteczne negocjacje w sprzedaży"
2002 - Szkolenie z zakresu: "Zarządzanie zmianami"
2002 - Szkolenie z zakresu: "Jak oceniać pracowników"
2002 - Szkolenie z zakresu: "Skuteczny kierownik"
2001 - Konferencja na temat: "Czas pracy w aspekcie Kodeksu pracy"
2001 - Kurs BHP dla kierujących pracownikami
2001 - Szkolenie z ochrony danych osobowych
2000 - Kurs komputerowy
1996-1998 - Szkolenia/warsztaty menedżerskie dla kadry kierowniczej
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Sprzedaż
Inne
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Literatura związana z okresem II wojny światowej
Motocykle
Podróże
Motocykle
Podróże
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Droga Ciągłego Doskonalenia
Grupa skupiająca Praktyków wdrażających programy Ciągłego Doskonalenia w organizacjach, osoby zainteresowane tematyką Ciągłego Doskonalenia
Europejski Kongres Lean Manufacturing
Europejski Kongres Lean Manufacturing - II edycja już 24-25 września 2015 w Katowicach
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy