Wypowiedzi
-
Drogi Arku to, że mnie stać na BMW lub VW to nie oznacza, że lepiej się znam na samochodach. Chodzi mi tylko o to, że za wszelką cenę robisz reklamę Forda a krytykujesz niemieckie auta. De facto Ford jest Niemcem od 1996 roku a nowe Mondeo, które przywołałeś dzieli nawet z Passatem płytę podłogową i 60% rzeczy, które w nim siedzą. Poza tym jeśli chodzi o stylistykę to wg mnie VW jest ładniejszy niż ford a BMW od zawsze było najładniejsze. Takie jest moje zdanie. Ale de gustibus not dyspotantum est.
-
Arkadiusz Piotr Z.:
bardzo często, szczególnie młodzi ludzie za najbardziej obciachowe uznają auta z tzw. segmentu ekonomicznego takie jak fabia czy dacia. ja nie widzę w nich nic obciachowego. kompleksy?;) dla mnie obciachowe jest ujeżdżanie VW jakby to było coś lepszego od innych aut.. VW=auto dla ludu, nie dla elit:) dlatego za największy obciach uważam phaetona, który przy okazji ma tyle klasy i stylu co dresiarz obwieszony złotem :) i to jest dopiero obciach, może jeszcze touareg:)
Nie wiem skąd masz takie zdanie o VW (może Cię nie stać?) ale jeśli uważasz, że Phateon i Touareg to obciach, to wg mnie nie masz pojęcia o samochodach. Rozumiem, że jeździsz Fordem (ja darmo bym go nie chciał) ale krytykować BMW i VW bo jeżdżą nimi ludzie, którzy Ci się nie podobają to przesada.
Napisałeś, że VW dla ludu. A jeśli jeździsz Fordem to dla kogo jest ten samochód? Napewno nie dla elit. Kup BMW serii 7 w rocznikach 2004 do góry to powiem, że masz samochód dla elit. PzdrZbigniew Kalinowski edytował(a) ten post dnia 25.12.08 o godzinie 08:01 -
Wygląd nie każdemu musi się podobać, a co do ceny, to jak miałbym wydać 75 000 zł na fiata, to chyba wolałbym Passata B6
-
ok. skończmy już ten wątek bo nie ma sensu zaśmiecać forum. A przy okazji WESOŁYCH ŚWIĄT I DUUUUUŻO PREZENTÓW POD CHOINKĄ:)
-
A wszystko dlatego, że Włosi jako pierwsi stworzyli prawdziwego diesela i do dzisijszego dnia jeśli chodzi o te silniki to są najtrwalsze.
Ale ogólnie Croma ta stara i ta nowa to padaczki.Zbigniew Kalinowski edytował(a) ten post dnia 24.12.08 o godzinie 08:20 -
chodzi mi o możliwość zablokowania danej osoby. Ale zmieniajmy znowu tematu:)
-
Kolega sam pisał to wie :):):):):):):)
-
Link do ogłoszenia:
http://otomoto.pl/opel-omega-2-5-td-bogata-wersja-piln... -
Ja mam do sprzedania Omege w fajnej wersji ale to diesel. Cena do uzgodnienia.
Oto link:
http://otomoto.pl/opel-omega-2-5-td-bogata-wersja-piln... -
Brawo, dorzuce forda T (pierwszy, do ktorego skatalogowano czesci zamienne i mozna je bylo kupic w sklepach z kilofami) i podpisuje się obiema rękami! Ewentualnie jeszcze fiat croma i audi 100 za pierwsze diesle, ktorymi dalo sie jezdzićPaweł Rygas edytował(a) ten post dnia 10.12.08 o godzinie 20:54
No ja się zgodzić nie mogę jeśli chodzi o Crome. Przecież to paskuda i wg mnie badziewie, a co do Audi 100 to na pewno nie 2,5 TDI. Silnik porażka, jeśli już to 2,6 V6, To jeździ:)
Ja osobiście uważam Mercedesa W124. Samochód z duszą -
Koleżanko Opla Ci odradzam. Te samochody były dobrze robione do 2000 roku a później to padliny a co do wersji OPC to wyjątkowo odradzam. Paliwożerne i drogie w utrzymaniu, a jeśli jesteś bogata i nie patrzysz na to to polecam Audi (jesli coś małego to A3 po 2001 roku a jesli większe to A6, ewentualnie wersja S6
-
Adam Grewenda:
wypadek wpisuje sie we wczesniejszy temat o obciachowym tuningu np golfa...
Nie rozumiem mentalności niektórych ludzi, co to znaczy obciachowy tunning golfa (tak przy okazji to nawet ten wyraz źle napisałeś)? Sam kiedyś jeździłem golfem i uważam, że to fajne autko. Takie same opinie są o Calibrach, BMW itd. To czym mamy jeździć? Daewoo Matiz (bez obrazy)? Nie każdego stać na Land Cruiser'a lub jakąś limuzynę. Każda marka ma użytkowników debilnych i normalnych więc generalizowanie wg mnie jest nie na miejscu.
A co do wyścigów w Wawie to "najsławniejsze" są w trzec miejscach ale z oczywistych powodów nie powem gdzie:) i muszę Wam powiedzieć, że nieprawdą jest, że Ci kierowcy jeżdżą jak debile. To są miejsca, gdzie jest dłuuuuga prosta więc nawet jak coś jedzie z na przeciwka to widać i można ustąpić miejsce. Wtedy wyścigi się powtarza.
A co do wyścigów na torach to nie każdego na to stać.Zbigniew Kalinowski edytował(a) ten post dnia 24.12.08 o godzinie 00:07 -
Zawsze do usług:) Jesli jeszcze coś do Omegi będziesz potrzebowała to wal śmiało. Co umiem to podpowiem. Jakiś czas mam doświadczenie z tymi samochodami
-
Tomasz N.:
czy polskie prawo nakazuje aby światła do jazdy dziennej były zapalone z przodu i z tyłu czy wystarcza z przodu?
widziałem kilka samochodów z zapalonymi światłami przednimi a tylne były zgaszone - czy to zgodne z prawem?
Nie jestem pewien w 100% ale nawet po założeniu śwaiteł do jazdy dziennej to one chyba muszą być tak połączone, że muszą się włączać razem z tylnymi. A poza tym montowanie świateł do jazdy dziennej ma sens wtedy gdy ktoś ma ksenony bo oszczędzamy żarnik i odbłyśnik a w przypadku tradycyjnych lamp i tak łatwiej i taniej jest wymienić żarówkę raz na jakiś czas. Oczywiście nie mówię o pseudoksenonach z allegro za 300 zł -
Piotrze niestety nie "jeszcze to zauważam" ale coraz więcej nowych samochodów ma tę wadę. Zauważyłem w Lagunach 2 i 3 oraz w kilku golfach 4 a te auta jak na nasze warunki to w miarę nowe samochody.
A co do tej "awantury" to czy jest jakaś osoba, która może dać bana osobom za to odpowiedzialnym? -
Zgadzam się z Marcinem, a co do ręcznego to znam typa, który to też na światłach stoi na ręcznym a do tego jeszcze na biegu i z wciśniętym sprzęgłem !!!!!!! To ja już wolę trochę wolniej spod tych świateł ruszyć niż stać na biegu i sprzęgło w końcu spalić. Co do zaciągania ręcznego to Ty Jolu musisz wykonać więcej czynności i tylko tyle:)
-
Droga Jolu nasze przepisy nic nie mówią o światłach stop, tzn. jak mocno mogą świecić, przepis jest tylko taki, że samochody produkowane bodajże od 1999 r. muszą być wyposażone w dodatkowe świtło (tzw. trzeci stop), poza tym mocniejsze światło jest z daleka widoczne a tym samym jest to kwestia bezpieczeństwa. Co do czerwonych kierunków to nie tylko te z USA mają taki kolor, widziałem kilka BMW starszych modeli też z takimi świtłami. Może to kwestia wymiany żarówki?
-
Damian nie będę się z Tobą kłócił o wyposażenie, po pierwsze jeżdżę obecnie Omą 2,5 TD z 1996 r. w wersji CD i jakoś TC nie ma:(, po drugie jeździłem Omegą 2,5 V6 z 1997 w wersji MV6 i miałem identyczne wyposażenie jak Ty + ksenon i navi zamontowaną w tej dziurze koło radia. A co do artykułu to przeczytaj uważnie i zanotuj ile błędów wyłapałeś. Np., silnik diesela zapożyczony od BMW 24 zaworowy :):):):):):) To jest R4 !!!! 24 zaworowe silniki to w Lotusach były z tego co pamiętam:)
A może obaj mamy rację? Niemcy to dziwni ludzie i może jeden chciał mieć to a drugi co innego? Ważne, że na samochodach się znamy i wiemy, że klucha to fajna bryka:) -
Kolego Damian co do wyposażenia to poczytaj. Koledzy są mądrzejsi ode mnie więc warto się tym zainteresować :)
http://forum.omegaklub.eu/showthread.php?t=4650&highli... -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sony Ericsson