Umiejętności
Strategia marketingowa
Prawo jazdy kat B
Badania marketingowe
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Projekty międzynarodowe
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Brand/Senior ManagerManager
Zarządzałem 2 największymi markami w portfelu firmy: Nurofen i Strepsils. Odpowiadałem za wprowadzenie na polski rynek marki Nurofen dla której przygotowałem i wdrożyłem strategię komunikacyjną („siła i szybkość”).
Projekty
Wybrane projekty zrealizowane pod szyldem Janik Consulting/KZ Partners
• Polpharma (marki leków przeciwbólowych): opracowanie strategii komunikacyjnych
• Komfort (wykładziny podłogowe): opracowanie strategii biznesowej
• Valeant (porfel leków OTC): rekomendacja strategii marketingowych dla poszczególnych marek leków OTC i suplementów
• Apteki Główne (sieć apteczna): opracowanie 5 „marek własnych” suplementów dla tej polskiej sieci aptecznej
• Komfort (wykładziny podłogowe): opracowanie strategii biznesowej
• Valeant (porfel leków OTC): rekomendacja strategii marketingowych dla poszczególnych marek leków OTC i suplementów
• Apteki Główne (sieć apteczna): opracowanie 5 „marek własnych” suplementów dla tej polskiej sieci aptecznej
Zakres obowiązków
Strategia marketingowa, projekty "brand revival", diagnozy i rekomendacje dla marek OTC
Wybrane projekty marketingowe dla Hasco Lek
* Zarządzania marką leku na przeziębienie
* Wprowadzenie na rynek leku przeciwbólowego
* Wsparcie w przygotowaniu startegii komunikacyjnej nowego leku na opryszczkę
* Wprowadzenie na rynek leku przeciwbólowego
* Wsparcie w przygotowaniu startegii komunikacyjnej nowego leku na opryszczkę
Zakres obowiązków
zarządzanie marką, przygotowanie strategii marketingowych i komunikacyjnych, kampanie mediowe
Wybrane projekty dla Reckitt Benckiser
Zarządzanie markami,
kampanie mediowe
• Kontynuacja implementacji strategii marketingowych dla Nurofenu i Strepsilsa zainicjowanych w fimie Boots Healthcare
• Wdrożenie nowej strategii dla Nurofenu Dzieci, która przyniosła znaczący wzrost udziału rynku marki
• Stworzenie lokalnej kampanii TV dla Nurofenu, która zwiększyła udział w rynku marki
• Koordynacja badania ekonometrycznego dla Strepsils w PL. Wyniki były wykorzystane w budowaniu globalnej strategii marki
• Wsparcie zespołu marketingowego Reckitt Benckiser w krajach bałtyckich
• Wdrożenie nowej strategii dla Nurofenu Dzieci, która przyniosła znaczący wzrost udziału rynku marki
• Stworzenie lokalnej kampanii TV dla Nurofenu, która zwiększyła udział w rynku marki
• Koordynacja badania ekonometrycznego dla Strepsils w PL. Wyniki były wykorzystane w budowaniu globalnej strategii marki
• Wsparcie zespołu marketingowego Reckitt Benckiser w krajach bałtyckich
Zakres obowiązków
Opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej 100%, Zarządzanie markami,
kampanie mediowe
Wybrane projekty dla Boots Healthcare
• Stworzenie nowej strategii dla Nurofenu dla Dorosłych, która przyczyniła się do zbudowania marki od zera w 1999r do 60m zł (ceny detaliczne) w 2006r.
• Przygotowanie strategii wejścia Nurofenu na rynek poza-apteczny
• Praca przez kilka miesięcy w Centrali firmy nad globalnym projektem marketingowym (optymalizacja procesów marketingowych)
• Praca nad globalną strategią marki Nurofen
• Przygotowanie strategii wejścia Nurofenu na rynek poza-apteczny
• Praca przez kilka miesięcy w Centrali firmy nad globalnym projektem marketingowym (optymalizacja procesów marketingowych)
• Praca nad globalną strategią marki Nurofen
Zakres obowiązków
Zarządzanie marką, Strategia marketingowa 100%, Kampanie mediowe
Wybrane projekty dla SmithKline Beecham (obecnie GSK)
• Projektowanie, koordynacja i nadzór nad badaniami konsumenckimi
• Koordynacja dużego badania „Usage & Attitude” dla Europy Centralnej i Wschodniej
• Praca nad adaptacją globalnego modelu wprowadzenia marki Niquitin w Polsce
• Koordynacja dużego badania „Usage & Attitude” dla Europy Centralnej i Wschodniej
• Praca nad adaptacją globalnego modelu wprowadzenia marki Niquitin w Polsce
Zakres obowiązków
badania rynkowe, przygotowanie planu wprowadzenia nowego leku OTC
Szkolenia i kursy
Szkolenia wewnętrzne odbyte w Smithkline Beecham, Boots Healthcare, Reckitt Benckiser dotyczące:
- zarządzania marką
- wprowadzania nowych produków
- finansów w marketingu
- technik sprzedażowych
- badan marketingowych
- zarządzania marką
- wprowadzania nowych produków
- finansów w marketingu
- technik sprzedażowych
- badan marketingowych
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
1. Polityka międzynarodowa. Uczestniczę w dyskusjach politycznych na forach czasopism polskich i zagranicznych np. „The Economist”, „The Guardian” i innych. Przykład poniżej.
http://www.theguardian.com/world/2016/feb/26/poland-views-current-mood-constitution-challenges
2. Nauka języków obcych
http://www.theguardian.com/world/2016/feb/26/poland-views-current-mood-constitution-challenges
2. Nauka języków obcych
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Medical Devices in CEE region
Forum poświęcone branży sprzętu medycznego (medical devices) w celu wymiany doświadczeń, informacji rynkowych oraz najnowszych ofert pracy. Zapraszam wszystkie zainteresowane osoby do dyskusji.
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.