Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Sprzedaż bezpośrednia
Zarządzanie Sprzedażą
badanie rynku
tworzenie skryptów sprzedażowych
Zarządzanie obsługą klienta
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
kierownik sklepu
• zarządzanie 11 sklepami o powierzchni do 3000 m2
• wyszkolenie 5 kierowników sklepu, 11 zastępców oraz kilkunastu pracowników niższej kadry
• pomyślne otwarcie 4 nowych supermarketów
• prowadzenie polityki kadrowej (premie, awanse, cele)
• szkolenie personelu z zakresu standardów obsługi klienta i technik sprzedaży
• raportowanie przed Zarządem (Biurem)
• wyszkolenie 5 kierowników sklepu, 11 zastępców oraz kilkunastu pracowników niższej kadry
• pomyślne otwarcie 4 nowych supermarketów
• prowadzenie polityki kadrowej (premie, awanse, cele)
• szkolenie personelu z zakresu standardów obsługi klienta i technik sprzedaży
• raportowanie przed Zarządem (Biurem)
kierownik sprzedaży
• zarządzanie Sklepami o powierzchni do 2000 m2
• harmonogramowanie pracy personelu
• kreowanie ekspozycji w sklepie pod kątem zwiększenia efektywności sprzedaży poszczególnych grup towarowych zwłaszcza tych objętych akcją promocyjną
• prowadzenie analiz sprzedaży
• tworzenie i realizowanie budżetu, rekrutacja pracowników do pracy w sklepie, wstępne określenie ich przydatności do pracy na poszczególnych stanowiskach
• harmonogramowanie pracy personelu
• kreowanie ekspozycji w sklepie pod kątem zwiększenia efektywności sprzedaży poszczególnych grup towarowych zwłaszcza tych objętych akcją promocyjną
• prowadzenie analiz sprzedaży
• tworzenie i realizowanie budżetu, rekrutacja pracowników do pracy w sklepie, wstępne określenie ich przydatności do pracy na poszczególnych stanowiskach
Product Manager
• wykreowanie sklepu na Sklep Wzorcowy pod względem wyglądu, wyników sprzedaży i kwalifikacji zespołu
• wprowadzenie sklepu do grona najwyżej obrotowych w sieci, (dwukrotny wzrost obrotów)
• stworzenie podręcznika sprzedażowego, wykorzystywanego do szkoleń pracowników
• nadzór nad otwieraniem kolejnych sklepów w sieci
• negocjacje z przedstawicielami nowych marek na rynku
• wprowadzenie do sklepów RTV EURO AGD marki Miele
• przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla ok. 400 pracowników i ok. 30 kierowników sklepów,
• prowadzenie akcji badawczo - kontrolnej dotyczącej poczynań konkurencji
• zbieranie danych o potrzebach rynków lokalnych
• prowadzenie akcji wyprzedażowej w całej sieci sklepów
• podzielenie na kategorie sklepów z całej sieci oraz wdrożenie jednolitego systemu zaopatrzenia
• wprowadzenie sklepu do grona najwyżej obrotowych w sieci, (dwukrotny wzrost obrotów)
• stworzenie podręcznika sprzedażowego, wykorzystywanego do szkoleń pracowników
• nadzór nad otwieraniem kolejnych sklepów w sieci
• negocjacje z przedstawicielami nowych marek na rynku
• wprowadzenie do sklepów RTV EURO AGD marki Miele
• przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla ok. 400 pracowników i ok. 30 kierowników sklepów,
• prowadzenie akcji badawczo - kontrolnej dotyczącej poczynań konkurencji
• zbieranie danych o potrzebach rynków lokalnych
• prowadzenie akcji wyprzedażowej w całej sieci sklepów
• podzielenie na kategorie sklepów z całej sieci oraz wdrożenie jednolitego systemu zaopatrzenia
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe