Umiejętności
Umiejętności analityczne
Komunikacja
Ekonomika
Marketing
Negocjacje
Prezentacje
Rozwiązywanie problemów
Public Relations
Sales
planowanie
Przywództwo w zespole
Praca w zespole
Prawo jazdy kat B
Presja czasu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Menedżer Sprzedaży
1. Reprezentowanie i realizacja polityki sprzedaży Firmy u kluczowych klientów na powierzonym terytorium (wzrost sprzedaży o 9,3% w skali roku)
2. Rozpoznanie rynku w zakresie potrzeb oraz możliwości zwiększenia sprzedaży z wykorzystaniem technik sprzedaży i narzędzi marketingowych
3. Stałe monitorowanie rynku, analiza działań konkurencji w celu weryfikacji i wprowadzenia zmian do polityki sprzedaży dla maksymalizacji sprzedaży (kontrola zatowarowania, promocje na poszczególne serie produktów ).
4. Opracowywanie polityki działań posprzedażowych dla utrzymania najważniejszych KOL oraz tworzenie systemu profesjonalnego doradztwa w zakresie projektów inwestycyjnych w ramach określonej polityki Firmy
5. Inicjowanie i realizacja nowych przedsięwzięć wynikających z potrzeb klientów dla osiągnięcia maksymalnego udziału produktów w rynku (organizacja szkoleń technicznych dla firm instalacyjnych)
2. Rozpoznanie rynku w zakresie potrzeb oraz możliwości zwiększenia sprzedaży z wykorzystaniem technik sprzedaży i narzędzi marketingowych
3. Stałe monitorowanie rynku, analiza działań konkurencji w celu weryfikacji i wprowadzenia zmian do polityki sprzedaży dla maksymalizacji sprzedaży (kontrola zatowarowania, promocje na poszczególne serie produktów ).
4. Opracowywanie polityki działań posprzedażowych dla utrzymania najważniejszych KOL oraz tworzenie systemu profesjonalnego doradztwa w zakresie projektów inwestycyjnych w ramach określonej polityki Firmy
5. Inicjowanie i realizacja nowych przedsięwzięć wynikających z potrzeb klientów dla osiągnięcia maksymalnego udziału produktów w rynku (organizacja szkoleń technicznych dla firm instalacyjnych)
Trener
Europejskie Centrum Szkoleń Biznesowych
1. Przygotowanie, przeprowadzenie i podsumowanie szkoleń z zakresu: technik sprzedaży, negocjacji , obsługi klienta, kreowaniu wizerunku firmy, komunikacji (Przeprowadzenie ok 80 dni szkoleniowych w roku)
2. Przygotowanie konspektów i materiałów treningowych w oparciu o wywiad i potrzeby klienta
3. Opracowanie własnego programu szkoleniaowego dla przedstawicieli firm sektora farmaceutycznego z uwzględnieniem zmian w prawie farmaceutycznym (szkolenie obejmowało techniki sprzedaży, negocjacje, przepisy prawa farmaceutycznego)
4. Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji długoterminowych z klientami poprzez sprzedaż szkoleń i obsługę poszkoleniowa (opracowanie modelu pózniejszej weryfikacji umiejętności kursantów nabytych w trakcie szkolenia)
2. Przygotowanie konspektów i materiałów treningowych w oparciu o wywiad i potrzeby klienta
3. Opracowanie własnego programu szkoleniaowego dla przedstawicieli firm sektora farmaceutycznego z uwzględnieniem zmian w prawie farmaceutycznym (szkolenie obejmowało techniki sprzedaży, negocjacje, przepisy prawa farmaceutycznego)
4. Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji długoterminowych z klientami poprzez sprzedaż szkoleń i obsługę poszkoleniowa (opracowanie modelu pózniejszej weryfikacji umiejętności kursantów nabytych w trakcie szkolenia)
Menedżer Sprzedaży
Klinika Weterynaryjna
1. Zarządzanie zespołem pracowników – Planowanie i organizacja pracy podległego zespołu, coaching i nadzór na powierzonymi obowiązkami. Planowanie obszrów dla rozwoju osobistego podległych pracowników, motywowanie oraz ocena pracy.
2. Prowadzenie działań marketingowych firmy – zmiana wizerunku firmy, przygotowanie materiałów reklamowych oraz opracowanie nowego logo firmy, strony internetowej, stworzenie sklepu klinicznego, przygotowanie i nadzór nad dystybucją materiałów reklamowych w ramach budowanej bazy klientó i dostawców.
3. Kontrola działań finansowych firmy – kontrola wydatków, planowanie wydatków, renegocjacje kontraktów z dostawcami (hurtownie farmaceutyczne, sprzęt medyczny ) – Do moich sukcesów mogę zaliczyć wzrost obrotów firmy o 30 % przy zachowaniu kosztów na stałym poziomie.
2. Prowadzenie działań marketingowych firmy – zmiana wizerunku firmy, przygotowanie materiałów reklamowych oraz opracowanie nowego logo firmy, strony internetowej, stworzenie sklepu klinicznego, przygotowanie i nadzór nad dystybucją materiałów reklamowych w ramach budowanej bazy klientó i dostawców.
3. Kontrola działań finansowych firmy – kontrola wydatków, planowanie wydatków, renegocjacje kontraktów z dostawcami (hurtownie farmaceutyczne, sprzęt medyczny ) – Do moich sukcesów mogę zaliczyć wzrost obrotów firmy o 30 % przy zachowaniu kosztów na stałym poziomie.
Przedstawiciel medyczny
1. Promowanie i sprzedaż leków na powierzonym terenie
2. Osiągnięcie największego w zespole procentowego udział w rynku promowanych leków kardiologicznych (108%) na powierzonym terenie (wzrost o 13%)
3. Utrzymywanie zdobytej pierwszej pozycji w rankingu sprzedaży przedstawicieli przez okres 14 miesięcy
4. Przeprowadzenie szkoleń z technik sprzedaży dla nowo przyjmowanych przedstawicieli
5. Reprezentowanie firmy podczas kongresów wraz z organizacją pracy przedstawicieli na stoisku.
2. Osiągnięcie największego w zespole procentowego udział w rynku promowanych leków kardiologicznych (108%) na powierzonym terenie (wzrost o 13%)
3. Utrzymywanie zdobytej pierwszej pozycji w rankingu sprzedaży przedstawicieli przez okres 14 miesięcy
4. Przeprowadzenie szkoleń z technik sprzedaży dla nowo przyjmowanych przedstawicieli
5. Reprezentowanie firmy podczas kongresów wraz z organizacją pracy przedstawicieli na stoisku.
Przedstawiciel medyczny
1. Promowanie i sprzedaż leku na powierzonym terenie
2. Zwiększenie sprzedaży i udziału w rynku promowanego leku o 100% (udział w rynku z 7% na 14%)
3. Wprowadzenie promowanego leku na pierwsze miejsce pod względem sprzedaży i udziału w rynku na powierzonym terenie.
4. Udział w grupie projektowej zajmującej się tworzeniem strategi promocyjnej dla nowego obszaru terapeutycznego dla powierzonego leku
5. Przeprowadzenie szkoleń i organizacja konferencji szkoleniowych w ramach opracowanego planu zwiększenia świadomości lekarzy dla poszerzenia potencjału rynku
6. Przygotowanie autorskich warsztatów z zakresu rozpoznawania somatycznych objawów depresji dla lekarzy POZ
5. Przygotowanie cyklu warsztatów dla lekarzy specjalistów na temat rozpoznawania i leczenia zaburzeń depresyjnych
2. Zwiększenie sprzedaży i udziału w rynku promowanego leku o 100% (udział w rynku z 7% na 14%)
3. Wprowadzenie promowanego leku na pierwsze miejsce pod względem sprzedaży i udziału w rynku na powierzonym terenie.
4. Udział w grupie projektowej zajmującej się tworzeniem strategi promocyjnej dla nowego obszaru terapeutycznego dla powierzonego leku
5. Przeprowadzenie szkoleń i organizacja konferencji szkoleniowych w ramach opracowanego planu zwiększenia świadomości lekarzy dla poszerzenia potencjału rynku
6. Przygotowanie autorskich warsztatów z zakresu rozpoznawania somatycznych objawów depresji dla lekarzy POZ
5. Przygotowanie cyklu warsztatów dla lekarzy specjalistów na temat rozpoznawania i leczenia zaburzeń depresyjnych
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
* Instruktor żeglarstwa, – od 12 lat jestem instruktorem żeglarstwa śródlądowego, prowadziłem zajęcia na poziomie patentu żeglarza i sternika jachtowego z młodzieżą i dorosłymi.
* Czynnie amatorsko uprawiam piłkę siatkową (gram w lokalnej lidze w zespole Gostynin Team)
* Czynnie uprawiam narciarstwo zjazdowe
* Czynnie uprawiam Triathlon
* Czynnie amatorsko uprawiam piłkę siatkową (gram w lokalnej lidze w zespole Gostynin Team)
* Czynnie uprawiam narciarstwo zjazdowe
* Czynnie uprawiam Triathlon
Grupy
Academia
Szkolenia, szkolenia, szkolenia, czyli merytoryczna jazda dla Ciebie i Twoich współpracowników!
Najświeższe informacje o tym co, gdzie, kiedy i dla kogo.
Jednym słowem: Academia!
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
dobry Ojciec
grupa ta powstała nie tylko dla ojców , powstała dla wszystkich tych którzy podziwiają swoich ojców doceniają ich rolę w życiu , chcieliby im podzękować
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Triathlon
Triathlon wszechstronna dyscyplina sportowa będąca kombinacją pływania, kolarstwa i biegania.
Triathlon rozgrywany jest na kilku dystansach:
Triathlon Sprinterski: 0,75 km pływania / 20 k