Żaneta Rumińska

po Managera Zespołu Animatorów Lukas Bank S.A.
Toruń, kujawsko-pomorskie

Doświadczenie zawodowe

Credit Agricole Bank Polska SA
Lider ds Efektywności Sprzedaży
• wskazanie możliwych działań rozwojowych we współpracy z Dyrektorami Placówek Bankowych, rekomendowanie działań
• bezpośrednia współpraca z Dyrektorami Regionów oraz Dyrektorami Placówek Bankowych
• przygotowywanie oraz wdrażanie projektów podnoszących współczynniki ilościowe i jakościowe na podległym terenie
• przeprowadzanie coachingów, obserwacji uczestniczących Doradców w placówkach bankowych
• przeprowadzanie szkoleń dla pracowników placówek bankowych
• wsparcie dyrektorów oddziałów w zakresie ustalania celów, priorytetów oraz działań mających wpływ na realizację wyniku oddziałów
Lukas Bank S.A.
po Managera Zespołu Animatorów Lukas Bank S.A.
Lukas Bank SA
• zarządzanie podległym zespołem,
• projektowanie, organizowanie, prowadzenie oraz ewaluacja szkoleń grupowych,
• coaching,
• superwizje prowadzonych szkoleń
• udział w zewnętrznych akcjach promocyjnych,
• motywowanie
Lukas Bank S.A.
Animator Sprzedaży
Lukas Bank SA
• analiza raportów, analiza biznesowa, analiza efektywności
• wskazanie możliwych działań rozwojowych we współpracy z Dyrektorami Placówek Bankowych, rekomendowanie działań
• współpraca z Dyrektorami Regionów oraz Dyrektorami Placówek Bankowych
• przygotowywanie oraz wdrażanie projektów podnoszących współczynniki ilościowe i jakościowe na podległym terenie
• projektowanie i prowadzenie szkoleń sprzedażowych, produktowych oraz ze standardów w podległych placówkach bankowych
• przeprowadzanie coachingów, obserwacji uczestniczących Doradców w placówkach bankowych
• przeprowadzanie szkoleń dla pracowników placówek bankowych
• egzaminowanie pracowników placówek bankowych
• badanie potrzeb szkoleniowych
• wsparcie przy wdrażaniu nowych produktów bankowych
• wsparcie dyrektorów oddziałów w zakresie ustalania celów, priorytetów oraz działań mających wpływ na realizację wyniku oddziałów
ING Bank Śląski SA
Dyrektor Oddziału ds. Detalicznych
ING Bank Śląski S.A. - Dyrektor Oddziału Detalicznego
Obowiązki:
• Kierowanie zespołem, motywowanie pracowników.
• Kierowanie sprzedażą i konsekwentne rozliczanie.
• Realizacja planów oddziałowych.
• Odpowiedzialność za poprawność funkcjonowania
oddziału detalicznego zgodnie z normami
obowiązującymi w bankowości
• Współpraca z Centrum Bankowości Hipotecznej oraz
Centrum Bankowości Prywatnej
• Dbanie o relacje z kluczowymi klientami
• Szkolenia pracowników oddziału w celu uzyskania
najwyższego poziomu obsługi klienta
• Przeprowadzanie coachingów.
• Kontrola budżetu oddziału
ING Bank Śląski SA
Starszy Doradca Klienta Detalicznego oraz Trener Wewnętrzny
• Prowadzenie szkoleń z zakresu jakości obsługi klienta oraz schematu rozmowy handlowej.
• Kompleksowa obsługa klienta z segmentu Small Business, Personal Banking, oraz Mass zarówno od strony depozytowej, jak i kredytowej
ING Bank Śląski SA
Doradca Klienta Detalicznego
• Kompleksowa obsługa klienta z segmentu Small Business, Personal Banking, oraz Mass zarówno od strony depozytowej, jak i kredytowej.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Recon Sp. z o.o.
• Obsługa klienta indywidualnego; sprzedaż produktów bankowych w zakresie kart kredytowych, rachunków ROR oraz kredytów detalicznych dla Citibanku

Edukacja

Logo
Wydział BiNOZ, kierunek: geografia, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.