Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Obowiązki: zarządzanie Zespołem Działu Obsługi Klienta (12 osób) oraz przygotowanie i realizacja budżetu Działu, tworzenie, weryfikacja, nadzór nad realizacją procedur związanych z realizacją krajowych i eksportowych zamówień, nadzorowanie procesu fakturowania, weryfikacja merytoryczna procesu księgowania w ramach łańcucha dostaw – region CEE, współtworzenie zapotrzebowań produktowych dla działu produkcji oraz zarządzanie gospodarką międzymagazynową (planowanie przewozów międzymagazynowych, kontrola stanów magazynowych) dla regionu CEE, przygotowanie procedur i procesów biznesowych na potrzeby wdrożenia systemu SAP – moduł O2C, C2C, FICO, BW, współpraca przy wdrożeniu modułów: WM, MM w ramach 3 letniego projektu, nadzór nad procesem rozpatrywania reklamacji (koordynowanie procesu poszczególnych działów), zarządzanie limitami kredytowymi (monitorowanie i kontrola wew. procedur), udział w negocjacjach handlowych dot. pozyskiwania usług transportowych, magazynowych oraz obsługi kluczowych klientów, raportowanie do V-ce President of Supply Chain CEE.
Edukacja
Zainteresowania
Sport, reklama