Umiejętności
Copywriting
Facebook Fan Page Creation
Facebook Fan Page Strategies
Facebook Marketing
Geomarketing
Internet of Things
Management Professional
Social Media Marketing
Facebook ads
Facebook advertising
Geolokalizacja
Copywriting, kreatywne teksty i hasła na zamówienie
Copywriting specjalistyczny
copywriting - kreatywne teksty, unikalne opisy, tzw. lekkie pióro
Copywriting SEO
Copywriting i redagowanie tekstów
Copywriting - pisanie tekstów na zlecenie
Social Media Ninja
beacons
geofencing
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Geomarketing Specialist / Team Leader
Qpony
Qpony to najpopularniejsza zniżkowa aplikacja mobilna w Polsce. W codziennej pracy odpowiadam za działania związane z proximity marketingiem - głównie kreacją i techniczną obsługą komunikacji klientów z użytkownikami aplikacji (działania B2B2C) - marketing B2B oraz PR. Zajmuję się przede wszystkim tworzeniem geolokalizowanych kampanii (wykorzystujących m.in. beacony, geofencing, notyfikacje push), analizą danych (głównie na podstawie Google Analytics) i opracowywaniem coraz bardziej efektywnych rozwiązań, przygotowywaniem raportów, prowadzeniem firmowego bloga (http://blog.qpony.pl/) oraz firmowego profilu na portalu LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/qpony), copywritingiem, współpracą z mediami i przygotowywaniem artykułów oraz notek PR, a także współpracą nad rozwojem produktu, jakim jest aplikacja mobilna. Współuczestniczę w realizowaniu celów marketingowych firmy.
Copywriter
WhitePress
Współpracę z WhitePress realizuję w sposób zdalny, pisząc artykuły eksperckie i content marketingowe do bazy wiedzy.
Przykładowe teksty:
* https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/131/reklama-natywna-nowe-wcielenie-reklamy-podprogowej (który w późniejszym czasie ukazał się na AdMonkey http://www.admonkey.pl/Reklama-natywna-czyli-reklama-podprogowa-37852.html i Marketer+ http://marketerplus.pl/teksty/artykuly/reklama-natywna-nowe-wcielenie-reklamy-podprogowej/)
* https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/135/slepota-bannerowa-otwiera-oczy-na-reklame-natywna
* https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/147/budowania-bazy-dziennikarzy
* https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/148/public-relations-i-content-marketing-idealna-para
Przykładowe teksty:
* https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/131/reklama-natywna-nowe-wcielenie-reklamy-podprogowej (który w późniejszym czasie ukazał się na AdMonkey http://www.admonkey.pl/Reklama-natywna-czyli-reklama-podprogowa-37852.html i Marketer+ http://marketerplus.pl/teksty/artykuly/reklama-natywna-nowe-wcielenie-reklamy-podprogowej/)
* https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/135/slepota-bannerowa-otwiera-oczy-na-reklame-natywna
* https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/147/budowania-bazy-dziennikarzy
* https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/148/public-relations-i-content-marketing-idealna-para
Copywriter/Edytor/Specjalista ds. social media
Iguana Studio
Współpracę z agencją interaktywną Iguana Studio realizuję w sposób zdalny. Zajmuję się głównie pisaniem tekstów na bloga firmowego (https://www.iguanastudio.pl/blog/), jak również tworzeniem ofert i treści mailingów oraz edycją i korektą. Byłam odpowiedzialna za stworzenie i początkowe prowadzeniem profilu agencji na Facebooku (https://www.facebook.com/agencjaiguanastudio).
Przykładowe teksty:
* https://www.iguanastudio.pl/blog/konwersja-na-stronie-www/
* https://www.iguanastudio.pl/blog/zwiekszenie-konwersji-na-stronie/
* https://www.iguanastudio.pl/blog/sluszny-dowod-w-slusznej-sprawie-czyli-kilka-slow-na-temat-zamieszczania-referencji-od-klientow-na-stronie-internetowej/
* https://www.iguanastudio.pl/blog/4-najwazniejsze-rzeczy-ktore-sprawia-ze-twoja-strona-www-zrobi-na-kliencie-nieziemskie-wrazenie/
* https://www.iguanastudio.pl/blog/krotki-poradnik-stania-sie-mentorem-dla-swoich-klientow/
* https://www.iguanastudio.pl/blog/optymalizacja-kluczem-do-efektywnosci-pozycjonowania/
* https://www.iguanastudio.pl/blog/zrob-to-sam-strona-internetowa-z-klasa/
W ramach współpracy napisałam również teksty na temat internetu rzeczy, beaconów i tematyki pokrewnej, które pojawiły się na stronie http://i-ot.pl/ .
Przykładowe teksty:
* https://www.iguanastudio.pl/blog/konwersja-na-stronie-www/
* https://www.iguanastudio.pl/blog/zwiekszenie-konwersji-na-stronie/
* https://www.iguanastudio.pl/blog/sluszny-dowod-w-slusznej-sprawie-czyli-kilka-slow-na-temat-zamieszczania-referencji-od-klientow-na-stronie-internetowej/
* https://www.iguanastudio.pl/blog/4-najwazniejsze-rzeczy-ktore-sprawia-ze-twoja-strona-www-zrobi-na-kliencie-nieziemskie-wrazenie/
* https://www.iguanastudio.pl/blog/krotki-poradnik-stania-sie-mentorem-dla-swoich-klientow/
* https://www.iguanastudio.pl/blog/optymalizacja-kluczem-do-efektywnosci-pozycjonowania/
* https://www.iguanastudio.pl/blog/zrob-to-sam-strona-internetowa-z-klasa/
W ramach współpracy napisałam również teksty na temat internetu rzeczy, beaconów i tematyki pokrewnej, które pojawiły się na stronie http://i-ot.pl/ .
Copywriter
123tlumacz.pl - ekspresowe tłumaczenia
Pracę w 123tłumacz realizuję w sposób zdalny. Zajmuję się głównie pisaniem tekstów na strony internetowe i landing pages oraz artykułów na bloga firmowego.
Przykładowe teksty:
* https://123tlumacz.pl/jak-promowac-serwis-www-w-chinach/
* https://123tlumacz.pl/na-jakie-jezyki-warto-przetlumaczyc-strone-internetowa/
* https://123tlumacz.pl/moja-walka-karl-ove-knausgaard/
* https://123tlumacz.pl/arabskie-ujeciu-historycznym/
* http://123wloski.pl/
Przykładowe teksty:
* https://123tlumacz.pl/jak-promowac-serwis-www-w-chinach/
* https://123tlumacz.pl/na-jakie-jezyki-warto-przetlumaczyc-strone-internetowa/
* https://123tlumacz.pl/moja-walka-karl-ove-knausgaard/
* https://123tlumacz.pl/arabskie-ujeciu-historycznym/
* http://123wloski.pl/
Brand Manager
Akademia Epsilon s.c.
W Akademii Epsilon zajmuję się promocją dwóch marek: Akademii Epsilon i Legoteki. Pracuję w sposób zdalny. Swoje działania opieram przede wszystkim o: prowadzenie profili firmowych w mediach społecznościowych i komunikacja z fanami (głównie Facebook), pisanie tekstów promocyjnych do materiałów reklamowych, jak również tworzenie tekstów dla podmiotów, z którymi firma współpracuje w ramach konkretnych wydarzeń, promocję eventów, współpracę w ramach projektowania graficznego. Napisałam i obroniłam również pracę magisterską, która jest kreacją strategii komunikacji dla firmy i która w najbliższej przyszłości będzie wdrażana.
* https://www.facebook.com/AkademiaMatematykiEpsilon
* https://www.facebook.com/LEGOTEKA
* https://www.facebook.com/klockoteka
* https://www.facebook.com/AkademiaMatematykiEpsilon
* https://www.facebook.com/LEGOTEKA
* https://www.facebook.com/klockoteka
Copywriter, Specjalista ds. marketingu
Freelance
Jako freelancer działam już od kilku lat. Zajmuję się przede wszystkim:
* pisaniem: tekstów marketingowych i content marketingowych, opisów produktów, tekstów pod SEO, artykułów na blogi, artykułów eksperckich, artykułów sponsorowanych, tekstów na landing page, tekstów do materiałów reklamowych i promocyjnych, treści mailingów, informacji i notatek prasowych, tekstów na strony internetowe, sprawozdań itp.
* tworzeniem: strategii komunikacji marek, strategii marketingowych, raportów i analiz itp.
* brandingiem: nazwy firm i marek, historie marek, koncepcje marek,
* prowadzeniem: profili firmowych w social media,
* korektą, reedycją i odświeżaniem wszelkiej treści pisanej.
Współpraca m.in. z:
* http://byoutline.com
* http://textter.eu/
* http://www.asket.pl/
* http://www.fludra.com.pl/
* Ad Action
* Luna Bay
* Tululu
* http://angelsounds.pl/blog/
* http://anderski.pl/
* https://pixelize.pl/
* pisaniem: tekstów marketingowych i content marketingowych, opisów produktów, tekstów pod SEO, artykułów na blogi, artykułów eksperckich, artykułów sponsorowanych, tekstów na landing page, tekstów do materiałów reklamowych i promocyjnych, treści mailingów, informacji i notatek prasowych, tekstów na strony internetowe, sprawozdań itp.
* tworzeniem: strategii komunikacji marek, strategii marketingowych, raportów i analiz itp.
* brandingiem: nazwy firm i marek, historie marek, koncepcje marek,
* prowadzeniem: profili firmowych w social media,
* korektą, reedycją i odświeżaniem wszelkiej treści pisanej.
Współpraca m.in. z:
* http://byoutline.com
* http://textter.eu/
* http://www.asket.pl/
* http://www.fludra.com.pl/
* Ad Action
* Luna Bay
* Tululu
* http://angelsounds.pl/blog/
* http://anderski.pl/
* https://pixelize.pl/
Specjalista ds. marketingu
Qpony
W Qponach zajmowałam się przede wszystkim działaniami związanymi z Internetem Rzeczy oraz marketingiem - szczególnie geomarketingiem.
Do moich głównych zadań należało:
* prowadzenie komunikacji z użytkownikami aplikacji Qpony poprzez wykorzystanie geofencingu i sygnału bluetooth emitowanego z czujników BLE (Q-beaconów),
* tworzenie scenariuszy komunikacji geomarketingowej oraz programowanie kampanii beaconowych i geofencingowych,
* redagowanie tekstów na bloga firmowego, ogłoszeń, artykułów, treści ofertowych i innych,
* współpraca przy tworzeniu kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych, social media oraz kampanii e-mail marketingowych,
* prowadzenie profilu firmy na portalu LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/qpony ,
* współpraca z grafikami w celu tworzenia materiałów promocyjnych,
* wspieranie działu marketingu w budowaniu i realizowaniu strategii marketingowej firmy,
* współpraca z działem handlowym w celu wsparcia sprzedażowych działań firmy,
* reprezentowanie firmy podczas targów, konferencji, wystaw i szkoleń branżowych oraz czynne uczestniczenie w nich,
* dbanie o jak najlepszy wizerunek firmy.
Pracowałam m.in. dla Klientów takich, jak:
* Maxi King
* Wedel
* sieć Factory Outlet
* Termy Maltańskie
* Vision Express
* największe galerie handlowe w Polsce
Do moich głównych zadań należało:
* prowadzenie komunikacji z użytkownikami aplikacji Qpony poprzez wykorzystanie geofencingu i sygnału bluetooth emitowanego z czujników BLE (Q-beaconów),
* tworzenie scenariuszy komunikacji geomarketingowej oraz programowanie kampanii beaconowych i geofencingowych,
* redagowanie tekstów na bloga firmowego, ogłoszeń, artykułów, treści ofertowych i innych,
* współpraca przy tworzeniu kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych, social media oraz kampanii e-mail marketingowych,
* prowadzenie profilu firmy na portalu LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/qpony ,
* współpraca z grafikami w celu tworzenia materiałów promocyjnych,
* wspieranie działu marketingu w budowaniu i realizowaniu strategii marketingowej firmy,
* współpraca z działem handlowym w celu wsparcia sprzedażowych działań firmy,
* reprezentowanie firmy podczas targów, konferencji, wystaw i szkoleń branżowych oraz czynne uczestniczenie w nich,
* dbanie o jak najlepszy wizerunek firmy.
Pracowałam m.in. dla Klientów takich, jak:
* Maxi King
* Wedel
* sieć Factory Outlet
* Termy Maltańskie
* Vision Express
* największe galerie handlowe w Polsce
Twórca haseł do Encyklopedii Marketingu
Z Nowym Marketingiem współpracowałam przy tworzeniu Encyklopedii Marketingu (dostępnej pod adresem http://nowymarketing.pl/t/5009,encyklopedia-marketingu). Redagowałam definicje i wyjaśniałam pojęcia związane z szeroko pojętym marketingiem.
Przykładowe hasła:
* http://nowymarketing.pl/a/6758,s-social-media-encyklopedia-marketingu
* http://nowymarketing.pl/a/6603,c-content-marketing-encyklopedia-marketingu
* http://nowymarketing.pl/a/6665,e-e-commerce-encyklopedia-marketingu
* http://nowymarketing.pl/a/6715,s-storytelling-encyklopedia-marketingu
* http://nowymarketing.pl/a/7986,l-landing-page-encyklopedia-marketingu
Przykładowe hasła:
* http://nowymarketing.pl/a/6758,s-social-media-encyklopedia-marketingu
* http://nowymarketing.pl/a/6603,c-content-marketing-encyklopedia-marketingu
* http://nowymarketing.pl/a/6665,e-e-commerce-encyklopedia-marketingu
* http://nowymarketing.pl/a/6715,s-storytelling-encyklopedia-marketingu
* http://nowymarketing.pl/a/7986,l-landing-page-encyklopedia-marketingu
Specjalista ds. social media
SoftWizard
W SoftWizard zajmowałam się promowaniem projektu Feegle na Facebooku. Tworzyłam strategię komunikacji marki z branży e-commerce i obsługiwałam fanpage. Byłam odpowiedzialna przede wszystkim za tworzenie strategii oraz postów, komunikację z fanami i działania koncepcyjne w zakresie reklam.
* https://www.facebook.com/feeglepl
* https://www.facebook.com/feeglepl
Specjalista ds. e-marketingu
W Murallo zajmowałam się promocją projektów unijnych (głównie e-usługi, aplikacje webowe i mobilne). Realizowane przeze mnie działania obejmowały m.in.: prowadzenie profili firmowych w mediach społecznościowych (przede wszystkim: Facebook, Google +, Twitter, LinkedIn, Goldenline, Tumblr, Slide Share, Pinterest, Instagram, YouTube) wraz z komunikacją z fanami i realizacją kampanii reklamowych, prowadzenie blogów, współpracę w ramach projektowania graficznego, copywriting (materiały reklamowe, teksty promocyjne, artykuły sponsorowane, hasła rekalmowe, teksty na strony www itp.), działania SEM, negocjacje biznesowe, organizację i branie udziału w targach branżowych.
Przykładowe treści, jakie tworzyłam:
* http://murallo.com/ (teksty na stronę www)
* http://mtourist.eu/ (teksty na stronę www)
* http://epicpact.eu/ (teksty na stronę www)
* http://epicdone.com/ (teksty na stronę www)
* http://blog.epicjob.eu/ (prowadzenie bloga firmowego)
* http://murallo.com/blog/ (współprowadzenie bloga firmowego)
Przykładowe treści, jakie tworzyłam:
* http://murallo.com/ (teksty na stronę www)
* http://mtourist.eu/ (teksty na stronę www)
* http://epicpact.eu/ (teksty na stronę www)
* http://epicdone.com/ (teksty na stronę www)
* http://blog.epicjob.eu/ (prowadzenie bloga firmowego)
* http://murallo.com/blog/ (współprowadzenie bloga firmowego)
Stażysta w obszarze PR
Zostałam wyłoniona spośród 37 osób do realizacji 3-miesięcznego, zdalnego stażu. Do ciekawszych rzeczy, jakie realizowałam, należały: pisanie informacji prasowych, tekstów na stronę internetową i firmowy profil na Facebooku, współpraca przy realizacji rankingu wyborczego na najciekawszą kampanię.
Senior Account Manager
Agencja Reklamowa Black Horse
Pracę w agencji rozpoczęłam jako Account Manager, jednak w niedługim czasie - po zatrudnieniu stażystki, a później pracownicy etatowej - mianowano mnie Senior Account Managerem. Do moich obowiązków należało m.in.: pozyskiwanie klientów, umawianie spotkań biznesowych i uczestniczenie w nich, prezentacja oferty, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, pisanie tekstów reklamowych do materiałów promocyjnych i na strony www, obsługa posprzedażowa i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
Szkolenia i kursy
* Trening komunikacji interkulturowej
* Mind mapping w biznesie
* Biały wywiad – poszukiwanie informacji w służbie strategii
* Formy wsparcia sprzedaży w oparciu o nowe technologie
* Mind mapping w biznesie
* Biały wywiad – poszukiwanie informacji w służbie strategii
* Formy wsparcia sprzedaży w oparciu o nowe technologie
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
copywriting, komunikacja wizerunkowa, branding, reklama, design, rysunek, PR, marketing, komunikacja społeczna, visual merchandising, psychologia, moda, kulinaria, film, muzyka, literatura, pisanie maili
Organizacje
Studenckie Koło Naukowe DESIGNER na Uniwersytecie Wrocławskim
Inne
Umiejętności i inne:
- nieszablonowy tok rozumowania, głowa pełna pomysłów, otwarty i chłonny umysł,
- swoboda wypowiedzi w mowie i w piśmie, znajomość zasad poprawnej polszczyzny i umiejętność redagowania różnego rodzaju tekstów,
- umiejętność nawiązywania współpracy i budowania długofalowych relacji z klientem indywidualnym i korporacyjnym, umiejętność analitycznego myślenia i syntetycznego formułowania wniosków,
- umiejętność przekazywania wiedzy oraz zarządzania pracą zespołu, umiejętność pracy w grupie, umiejętność zarządzania czasem swoim i innych,
- elastyczność, dbałość o szczegóły, solidność, nastawienie na cele, umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie,
- bardzo dobra obsługa komputera, znajomość i umiejętność posługiwania się systemem operacyjnym Windows, pakietem Microsoft Office oraz Internetem,
- odbyte szkolenia m.in. z zakresu komunikacji interkulturowej, mind mapping’u, wsparcia sprzedaży, wsparcia strategii, udział w warsztatach kreatywnych w ramach Festiwalu Najgorszej Reklamy CHAMLET 2013,
- działalność w Studenckim Kole Naukowym DESIGNER na Uniwersytecie Wrocławskim,
- list referencyjny od prorektora Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu,
- zamiłowanie do komunikacji z innymi ludźmi,
- zarażanie uśmiechem.
- nieszablonowy tok rozumowania, głowa pełna pomysłów, otwarty i chłonny umysł,
- swoboda wypowiedzi w mowie i w piśmie, znajomość zasad poprawnej polszczyzny i umiejętność redagowania różnego rodzaju tekstów,
- umiejętność nawiązywania współpracy i budowania długofalowych relacji z klientem indywidualnym i korporacyjnym, umiejętność analitycznego myślenia i syntetycznego formułowania wniosków,
- umiejętność przekazywania wiedzy oraz zarządzania pracą zespołu, umiejętność pracy w grupie, umiejętność zarządzania czasem swoim i innych,
- elastyczność, dbałość o szczegóły, solidność, nastawienie na cele, umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie,
- bardzo dobra obsługa komputera, znajomość i umiejętność posługiwania się systemem operacyjnym Windows, pakietem Microsoft Office oraz Internetem,
- odbyte szkolenia m.in. z zakresu komunikacji interkulturowej, mind mapping’u, wsparcia sprzedaży, wsparcia strategii, udział w warsztatach kreatywnych w ramach Festiwalu Najgorszej Reklamy CHAMLET 2013,
- działalność w Studenckim Kole Naukowym DESIGNER na Uniwersytecie Wrocławskim,
- list referencyjny od prorektora Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu,
- zamiłowanie do komunikacji z innymi ludźmi,
- zarażanie uśmiechem.