Umiejętności
budowanie marek
działania CSR
tworzenie marki osobistej
opracowywanie konceptów eCommerce
tworzenie strategii marek
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Autorka Koncepcji
DOM ALERGIKA
Badaczka zjawiska alergii na skutek złych wyborów konsumenckich, w tym budowlanych.
Obserwatorka skandynawskich rozwiązań w Danii, Szwecji i Finlandii.
Opracowała koncept DOMU ALERGIKA i pierwszą odsłonę zaproponowała podczas Dni Alergii 2015, prezentując instalację domów pasywnych i szereg przyjaznych dla alergika rozwiązań.
Premiera kompletnego rozwiązania budowlanego POKÓJ ALERGIKA z myślą o dzieciach, miała miejsce podczas Dni Alergii 2016 w Nadarzynie. Wywiad tutaj>> https://youtu.be/HJskt5m_BIo
Więcej na: http://domalergika.pl
Obserwatorka skandynawskich rozwiązań w Danii, Szwecji i Finlandii.
Opracowała koncept DOMU ALERGIKA i pierwszą odsłonę zaproponowała podczas Dni Alergii 2015, prezentując instalację domów pasywnych i szereg przyjaznych dla alergika rozwiązań.
Premiera kompletnego rozwiązania budowlanego POKÓJ ALERGIKA z myślą o dzieciach, miała miejsce podczas Dni Alergii 2016 w Nadarzynie. Wywiad tutaj>> https://youtu.be/HJskt5m_BIo
Więcej na: http://domalergika.pl
Założyciel
Happy Evolution Global Association
Koncept wirusowej inspiracji w kierunku zdrowego stylu życia.
Stworzenie metody "Happy Evolution-10 kroków do zdrowia, szczęścia i równowagi".
Instalacja strony www.happyevolution.org
Założenie stowarzyszenia pro bono.
Zarządzanie projektem i pozyskiwanie funduszy na rozwój.
Stworzenie metody "Happy Evolution-10 kroków do zdrowia, szczęścia i równowagi".
Instalacja strony www.happyevolution.org
Założenie stowarzyszenia pro bono.
Zarządzanie projektem i pozyskiwanie funduszy na rozwój.
Doradca Marketingowy - budowanie strategii komunikacji, tożsamości marek i firm w Social Media
GELTZ MEDIA
Identyfikacja wizualna firm i marek.
Tworzenie strategii marketingowej, budowanie zespołów: marketingu i sprzedaży.
Mediacje z domami mediowymi, agencjami, ustanawianie siatki dostawców i negocjacje cenowe.
Kreacja wizerunku firmy w sieci, w tym także w Social Media (liczne kontakty z blogerami).
Realizacja rebrandingu marek i projektów produktów.
Marketing - zakres:
VISUAL MARKETING
AUDIO MARKETING
VIDEO MARKETING
SOCIAL MARKETING
ALLERGY MARKETING
Tworzenie strategii marketingowej, budowanie zespołów: marketingu i sprzedaży.
Mediacje z domami mediowymi, agencjami, ustanawianie siatki dostawców i negocjacje cenowe.
Kreacja wizerunku firmy w sieci, w tym także w Social Media (liczne kontakty z blogerami).
Realizacja rebrandingu marek i projektów produktów.
Marketing - zakres:
VISUAL MARKETING
AUDIO MARKETING
VIDEO MARKETING
SOCIAL MARKETING
ALLERGY MARKETING
Art Dealer
MillyHome.com
Reprezentacja duńskiej marki MALERIFABRIKKEN - formacji skandynawskich artystów.
Współpraca z klubami zakupowymi, m.in. WESWTING, ZŁOTE WYPRZEDAŻE, BONAMI, itd.
Stworzenie rozwiązwiązania eCommerce www.millyhome.com
Konferencja prasowa z udziałem duńskich gości.
Media Relations
Events
Współpraca z klubami zakupowymi, m.in. WESWTING, ZŁOTE WYPRZEDAŻE, BONAMI, itd.
Stworzenie rozwiązwiązania eCommerce www.millyhome.com
Konferencja prasowa z udziałem duńskich gości.
Media Relations
Events
JELP CATEGORY MANAGER
DANLIND A/S
Sales, Marketing and Production Advisor at Consulting
Full marketing service and development of JELP portfolio, boosting sales in Poland, Category Management. Exploring Ukraine, Lithuania, Belarus and Russia for export sales preparations.
Establishment of e-commerce.
http://www.poradnikhandlowca.com.pl/bezcms/archiwum/2006/04/raporty-opinie.html
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Dochodowe-proszki-1598530.html
Full marketing service and development of JELP portfolio, boosting sales in Poland, Category Management. Exploring Ukraine, Lithuania, Belarus and Russia for export sales preparations.
Establishment of e-commerce.
http://www.poradnikhandlowca.com.pl/bezcms/archiwum/2006/04/raporty-opinie.html
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Dochodowe-proszki-1598530.html
Projekty
DOM ALERGIKA - miejsce przyjazne dla zdrowia
Zamiast szukać skrawków porad na różnych portalach budowlanych, dekoracyjnych, technicznych, modowych, kulinarnych i wielu innych, wystarczy zapoznać się z dwiema tablicami. Jedna zawiera zasady obowiązkowe, by lokal móc określić “przyjaznym dla alergika”, a druga dodatkowe rozwiązania, którymi może zainteresować się nie tylko alergik, ale każda, prozdrowotnie zorientowana osoba.
http://hipoalergiczni.pl/nikt-juz-nie-chce-alergenow-relacja-z-premiery-pokoju-alergika
"Koncepcja odpowiada na wiele wyzwań, które stoją nie tylko przed młodymi inwestorami, planującymi nowy dom lub mieszkanie, ale także rodzicami, urządzającymi pokoik dla dziecka. Niby wiemy, że nie powinniśmy wprowadzać się do świeżo malowanego budynku, ale czy wiemy dlaczego? Oczywistym wydaje się też fakt, że nie powinniśmy mieć telefonu komórkowego przy głowie w sypialni lub ropopochodnych świeczek zapachowych, jednak niemal każdy z nas to lekceważy. Do czasu.
Do czasu, gdy poznamy długofalowe skutki naszych grzeszków, czyli depresję, raka, alergię czy inne choroby o skomplikowanym podłożu." - mówi autorka, Żaneta Geltz.
Do czasu, gdy poznamy długofalowe skutki naszych grzeszków, czyli depresję, raka, alergię czy inne choroby o skomplikowanym podłożu." - mówi autorka, Żaneta Geltz.
Zakres obowiązków
Dwie tabliceZamiast szukać skrawków porad na różnych portalach budowlanych, dekoracyjnych, technicznych, modowych, kulinarnych i wielu innych, wystarczy zapoznać się z dwiema tablicami. Jedna zawiera zasady obowiązkowe, by lokal móc określić “przyjaznym dla alergika”, a druga dodatkowe rozwiązania, którymi może zainteresować się nie tylko alergik, ale każda, prozdrowotnie zorientowana osoba.
http://hipoalergiczni.pl/nikt-juz-nie-chce-alergenow-relacja-z-premiery-pokoju-alergika
Szkolenia i kursy
Negocjacje, Rekrutacje - Profesor Zbigniew Nęcki
Marketing 3.0 - Philip Kotler http://www.kotlermarketing.com
Budowanie Marki - Scott Bedbury http://www.brandstream.com
Online Marketing - 2011, 2012
Marketing 3.0 - Philip Kotler http://www.kotlermarketing.com
Budowanie Marki - Scott Bedbury http://www.brandstream.com
Online Marketing - 2011, 2012
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
muzyka
metaloplastyka
metaloplastyka
Organizacje
Wspierajmy razem: UNICEF, WWF
www.wwf.pl
www.unicef.pl
www.wwf.pl
www.unicef.pl
Inne
Zachęcam absolwentów studiów dziennikarskich oraz studentów 5 roku do odbywania stażu na stanowisku REDAKTOR w zespole redakcyjnych MAGAZYN HIPOALERGICZNI (po polsku) i MAGAZYN HAPPY EVOLUTION (po angielsku). Kontakt: redakcja@hipoalergiczni.pl
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni