Żaneta Geltz

komunikacja marek, marketing, e-commerce, wydawnictwo
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

budowanie marek działania CSR tworzenie marki osobistej opracowywanie konceptów eCommerce tworzenie strategii marek

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Autorka Koncepcji
DOM ALERGIKA
Badaczka zjawiska alergii na skutek złych wyborów konsumenckich, w tym budowlanych.
Obserwatorka skandynawskich rozwiązań w Danii, Szwecji i Finlandii.
Opracowała koncept DOMU ALERGIKA i pierwszą odsłonę zaproponowała podczas Dni Alergii 2015, prezentując instalację domów pasywnych i szereg przyjaznych dla alergika rozwiązań.
Premiera kompletnego rozwiązania budowlanego POKÓJ ALERGIKA z myślą o dzieciach, miała miejsce podczas Dni Alergii 2016 w Nadarzynie. Wywiad tutaj>> https://youtu.be/HJskt5m_BIo
Więcej na: http://domalergika.pl
Logo
Założyciel
Happy Evolution Global Association
Koncept wirusowej inspiracji w kierunku zdrowego stylu życia.
Stworzenie metody "Happy Evolution-10 kroków do zdrowia, szczęścia i równowagi".
Instalacja strony www.happyevolution.org
Założenie stowarzyszenia pro bono.
Zarządzanie projektem i pozyskiwanie funduszy na rozwój.
Logo
Redaktor Naczelna
Magazyn Hipoalergiczni
Koncept portalu dla alergików, wydania mobilnego oraz kwartalnika drukowanego.
Prowadzenie redakcji artykułów polskich i zagranicznych.
Promocja i dystrybucja.
Media Relations
Events
Logo
Doradca Marketingowy - budowanie strategii komunikacji, tożsamości marek i firm w Social Media
GELTZ MEDIA
Identyfikacja wizualna firm i marek.
Tworzenie strategii marketingowej, budowanie zespołów: marketingu i sprzedaży.
Mediacje z domami mediowymi, agencjami, ustanawianie siatki dostawców i negocjacje cenowe.
Kreacja wizerunku firmy w sieci, w tym także w Social Media (liczne kontakty z blogerami).
Realizacja rebrandingu marek i projektów produktów.
Marketing - zakres:
VISUAL MARKETING
AUDIO MARKETING
VIDEO MARKETING
SOCIAL MARKETING
ALLERGY MARKETING
Logo
Art Dealer
MillyHome.com
Reprezentacja duńskiej marki MALERIFABRIKKEN - formacji skandynawskich artystów.
Współpraca z klubami zakupowymi, m.in. WESWTING, ZŁOTE WYPRZEDAŻE, BONAMI, itd.
Stworzenie rozwiązwiązania eCommerce www.millyhome.com
Konferencja prasowa z udziałem duńskich gości.
Media Relations
Events
Logo
Public Relation
e-Distribution Sp. z o.o.
Strategia komunikacji i działania Public Relations na rzecz duńskiej marki DERMA ECO.
Media Relations
eCommerce
Events
Logo
JELP CATEGORY MANAGER
DANLIND A/S
Sales, Marketing and Production Advisor at Consulting
Full marketing service and development of JELP portfolio, boosting sales in Poland, Category Management. Exploring Ukraine, Lithuania, Belarus and Russia for export sales preparations.
Establishment of e-commerce.

http://www.poradnikhandlowca.com.pl/bezcms/archiwum/2006/04/raporty-opinie.html
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Dochodowe-proszki-1598530.html
Dramers S.A.
JELP PRODUCT MANAGER, KEY ACCOUNT MANAGER
Purchase, Marketing and Sales Management of JELP branded products in Poland: modern and traditional trade.
Developing products range with a Danish producer Danlind a/s.
Logo
IMPORT MANAGER
TELSTAR
Developing a range of suppliers from India, Korea, China, Italy, England, Germany and tight cooperation with Production to secure optimum stock and the best level of cost efficiency.
Logo
PURCHASE MANAGER
OMNIBUS TRADING
Import of educational books and dictionaries for professional purposes in Poland (teachers,schools).
Participation in Trade Events all over Poland and cooperation with worldwide publishers.

Projekty

DOM ALERGIKA - miejsce przyjazne dla zdrowia
"Koncepcja odpowiada na wiele wyzwań, które stoją nie tylko przed młodymi inwestorami, planującymi nowy dom lub mieszkanie, ale także rodzicami, urządzającymi pokoik dla dziecka. Niby wiemy, że nie powinniśmy wprowadzać się do świeżo malowanego budynku, ale czy wiemy dlaczego? Oczywistym wydaje się też fakt, że nie powinniśmy mieć telefonu komórkowego przy głowie w sypialni lub ropopochodnych świeczek zapachowych, jednak niemal każdy z nas to lekceważy. Do czasu.
Do czasu, gdy poznamy długofalowe skutki naszych grzeszków, czyli depresję, raka, alergię czy inne choroby o skomplikowanym podłożu." - mówi autorka, Żaneta Geltz.
Zakres obowiązków
Dwie tablice
Zamiast szukać skrawków porad na różnych portalach budowlanych, dekoracyjnych, technicznych, modowych, kulinarnych i wielu innych, wystarczy zapoznać się z dwiema tablicami. Jedna zawiera zasady obowiązkowe, by lokal móc określić “przyjaznym dla alergika”, a druga dodatkowe rozwiązania, którymi może zainteresować się nie tylko alergik, ale każda, prozdrowotnie zorientowana osoba.
http://hipoalergiczni.pl/nikt-juz-nie-chce-alergenow-relacja-z-premiery-pokoju-alergika

Szkolenia i kursy

Negocjacje, Rekrutacje - Profesor Zbigniew Nęcki
Marketing 3.0 - Philip Kotler http://www.kotlermarketing.com
Budowanie Marki - Scott Bedbury http://www.brandstream.com
Online Marketing - 2011, 2012

Edukacja

Logo
MARKETING, NEGOCJACJE, studia podyplomowe
AGENCJA ROZWOJU GOSPODARCZEGO - UE
Logo
ANGLISTYKA , magisterskie
Uniwersytet A.Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

muzyka
metaloplastyka

Organizacje

Wspierajmy razem: UNICEF, WWF
www.wwf.pl
www.unicef.pl

Inne

Zachęcam absolwentów studiów dziennikarskich oraz studentów 5 roku do odbywania stażu na stanowisku REDAKTOR w zespole redakcyjnych MAGAZYN HIPOALERGICZNI (po polsku) i MAGAZYN HAPPY EVOLUTION (po angielsku). Kontakt: redakcja@hipoalergiczni.pl

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Stylizacje
Stylizacje
Moda - zestawy ubrań