Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Windykacji
• zarządzanie zespołem windykacji tj. koordynowanie, motywowanie i rozliczanie wyników zespołu
• coaching podległego zespołu
• przygotowywanie raportów z rezultatów prowadzonych czynności windykacyjnych
• nadzór nad terminami przedawnień przyjętych spraw
• rozpatrywanie reklamacji i skarg dłużników
• przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i prośby dłużników lub ich pełnomocników
• przygotowywanie treści ugód i monitorowanie harmonogramów spłat ratalnych
• negocjowanie z dłużnikami klientów firmy warunków spłaty należności
• bieżąca kontrola stanu zadłużenia w sprawach dotyczących poszczególnych dłużników
• obsługa spraw na wszystkich etapach windykacji twardej: polubownej, sądowej i komorniczej
• coaching podległego zespołu
• przygotowywanie raportów z rezultatów prowadzonych czynności windykacyjnych
• nadzór nad terminami przedawnień przyjętych spraw
• rozpatrywanie reklamacji i skarg dłużników
• przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i prośby dłużników lub ich pełnomocników
• przygotowywanie treści ugód i monitorowanie harmonogramów spłat ratalnych
• negocjowanie z dłużnikami klientów firmy warunków spłaty należności
• bieżąca kontrola stanu zadłużenia w sprawach dotyczących poszczególnych dłużników
• obsługa spraw na wszystkich etapach windykacji twardej: polubownej, sądowej i komorniczej
Specjalista w Dziale Windykacji
• zarządzanie i monitorowanie powierzonym portfelem należności
• prowadzenie negocjacji z dłużnikami dotyczących spłaty należności przeterminowanych
• podejmowanie działań ukierunkowanych na spłatę zadłużenia na drodze polubownej
• negocjowanie planów spłat ratalnych oraz restrukturyzacja zadłużenia
• prowadzenie negocjacji z dłużnikami dotyczących spłaty należności przeterminowanych
• podejmowanie działań ukierunkowanych na spłatę zadłużenia na drodze polubownej
• negocjowanie planów spłat ratalnych oraz restrukturyzacja zadłużenia
Specjalista ds. Windykacji
• zarządzanie i monitorowanie powierzonym portfelem należności
• negocjacje z dłużnikami dotyczące spłaty należności przeterminowanych
• podejmowanie działań ukierunkowanych na spłatę zadłużenia na drodze polubownej
• negocjowanie planów spłat ratalnych oraz restrukturyzacja zadłużenia
• negocjacje z dłużnikami dotyczące spłaty należności przeterminowanych
• podejmowanie działań ukierunkowanych na spłatę zadłużenia na drodze polubownej
• negocjowanie planów spłat ratalnych oraz restrukturyzacja zadłużenia
Pracownik Biurowy w Dziale Finansów i Administracji
DIAG-MED Grażyna Konecka
• pełna kontrola płatności firmy (przelewy, czeki, lokaty)
• stała współpraca z księgowością na poziomie rozliczeń podatkowych
• nadzór nad dokumentacją przetargową
• prowadzenie księgi środków trwałych
• pomoc przy tworzeniu wniosku o dotację unijną
• nadzór nad korespondencją Zarządu firmy
• prowadzenie i nadzór nad aktami osobowymi pracowników
• kontrola wydatków przedstawicieli handlowych
• stała współpraca z księgowością na poziomie rozliczeń podatkowych
• nadzór nad dokumentacją przetargową
• prowadzenie księgi środków trwałych
• pomoc przy tworzeniu wniosku o dotację unijną
• nadzór nad korespondencją Zarządu firmy
• prowadzenie i nadzór nad aktami osobowymi pracowników
• kontrola wydatków przedstawicieli handlowych
Pracownik Biurowy, Rozliczenia z Klientami – Windykacja
DIAG-MED Grażyna Konecka
• monitorowanie i windykacja zobowiązań klientów
• negocjowanie spłaty zadłużenia
• wystawianie i przygotowywanie wezwań, porozumień oraz ugód
• sprzedaż wierzytelności
• przygotowywanie dokumentacji do postępowania sądowego
• pełna kontrola płatności firmy (przelewy, czeki, lokaty)
• stała współpraca z księgowością na poziomie rozliczeń podatkowych
• nadzór nad dokumentacją przetargową
• nadzór nad korespondencją Zarządu firmy
• negocjowanie spłaty zadłużenia
• wystawianie i przygotowywanie wezwań, porozumień oraz ugód
• sprzedaż wierzytelności
• przygotowywanie dokumentacji do postępowania sądowego
• pełna kontrola płatności firmy (przelewy, czeki, lokaty)
• stała współpraca z księgowością na poziomie rozliczeń podatkowych
• nadzór nad dokumentacją przetargową
• nadzór nad korespondencją Zarządu firmy
Pracownik Biurowy
KAMADO s.c.
• telefoniczna obsługa oraz pozyskiwanie nowych Klientów
• uzupełnianie bazy danych Klientów
• umawianie i prowadzenie harmonogramu spotkań przedstawicieli handlowych
• rezerwacja hoteli, biletów lotniczych i PKP
• prowadzenie książki korespondencji przychodzącej i wychodzące
• kontakt z firmą kurierską
• pomoc przy organizacji stoiska wystawowego podczas targów
• uzupełnianie bazy danych Klientów
• umawianie i prowadzenie harmonogramu spotkań przedstawicieli handlowych
• rezerwacja hoteli, biletów lotniczych i PKP
• prowadzenie książki korespondencji przychodzącej i wychodzące
• kontakt z firmą kurierską
• pomoc przy organizacji stoiska wystawowego podczas targów
Szkolenia i kursy
• Techniki radzenia sobie ze stresem, House of Skills
• Profesjonalna telewindykacja i negocjacje windykacyjne, GEKKO Szkolenia Windykacyjne
• Problematyka wyłudzeń i pranie brudnych pieniędzy, Bank Handlowy S.A.
• Prawne aspekty windykacji, Bank Handlowy S.A.
• Bezpieczeństwo informacji, Bank Handlowy S.A.
• Ochrona danych osobowych, Bank Handlowy S.A.
• Tajemnica bankowa, Bank Handlowy S.A.
• Wychowawca w Placówkach Wypoczynku Dzieci i Młodzieży Szkolnej, Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli „KURSANT – EUREKA”
• Profesjonalna telewindykacja i negocjacje windykacyjne, GEKKO Szkolenia Windykacyjne
• Problematyka wyłudzeń i pranie brudnych pieniędzy, Bank Handlowy S.A.
• Prawne aspekty windykacji, Bank Handlowy S.A.
• Bezpieczeństwo informacji, Bank Handlowy S.A.
• Ochrona danych osobowych, Bank Handlowy S.A.
• Tajemnica bankowa, Bank Handlowy S.A.
• Wychowawca w Placówkach Wypoczynku Dzieci i Młodzieży Szkolnej, Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli „KURSANT – EUREKA”
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
Pedagogika, psychologia, literatura, turystyka
Organizacje
.
Inne
Znajomość obsługi komputera: środowisko Windows, MS Office, Internet, Prawo Jazdy Kat. B, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, bardzo dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;