Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Agent Reklamy
PMBros
Analiza rynku,poszukiwanie konkretnych odbiorców usług reklamowych,pozyskiwanie zleceń i koordynowanie ich wykonania,promocja usług reklamowych,doradztwo w zakresie formy reklamy,prowadzenie rozmów handlowych i zawieranie umów z klientami,zbieranie informacji o firmach konkurencyjnych,dokumentacja.
Przedstawiciel Handlowy
Pozyskiwanie klientów,sprzedaż produktów i usług reklamowych,analiza rynku,pozyskiwanie i realizacja zamówień przetargowych,dokumentacja.
Szkolenia i kursy
- Corel i Photoshop
- ukończenie szkolenia „Miejsca pracy w sektorze kultury” w ramach projektu Phare 2003 RZL - moduł NGO i zarządzanie zasobami ludzkimi i inne
- ukończenie szkolenia „Miejsca pracy w sektorze kultury” w ramach projektu Phare 2003 RZL - moduł NGO i zarządzanie zasobami ludzkimi i inne
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Organizacja (ostatnio VJ przy nowym projekcie "Muzyka + Humor", marketing, zarządzanie kulturą, sport (wszystko 'almost :)', muzyka (rock, jass, blues, elektro, etno), psychologia (reklamy,Freud, behawioryzm), obserwacje zjawisk i trendów, media, reklama, styling
Organizacje
2008 redaktor działów Melomania i Lublin Nocą portalu lubelskiej kultury www.potencjometr.pl
Inne
1997-2000 praca zarobkowa w Niemczech i we Włoszech
2000 współorganizacja koncertów rockowych M. Maleńczuka (Homo Twist, Pudelsi) i innych
2002 Rachmistrz spisowy UM, Hrubieszów
2003 - 2004 współorganizacja i management "Kozienaliów" – Dni Kultury Studenckiej UMCS oraz Dni Osób
z Niepełnosprawnością Intelektualną, współpraca z Biurem Promocji UMCS przy redagowaniu gazety ogólnouniwersyteckiej, z Samorządem Studentów Wydz. Psychologii i Pedagogiki UMCS przy realizacji projektu „Ojczyzna Lubelszczyzna-Duma Czy Kompleks Prowincji”, Studenckim Impresariatem Artystycznym, realizacja (zarządzanie i koordynacja) projektu „Lublin kolorowy” m.in. koncert Koolor Squad
2005-2006 animacja działań twórczych wśród dzieci szkół podstawowych, gimnazjów i szkół średnich
2005-2000 organizacja, promocja i management wydarzeń kulturalnych (m.in. koncertów) na terenie Lublina, badania marketingowe dla „Bartek” i „Berco”, management „Ramydade” - zespół muzyki hinduskiej, udział w projektach „Tajemniczy klient” Getin Bank, EMPiK i McDonald’s, tworzenie felietonów i recenzji dla lokalnych gazet
2008 udział w charakterze VIP w Bumbershoot Art Festival Seattle USA '08
2000 współorganizacja koncertów rockowych M. Maleńczuka (Homo Twist, Pudelsi) i innych
2002 Rachmistrz spisowy UM, Hrubieszów
2003 - 2004 współorganizacja i management "Kozienaliów" – Dni Kultury Studenckiej UMCS oraz Dni Osób
z Niepełnosprawnością Intelektualną, współpraca z Biurem Promocji UMCS przy redagowaniu gazety ogólnouniwersyteckiej, z Samorządem Studentów Wydz. Psychologii i Pedagogiki UMCS przy realizacji projektu „Ojczyzna Lubelszczyzna-Duma Czy Kompleks Prowincji”, Studenckim Impresariatem Artystycznym, realizacja (zarządzanie i koordynacja) projektu „Lublin kolorowy” m.in. koncert Koolor Squad
2005-2006 animacja działań twórczych wśród dzieci szkół podstawowych, gimnazjów i szkół średnich
2005-2000 organizacja, promocja i management wydarzeń kulturalnych (m.in. koncertów) na terenie Lublina, badania marketingowe dla „Bartek” i „Berco”, management „Ramydade” - zespół muzyki hinduskiej, udział w projektach „Tajemniczy klient” Getin Bank, EMPiK i McDonald’s, tworzenie felietonów i recenzji dla lokalnych gazet
2008 udział w charakterze VIP w Bumbershoot Art Festival Seattle USA '08
Grupy
Agencja Joytown
Zapraszamy wszystkich Uczestników imprez, Klientów, Współpracowników, Przyjaciół, Wolontariuszy oraz Sympatyków Agencji Joytown do dołączenia do tej grupy:)
Agroturystyka
Agroturystyka - miejsca warte uwagi i takie, które lepiej omijać. Opisy, zdjęcia, wrażenia.
Buddha Bar
Nazwa grupy mówi sama za siebie.
Zapraszam wszystkich zafascynowanych kompilacjami Buddha-Bar
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
ChillOut
grupa dla miłośników muzyki która przy zamkniętych oczach odsyła nas do najpiękniejszych, najbardziej emocjonalnych a czasem też do najspokojniejszych chwil w naszych życiach... muzyka która pozwala b