Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta
- Świadczenie wysokiej jakości usług w zakresie operacji bezgotówkowych zgodnie ze standardami Banku
- Realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości
- Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów
- Identyfikacja potrzeb klientów w celu sprzedaży nowych produktów
- Promocja i sprzedaż produktów i usług bankowych oraz usług bankowości elektronicznej
- Promocja i sprzedaż produktów i usług niebankowych
- Obsługa klientów zgodnie z wymaganiami prawnymi i wymaganiami w zakresie bezpieczeństwa
- Rozpatrywanie skarg klientów w ramach posiadanych kompetencji
- Obsługa wniosków dotyczących kart i usług elektronicznych oraz produktów kredytowych dla klientów indywidualnych i/lub podmiotów gospodarczych
- Prowadzenie rachunków klientów i monitorowanie obrotu oraz stanu zadłużenia
- Dokonywanie stosownych korekt transakcji
- Obsługa gotówkowa
- Realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości
- Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów
- Identyfikacja potrzeb klientów w celu sprzedaży nowych produktów
- Promocja i sprzedaż produktów i usług bankowych oraz usług bankowości elektronicznej
- Promocja i sprzedaż produktów i usług niebankowych
- Obsługa klientów zgodnie z wymaganiami prawnymi i wymaganiami w zakresie bezpieczeństwa
- Rozpatrywanie skarg klientów w ramach posiadanych kompetencji
- Obsługa wniosków dotyczących kart i usług elektronicznych oraz produktów kredytowych dla klientów indywidualnych i/lub podmiotów gospodarczych
- Prowadzenie rachunków klientów i monitorowanie obrotu oraz stanu zadłużenia
- Dokonywanie stosownych korekt transakcji
- Obsługa gotówkowa
Bankier Klienta Indywidualnego w Centrum Hipotecznym
• aktywne pozyskiwanie oraz budowanie stałych relacji z pośrednikami finansowymi
• kompleksowa obsługa wniosków kredytowych od pośredników finansowych
• systematyczna i aktywna rozbudowa kontaktów z dotychczasowymi pośrednikami
• realizacja założonych planów sprzedażowych
• sprzedaż pożyczek gotówkowych przez kanał pośredników finansowych
• dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi pośrednika i klienta
• kompleksowa obsługa wniosków kredytowych od pośredników finansowych
• systematyczna i aktywna rozbudowa kontaktów z dotychczasowymi pośrednikami
• realizacja założonych planów sprzedażowych
• sprzedaż pożyczek gotówkowych przez kanał pośredników finansowych
• dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi pośrednika i klienta
Konsultant Klienta Biznesowego oraz Indywidualnego
- Aktywna sprzedaż produktów:
Kredytowych : kredyty hipoteczne, kredyty
konsolidacyjne, pożyczki gotówkowe, limity odnawialne w rachunku osobistym,
karty kredytowe Mastercard
Depozytowych : rachunki bieżące, konta oszczędnościowe, lokaty, produkty
strukturyzowane, produkty inwestycyjne
- Pełna obsługa posprzedażowa klientów Alior Banku,Indywidualnych oraz Korporacyjnych (pełen zakres)
- Udzielanie klientom informacji o produktach
- Zastrzeganie / Blokada / Aktywacja kart płatniczych
- Obsługa platformy "Kantor Walutowy"
- Obsługa platformy Efx Trader
- Rozwiązywanie problemów technicznych klientów
- Prowadzenie szkoleń wprowadzających dla zespołu
Kredytowych : kredyty hipoteczne, kredyty
konsolidacyjne, pożyczki gotówkowe, limity odnawialne w rachunku osobistym,
karty kredytowe Mastercard
Depozytowych : rachunki bieżące, konta oszczędnościowe, lokaty, produkty
strukturyzowane, produkty inwestycyjne
- Pełna obsługa posprzedażowa klientów Alior Banku,Indywidualnych oraz Korporacyjnych (pełen zakres)
- Udzielanie klientom informacji o produktach
- Zastrzeganie / Blokada / Aktywacja kart płatniczych
- Obsługa platformy "Kantor Walutowy"
- Obsługa platformy Efx Trader
- Rozwiązywanie problemów technicznych klientów
- Prowadzenie szkoleń wprowadzających dla zespołu
Konsultant W Dziale Rozliczeń
Flying Fish Stasz i Kiełkowski S.J
- pomoc w przygotowywaniu dokumentacji wnioskowej,
- utrzymywanie relacji z klientami,
- dbałość o wysokie standardy obsługi klientów,
- przeprowadzanie analiz marketingowych oraz badań rynkowych,
- realizowanie zadań w ramach procesu rozliczania i zarządzania projektem - PO IG 1.4-4.1, 1.4, 4.2, 5.4.1, 8.2, Kredyty technologiczne 4.3 oraz Programy Regionalne
- kontakt z Instytucjami pośredniczącymi,
- sporządzanie wniosków o płatność,
- monitorowanie przepływów pieniężnych między Beneficjentami a Instytucją Wdrażającą.
- utrzymywanie relacji z klientami,
- dbałość o wysokie standardy obsługi klientów,
- przeprowadzanie analiz marketingowych oraz badań rynkowych,
- realizowanie zadań w ramach procesu rozliczania i zarządzania projektem - PO IG 1.4-4.1, 1.4, 4.2, 5.4.1, 8.2, Kredyty technologiczne 4.3 oraz Programy Regionalne
- kontakt z Instytucjami pośredniczącymi,
- sporządzanie wniosków o płatność,
- monitorowanie przepływów pieniężnych między Beneficjentami a Instytucją Wdrażającą.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia