Umiejętności
IT Operations
Zarządzanie usługami IT
Certyfikat ITIL v3
ITIL Foundation Certificate
Help Desk IT / Support IT
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Problem Manager
• Nadzorowanie procesu zarządzania incydentami/problemami/zmianami w krytycznych systemach grupy PZU
• Wdrażanie procesów wsparcia zgodnie z ITIL
• Kontakt z dostawcami zewnętrznymi
• Udział w projektach
• Kontakt z właścicielami biznesowymi
• Zapewnienie terminowości realizowanych prac
• Członek komisji przetargowej na dostawce usług IT
• Wdrażanie procesów wsparcia zgodnie z ITIL
• Kontakt z dostawcami zewnętrznymi
• Udział w projektach
• Kontakt z właścicielami biznesowymi
• Zapewnienie terminowości realizowanych prac
• Członek komisji przetargowej na dostawce usług IT
Business Application Consultant
Support systemu do zarządzania szkoleniami dla 27 krajów w regionie – Service Owner
• Przygotowanie SLA i katalogu usług
• Zarządzanie Incident/Problem/Change management
• Ścisła współpraca z regionalnym biznesem
• Obsługa zgłoszeń zgodnie z SLA
• Przygotowanie i aktualizacja bazy wiedzy i materiałów
• Administracja aplikacją
• Przygotowanie SLA i katalogu usług
• Zarządzanie Incident/Problem/Change management
• Ścisła współpraca z regionalnym biznesem
• Obsługa zgłoszeń zgodnie z SLA
• Przygotowanie i aktualizacja bazy wiedzy i materiałów
• Administracja aplikacją
Business Application Consultant
Implementacja systemu do zarządzania szkoleniami dla 27 krajów w regionie - Service Owner
• Przygotowanie testów UAT
• Przygotowanie systemów do obsługi zgłoszeń
• Szkolenia lokalnych działów IT
• Udział w szkoleniach liderów biznesowych
• Przygotowanie bazy wiedzy i materiałów
• Walidacja danych w procesie migracji
• Przygotowanie testów UAT
• Przygotowanie systemów do obsługi zgłoszeń
• Szkolenia lokalnych działów IT
• Udział w szkoleniach liderów biznesowych
• Przygotowanie bazy wiedzy i materiałów
• Walidacja danych w procesie migracji
Business Application Consultant
Testy aplikacji biznesowej ( opartej na bazach SQL 2005 ) dla 10 krajów w regionie
•Pisanie scenariuszy testowych
•Przeprowadzanie testów funkcjonalnych i regresyjnych
•Raportowanie błędów
Enterprise Architect
•Mapowanie procesów biznesowych
•Generowanie raportów
Druga linia supportu
•Wsparcie zaawansowanych użytkowników systemów biznesowych w 30 krajach regionu
•Pisanie scenariuszy testowych
•Przeprowadzanie testów funkcjonalnych i regresyjnych
•Raportowanie błędów
Enterprise Architect
•Mapowanie procesów biznesowych
•Generowanie raportów
Druga linia supportu
•Wsparcie zaawansowanych użytkowników systemów biznesowych w 30 krajach regionu
Asystent ds. Pomocy Informatyczno-Doradczej
• udzielanie indywidualnej pomocy / konsultacji / porad dla uczestników szkolenia („E-handlowiec”) w zakresie pracy z komputerem i Internetem (zgodnie z programem szkolenia)
• pomoc uczestnikom w tworzeniu, zamieszczaniu i wyszukiwaniu ofert oraz partnerów handlowych w Internecie, wyszukiwaniu informacji biznesowych, posługiwaniu się internetowymi bazami informacyjno-ofertowymi
• uzupełnianie informacji uzyskanych w czasie zajęć, przez ich wyszukiwanie w Internecie (np. praktycznego poznawania rozwiązań marketingowych i promocyjnych stosowanych w Internecie, wyszukiwania przypadków biznesowych w branży interesującej uczestnika)
zdobyte doświadczenie: umiejętność prowadzenia grupy,
organizacja i planowanie pracy, komunikatywność
• pomoc uczestnikom w tworzeniu, zamieszczaniu i wyszukiwaniu ofert oraz partnerów handlowych w Internecie, wyszukiwaniu informacji biznesowych, posługiwaniu się internetowymi bazami informacyjno-ofertowymi
• uzupełnianie informacji uzyskanych w czasie zajęć, przez ich wyszukiwanie w Internecie (np. praktycznego poznawania rozwiązań marketingowych i promocyjnych stosowanych w Internecie, wyszukiwania przypadków biznesowych w branży interesującej uczestnika)
zdobyte doświadczenie: umiejętność prowadzenia grupy,
organizacja i planowanie pracy, komunikatywność
Szkolenia i kursy
• IBM Polska Sp. z o. o. (07.-08.2004 oraz 07.2005) - Stażysta
Zakres obowiązków:
- instalacja oraz konfiguracja oprogramowania
- obsługa systemów operacyjnych Win2k i XP
- prace w zakresie IT
- naprawa sprzętu komputerowego
- praca w charakterze Help Desk
• Trzymiesięczne przeszkolenie wojskowe w Centrum Szkolenia Łączności i Informatyki zakończone przyznaniem stopnia kaprala
• Obsługa klienta wewnętrznego dla IT Service Desk
• Trening kreatywnego rozwiązywania problemów
• Prowadzenie badań społecznych
• Budowanie autorytetu i wywieranie wpływu
• ITIL Foundation v3 – zakończone zdanym egzaminem ITIL v3 Foundation Certificate in IT Service Management
• ITIL Service Transition- szkolenie i zdany egzamin
• ITIL Service Operation
• Prince2 Foundation - szkolenie i zdany egzamin
• MS-2596 Managing Microsoft Systems Management Server 2003
• MS-2071 Quering Microsoft SQL Server 2000 with Transact_SQL
• MS-2780 Maintaining a Microsoft SQL Server 2005 Database
• Project Manager Basic Training
• Zarządzanie procesami według ISO 9001:2008
• Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2008 - zakończone zdanym egzaminem w BSI Group Polska Sp. z o.o.
• Auditor wiodący systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2008 - zakończone zdanym egzaminem w BSI Group Polska Sp. z o.o.
• Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO 27001:2008 - zakończone zdanym egzaminem w BSI Group Polska Sp. z o.o.
• Auditor wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO 27001:2008 - zakończone zdanym egzaminem w BSI Group Polska Sp. z o.o.
Zakres obowiązków:
- instalacja oraz konfiguracja oprogramowania
- obsługa systemów operacyjnych Win2k i XP
- prace w zakresie IT
- naprawa sprzętu komputerowego
- praca w charakterze Help Desk
• Trzymiesięczne przeszkolenie wojskowe w Centrum Szkolenia Łączności i Informatyki zakończone przyznaniem stopnia kaprala
• Obsługa klienta wewnętrznego dla IT Service Desk
• Trening kreatywnego rozwiązywania problemów
• Prowadzenie badań społecznych
• Budowanie autorytetu i wywieranie wpływu
• ITIL Foundation v3 – zakończone zdanym egzaminem ITIL v3 Foundation Certificate in IT Service Management
• ITIL Service Transition- szkolenie i zdany egzamin
• ITIL Service Operation
• Prince2 Foundation - szkolenie i zdany egzamin
• MS-2596 Managing Microsoft Systems Management Server 2003
• MS-2071 Quering Microsoft SQL Server 2000 with Transact_SQL
• MS-2780 Maintaining a Microsoft SQL Server 2005 Database
• Project Manager Basic Training
• Zarządzanie procesami według ISO 9001:2008
• Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2008 - zakończone zdanym egzaminem w BSI Group Polska Sp. z o.o.
• Auditor wiodący systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2008 - zakończone zdanym egzaminem w BSI Group Polska Sp. z o.o.
• Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO 27001:2008 - zakończone zdanym egzaminem w BSI Group Polska Sp. z o.o.
• Auditor wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO 27001:2008 - zakończone zdanym egzaminem w BSI Group Polska Sp. z o.o.
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Inne
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-
wynajem
Nieruchomości, wynajem mieszkań, ogłoszenia. W ROZSĄDNEJ cenie. Ogłoszenia nie spełniające wymagań będą usuwane.