Wojciech Ziernicki
Koordynator działu produkcji międzynarodowej, Schenker Sp. z o.o.
Katowice,
śląskie
Umiejętności
Microsoft Word
Prawo jazdy kat B
Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym)
Outlook, Lotus Notes
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Koordynator działu GU
- zarządzanie oraz odpowiedzialność za zespół
- wsparcie członków zespołu
- odpowiedzialność za wyniki jakościowe zespołu (wsparcie, kontrola, szkolenia)
- odpowiedzialność za obsługę operacyjną przesyłek międzynarodowych
- wsparcie merytoryczne podczas wdrażania nowych klientów do obsługi w zakresie przesyłek międzynarodowych.
- wsparcie członków zespołu
- odpowiedzialność za wyniki jakościowe zespołu (wsparcie, kontrola, szkolenia)
- odpowiedzialność za obsługę operacyjną przesyłek międzynarodowych
- wsparcie merytoryczne podczas wdrażania nowych klientów do obsługi w zakresie przesyłek międzynarodowych.
Opiekun Operacyjny Klienta Strategicznego
- kompleksowa obsługa klientów strategicznych (nadzór nad dystrybucją dostaw w sieci krajowej do odbiorców, awizowanie dostaw u odbiorców, nadzór nad logistyka paletową)
- proponowanie rozwiązań dostosowujących obsługę do nowych przepisów prawnych
- organizowanie z zagranicznymi oddziałami dedykowanych rozwiązań dla Klientów (przepakowanie towaru, magazynowanie, ponowne dostawy)
- kontakt z kierowcami dla sprawdzenia statusu oraz szybkiej informacji odnośnie dostawy dla Klientów
- proponowanie rozwiązań dostosowujących obsługę do nowych przepisów prawnych
- organizowanie z zagranicznymi oddziałami dedykowanych rozwiązań dla Klientów (przepakowanie towaru, magazynowanie, ponowne dostawy)
- kontakt z kierowcami dla sprawdzenia statusu oraz szybkiej informacji odnośnie dostawy dla Klientów
Air Operator for Strategic Customers
Maurice Ward Logistics GmbH (Vienna)
- Obsługa operacyjna przesyłek lotniczych
- kontakt z agentami lotniczymi, agencjami celnymi, przewoźnikami drogowymi i lotniczymi
- Obsługa Klientów Strategicznych
- wprowadzanie usprawnień w łańcuchu dostaw dla klientów
- proponowanie oraz uzgadnianie nowych rozwiązań logistycznych klientom
- prognozowanie oraz reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów
- kontakt z agentami lotniczymi, agencjami celnymi, przewoźnikami drogowymi i lotniczymi
- Obsługa Klientów Strategicznych
- wprowadzanie usprawnień w łańcuchu dostaw dla klientów
- proponowanie oraz uzgadnianie nowych rozwiązań logistycznych klientom
- prognozowanie oraz reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów
Opiekun Operacyjny Klienta Strategicznego
- kompleksowa obsługa klientów strategicznych (nadzór nad dystrybucją dostaw w sieci krajowej do odbiorców, awizowanie dostaw u odbiorców, nadzór nad logistyka paletową)
- wdrażanie klientów strategicznych do obsługi w firmie
- raportowanie poziomów KPI istotnych dla klientów
- proponowanie oraz wprowadzanie rozwiązań poprawy wskaźników KPI
- wdrażanie klientów strategicznych do obsługi w firmie
- raportowanie poziomów KPI istotnych dla klientów
- proponowanie oraz wprowadzanie rozwiązań poprawy wskaźników KPI
Spedytor Biura Obsługi Klienta Strategicznego
- przyjmowanie zleceń transportowych i kontrola ich realizacji
- kompleksowa obsługa klientów strategicznych (nadzór nad dystrybucją dostaw w sieci krajowej do odbiorców, awizowanie dostaw u odbiorców, nadzór nad logistyka paletową)
- odpowiedzialność za poziomy wskaźników KPI przed klientami
- proponowanie oraz wprowadzanie rozwiązań poprawy wskaźników KPI
- kompleksowa obsługa klientów strategicznych (nadzór nad dystrybucją dostaw w sieci krajowej do odbiorców, awizowanie dostaw u odbiorców, nadzór nad logistyka paletową)
- odpowiedzialność za poziomy wskaźników KPI przed klientami
- proponowanie oraz wprowadzanie rozwiązań poprawy wskaźników KPI
Spedytor Działu Obsługi Klienta
- przyjmowanie zleceń transportowych i kontrola ich realizacji
- fakturowanie wykonanych zleceń transportowych
- bieżące śledzenie potrzeb klientów w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
- informowanie klientów o odchyleniach w realizacji zleceń oraz proponowanie możliwych rozwiązań
- fakturowanie wykonanych zleceń transportowych
- bieżące śledzenie potrzeb klientów w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
- informowanie klientów o odchyleniach w realizacji zleceń oraz proponowanie możliwych rozwiązań
Specjalista ds. Obsługi Klientów
- przyjmowanie zleceń transportowych i kontrola ich realizacji
- fakturowanie wykonanych zleceń transportowych
- bieżące śledzenie potrzeb klientów w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
- informowanie klientów o odchyleniach w realizacji zleceń oraz proponowanie możliwych rozwiązań
- fakturowanie wykonanych zleceń transportowych
- bieżące śledzenie potrzeb klientów w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
- informowanie klientów o odchyleniach w realizacji zleceń oraz proponowanie możliwych rozwiązań
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Transport/Spedycja
Spedycja
Zainteresowania
Rowery - jazda scieźkami górskimi oraz technikalia rowerowe, jazda na nartach.