Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. sprzedazy; Kierownik Zespołu ds. Usług Dodanych
Polkomtel
Dwunastoletnie doświadczenie nabyte w firmie Polkomtel S.A, wiedza poparta sukcesami sprzedażowymi i wynikami finansowymi. Umiejętność zarządzania projektami
Stanowisko Kierownika Zespołu ds. Usług Dodanych, wsparcie i rozwój Usług Konwergentnych, realizacja procesów wdrożeniowych oraz komercjalizacja usług. Współpraca z partnerami biznesowymi w zakresie rozwoju i wdrażania nowych usług telekomunikacyjnych, B2B.
Do 2009r Stanowisko Kierownika Projektu WUK (Wirtualna Usługa Konwergentna), wspieranie Zastępcy Dyrektora Pionu Sprzedaży i Dyrektora Sprzedaży w procesie zarządzania produktem oraz zarządzanie kształtem oferty. Organizowanie kanałów dystrybucji i kontrola nad ich efektywnością. Komunikacja oferty do rynku, finansowe aspekty projektu ( przychody, koszty, EBIDTA), utrzymanie klienta oraz odpowiednie wkomponowanie usług w całokształt działań Polkomtel S.A. Zarządzanie bazą Kliencką, CRM, Tworzenie systemów prowizyjnych.
Opracowywanie planów sprzedaży,
Opracowywanie prognoz sprzedaży,
Inicjowanie akcji promocyjnych,
Sprawowanie kontroli nad procesami projektowymi,
Zarządzanie zespołem specjalistów,
Zarządzanie zespołem telemarketingu własnego,
Tworzenie procedur aktywacyjnych w obszarze wirtualnych usług
2009 Kierownik Zespołu ds. Usług Dodanych w Biurze Wsparcia Technicznego. Wsparcie dla usług (TK, WUK, VPBX, MultiInfo, APN, Multisim, Lokalizator, Mostek Telekonferencyjny, iPlus Mailbox) Serwis Techniczny dedykowany Klientom Kluczowym i Strategicznym.
2008 - 2009 Udział w projekcie wdrażającym produkt sprzedażowy WLR (Wholesale Line Rental)
2006 - 2009 Kierowanie i koordynowanie projektu sprzedażowego dotyczącego Wirtualnej Usługi Konwergentnej ( WUK ) Zarządzanie Zespołem Wsparcia i Sprzedaży Usług Konwergentnych
2004 Inka – Wprowadzenie projektu współpracy z Autoryzowanymi Przedstawicielami Handlowymi i Sklepami Firmowymi
2003 Monitoring – Wprowadzenie Projektu Monitorowania rozmów wychodzących
2003 Realizacja projektu międzydepartamentalnego ”Ponownej Aktywacji” wchodzącego w skład ISO 9002, realizacja i opieka nad Programem Ponownej Aktywacji
2003 Prowadzenie szkoleń i prezentacji dotyczących nowych rozwiązań systemowych. Aktualizowanie procedur Działu Aktywacji wchodzących w skład ISO 9002
2002 Rekrutacja i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników Departamentu Operacyjnego, Obowiązki wynikające z zajmowanego stanowiska Starszego Konsultanta,
1999 "Starszy Konsultant", Kierowanie zespołem konsultantów w dziale aktywacji
1999 Rekrutacja, organizowanie i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników tymczasowych, Opieka nad pracownikami tymczasowymi
1998 Polkomtel S.A. Warszawa (umowa na czas nieokreślony)
stanowisko "Konsultant Działu Aktywacji" w Departamencie Windykacji i Aktywacji
Stanowisko Kierownika Zespołu ds. Usług Dodanych, wsparcie i rozwój Usług Konwergentnych, realizacja procesów wdrożeniowych oraz komercjalizacja usług. Współpraca z partnerami biznesowymi w zakresie rozwoju i wdrażania nowych usług telekomunikacyjnych, B2B.
Do 2009r Stanowisko Kierownika Projektu WUK (Wirtualna Usługa Konwergentna), wspieranie Zastępcy Dyrektora Pionu Sprzedaży i Dyrektora Sprzedaży w procesie zarządzania produktem oraz zarządzanie kształtem oferty. Organizowanie kanałów dystrybucji i kontrola nad ich efektywnością. Komunikacja oferty do rynku, finansowe aspekty projektu ( przychody, koszty, EBIDTA), utrzymanie klienta oraz odpowiednie wkomponowanie usług w całokształt działań Polkomtel S.A. Zarządzanie bazą Kliencką, CRM, Tworzenie systemów prowizyjnych.
Opracowywanie planów sprzedaży,
Opracowywanie prognoz sprzedaży,
Inicjowanie akcji promocyjnych,
Sprawowanie kontroli nad procesami projektowymi,
Zarządzanie zespołem specjalistów,
Zarządzanie zespołem telemarketingu własnego,
Tworzenie procedur aktywacyjnych w obszarze wirtualnych usług
2009 Kierownik Zespołu ds. Usług Dodanych w Biurze Wsparcia Technicznego. Wsparcie dla usług (TK, WUK, VPBX, MultiInfo, APN, Multisim, Lokalizator, Mostek Telekonferencyjny, iPlus Mailbox) Serwis Techniczny dedykowany Klientom Kluczowym i Strategicznym.
2008 - 2009 Udział w projekcie wdrażającym produkt sprzedażowy WLR (Wholesale Line Rental)
2006 - 2009 Kierowanie i koordynowanie projektu sprzedażowego dotyczącego Wirtualnej Usługi Konwergentnej ( WUK ) Zarządzanie Zespołem Wsparcia i Sprzedaży Usług Konwergentnych
2004 Inka – Wprowadzenie projektu współpracy z Autoryzowanymi Przedstawicielami Handlowymi i Sklepami Firmowymi
2003 Monitoring – Wprowadzenie Projektu Monitorowania rozmów wychodzących
2003 Realizacja projektu międzydepartamentalnego ”Ponownej Aktywacji” wchodzącego w skład ISO 9002, realizacja i opieka nad Programem Ponownej Aktywacji
2003 Prowadzenie szkoleń i prezentacji dotyczących nowych rozwiązań systemowych. Aktualizowanie procedur Działu Aktywacji wchodzących w skład ISO 9002
2002 Rekrutacja i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników Departamentu Operacyjnego, Obowiązki wynikające z zajmowanego stanowiska Starszego Konsultanta,
1999 "Starszy Konsultant", Kierowanie zespołem konsultantów w dziale aktywacji
1999 Rekrutacja, organizowanie i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników tymczasowych, Opieka nad pracownikami tymczasowymi
1998 Polkomtel S.A. Warszawa (umowa na czas nieokreślony)
stanowisko "Konsultant Działu Aktywacji" w Departamencie Windykacji i Aktywacji
Szkolenia i kursy
ABC Menadżera
Zaawansowana sprzedaż
Zarządzanie Projektami
Komunikacja , Współpraca
Skuteczne Techniki Negocjacyjne
Zarządzanie grupą
Podstawy Oceny Autentyczności Dokumentów
Wstępne dla APH (Autoryzowany Przedstawiciel Handlowy)
Wybrane Elementy Negocjacji
Zarządzanie przez cele
Profesjonalna prezentacja
Asertywność
Zarządzanie czasem
Excel dla zaawansowanych technicznych
Zaawansowana sprzedaż
Zarządzanie Projektami
Komunikacja , Współpraca
Skuteczne Techniki Negocjacyjne
Zarządzanie grupą
Podstawy Oceny Autentyczności Dokumentów
Wstępne dla APH (Autoryzowany Przedstawiciel Handlowy)
Wybrane Elementy Negocjacji
Zarządzanie przez cele
Profesjonalna prezentacja
Asertywność
Zarządzanie czasem
Excel dla zaawansowanych technicznych
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
KopalniaDomen.pl
KopalniaDomen.pl to grupa dla byłych, obecnych i przyszłych klientów kopalni. Znajdziesz tutaj informacje o nowych domenach w kopalni, atrakcyjnych ofertach sprzedaży, jak również porozmawiasz o domen