Wojciech Wilkowski

Kierownik ds. sprzedazy, Polkomtel, KAM - PayU S.A., Kierownik działu e-commerce - Bankier.pl, Board Member - Frizzante SP Z O.O.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Blue Media S.A.
Business Development Manager
Pozyskanie Klientów kluczowych i Strategicznych
Warsaw, Masovian District, Polska
Logo
Board Member
Frizzante SP Z O.O.
Budowanie strategia marketingowej i sprzedażowej opierającej się na wprowadzaniu nowego produktu na dotychczasowy rynek.
Stworzenie:
Strategii rozwoju produktu,
Strategii penetracji rynku,
Strategii marketingowej.
Strategi sprzedaży online i offline
Logo
Kierownik działu e-commerce
Grupa Bankier.pl
- realizacja planów sprzedażowych,
- rozwój kanałów sprzedaży,
- projekty dedykowane dla rynku finansowego
- współpraca co-brendowa w ramach Grupy Allegro
- pozyskiwanie Klientów Kluczowych i Strategicznych
PayU SA (Grupa Allegro)
Key Account Manager
Opieka i pozyskanie Klienta Kluczowego i Strategicznego w rynku e-commerce
Logo
Członek Zarządu
Pallado sp. z o.o.
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik ds. sprzedazy; Kierownik Zespołu ds. Usług Dodanych
Polkomtel
Dwunastoletnie doświadczenie nabyte w firmie Polkomtel S.A, wiedza poparta sukcesami sprzedażowymi i wynikami finansowymi. Umiejętność zarządzania projektami
Stanowisko Kierownika Zespołu ds. Usług Dodanych, wsparcie i rozwój Usług Konwergentnych, realizacja procesów wdrożeniowych oraz komercjalizacja usług. Współpraca z partnerami biznesowymi w zakresie rozwoju i wdrażania nowych usług telekomunikacyjnych, B2B.
Do 2009r Stanowisko Kierownika Projektu WUK (Wirtualna Usługa Konwergentna), wspieranie Zastępcy Dyrektora Pionu Sprzedaży i Dyrektora Sprzedaży w procesie zarządzania produktem oraz zarządzanie kształtem oferty. Organizowanie kanałów dystrybucji i kontrola nad ich efektywnością. Komunikacja oferty do rynku, finansowe aspekty projektu ( przychody, koszty, EBIDTA), utrzymanie klienta oraz odpowiednie wkomponowanie usług w całokształt działań Polkomtel S.A. Zarządzanie bazą Kliencką, CRM, Tworzenie systemów prowizyjnych.

Opracowywanie planów sprzedaży,
Opracowywanie prognoz sprzedaży,
Inicjowanie akcji promocyjnych,
Sprawowanie kontroli nad procesami projektowymi,
Zarządzanie zespołem specjalistów,
Zarządzanie zespołem telemarketingu własnego,
Tworzenie procedur aktywacyjnych w obszarze wirtualnych usług

2009 Kierownik Zespołu ds. Usług Dodanych w Biurze Wsparcia Technicznego. Wsparcie dla usług (TK, WUK, VPBX, MultiInfo, APN, Multisim, Lokalizator, Mostek Telekonferencyjny, iPlus Mailbox) Serwis Techniczny dedykowany Klientom Kluczowym i Strategicznym.

2008 - 2009 Udział w projekcie wdrażającym produkt sprzedażowy WLR (Wholesale Line Rental)

2006 - 2009 Kierowanie i koordynowanie projektu sprzedażowego dotyczącego Wirtualnej Usługi Konwergentnej ( WUK ) Zarządzanie Zespołem Wsparcia i Sprzedaży Usług Konwergentnych

2004 Inka – Wprowadzenie projektu współpracy z Autoryzowanymi Przedstawicielami Handlowymi i Sklepami Firmowymi

2003 Monitoring – Wprowadzenie Projektu Monitorowania rozmów wychodzących

2003 Realizacja projektu międzydepartamentalnego ”Ponownej Aktywacji” wchodzącego w skład ISO 9002, realizacja i opieka nad Programem Ponownej Aktywacji

2003 Prowadzenie szkoleń i prezentacji dotyczących nowych rozwiązań systemowych. Aktualizowanie procedur Działu Aktywacji wchodzących w skład ISO 9002

2002 Rekrutacja i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników Departamentu Operacyjnego, Obowiązki wynikające z zajmowanego stanowiska Starszego Konsultanta,

1999 "Starszy Konsultant", Kierowanie zespołem konsultantów w dziale aktywacji

1999 Rekrutacja, organizowanie i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników tymczasowych, Opieka nad pracownikami tymczasowymi

1998 Polkomtel S.A. Warszawa (umowa na czas nieokreślony)
stanowisko "Konsultant Działu Aktywacji" w Departamencie Windykacji i Aktywacji

Szkolenia i kursy

ABC Menadżera
Zaawansowana sprzedaż
Zarządzanie Projektami
Komunikacja , Współpraca
Skuteczne Techniki Negocjacyjne
Zarządzanie grupą
Podstawy Oceny Autentyczności Dokumentów
Wstępne dla APH (Autoryzowany Przedstawiciel Handlowy)
Wybrane Elementy Negocjacji
Zarządzanie przez cele
Profesjonalna prezentacja
Asertywność
Zarządzanie czasem
Excel dla zaawansowanych technicznych

Edukacja

Logo
Zarządzanie Organizacją, magisterskie
Wyższa Szkoła im. Bogdana Jańskeigo

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

KopalniaDomen.pl
KopalniaDomen.pl
KopalniaDomen.pl to grupa dla byłych, obecnych i przyszłych klientów kopalni. Znajdziesz tutaj informacje o nowych domenach w kopalni, atrakcyjnych ofertach sprzedaży, jak również porozmawiasz o domen