Umiejętności
Corporate Finance
Food Supplements
Zarządzanie procesami
Project Management
Sales Management Coaching
Finance and Accounting
Financial Reporting / Business Planning and Consolidation
General Management,
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Kucharska Wiewióra Interim and Project Management
Mamy ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu biznesem.
Jesteśmy parą menedżerów działającą w układzie „shared position”, który pozwala na skuteczne i bardziej efektywne wykonanie zadania oraz zapewnia gwarancję ciągłości jego wykonania.
Pracujemy zgodnie z zasadą:
- pracuj na miejscu u Klienta, bądź aktywnym
pracownikiem a nie konsultantem. Realizuj zadania i
wdrażaj razem z Klientem a nie tylko dostarczaj
opracowania i raporty
- miej dostęp do wszystkich zasobów Klienta aby
skutecznie wykonać pracę (sprzęt, wiedza itp.)
- podpisuj Non Disclosure Agreement (NDA)
Jesteśmy parą menedżerów działającą w układzie „shared position”, który pozwala na skuteczne i bardziej efektywne wykonanie zadania oraz zapewnia gwarancję ciągłości jego wykonania.
Pracujemy zgodnie z zasadą:
- pracuj na miejscu u Klienta, bądź aktywnym
pracownikiem a nie konsultantem. Realizuj zadania i
wdrażaj razem z Klientem a nie tylko dostarczaj
opracowania i raporty
- miej dostęp do wszystkich zasobów Klienta aby
skutecznie wykonać pracę (sprzęt, wiedza itp.)
- podpisuj Non Disclosure Agreement (NDA)
Szkolenia i kursy
Zarządzanie procesowe w notacji BPMN2, MGX Infoservice
Zarządzanie projektowe zgodne z metodyką TenStep – Ten Step Polska
Główny Księgowy, Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Zarząd Główny
Kontroling, Szkoła Kontrolingu w Katowicach
Licencja Ministerstwa Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych
Finanse i księgowość według US GAAP, National-Louis University
Wycena nieruchomości Ministerstwa Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej, Centrum Informacji Menedżera
Zarządzanie projektowe zgodne z metodyką TenStep – Ten Step Polska
Główny Księgowy, Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Zarząd Główny
Kontroling, Szkoła Kontrolingu w Katowicach
Licencja Ministerstwa Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych
Finanse i księgowość według US GAAP, National-Louis University
Wycena nieruchomości Ministerstwa Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej, Centrum Informacji Menedżera
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Inne
CO OFERUJEMY
Interim Management:
- czasowe obsadzenie stanowiska menedżerskiego
- przyjęcie firmy Klienta lub jej części pod czasowy
zarząd
Project Management:
- zarządzanie dowolnym projektem według certyfikowanej
przez Project Management Institute (PMI)
amerykańskiej metodyki zarządzania projektami
TenStepTM (www.tenstep.com, www.tenstep.pl)
Process Management:
- modelowanie procesów i procedur z zastosowaniem
systemu informatycznego do operacyjnego zarządzania
procesami – QualiManTM
Realizacja indywidualnych zadań i projektów
DOTYCHCZAS ZREALIZOWANE WSPÓLNIE PROJEKTY
- Wdrożenie standardów SAS-70 (Statement on Auditing Standards #70) oraz przeprowadzanie Klienta przez audyt zewnętrzny (Deloitte Audyt Sp. z o.o.) w celu uzyskania certyfikatu SAS-70, a w kolejnych latach jego utrzymania
- Audyty wewnętrzne sprawdzające jakość wdrożenia rekomendacji audytora zewnętrznego
- Opracowanie opinii wraz z rekomendacjami dotyczącymi wdrożenia Międzynarodowych Standardów Rachunkowości 2005 dla Spółek Publicznych oraz ich przydatności do raportów korporacyjnych. Tłumaczenie dla potrzeb firmy wybranych działów Międzynarodowych Standardów Rachunkowości 2005 z języka angielskiego na polski
- Projekt rekrutacyjny dla międzynarodowej korporacji
- Projekt z obszaru restrukturyzacji organizacyjnej: analiza funkcjonalna działu sprzedaży i marketingu plus przeprojektowanie pracy na styku sprzedaż – marketing
plus usprawnienie macierzy decyzyjnej
- Pełnienie funkcji Project Managera zgodnie z metodyką Klienta: zarządzanie dużym projektem restrukturyzacji organizacyjnej
- Przeprowadzenie audytu finansowo – księgowego w celu uzyskania informacji na temat ewentualnych zagrożeń mających wpływ na prawidłową kondycję przedsiębiorstwa w związku z intencją przejęcia udziałów
- Interim Sales Manager: organizacja działu sprzedaży i marketingu + zarządzanie działem do momentu zatrudnienia dyrektora sprzedaży, przekazanie obowiązków + wdrożenie aplikacji CRM do zarządzania relacjami z klientami (salesforce.com)
- Interim Finance Manager: udział w opracowywaniu procesów w obszarze finansowo – księgowym + stworzenie listy doradców prawno – podatkowych + przegląd ksiąg
przegląd relacji ze współpracującymi firmami outsourcingowymi
Interim Management:
- czasowe obsadzenie stanowiska menedżerskiego
- przyjęcie firmy Klienta lub jej części pod czasowy
zarząd
Project Management:
- zarządzanie dowolnym projektem według certyfikowanej
przez Project Management Institute (PMI)
amerykańskiej metodyki zarządzania projektami
TenStepTM (www.tenstep.com, www.tenstep.pl)
Process Management:
- modelowanie procesów i procedur z zastosowaniem
systemu informatycznego do operacyjnego zarządzania
procesami – QualiManTM
Realizacja indywidualnych zadań i projektów
DOTYCHCZAS ZREALIZOWANE WSPÓLNIE PROJEKTY
- Wdrożenie standardów SAS-70 (Statement on Auditing Standards #70) oraz przeprowadzanie Klienta przez audyt zewnętrzny (Deloitte Audyt Sp. z o.o.) w celu uzyskania certyfikatu SAS-70, a w kolejnych latach jego utrzymania
- Audyty wewnętrzne sprawdzające jakość wdrożenia rekomendacji audytora zewnętrznego
- Opracowanie opinii wraz z rekomendacjami dotyczącymi wdrożenia Międzynarodowych Standardów Rachunkowości 2005 dla Spółek Publicznych oraz ich przydatności do raportów korporacyjnych. Tłumaczenie dla potrzeb firmy wybranych działów Międzynarodowych Standardów Rachunkowości 2005 z języka angielskiego na polski
- Projekt rekrutacyjny dla międzynarodowej korporacji
- Projekt z obszaru restrukturyzacji organizacyjnej: analiza funkcjonalna działu sprzedaży i marketingu plus przeprojektowanie pracy na styku sprzedaż – marketing
plus usprawnienie macierzy decyzyjnej
- Pełnienie funkcji Project Managera zgodnie z metodyką Klienta: zarządzanie dużym projektem restrukturyzacji organizacyjnej
- Przeprowadzenie audytu finansowo – księgowego w celu uzyskania informacji na temat ewentualnych zagrożeń mających wpływ na prawidłową kondycję przedsiębiorstwa w związku z intencją przejęcia udziałów
- Interim Sales Manager: organizacja działu sprzedaży i marketingu + zarządzanie działem do momentu zatrudnienia dyrektora sprzedaży, przekazanie obowiązków + wdrożenie aplikacji CRM do zarządzania relacjami z klientami (salesforce.com)
- Interim Finance Manager: udział w opracowywaniu procesów w obszarze finansowo – księgowym + stworzenie listy doradców prawno – podatkowych + przegląd ksiąg
przegląd relacji ze współpracującymi firmami outsourcingowymi
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Connected Thinking
Bezpłatne wykłady, networking, wspólne projekty, realizacje, business cooperation, partnerstwo, ogłoszenia o współpracy oraz realizacjach.
Zapraszam na forum i do współpracy,
Krzysztof Wacławek
"
Debeściaki
Grupa skupiająca byłych i obecnych pracowników Levis'a w Polsce. Od tych co zaczęli w 1991 roku aż po rok...
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.